En dat is ook helemaal niet hun missie. Persoonlijk vind ik dat Embraer het bijzonder goed doet, ook aardig wat kisten in Europa inmiddels. Bij ATR en Bombardier heb ik toch altijd een beetje het "achterhaald" idee, ouwe meuk hoewel dat natuurlijk helemaal niet zo is. Sukhoi ken ik verder niet, behalve van de militaire kisten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:56 schreef Iemand91 het volgende:
De andere fabrikanten (ATR, Bombardier, Embraer, Sukhoi) komen niet eens in de buurt van deze getallen.
No worries, Discovery herhaalt alles tot in den treure.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:56 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: sh*t; heb per ongeluk de opname van aflevering 1 van X-Ray Mega Airport gewist op de Humax.
Zou Discovery deze aflevering/serie nog een keer uitzenden?
Het is ook te vinden op YouTube!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:56 schreef OEM het volgende:
[..]
No worries, Discovery herhaalt alles tot in den treure.
1 2 | CZ345 PEK 00:55 - 05:15 AMS 380 D CZ346 AMS 14:50 - 06:15+1 PEK 380 D |
Gaat om vlucht BA54; een vlucht van bijna 11 uur onder een Boeing 747-400 (G-CIVH):quote:LONDEN - Een verstekeling is donderdag in Londen overleden nadat hij zich hoogstwaarschijnlijk had verstopt in het landingsgestel van een toestel van British Airways. Dat meldt de BBC. Het toestel kwam uit Johannesburg en had Heathrow als eindbestemming. Dit betekent dat de man bijna 13.000 kilometer heeft meegelift in het landingsgestel.
Het lichaam van de man is op het dak van een kantoorpand gevonden. Een andere man overleefde de reis en is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. British Airways doet samen met de politie en de autoriteiten in Johannesburg onderzoek naar het incident.
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:59 schreef Thetallguy het volgende:
Blijf de A380 ondanks de lompheid toch een toffe kist vinden. Was gisteren op JFK eentje van Korean waar dan een Embraer van Delta voor langs taxiet en dan zie je pas goed hoe de verhoudingen liggen.
Vanochtend voor het eerst op DUS aangekomen overigens. Beviel goed, 715 aan de gate, 0800 reden we de parkeerplaats al weer af met de auto (incl wachten op shuttle naar vrij afgelegen parking).
Dat lukt in DUS ook, als je in P2/P3 staat, heerlijk. Voor langer parkeren neem ik P4, dan kun je de monorail nemen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 01:09 schreef wiijntje het volgende:
[..]
Dat dus.
Gaat je op Schiphol nooit lukken, je mag blij zijn als je na een uur pas weer buiten staat, laat staan in je auto - die je voor een astronomisch bedrag weer terug mag kopen...
Op Weeze NRN trouwens binnen 10 minuten na uitstappen al in das auto!
"Oh jee, Oh jee."quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:16 schreef Leatherface het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)southern-op-schiphol
Ach laatst om 6u05 geland en in de trein van half zeven. Alleen handbagage, dat wel.quote:Gaat je op Schiphol nooit lukken, je mag blij zijn als je na een uur pas weer buiten staat, laat staan in je auto - die je voor een astronomisch bedrag weer terug mag kopen...
Mooi hoor, 2x wally @ EHAMquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:38 schreef Tinos85 het volgende:
Foto's van Facebook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hoeveel zou hij dan moeten kosten? Als er een nul mist vind ik het nog erg weinig eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:47 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dassaultfalcon(...)CitationX-SN313.aspx
Iemand 12,5K over? Typfoutje
Ik denk eerder dat er 3 nullen missen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar hoeveel zou hij dan moeten kosten? Als er een nul mist vind ik het nog erg weinig eigenlijk
Nee, dan sla ik even overquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:45 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er 3 nullen missen.
Kist is zo goed als nieuw (3 jaar oud, 640 uur), nieuwprijs is ongeveer $ 21.500.000.
Cool, zo te zien gemaakt vanuit beide verkeerstorens.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:38 schreef Tinos85 het volgende:
Foto's van Facebook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
12,5 miljoen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar hoeveel zou hij dan moeten kosten? Als er een nul mist vind ik het nog erg weinig eigenlijk
quote:Centrair and Boeing are pleased to announce the donation of the first 787 Dreamliner ever made – a flight test airplane known as ZA001 – to Centrair.
35% of the Dreamliner's airframe structure – the main wing, forward fuselage and center wing box – is manufactured in the Greater Nagoya area and transported from Centrair to Boeing's final assembly plants in the U.S. in a specially converted 747-400 freighter known as the Dreamlifter. Centrair is the only airport in Japan served by the Dreamlifter, which means that ZA001 is coming back to the place that literally gave it wings.
Centrair is delighted that Boeing has chosen to donate the historically significant first test plane, ZA001, to Greater Nagoya, which plays such an important role in the manufacturing of the 787 Dreamliner. Boeing donated the third 787 test airplane, ZA003 to Seattle’s Museum of Flight in November 2014, and the second, ZA002, to Pima Air and Space Museum in Arizona in March this year.
ZA001 first took to the skies on December 15, 2009 from Paine Field, adjoining Boeing's Everett factory, watched by more than 12,000 people. The last flight of this airplane to Centrair is like a "homecoming" for ZA001.
ZA001 will be put on display at Centrair. Through the exhibition, Centrair expects to raise interest in aerospace – and contribute of this "next generation industry" for the Greater Nagoya region. The airport also hopes that it will spur the imagination of the young people of Japan and the next generation of aerospace pioneers.
quote:Air France sleept eigen piloten voor de rechter
Als een luchtvaartmaatschappij zijn eigen piloten voor de rechter sleept, dan zijn de interne verhoudingen goed verstoord. Het gebeurt bij Air France, waar de onrust toeneemt.
In hetzelfde bericht waarin Air France-KLM vorige week een aantal nieuwe bezuinigingen aankondigde, beklaagde de Franse tak van het bedrijf zich over “het uitblijven van voortgang na zeven maanden onderhandelen” met pilotenbond SNPL bij het doorvoeren van besparingsmaatregelen.
Gevolg: een kort geding. En dat dient vanmiddag in de Parijse voorstad Bobigny.
http://www.nrcq.nl/2015/0(...)oten-voor-de-rechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |