Heeft waarschijnlijk meer ballenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:41 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ga soep eten, is spannender dan Dotan.
7/10quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk meer ballen
Ja als je er doorheen moet is het verschrikkelijk. Voor de rest zijn we wel een leuke stad hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan Maastricht![]()
Maar dat is vooral omdat ik er dagelijks met de auto in en uit moet
Hij heeft het laatste kwartier geen noot meer geraakt nee...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:43 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Ja als je er doorheen moet is het verschrikkelijk. Voor de rest zijn we wel een leuke stad hoor![]()
En jezus wat begint die Dotan vals te klinken opeens
Eensch, ik dacht eerst dat ze nog een cd hadden draaien maar ze bleken echt al live te spelen... meer dan de nummers achter elkaar afspelen zit er ook niet in. Goed moment om even de oogjes te sluiten iddquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Saai die Dotan... Twin Atlantic klonk ook ruk dan maar grashangen.
Jammer had geen verkeerde optie geweest imoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:56 schreef FritzWepper het volgende:
http://www.1limburg.nl/no(...)ers?context=topstory
Geen KISS want daar is Jan geen fan van
En dan straks gewoon lachend met Jett Rebel komenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:56 schreef FritzWepper het volgende:
http://www.1limburg.nl/no(...)ers?context=topstory
Geen KISS want daar is Jan geen fan van
KISS heeft geen eigen smoelquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jammer had geen verkeerde optie geweest imo
Echt welquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:58 schreef kurk_droog het volgende:
die drummer bij dotan..die vrouw. Zij is best lekker of wat?
Die heeft nog redelijk zijn eigen smoelquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:58 schreef kurk_droog het volgende:
Één van de weinig goede dingen deze afgelopen 40 minuten.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:58 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zie een gozer met een baardje op drums. Would not hit.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:58 schreef kurk_droog het volgende:
Hij speelt nou al bijna een uur 1 of ander nummer, mag nu wel eens wat andersquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:04 schreef richolio het volgende:
Zou tof zijn als hij Home gewoon lekker niet speelt en afsluit met een of ander nummer
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:06 schreef Alziend-Oog het volgende:
Die oude blonde vrouw niet meer in beeld brengen svp
Ze hebben de pedofielen dit jaar wel echt van de camera's afgehouden he?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:06 schreef Alziend-Oog het volgende:
Die oude blonde vrouw niet meer in beeld brengen svp
Spijtig inderdaad, ik kon altijd wel genieten van de prille festivalgangersquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze hebben de pedofielen dit jaar wel echt van de camera's afgehouden he?
dat viel mij wel vaker op.quote:
Ben niet de enigequote:
Ik vind dit inderdaad leuker en vrolijker dan Dotan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:16 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Ben niet de enige![]()
Vind wat ik tot nu toe heb gehoord al veel beter dan meneer oehhh hiervoor.
Op het tweede podium gaat het vaak nog beter los dan bij main. Is geen schande om daar te staan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:17 schreef JochemP het volgende:
Hehe Telegraaf. Nog even bitchen dat Kensington niet op de main staat
http://www.telegraaf.nl/f(...)aign=filmenuitgaantf
Altijd zo. Probeer bij festivals de main altijd zo veel mogelijk te vermijden. Daar zijn haast nooit de memorabele feestjes.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:24 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Op het tweede podium gaat het vaak nog beter los dan bij main. Is geen schande om daar te staan.
Omdat dat geen muziek is?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:43 schreef tofastTG het volgende:
Waarom komt The Script niet op de stream.
Baasquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:29 schreef Stofje het volgende:
Robbie heeft zin in vanavond
https://www.facebook.com/(...)063283184107/?type=1
[ afbeelding ]
Ontzettende koning dat het is. Jaaaaren geleden op Rock Werchter gezien. Werd ontvangen met een striemend fluitconcert, want toen was het nog een Take That jongen. Ging weg als een baas, de volledige weide was om.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:31 schreef richolio het volgende:
[..]
BaasIets in mij zegt dat het echt belachelijk tof gaat worden vanavond bij hem.
Ach ach, beetje meebleren met hun cheesy tekstjes is altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:30 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Omdat dat geen muziek is?
Wil je een tip, geniet dan van Counting Crows. Het is eng hoe goed deze band is, om maar te zwijgen over dhr. Duritz!
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:25 schreef Alziend-Oog het volgende:
Verdomme wat is dit toch een geil wijf.
quote:
twitter:festileaks twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 16:42:00Onduidelijk of om 17u daadwerkelijk bericht komt. 1Limburg meldt dat Jan Smeets wacht op bericht uit VS, hoopt over uur meer te weten. #PP15 reageer retweet
twitter:festileaks twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 16:53:33Pinkpop had een 'grote band' op het oog, maar die bleek op vakantie. Smeets wil de naam niet noemen. Het wordt niet Kiss: "niet mijn muziek" reageer retweet
twitter:festileaks twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 17:08:48Het Pharrell/Trigerfinger-gerucht wordt alsmaar groter. Jan Smeets wacht ondertussen nog op een definitief telefoontje uit de V.S. #PP15 reageer retweet
Het concert is zo goed als uitverkocht. Dat zouden 1800 mensen zijn die ze daarmee een dikke middelvinger geven. Lijkt me zo goed als onmogelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:47 schreef JochemP het volgende:
Zou Triggerfinger echt een headlineshow in Groningen afzeggen om op Pinkpop te staan? Zou ik nogal een dick move vinden eerlijk gezegd
Dat zou ik wel klasse van ze vinden! Dat zou betekenen dat ze al hun gear moeten inpakken, 2,5 uur moeten rijden naar Groningen (3 uur met verkeersdrukte), de boel weer klaar moeten zetten en vervolgens om 8 uur klaar moeten staan om te spelen. Lijkt me veel te krap, maar als het ze lukt juich ik het alleen maar toe!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:52 schreef chansadres het volgende:
Triggerfinger kan ook in de middag openen en dan doorreizen naar Groningen. Ik heb ze vaker 2 optredens op een dag zien geven...
Zelfs als ze de mainstage openen moeten ze zich wel heel hard haasten om op tijd in Groningen te zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:52 schreef chansadres het volgende:
Triggerfinger kan ook in de middag openen en dan doorreizen naar Groningen. Ik heb ze vaker 2 optredens op een dag zien geven...
Officieel nu door Smeetsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:05 schreef Pino112 het volgende:
Foo's gecanceld, aldus de micromanager van 3FM.
Ik hoorde dat direct de reserve band isquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:10 schreef FritzWepper het volgende:
Jup. Was wel te verwachten nu het zo lang duurde. Grote vraag: wie komen er dan?
Triggerfinger op de plaats van Jeugd. Jeugd naar Pharrel. Pharrel headline. Maar hij zal niet langer spelen dus Pinkpop sluit een uur eerder...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:10 schreef FritzWepper het volgende:
Jup. Was wel te verwachten nu het zo lang duurde. Grote vraag: wie komen er dan?
Tja, Pharell spreekt nu eenmaal een breder publiek aan denk ik dan Placebo. Niet een heel onlogische keuze dus.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
Flinke aderlating, maar ja, wat doe je eraan. Had gehoopt dat ze placebo naar main hadden gezet, met Pharrell er voor/na.
Ik denk dat ze het gaan combineren. Zou ik wel retegoed van ze vinden, twee van zulke gigs op één dag!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
Vind dit echt een steek in de rug van Triggerfinger aan de mensen die naar het concert in Groningen gingen. Maar ja, money talks waarschijnlijk.
Heeft te weinig muziek gemaakt om langer te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
Programma eindigt dus eerder, da's best lame. Pharrell doet dus geen (veel) langere set
Dat zeg ik; Pharrell er nog voor of na. Nu eindigt het programma vroeger, en PP is al geen latertje.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tja, Pharell spreekt nu eenmaal een breder publiek aan denk ik dan Placebo. Niet een heel onlogische keuze dus.
Dan kan ik niks anders dan respect voor ze hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:14 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gaan combineren. Zou ik wel retegoed van ze vinden, twee van zulke gigs op één dag!
Of hij begint gewoon laterquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zeg ik; Pharrell er nog voor of na. Nu eindigt het programma vroeger, en PP is al geen latertje.
Voor de JvT, dat zei hij net.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:14 schreef FritzWepper het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt Triggerfinger in het schema?
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)gt-Foo-Fighters.htmlquote:Pinkpop: Foo Fighters afgelast, Triggerfinger toegevoegd aan programma
Pharrell Williams is nu de afsluiter
Willem van Zeeland 13 juni 2015
Het concert van Foo Fighters op Pinkpop is, zoals verwacht, afgelast. Pharrell Williams zal zondag op de plek van Foo Fighters spelen (vanaf 21.30 uur), daarmee zal het programma van Pinkpop 2015 wat eerder eindigen. Triggerfinger is eerder op de dag aan het programma toegevoegd. Dit maakte Jan Smeets zojuist bekend in Landgraaf.
De Jeugd Van Tegenwoordig schuift in het programma op naar de plek waar Pharrell eerst stond (19.30 uur). Op het tijdslot waar De Jeugd eerst stond (15.30 uur), zal nu Triggerfinger spelen. Triggerfinger staat 's avonds ook nog in de Oosterpoort in Groningen.
'I'm sorry for... what's the next one? Pinkpop?' zei Dave Grohl gisteren al in Göteborg, nadat hij bij een val van het podium zijn rechtervoet had gebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |