SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop Afsluitplaat:
Pinkpop Website: http://www.pinkpop.com
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest
Rest van Line-Up
Vrijdag 12 juni:
Mainstage: Muse, Elbow, George Ezra, Bodycount feat. Ice-T
3FM Stage: Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators, Faith No More, Shaka Ponk
Brand Bier Stage: Above & Beyond, Paloma Faith, Gavin James, Jick Munro & The Amazing Laserbeams
Stage 4: Dj's Waxfriend & Prime feat. Jebroer & Adje, Aurora, Coasts
Zaterdag 13 juni:
Main Stage: Robbie Williams, The Script, Anouk, Dotan, The Wombats
3FM Stage: Avicii, Kensington, Selah Sue, Jonathan Jeremiah, The Last Internationale
Brand Bier Stage: Eagles Of Death Metal, Sheppard, John Coffey, Magic!, Gaz Goombas
Stage 4: Lonely The Brave, Joost van Bellen, East Cameron Folkcore, Pop Evil, Twin Atlantic, Causes
Zondag 14 juni:
Main Stage: Foo Fighters, Pharell Williams, One Republic, De Jeugd van Tegenwoordig, Frank Turner & The Sleeping Souls
3FM Stage: Placebo, Rise Against, Counting Crows, Typhoon, Kitty, Daisy & Lewis
Brand Bier Stage: Fiddler's Green, Kovacs, Oscar & The Wolf, Nick Mulvey, Urabnus & De Fanfare
Stage 4: Willie Wartaal & Dopplegang, Ewert & The Two Dragons, Pierce Brothers, The Deaf, Peace
Tickets
Start voorverkoop 46ste Pinkpop editie:
Zaterdag 28 februari 2015 vanaf 10.00 uur via Ticketmaster.nl, de bekende Ticketmaster voorverkoop-adressen en Buro Pinkpop in Geleen.
ticketmasterOfficiële ticketprijzen:
Weekendkaart (3 dagen inclusief camping): ¤ 180 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
Dagkaart: ¤ 95 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
Officiële kaarten zijn vanaf zaterdag 28 februari op 3 manieren verkrijgbaar:
Online via www.ticketmaster.nl Zie voorverkoop via internet
Telefonisch via Ticketmaster: 0900-300 1250 (60 cpm).
Via één van de onderstaande fysieke Ticketmaster voorverkoopadressen.
Let op: via internet kunnen vóór de officiële start voorverkoop al kaarten worden aangeboden, maar koop deze niet, dit zijn geen officiële kaarten!
De ENIGE officiële website voor Pinkpop kaarten is Ticketmaster.nl
Kijk voor meer informatie op www.weetwaarjekoopt.nl.
Neem bij vragen of twijfel altijd EERST contact op met Ticketmaster of Buro Pinkpop. Lees hier meer over valse kaarten, ticketsites en zwarthandel. Koop je kaartje in ieder geval NIET hier.![]()
Dit is een grapje, toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:09 schreef FritzWepper het volgende:
AC/DC 7 juni in Zwitserland, 19 juni in Keulen. Dus ze zijn wss in de buurt.
Verder is er op één tweet na nog nergens iets over te lezen.
xDquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof niet dat ik AC/DC zitten op dit festival.
Was ik maar Dotanquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh straks komt mijn goede vriend Dotan op de stream.
Feest.
Daar heb ik nou echt een broertje Dotan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh straks komt mijn goede vriend Dotan op de stream.
Feest.
ik moest lachen!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb ik nou echt een broertje Dotan.
Ik pas me naadloos aanquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De grappen hier zijn iig net zo belegen als de geprogrammeerde muziek
Denk het wel ja, heb die gast die betreffende tweet de wereld instuurde even op Facebook bekeken, lijkt me nogal een behoorlijke klaphark.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is een grapje, toch?
Als maanden van tevoren ze te duur waren en hun podium niet geschikt voor festivals dan is dat een dag van tevoren niet ineens anders
Vond het wel aardig (maar ook niet meer dan dat).quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:38 schreef richolio het volgende:
Gaz kan me niet bekoren. The Wombats wel![]()
![]()
Nee, deed alsof er niks aan de hand was. Geen woord over gerept.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:54 schreef H.Kemper het volgende:
Klinkt wel aardig, alleen zijn stem... nee![]()
Had Jan net nog wat te melden? Zette net de stream aan toen die van het podium afliep
Daar staat een leuke theorie over in het artikelquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Al zou Josh Homme het repertoire van de FF effe in 1 dag uit zijn hoofd leren, hij staat op een ander festival morgen.
Sowieso speelt Josh Homme al niet altijd mee met Eagles of Death Metal. Maar je kan er natuurlijk vanuit gaan dat er wat meer betaald is voor een act mét Homme.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:03 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Daar staat een leuke theorie over in het artikel
De kans lijkt klein
Dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:06 schreef FritzWepper het volgende:
Het zou me niets verbazen als Pinkpop al lang te horen heeft gekregen dat Foo Fighters niet komt, maar wacht met de bekendmaking tot ze rond zijn met de vervanging.
Mij ook niet. Zo'n beslissing duurt me toch net even te lang nu.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:06 schreef FritzWepper het volgende:
Het zou me niets verbazen als Pinkpop al lang te horen heeft gekregen dat Foo Fighters niet komt, maar wacht met de bekendmaking tot ze rond zijn met de vervanging.
We gaan het zienquote:Sowieso speelt Josh Homme al niet altijd mee met Eagles of Death Metal. Maar je kan er natuurlijk vanuit gaan dat er wat meer betaald is voor een act mét Homme
een Artiest vragen van een Foo Fighters cover bandquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:08 schreef whosvegas het volgende:
Eigenlijk vind ik de Wombats wel leuk
[..]
We gaan het zien
Ze kunnen Avicii nog een set laten starten, met een druk op de knop (probleem zo opgelost dus)
Ik geloof niet dat Homme het over gaat nemen hoor maar het zou natuurlijk wel heel tof zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:08 schreef whosvegas het volgende:
Eigenlijk vind ik de Wombats wel leuk
[..]
We gaan het zien
Ze kunnen Avicii nog een set laten starten, met een druk op de knop (probleem zo opgelost dus)
Vandaag:quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg is er eigenlijk ergens een stream programma? Wil wel weten of Anouk komt enzo..
quote:Zaterdag 13 juni 2015:
14:00 Gaz Coombes
14:40 The Wombats
15:25 Jonathan Jeremiah
16:15 Dotan
17:15 Selah Sue
18:15 John Coffey
19:15 Kensington
20:15 Sheppard
21:15 nog niet bekend
Wat is er met het publiek?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een drukte en vreselijk publiek brrr
Oja vandaag de dagjesmensen/huisvrouwen hè!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Roze zonnehoedjes, me dunkt.quote:
Ben jij daar? Vanaf de TV ziet het er juist mak uit qua drukte...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat ergquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Roze zonnehoedjes, me dunkt.
Evenementenkanaal.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:01 schreef Alziend-Oog het volgende:
Waar kan ik het zien op tv? Heb geen 101 of cultura
Foo Fighters komt niet. Placebo schuift door. Komt een redelijke, maar geen spectaculaire vervanger. Wss van eigen bodem.quote:
Denk eerder dat ze in onderhandelingen zijn met een vervangende act en dat eerst rond willen hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:05 schreef Zocalo het volgende:
Ben ik een doemdenker als ik denkt dat al lang duidelijk is dat FF niet komen, maar het voor Pinkpop wel goed uit komt deze bevestiging zo lang mogelijk uit te stellen..? Denk aan mensen die hun kaartjes willen verkopen, etc. dat gaat last minute toch lastiger..
De naam Triggerfinger valt inmiddels op Twitter. Maar die zijn al bezet morgen: http://www.triggerfinger.net/showsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:08 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze in onderhandelingen zijn met een vervangende act en dat eerst rond willen hebben.
Die kunnen bijvoorbeeld midden op de dag op Pinkpop spelen en dat alles doorgeschoven wordt. (Net als Krezip toen Amy uitviel)quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:09 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De naam Triggerfinger valt inmiddels op Twitter. Maar die zijn al bezet morgen: http://www.triggerfinger.net/shows
Geldt. Met een t erachter. En Sam is volgend jaar uitgerangeerd.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:10 schreef KingRadler het volgende:
ze moeten eerst zekerheid hebben.
ik hoop dat FF volgend jaar terug komt dat geld ook voor sam smith
En dat geld van FF dus niet meer waardquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Geldt. Met een t erachter. En Sam is volgend jaar uitgerangeerd.
Ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dat geld van FF dus niet meer waard
heb het aangepast, dankjequote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Taalnazi in da housequote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook wel. Volgens mij is het een prima artiest waar een hype om te haten omheen hangt.quote:
Ik zag toch echt alleen een ster. Kan er ook naast zitten hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:30 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Volgens m'n vriendin is die van Turkije
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:30 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Volgens m'n vriendin is die van Turkije
Is dat niet de vlag van Vietnam?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:35 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Ik zag toch echt alleen een ster. Kan er ook naast zitten hoor
Neuh, was Maastrichtquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:35 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Ik zag toch echt alleen een ster. Kan er ook naast zitten hoor
de oudere dames zullen wel in de meerderheid zijn vandaag met een Robbie als afsluiter.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:31 schreef richolio het volgende:
Wat is er met de cameramannen gebeurd? Hebben ze op hun kop gekregen omdat ze altijd alleen maar leuke meisjes filmde? Nu filmen ze alleen maar oude wijven
Ik heb echt een schijthekel aan Maastrichtquote:
Die staat toch in Paradiso binnenkort.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:38 schreef richolio het volgende:
Marilyn Manson komt mijn moeder nu mee als vervanger, hadden ze gehoord
Heeft waarschijnlijk meer ballenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:41 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ga soep eten, is spannender dan Dotan.
7/10quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk meer ballen
Ja als je er doorheen moet is het verschrikkelijk. Voor de rest zijn we wel een leuke stad hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan Maastricht![]()
Maar dat is vooral omdat ik er dagelijks met de auto in en uit moet
Hij heeft het laatste kwartier geen noot meer geraakt nee...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:43 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Ja als je er doorheen moet is het verschrikkelijk. Voor de rest zijn we wel een leuke stad hoor![]()
En jezus wat begint die Dotan vals te klinken opeens
Eensch, ik dacht eerst dat ze nog een cd hadden draaien maar ze bleken echt al live te spelen... meer dan de nummers achter elkaar afspelen zit er ook niet in. Goed moment om even de oogjes te sluiten iddquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Saai die Dotan... Twin Atlantic klonk ook ruk dan maar grashangen.
Jammer had geen verkeerde optie geweest imoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:56 schreef FritzWepper het volgende:
http://www.1limburg.nl/no(...)ers?context=topstory
Geen KISS want daar is Jan geen fan van
En dan straks gewoon lachend met Jett Rebel komenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:56 schreef FritzWepper het volgende:
http://www.1limburg.nl/no(...)ers?context=topstory
Geen KISS want daar is Jan geen fan van
KISS heeft geen eigen smoelquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jammer had geen verkeerde optie geweest imo
Echt welquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:58 schreef kurk_droog het volgende:
die drummer bij dotan..die vrouw. Zij is best lekker of wat?
Die heeft nog redelijk zijn eigen smoelquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:58 schreef kurk_droog het volgende:
Één van de weinig goede dingen deze afgelopen 40 minuten.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:58 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zie een gozer met een baardje op drums. Would not hit.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:58 schreef kurk_droog het volgende:
Hij speelt nou al bijna een uur 1 of ander nummer, mag nu wel eens wat andersquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:04 schreef richolio het volgende:
Zou tof zijn als hij Home gewoon lekker niet speelt en afsluit met een of ander nummer
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:06 schreef Alziend-Oog het volgende:
Die oude blonde vrouw niet meer in beeld brengen svp
Ze hebben de pedofielen dit jaar wel echt van de camera's afgehouden he?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:06 schreef Alziend-Oog het volgende:
Die oude blonde vrouw niet meer in beeld brengen svp
Spijtig inderdaad, ik kon altijd wel genieten van de prille festivalgangersquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze hebben de pedofielen dit jaar wel echt van de camera's afgehouden he?
dat viel mij wel vaker op.quote:
Ben niet de enigequote:
Ik vind dit inderdaad leuker en vrolijker dan Dotan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:16 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Ben niet de enige![]()
Vind wat ik tot nu toe heb gehoord al veel beter dan meneer oehhh hiervoor.
Op het tweede podium gaat het vaak nog beter los dan bij main. Is geen schande om daar te staan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:17 schreef JochemP het volgende:
Hehe Telegraaf. Nog even bitchen dat Kensington niet op de main staat
http://www.telegraaf.nl/f(...)aign=filmenuitgaantf
Altijd zo. Probeer bij festivals de main altijd zo veel mogelijk te vermijden. Daar zijn haast nooit de memorabele feestjes.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:24 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Op het tweede podium gaat het vaak nog beter los dan bij main. Is geen schande om daar te staan.
Omdat dat geen muziek is?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:43 schreef tofastTG het volgende:
Waarom komt The Script niet op de stream.
Baasquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:29 schreef Stofje het volgende:
Robbie heeft zin in vanavond
https://www.facebook.com/(...)063283184107/?type=1
[ afbeelding ]
Ontzettende koning dat het is. Jaaaaren geleden op Rock Werchter gezien. Werd ontvangen met een striemend fluitconcert, want toen was het nog een Take That jongen. Ging weg als een baas, de volledige weide was om.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:31 schreef richolio het volgende:
[..]
BaasIets in mij zegt dat het echt belachelijk tof gaat worden vanavond bij hem.
Ach ach, beetje meebleren met hun cheesy tekstjes is altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:30 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Omdat dat geen muziek is?
Wil je een tip, geniet dan van Counting Crows. Het is eng hoe goed deze band is, om maar te zwijgen over dhr. Duritz!
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:25 schreef Alziend-Oog het volgende:
Verdomme wat is dit toch een geil wijf.
quote:
twitter:festileaks twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 16:42:00Onduidelijk of om 17u daadwerkelijk bericht komt. 1Limburg meldt dat Jan Smeets wacht op bericht uit VS, hoopt over uur meer te weten. #PP15 reageer retweet
twitter:festileaks twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 16:53:33Pinkpop had een 'grote band' op het oog, maar die bleek op vakantie. Smeets wil de naam niet noemen. Het wordt niet Kiss: "niet mijn muziek" reageer retweet
twitter:festileaks twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 17:08:48Het Pharrell/Trigerfinger-gerucht wordt alsmaar groter. Jan Smeets wacht ondertussen nog op een definitief telefoontje uit de V.S. #PP15 reageer retweet
Het concert is zo goed als uitverkocht. Dat zouden 1800 mensen zijn die ze daarmee een dikke middelvinger geven. Lijkt me zo goed als onmogelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:47 schreef JochemP het volgende:
Zou Triggerfinger echt een headlineshow in Groningen afzeggen om op Pinkpop te staan? Zou ik nogal een dick move vinden eerlijk gezegd
Dat zou ik wel klasse van ze vinden! Dat zou betekenen dat ze al hun gear moeten inpakken, 2,5 uur moeten rijden naar Groningen (3 uur met verkeersdrukte), de boel weer klaar moeten zetten en vervolgens om 8 uur klaar moeten staan om te spelen. Lijkt me veel te krap, maar als het ze lukt juich ik het alleen maar toe!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:52 schreef chansadres het volgende:
Triggerfinger kan ook in de middag openen en dan doorreizen naar Groningen. Ik heb ze vaker 2 optredens op een dag zien geven...
Zelfs als ze de mainstage openen moeten ze zich wel heel hard haasten om op tijd in Groningen te zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:52 schreef chansadres het volgende:
Triggerfinger kan ook in de middag openen en dan doorreizen naar Groningen. Ik heb ze vaker 2 optredens op een dag zien geven...
Officieel nu door Smeetsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:05 schreef Pino112 het volgende:
Foo's gecanceld, aldus de micromanager van 3FM.
Ik hoorde dat direct de reserve band isquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:10 schreef FritzWepper het volgende:
Jup. Was wel te verwachten nu het zo lang duurde. Grote vraag: wie komen er dan?
Triggerfinger op de plaats van Jeugd. Jeugd naar Pharrel. Pharrel headline. Maar hij zal niet langer spelen dus Pinkpop sluit een uur eerder...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:10 schreef FritzWepper het volgende:
Jup. Was wel te verwachten nu het zo lang duurde. Grote vraag: wie komen er dan?
Tja, Pharell spreekt nu eenmaal een breder publiek aan denk ik dan Placebo. Niet een heel onlogische keuze dus.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
Flinke aderlating, maar ja, wat doe je eraan. Had gehoopt dat ze placebo naar main hadden gezet, met Pharrell er voor/na.
Ik denk dat ze het gaan combineren. Zou ik wel retegoed van ze vinden, twee van zulke gigs op één dag!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
Vind dit echt een steek in de rug van Triggerfinger aan de mensen die naar het concert in Groningen gingen. Maar ja, money talks waarschijnlijk.
Heeft te weinig muziek gemaakt om langer te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
Programma eindigt dus eerder, da's best lame. Pharrell doet dus geen (veel) langere set
Dat zeg ik; Pharrell er nog voor of na. Nu eindigt het programma vroeger, en PP is al geen latertje.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tja, Pharell spreekt nu eenmaal een breder publiek aan denk ik dan Placebo. Niet een heel onlogische keuze dus.
Dan kan ik niks anders dan respect voor ze hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:14 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gaan combineren. Zou ik wel retegoed van ze vinden, twee van zulke gigs op één dag!
Of hij begint gewoon laterquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zeg ik; Pharrell er nog voor of na. Nu eindigt het programma vroeger, en PP is al geen latertje.
Voor de JvT, dat zei hij net.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:14 schreef FritzWepper het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt Triggerfinger in het schema?
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)gt-Foo-Fighters.htmlquote:Pinkpop: Foo Fighters afgelast, Triggerfinger toegevoegd aan programma
Pharrell Williams is nu de afsluiter
Willem van Zeeland 13 juni 2015
Het concert van Foo Fighters op Pinkpop is, zoals verwacht, afgelast. Pharrell Williams zal zondag op de plek van Foo Fighters spelen (vanaf 21.30 uur), daarmee zal het programma van Pinkpop 2015 wat eerder eindigen. Triggerfinger is eerder op de dag aan het programma toegevoegd. Dit maakte Jan Smeets zojuist bekend in Landgraaf.
De Jeugd Van Tegenwoordig schuift in het programma op naar de plek waar Pharrell eerst stond (19.30 uur). Op het tijdslot waar De Jeugd eerst stond (15.30 uur), zal nu Triggerfinger spelen. Triggerfinger staat 's avonds ook nog in de Oosterpoort in Groningen.
'I'm sorry for... what's the next one? Pinkpop?' zei Dave Grohl gisteren al in Göteborg, nadat hij bij een val van het podium zijn rechtervoet had gebroken.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:14 schreef FritzWepper het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt Triggerfinger in het schema?
quote:Pharrell Williams is nu de slotact met DJVT ervoor. Op de plek van de Jeugd staat nu Triggerfinger.
En ik ga ze zien in Groningen. Sowieso ga ik ze een shout-out geven. Dik respect!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:18 schreef Alziend-Oog het volgende:
Zojuist op hun Facebook gezet dat ze het gaan combineren. Dikke vette respect dit.
Wat gaan ze combineren? :pquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:18 schreef Alziend-Oog het volgende:
Zojuist op hun Facebook gezet dat ze het gaan combineren. Dikke vette respect dit.
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:18 schreef Belabor het volgende:
[..]
En ik ga ze zien in Groningen. Sowieso ga ik ze een shout-out geven. Dik respect!
Het was te verwachtenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:17 schreef FritzWepper het volgende:
https://www.ticketswap.nl/pinkpop/zondag
It has begun
Helikoptertje dit datquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:17 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dan halen ze hun gig in Groningen toch nooit?
Nksquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:20 schreef richolio het volgende:
Wel anti-climax imo. Het zal ongetwijfeld leuk worden, maar jammer van de Foo's gewoon. Maar ja, wat doe je eraan.
quote:Op het hoofdpodium van Pinkpop liet festivalorganisator Jan Smeets weten dat de band het optreden op NU.nl heeft geannuleerd.
Dat sowieso, zullen best wat ladingen mensen zijn die dagkaarten hadden voor de Foo's, dan ben je mooi in je zak gescheten.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ook als je er niks aan kunt doe, mag je heel erg balen. En niet blij zijn.
Muse en FF waren de enige 2 bands waar ik voor ging ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso, zullen best wat ladingen mensen zijn die dagkaarten hadden voor de Foo's, dan ben je mooi in je zak gescheten.
Klopt, daar had ik inderdaad mijn kaart voor gekochtquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso, zullen best wat ladingen mensen zijn die dagkaarten hadden voor de Foo's, dan ben je mooi in je zak gescheten.
Ja, echt bizar eigenlijk hoe een act dit teweeg kan brengen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die van ¤50 is nog steeds niet verkocht, moet dus nog lager gaan.
Denk je/jullie dat echt. Waarom precies? Iedere bezoeker weet en accepteert dat de organisator/band er niets aan kan doen, en de organisatie houd op deze manier toch zo'n slordige miljoen over.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:13 schreef peaceman het volgende:
Dit is gewoon de nachtmerrie voor elk festival.
lees facebook maar eensquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Denk je/jullie dat echt. Waarom precies? Iedere bezoeker weet en accepteert dat de organisator/band er niets aan kan doen, en de organisatie houd op deze manier toch zo'n slordige miljoen over.
Die slapen er heus niet slechter om, hebben hun best gedaan om iets alternatiefs te fixen. Maar dat is toch niet mogelijk.
Logisch natuurlijk.quote:
Niet zomaar een act; dé actquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:05 schreef beantherio het volgende:
Je koopt een kaartje voor het festival en niet voor een losse act. Logisch dus. Evengoed begrijpelijk dat sommige mensen nu enorm balen.
True story! Ik was ook gelijk wezen shoppenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:06 schreef JochemP het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk.
Als ik in de buurt had gewoond had ik wel 45 euro overgehad voor Frank Turner (), OneRepublic, Placebo en Triggerfinger hoor
Oh ja goed, maar die kopen volgend jaar heus wel weer een kaartje omdat ze stiekem wel weten dat Mojo hier niets aan kan doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
lees facebook maar eensgenoeg die het niet accepteren
Schandalig inderdaad! Egoïsme ten top...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
twitter:TwanSpierts twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 18:40:52Pinkpop heeft Prodigy en Paul McCartney (en tig andere bands) gepolst als vervanger van @foofighters. Konden allen niet. #pp15 #L1 reageer retweet
Ze zijn grappig. Vooral die verwachten dat er op zo'n korte termijn nog wel even een andere mega-act geregeld gaat en kan worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Stel je voor dat het ze wel gelukt was om, bijvoorbeeld, Paul McCartney te regelen. Dat zou nog eens een klapper geweest zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zijn grappig. Vooral die verwachten dat er op zo'n korte termijn nog wel even een andere mega-act geregeld gaat en kan worden.![]()
Ik snap de irritatie wel maar dit is gewoon overmacht.
Zelfs al zou het kunnen, waarom zou Mojo het doen?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zijn grappig. Vooral die verwachten dat er op zo'n korte termijn nog wel even een andere mega-act geregeld gaat en kan worden.![]()
Dit dus. En je koopt een kaartje voor een festival en niet voor een specifieke act. Dat je voor een specifieke act naar zo'n festival gaat is niet de verantwoordelijkheid van dat festival.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zelfs al zou het kunnen, waarom zou Mojo het doen?Het is geen liefdadigheidsinstelling he, bovendien is dat proces niet echt transparant/wie je ook boekt mensen gaan altijd klagen.
Ik ga morgenvroeg nog eens kijken, misschien kan er nog wel een tientje af.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:06 schreef JochemP het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk.
Als ik in de buurt had gewoond had ik wel 45 euro overgehad voor Frank Turner (), OneRepublic, Placebo en Triggerfinger hoor
Ja daarom, dat zo'n Jan niet blij is, of andere medewerkers van mojo kan ik me nog wel een beetje voorstellen. Maar de financiële afdeling/man is hier waarschijnlijk niet eens ontevreden mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus. En je koopt een kaartje voor een festival en niet voor een specifieke act. Dat je voor een specifieke act naar zo'n festival gaat is niet de verantwoordelijkheid van dat festival.
Dat geloof ik wel. Alhoewel ik vermoed dat Triggerfinger voor dit soort last minute invalbeurten wel wat meer vangt dan wanneer ze normaal voor een festival worden geboekt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja daarom, dat zo'n Jan niet blij is, of andere medewerkers van mojo kan ik me nog wel een beetje voorstellen. Maar de financiële afdeling/man is hier waarschijnlijk niet eens ontevreden mee.
Foo Fighters is grootste hedendaagse rockact, het is schier onmogelijk daar gelijkwaardige vervanger voor te vinden, zeker binnen 36 uur ofzo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:25 schreef Dennism het volgende:
Die reacties op de FB van Pinkpop, over hardwerkende mensen die genaaid worden omdat ze nu hun kaartjes niet meer kunnen doorverkopen, de waarde daling van de kaartjes, dat het vreemd is dat er niet binnen een dag een andere headliner geboekt kan worden. Mensen die nu ineens oprakelen dat Sam Smith ook al afgezegd heeft en dat Placebo als vervanger daarvan ook al geen act is van het kaliber van Sam Smith.
Volgens mij allemaal lui die enkel kaarten hebben voor de handel, of mensen die voor het eerst naar een festvial gaan.
Het afzeggen is zeker klote, en ik hoop dat ze Werchter over 2 weken wel halen, want mijn Werchter kaarten heb ik ook deels voor de Foo Fighters gekocht, maar om nu zo te zagen op de Festival Organisatie vind ik toch wel erg slecht, die kunnen er helemaal niets aan doen, en de kans dat je 24 uur van te voren nog een AAA artiest kan boeken is ook vrij nihil.
Inderdaad, vandaar dat Triggerfinger toch een best mooi compromis is, zeker niet van het kaliber Foo Fighters, maar de laatste jaren zijn ze toch echt goed bezig en vrij populair.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Foo Fighters is grootste hedendaagse rockact, het is schier onmogelijk daar gelijkwaardige vervanger voor te vinden, zeker binnen 36 uur ofzo.
Mensen die serieus U2, Coldplay, McCartney, AC/DC verwachten snappen er gewoon echt helemaal niks van.
Zielige mensen idd. Ik heb geen facebook scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:31 schreef Alziend-Oog het volgende:
Net even op facebook naar de reacties gekeken en ik schaam me echt dat ik met zulke idioten in dit land moet leven. Totaal geen begrip voor de situatie.
Laat die mensen een maandje meelopen bij de productie van Pinkpop of enig ander festival, dan hebben ze snel door hoe lastig, stressvol en ondergewaardeerd deze functies zijn. Die mensen werken soms wel 20 uur per dag om de boel lopende te houden, maar krijgen vaak niet het respect wat ze verdienen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:31 schreef Alziend-Oog het volgende:
Net even op facebook naar de reacties gekeken en ik schaam me echt dat ik met zulke idioten in dit land moet leven. Totaal geen begrip voor de situatie.
Dit dus. En maar zeiken dat ze hun centjes terug willen want ze kwamen alleen voor FFquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:32 schreef Belabor het volgende:
[..]
Laat die mensen een maandje meelopen bij de productie van Pinkpop of enig ander festival, dan hebben ze snel door hoe lastig, stressvol en ondergewaardeerd deze functies zijn. Die mensen werken soms wel 20 uur per dag om de boel lopende te houden, maar krijgen vaak niet het respect wat ze verdienen.
Ik ben absoluut geen fan, maar het lijkt me helemaal geen verkeerde act om eens op een festival live aan het werk te zien.quote:
op wie is de irritatie dan? Op FF? Alsof die bedacht hadden even Dave zijn been te breken. Op Pinkpop? Alsof die blij zij dat de grootste act afzegt en dat er gelijkwaardige vervangers rijen dik klaar staan om in te vallen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Uit ervaring sluit ik me hierbij aan. Ik denk ook dat de mensen die klagen het niet eens zouden kunnen volhouden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:32 schreef Belabor het volgende:
[..]
Laat die mensen een maandje meelopen bij de productie van Pinkpop of enig ander festival, dan hebben ze snel door hoe lastig, stressvol en ondergewaardeerd deze functies zijn. Die mensen werken soms wel 20 uur per dag om de boel lopende te houden, maar krijgen vaak niet het respect wat ze verdienen.
Nou ja, ik zou ook kwaad zijn. Op de situatie. Niet op een van de betrokkenen, want die kunnen er allemaal niets aan doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
op wie is de irritatie dan? Op FF? Alsof die bedacht hadden even Dave zijn been te breken. Op Pinkpop? Alsof die blij zij dat de grootste act afzegt en dat er gelijkwaardige vervangers rijen dik klaar staan om in te vallen.
Enige vorm van realisme is veel mensen vreemd.
Op concert at sea oud misschien, maar niet op Pinkpop. Robbie Williams is al twijfelachtig, maar Smeets richt zich duidelijk op grote namen om uitverkocht te raken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan, maar het lijkt me helemaal geen verkeerde act om eens op een festival live aan het werk te zien.
Mensen leven tegenwoordig teveel met hun hoofd in hun eigen achterste... Deels door facebook die de vermeende belangrijkheid van het individu exploiteert, maar dat is een andere discussiequote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
op wie is de irritatie dan? Op FF? Alsof die bedacht hadden even Dave zijn been te breken. Op Pinkpop? Alsof die blij zij dat de grootste act afzegt en dat er gelijkwaardige vervangers rijen dik klaar staan om in te vallen.
Enige vorm van realisme is veel mensen vreemd.
deze opmerking doet vermoeden alsof jij denkt dat iets is van de laatste tijd. Nou dan heb ik oud nieuws voor je: dat is altijd al zo geweest...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:55 schreef Piger het volgende:
[..]
Op concert at sea oud misschien, maar niet op Pinkpop. Robbie Williams is al twijfelachtig, maar Smeets richt zich duidelijk op grote namen om uitverkocht te raken.
precies. Invaller zijn als zo'n grote act uitval is misschien wel het moeilijkste wat er is. alle respect voor Triggerfinger (al zal hun bankrekening er hoe dan ook van genieten).quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mensen leven tegenwoordig teveel met hun hoofd in hun eigen achterste... Deels door facebook die de vermeende belangrijkheid van het individu exploiteert, maar dat is een andere discussie![]()
Ben benieuwd naar Pharrell en kudos voor Triggerfinger dat ze PP uit de brand helpen
Eensquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mensen leven tegenwoordig teveel met hun hoofd in hun eigen achterste... Deels door facebook die de vermeende belangrijkheid van het individu exploiteert, maar dat is een andere discussie![]()
Ben benieuwd naar Pharrell en kudos voor Triggerfinger dat ze PP uit de brand helpen
Edit: Niks mis met Kensington...
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Triggerfinger helpt Pinkpop echt niet uit de brand.
Die bocht wordt volgend jaar weer getapt, wedden?
Ik zie wel een verschil tussen de laatste 2 jaar, waarin het ook daadwerkelijk was uitverkocht en de jaren ervoor. Je hebt grote bands en bands waarmee je je complete budget leegtrekt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze opmerking doet vermoeden alsof jij denkt dat iets is van de laatste tijd. Nou dan heb ik oud nieuws voor je: dat is altijd al zo geweest...
het doel van alle festivals is uitverkopen. Bij festivals als Werchter en Pinkpop zit dat vooral in de namen van de headliners. Allemaal heel logisch. Minder podia betekent meer afhankelijkheid van de grote namen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:02 schreef Piger het volgende:
[..]
Ik zie wel een verschil tussen de laatste 2 jaar, waarin het ook daadwerkelijk was uitverkocht en de jaren ervoor. Je hebt grote bands en bands waarmee je je complete budget leegtrekt.
Ow niet echt boeiendquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
20:20 Sheppard
21:15 3FM On Stage: Douwe Bob
21:25 The Last Internationale
22:05 3FM On Stage: John Coffey
22:20 nog niet bekend
24:00 herhalingen (hele nacht + ochtend)
3fm on stage lijkt me gewoon het 3fm podiumquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:11 schreef Belabor het volgende:
John Coffey in de container? Die barst uit zijn voegen!
Zou de container moeten zijn, die heet al jaren 3FM On Stage, ook tijdens Eurosonic Noorderslag.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
3fm on stage lijkt me gewoon het 3fm podium
Nee, dat is idd de cointainersessiequote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
3fm on stage lijkt me gewoon het 3fm podium
Ah my Badquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat is idd de cointainersessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |