abonnement Unibet Coolblue
pi_153462825
[Dieet] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, tickers en andere meuk. Nu niet meer, het gaat erom dat we gewoon ons ei af en toe kunnen leggen bij elkaar.
Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
pi_153462857
Ach ja. Moeders zijn ook mensen moeten we maar denken. 😁
pi_153462867
Oh, ik zag helemaal niet dat ik 'm dichtgooide. Thanks doll :*

Dat deed ik helemaal niet!
Spoilers!
pi_153462900
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, ik zag helemaal niet dat ik 'm dichtgooide. Thanks doll :*

Dat deed ik helemaal niet!
:D

Nog watermeloen in de koelkast gevonden :9
pi_153463239
Heerlijk, die moeders ;)

Hier net kwark met aardbeien :9
Vandaag lekker vrij, hopelijk valt het mee met de regen en onweer, dan kan de oudste straks zwemmen. En vanavond naar xavier guzman *O*
pi_153464110
gisteren 420 kcal over mijn doel aan kcal heengegaan. Last minute uit eten geweest. En terwijl ik normaal echt geen moeite heb om geen toetje te nemen kon ik hem gisteren ineens niet afslaan. Bevangen door de warmte denk ik.

Gelukkig zat ik nog wel onder mijn onderhoud, dus ik hoop er niet van aan te komen. En het feit dat ik er nu flink van baal (al heb ik er wel heel erg van genoten hoor, daar niet van) zorgt ook wel voor een flinke motivatie om voortaan toch beter op te letten. Of in ieder geval toetsen af te slaan. En voor vis in plaats van vlees te kiezen is wellicht ook wel een goed idee.

Vandaag vol goede moed weer verder met het volgende lijstje:

O: kwark, banaantje, wat cruesli
L: knackebrod met kalkoenfilet en rookvlees
B: drie kwartier tot een uurtje wandelen
D: veldsla/rucola stamppot met een klein beetje geitenkaas en een mootje zalm
S: 45 min intervalletjes (soort van) hardlopen

Misschien nog een of twee Ts, afhankelijk van hongergevoel
pi_153465528
SummerBreeze, zo erg is dat niet, 1x een toetje als je uit eten bent geweest. Je zegt zelfs nog dat je onder je onderhoud bent gebleven! Je moet niet zo krampachtig omgaan met eten. Het gaat om de lange termijn en ik ga er vanuit dat uit eten niet een wekelijks iets is. Als je het grootste deel van je dagen prima oplet en alles goed doet, dan is zo nu en dan een 'misser' helemaal geen probleem. En ik zou dit niet eens een misser noemen, eerlijk gezegd. Als je de ene dag iets meer hebt gehad dan je van plan was, dan de volgende dag een klein beetje compenseren en er verder niet zo bij stil staan ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153465654
Isabeau zegt hier wijze dingen :Y
pi_153466080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:54 schreef Isabeau het volgende:
SummerBreeze, zo erg is dat niet, 1x een toetje als je uit eten bent geweest. Je zegt zelfs nog dat je onder je onderhoud bent gebleven! Je moet niet zo krampachtig omgaan met eten. Het gaat om de lange termijn en ik ga er vanuit dat uit eten niet een wekelijks iets is. Als je het grootste deel van je dagen prima oplet en alles goed doet, dan is zo nu en dan een 'misser' helemaal geen probleem. En ik zou dit niet eens een misser noemen, eerlijk gezegd. Als je de ene dag iets meer hebt gehad dan je van plan was, dan de volgende dag een klein beetje compenseren en er verder niet zo bij stil staan ;)
Ik ben niet krampachtig, vind ik zelf dan in ieder geval. Ik had zin in dat toetje en had het er voor over.
Ik schreef die vorige post echter net nadat ik alles had ingevuld en schrok van de dagscore van 2014 kcal.
Voordeel daarvan is wel dat ik daardoor ook weet en besefd heb dat ik voor het aanpassen van mijn eten veel meer binnenkreeg op een dag dan ik dacht.
En ik was in een negatieve bui toen ik dat schreef. Dat klinkt wellicht door in mijn post.

Half uurtje geleden gerustgesteld over dat waar ik vanmorgen zo negatief door was en daardoor inmiddels ook wat beter in staat om te relativeren. Nu kan ik inderdaad wat beter denken: ach, schijt van die ene dag. Vanaf nu ga ik me gewoon weer wat laten gaan :)

Even een wat beter beeld: ik heb als doel in fatsecret 1575 kcal per dag staan (ik zat dus 439 kcal eroverheen zie ik nu). Maar de ene dag zit ik zonder hongergevoel rond de 1525, de andere dag kom ik uit rond de 1600,1650. En dat maakt me ook echt niet uit, zolang ik op de lange termijn maar gemiddeld gezien rond die 1575 zit. Ik hou gewoon te veel van lekker eten om te stoppen zodra ik precies op 1575 sta.
pi_153466087
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Isabeau zegt hier wijze dingen :Y
Zeker weten
pi_153466098
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Isabeau zegt hier wijze dingen :Y
Do as I say, don't do as I do :')

(Ik heb namelijk nogal de neiging om 'mijn dieet is nu toch al verprutst' te denken als ik iets eet wat niet zo goed voor me is en dan de rest van de dag, week, maand mezelf maar weer vol te proppen. Dan is 1x idd funest. Duh. Maar met gezond en logisch nadenken weet je (ik ook :+ ) heus wel dat 1x een uitspatting absoluut geen probleem voor je lijf is, het gaat om het gemiddelde over een heel lange termijn.)

Rond de 2000 kcal is nog prima hoor! Dan blijf je sowieso wel stabiel. En als je er van aankomt is het glycogeenvoorraad + veel vocht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153466099
qute ipv edit
pi_153466391
Ik heb kampweekend, mee als begeleider. :D ga alleen even "scheit" hebben aan hoeveel ik eet want kan op zulke dagen wel 3 a 4 boterhammen als ontbijt gebruiken en lunch hetzelfde. Anders val ik om als ik achter die kinderen aan moet rennen :+
pi_153467643
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 12:10 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik ben niet krampachtig, vind ik zelf dan in ieder geval. Ik had zin in dat toetje en had het er voor over.
Ik schreef die vorige post echter net nadat ik alles had ingevuld en schrok van de dagscore van 2014 kcal.
Voordeel daarvan is wel dat ik daardoor ook weet en besefd heb dat ik voor het aanpassen van mijn eten veel meer binnenkreeg op een dag dan ik dacht.
En ik was in een negatieve bui toen ik dat schreef. Dat klinkt wellicht door in mijn post.

Half uurtje geleden gerustgesteld over dat waar ik vanmorgen zo negatief door was en daardoor inmiddels ook wat beter in staat om te relativeren. Nu kan ik inderdaad wat beter denken: ach, schijt van die ene dag. Vanaf nu ga ik me gewoon weer wat laten gaan :)

Even een wat beter beeld: ik heb als doel in fatsecret 1575 kcal per dag staan (ik zat dus 439 kcal eroverheen zie ik nu). Maar de ene dag zit ik zonder hongergevoel rond de 1525, de andere dag kom ik uit rond de 1600,1650. En dat maakt me ook echt niet uit, zolang ik op de lange termijn maar gemiddeld gezien rond die 1575 zit. Ik hou gewoon te veel van lekker eten om te stoppen zodra ik precies op 1575 sta.
Nou, een beetje krampachtig is het wel, je bent nu gerustgesteld door de weegschaal vanmorgen en dan valt het weer mee, maar als je teveel kcal eet voor je gevoel wordt je daar negatief van.

Is verder geen oordeel, maar eerlijk zijn tegenover jezelf is beter.
Daarbij komt, van toetjes moet je geen schuldgevoel krijgen, daar moet je van genieten ;)

Leuk fripsel!
pi_153468411
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 12:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Nou, een beetje krampachtig is het wel, je bent nu gerustgesteld door de weegschaal vanmorgen en dan valt het weer mee, maar als je teveel kcal eet voor je gevoel wordt je daar negatief van.

Is verder geen oordeel, maar eerlijk zijn tegenover jezelf is beter.
Daarbij komt, van toetjes moet je geen schuldgevoel krijgen, daar moet je van genieten ;)

Leuk fripsel!
Nee, niet gerustgesteld door de weegschaal. Gerustgesteld over iets anders
SPOILER: reden gerustgesteld zijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153468531
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153468913
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153469071
Oei. -O-

Sterkte.
Ik weet niet wat ik verder moet zeggen. -O-
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:44:48 #19
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153469219
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Oei. -O-

Sterkte.
Ik weet niet wat ik verder moet zeggen. -O-
Nee, ik ook niet :{

Ik kwam hier mijn epische faal vertellen maar het is niet echt de tijd voor een garpje ineens.
Spoilers!
pi_153469364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet :{

Ik kwam hier mijn epische faal vertellen maar het is niet echt de tijd voor een garpje ineens.
Ik wil jullie niet in mineurstemming brengen -O-

Dus kom alsjeblieft op met faals en grapjes. Even de spanning breken.
pi_153469569
Sterkte SB. Moeilijke dingen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:56:53 #22
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153469589
Ok dan ;) Maar nu is de spanning te hoog opgebouwd denk ik want zo grappig is het ook weer niet. Ik voel me alleen nogal klunzig.

Ik moest vanochtend een bedrijf bellen omdat die iets fout hadden gedaan. Ik verstond de naam van de persoon die ik sprak niet en halverwege het in de wacht staan bedacht ik dat ik niet eens kon horen of het een man of een vrouw was. Hij/zij kon er niet achter komen wat ze fout hadden gedaan en zou me later terug bellen. Er werd terug gebeld en ik verstond Marieke Boot. Hoera een vrouw! Ik moest haar mailen dus in dat mailtje schreef ik dat ik had gesproken met mevrouw Marieke Boot. Ik vertelde dat aan de telefoon en ze zei toen Reijnier-Boot. Zo'n muts die er op staat om een dubbele achternaam te hebben dus, ok.

Het is vrij voorspelbaar maar ik krijg dus net een mailtje van meneer Reinier Boot :') Ik vind mezelf echt zoooo dom _O- Ik moet mezelf bedwingen om geen excuus-mail terug te sturen, daarmee maak ik mezelf alleen nog maar onsterfelijk belachelijk denk ik :|W
Spoilers!
pi_153469609
Ja, jezus, SB, sterkte :* Dat is nogal wat. Snap je stress wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153469664
SB :*
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:59:36 #25
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153469675
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:21 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Nee, niet gerustgesteld door de weegschaal. Gerustgesteld over iets anders
SPOILER: reden gerustgesteld zijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap ook zeker hoe je daar over in spanning kunt zitten. Dat is zoiets belangrijks. Niet alleen omdat je aan haar wensen wilt voldoen maar ook omdat je zelf niet op dat moment meer hoeft te verzinnen hoe je de uitvaart zult indelen.
Mijn schoonvader heeft daar nooit over willen praten en dat was echt moeilijk voor iedereen. Nog maar een virtuele knuffel voor jou :*
Spoilers!
pi_153469743
En deze hele toestand maakt inderdaad wel dat ik wat kritischer naar mijn eigen eetgedrag kijk. Ik weet van mezelf dat ik een (pas op, hier komt een modewoord:) emo-eter ben. Daardoor heb ik het gevoel dat ik extra op moet letten om niet terug te glijden in dat gedrag zeg maar.
pi_153469922
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Oei. -O-

Sterkte.
Ik weet niet wat ik verder moet zeggen. -O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sterkte SB. Moeilijke dingen!
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ja, jezus, SB, sterkte :* Dat is nogal wat. Snap je stress wel.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
SB :*
Dank jullie wel O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok dan ;) Maar nu is de spanning te hoog opgebouwd denk ik want zo grappig is het ook weer niet. Ik voel me alleen nogal klunzig.

Ik moest vanochtend een bedrijf bellen omdat die iets fout hadden gedaan. Ik verstond de naam van de persoon die ik sprak niet en halverwege het in de wacht staan bedacht ik dat ik niet eens kon horen of het een man of een vrouw was. Hij/zij kon er niet achter komen wat ze fout hadden gedaan en zou me later terug bellen. Er werd terug gebeld en ik verstond Marieke Boot. Hoera een vrouw! Ik moest haar mailen dus in dat mailtje schreef ik dat ik had gesproken met mevrouw Marieke Boot. Ik vertelde dat aan de telefoon en ze zei toen Reijnier-Boot. Zo'n muts die er op staat om een dubbele achternaam te hebben dus, ok.

Het is vrij voorspelbaar maar ik krijg dus net een mailtje van meneer Reinier Boot :') Ik vind mezelf echt zoooo dom _O- Ik moet mezelf bedwingen om geen excuus-mail terug te sturen, daarmee maak ik mezelf alleen nog maar onsterfelijk belachelijk denk ik :|W
En dit soort dingen tovert dan weer een glimlach op mijn gezicht. Dank je!
En ik ken dit soort situaties wel. Heb ze ook wel meegemaakt.

Ook zo'n mooie: mijn dochter die in de rij bij de kassa iets te hard vraagt "mamma, waarom heeft die meneer een jurk aan?".
Mijn antwoord: "ik denk dat die mevrouw jurken mooi vindt"
dochterlief bloedserieus: "waarom zeg je mevrouw mamma. mevrouwen hebben geen snor, en die meneer heeft wel een snor".

ja, daar sta je dan...
pi_153470089
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:34 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff heftig zeg :{ sterkte :*
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 juni 2015 @ 14:26:47 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_153470468
SBtje, veel sterkte de komende tijd :* Probeer wel uit te kijken dat je je eetpatroon niet als enige waar je nog controle over hebt te zien, dat wil mij nog wel eens gebeuren in zulke situaties.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_153470663
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:26 schreef Sjeen het volgende:
SBtje, veel sterkte de komende tijd :* Probeer wel uit te kijken dat je je eetpatroon niet als enige waar je nog controle over hebt te zien, dat wil mij nog wel eens gebeuren in zulke situaties.
daar heb je ook wel weer een punt. Gelukkig heb ik een dochter van 3 die te pas en te onpas dingen in mijn mond stopt. Dus in mijn hoofd weet ik dat ik zelfs over mijn maaginhoud niet de volledige controle heb ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

pff heftig zeg :{ sterkte :*
dank je
pi_153470924
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:08 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dank jullie wel O+

[..]

En dit soort dingen tovert dan weer een glimlach op mijn gezicht. Dank je!
En ik ken dit soort situaties wel. Heb ze ook wel meegemaakt.

Ook zo'n mooie: mijn dochter die in de rij bij de kassa iets te hard vraagt "mamma, waarom heeft die meneer een jurk aan?".
Mijn antwoord: "ik denk dat die mevrouw jurken mooi vindt"
dochterlief bloedserieus: "waarom zeg je mevrouw mamma. mevrouwen hebben geen snor, en die meneer heeft wel een snor".

ja, daar sta je dan...
:D kinderen zijn geweldig

Verder nog maals een :*
pi_153471478
Hallo allemaal,
Ik ga hier ook maar weer eens meedoen. Sommigen zullen mij nog wel kennen uit het verleden (zo heel veel mannen komen hier nu ook weer niet).

In het kort: jaren geleden mijn leven omgegooid toen ik 165 woog (BMI van 41 en een beetje). Met de nodige moeite in enkele jaren mijn leefpatroon zo aangepast dat ik structureel onder de 120 kilo uit kon komen. Laagste score - voorjaar 2014 - was 113. Daarna wat tegenslagen gehad, flinke blessure met lange herstetijd, uiteindelijk zelfs gestopt met sporten. Dat hielp niet.
Langdurig werkloos zijn ook niet trouwens.

Daar is recentelijk nog wat gecompliceerde liefde bij gekomen (ja, ook mannen kunnen emo-eters zijn) en de weegschaal schoot afgelopen maandag over de 135...

En nu is het klaar. Sinds maandag serieus meer bewegen en minder (eigenlijk gewoon niet) snacken. Het nieuwe leefpatroon hou ik voor een groot deel nog steeds aan, maar het snacken - met name in de avond - is mijn zwakke plek.

Doel: zo snel en gezond mogelijk weer terug onder de 120.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sometimes op 12-06-2015 15:08:11 ]
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_153471533
Welkom terug Sometimes!
  vrijdag 12 juni 2015 @ 15:18:12 #34
386633 Adnap
I love Life !
pi_153471959
SB heel veel kracht gewenst en ik hoop dat jullie nog mooie herinneringen mogen maken.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  vrijdag 12 juni 2015 @ 15:20:38 #35
386633 Adnap
I love Life !
pi_153472022
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:03 schreef Sometimes het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ga hier ook maar weer eens meedoen. Sommigen zullen mij nog wel kennen uit het verleden (zo heel veel mannen komen hier nu ook weer niet).

In het kort: jaren geleden mijn leven omgegooid toen ik 165 woog (BMI van 41 en een beetje). Met de nodige moeite in enkele jaren mijn leefpatroon zo aangepast dat ik structureel onder de 120 kilo uit kon komen. Laagste score - voorjaar 2014 - was 113. Daarna wat tegenslagen gehad, flinke blessure met lange herstetijd, uiteindelijk zelfs gestopt met sporten. Dat hielp niet.
Langdurig werkloos zijn ook niet trouwens.

Daar is recentelijk nog wat gecompliceerde liefde bij gekomen (ja, ook mannen kunnen emo-eters zijn) en de weegschaal schoot afgelopen maandag over de 135...

En nu is het klaar. Sinds maandag serieus meer bewegen en minder (eigenlijk gewoon niet) snacken. Het nieuwe leefpatroon hou ik voor een groot deel nog steeds aan, maar het snacken - met name in de avond - is mijn zwakke plek.

Doel: zo snel en gezond mogelijk weer terug onder de 120.

Tip : eet iets eiwitrijks, bijv kwark, yoghurt of zo en eet dat heel langzaam.
Wil je iets zoets, doe dan wat diepvriesfruit en een gelijke hoeveelheid yoghurt in de blender en bingo je hebt zalig ijs !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_153472466
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:20 schreef Adnap het volgende:

[..]

Tip : eet iets eiwitrijks, bijv kwark, yoghurt of zo en eet dat heel langzaam.
Wil je iets zoets, doe dan wat diepvriesfruit en een gelijke hoeveelheid yoghurt in de blender en bingo je hebt zalig ijs !
Daar heb ik mee geëxperimenteerd, maar dat helpt niet. Ik heb fysiek geen honger, het zit tussen mijn oren. En dat gaat pas weg als ik toegeef.

Merk wel dat ik meteen weer beter slaap nu ik dat enkele avonden niet doe. Meteen al vanaf de eerste avond.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 15:33:44 #37
386633 Adnap
I love Life !
pi_153472489
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:33 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Daar heb ik mee geëxperimenteerd, maar dat helpt niet. Ik heb fysiek geen honger, het zit tussen mijn oren. En dat gaat pas weg als ik toegeef.

Merk wel dat ik meteen weer beter slaap nu ik dat enkele avonden niet doe. Meteen al vanaf de eerste avond.
Tijd voor een psycholoog lijkt mij dan :Y klinkt hard maar echt ik heb er zoveel baat bij gehad
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_153472510
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:33 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Daar heb ik mee geëxperimenteerd, maar dat helpt niet. Ik heb fysiek geen honger, het zit tussen mijn oren. En dat gaat pas weg als ik toegeef.

Herkenbaar :Y gewoon een innerlijke kleuter
  vrijdag 12 juni 2015 @ 15:35:49 #39
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153472558
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:33 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Daar heb ik mee geëxperimenteerd, maar dat helpt niet. Ik heb fysiek geen honger, het zit tussen mijn oren. En dat gaat pas weg als ik toegeef.

Merk wel dat ik meteen weer beter slaap nu ik dat enkele avonden niet doe. Meteen al vanaf de eerste avond.
Wat doe je 's avonds verder? Want ik merk heel erg dat ik meer snaaizin krijg als ik suf voor de tv zit te hangen. Zodra ik iets "actievers" wat ga doen, al is het maar een boek lezen, heb ik er totaal geen erg in dat ik niet snaai namelijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 12 juni 2015 @ 15:37:50 #40
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153472629
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:08 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dank jullie wel O+

[..]

En dit soort dingen tovert dan weer een glimlach op mijn gezicht. Dank je!
En ik ken dit soort situaties wel. Heb ze ook wel meegemaakt.

Ook zo'n mooie: mijn dochter die in de rij bij de kassa iets te hard vraagt "mamma, waarom heeft die meneer een jurk aan?".
Mijn antwoord: "ik denk dat die mevrouw jurken mooi vindt"
dochterlief bloedserieus: "waarom zeg je mevrouw mamma. mevrouwen hebben geen snor, en die meneer heeft wel een snor".

ja, daar sta je dan...
Mwehehehe. Koters. :')

Sterkte de komende tijd. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153472644
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:33 schreef Adnap het volgende:

[..]

Tijd voor een psycholoog lijkt mij dan :Y klinkt hard maar echt ik heb er zoveel baat bij gehad
Had ik ook bedacht en - al jaren geleden - het nodige mee gedaan. Best een en ander mee bereikt maar dit stukje moet nog weg.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 15:39:20 #42
386633 Adnap
I love Life !
pi_153472688
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:38 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Had ik ook bedacht en - al jaren geleden - het nodige mee gedaan. Best een en ander mee bereikt maar dit stukje moet nog weg.
Gewoon doen, ik heb wel iemand gezocht die er gespecialiceerd in was
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_153472722
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat doe je 's avonds verder? Want ik merk heel erg dat ik meer snaaizin krijg als ik suf voor de tv zit te hangen. Zodra ik iets "actievers" wat ga doen, al is het maar een boek lezen, heb ik er totaal geen erg in dat ik niet snaai namelijk.
Dat is wel een punt ja.

Ik probeer vaak wel af te spreken in de avond, dat voorkomt het snacken nagenoeg volledig. Maar meer dan 3 avonden per week lukt me dat niet.
Boek lezen of tv kijken maakt voor mij geen verschil.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 15:47:47 #44
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153472965
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:40 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Dat is wel een punt ja.

Ik probeer vaak wel af te spreken in de avond, dat voorkomt het snacken nagenoeg volledig. Maar meer dan 3 avonden per week lukt me dat niet.
Boek lezen of tv kijken maakt voor mij geen verschil.
En een andere hobby?

Ik zit momenteel of te ver van voedsel om te gaan snaaien (in het geval van computer/serie/film kijken) of ik ben met m'n handen bezig, dus "geen tijd" om er überhaupt aan te denken. Maar of borduren nou iets is om aan te raden betwijfel ik. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153473021
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat doe je 's avonds verder? Want ik merk heel erg dat ik meer snaaizin krijg als ik suf voor de tv zit te hangen. Zodra ik iets "actievers" wat ga doen, al is het maar een boek lezen, heb ik er totaal geen erg in dat ik niet snaai namelijk.
Dat werkt inderdaad goed :Y helaas is de grootste hobby van mijn vriend film kijken dus ik ontkom er niet altijd aan :D
  vrijdag 12 juni 2015 @ 15:53:02 #46
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153473117
Nu is mijn voordeel wel dat als ik eenmaal een week zonder avondgesnaai ga, ik het ook niet echt interessant meer vind. Gewoontedier much? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153475337
Hey Sometimes :W Ik hoop dat we je hier kunnen steunen en eventueel adviseren *O*
Die innerlijke kleuter heb ik ook :') En die kan heel vervelend zijn. Momenteel geloof ik op vakantie of zo :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 juni 2015 @ 17:44:58 #48
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153475659
Niet eten bij tegenslagen is ook niet handig -O-
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_153475806
Welkom Sometimes!

Dat avond snacken uit verveling (of gewoonte of vul maar in) ken ik wel.
Bij mij is het nu niet meer, als ik al zin heb in iets zoets pak ik kwark met wat honing en bij iets niet zoets rijstwafel met pindakaas.
In het begin met tegenzin...maar tegenwoordig vindt ik het ook gewoon lekker :)
Denk dat het een kwestie van je patroon doorbreken is :)

ik heb mijn eerste biteswelove pakketje! leuk! en ziet er allemaal zo lekker uit :)
pi_153481185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

ik heb mijn eerste biteswelove pakketje! leuk! en ziet er allemaal zo lekker uit :)
Ik was afgelopen week ook erg gelukkig met de mijne :) Mn vriend vond het ook een geniaal idee en heeft het zelf ook nog besteld voor op zijn werk, hehe.

Mn eetbuien zijn hier de afgelopen weken wel drastisch minder. Denk dat dat zomaar ook wat te maken heeft met een vriend hebben... geen verveel-eet-momenten meer. Beweeg meer, ben meer onderweg en meer samen :)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 juni 2015 @ 22:35:01 #51
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_153484835
Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar dat biteswelove :D

Zit as we speak in Hilton, net in Katwijk op het strand gegeten. Geen weegschaal ter beschikking tot zondagavond. Heel benieuwd wat het weekend gaat brengen :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 12 juni 2015 @ 23:49:00 #52
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_153487572
Lekker hoor Sjeen. Bites-we-love is heerlijk, ik heb net een doosje met alleen maar notenchocomixjes gekregen. Ideaal voor in de kwark.

Ben vet over mijn calorietjes heen, want supergezellig met mijn twee geslaagde zoons uit eten geweest. O+
Prrrrr
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 juni 2015 @ 00:14:12 #53
22592 crew  Ole
pi_153488516
Als ik dan toch de laan uitvlieg maar even gegeten en gedronken op kosten van de baas
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_153488645
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:14 schreef Ole het volgende:
Als ik dan toch de laan uitvlieg maar even gegeten en gedronken op kosten van de baas
Afscheidsetentje met collega's of iets anders?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 13 juni 2015 @ 00:28:59 #55
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_153488932
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:14 schreef Ole het volgende:
Als ik dan toch de laan uitvlieg maar even gegeten en gedronken op kosten van de baas
Minibar leeggemaakt?
Prrrrr
pi_153491741
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 22:35 schreef Sjeen het volgende:
Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar dat biteswelove :D

Ik zit nu op de site te kijken, maar dat is toch belachelijk goedkoop? 4 -THUISBEZORGDE- snackzakjes voor een kleine 5 euro? :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_153492126
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 07:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik zit nu op de site te kijken, maar dat is toch belachelijk goedkoop? 4 -THUISBEZORGDE- snackzakjes voor een kleine 5 euro? :?
Ze zullen wel heel groot inkopen :Y Want ja, dat is goedkoop :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153492136
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze zullen wel heel groot inkopen :Y Want ja, dat is goedkoop :D
Ik ben echt een knieperd (zodat ik meer geld uit kan geven aan wijn en bitterballen :') ) maar zelfs IK overweeg dit!! :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_153492152
Ja is ook belachelijk goedkoop, snap ook niet hoe ze het doen :)

Per wanneer moet je weg ole?

Mrspoez gefeliciteerd met je zoons :)

Gister naar javier guzman geweest, was weer top :)
Vandaag verjaardag van mams met savonds bbq en tussendoor taart enzo :)
Dus lijstje
O: mugcake met heel ei ipv eiwit omdat dooier brak |:(
T: niks want niet thuis
S: 1,5 uur kt
L: sportpannekoekjes of broodjes tonijnsalade
En daarna dus taart enzo :)
pi_153492959
Ik heb wel interesse in dat Bites we Love. Iemand die er zelf iets aan overhoudt kan mij wel een PM sturen :Y
Spoilers!
pi_153492965
O ja goeie wel. Hebben ze zo'n systeem? Anders bestel ik gewoon op de site.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_153492992
Volgens mij zei Douche-eend vorige week dat ze een week gratis zou krijgen als ze iemand lid maakte oid.
Spoilers!
pi_153493238
Klopt, ik heb een code waarmee nieuw lid & ik gratis box krijgen. Bla kan dat ook :) ( ik heb dus nu 4 boxen voor 5 euro... hoezo goedkoop?)

Dm maar voor code. Ben ergens vanmiddag weer thuis.
pi_153493374
Yep mij kan je ook pben voor code, dus als nog iemand interesse heeft :)
pi_153493395
Pfff zo hard getraind dat ik er een beetje misselijk van ben, mijn man is een beul :')
pi_153493428
Ok, dan PB ik Eend, dan kan iemand anders Bla doen vragen misschien?

Iedereen aan de cheapass nootjes *O*
Spoilers!
  zaterdag 13 juni 2015 @ 11:17:58 #67
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_153493815
Ik heb ook nog een code in de aanbeding.
Prrrrr
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 juni 2015 @ 11:58:20 #68
22592 crew  Ole
pi_153494405
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Afscheidsetentje met collega's of iets anders?
borrel omdat de lessen voor dit jaar zijn afgelopen. Nog paar weken tot de vakantie. Komen Nog meer eindejaarsborrels aan.
en deze borrel met hele andere collega's
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 13 juni 2015 @ 12:06:46 #69
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_153494513
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 11:58 schreef Ole het volgende:

[..]

borrel omdat de lessen voor dit jaar zijn afgelopen. Nog paar weken tot de vakantie. Komen Nog meer eindejaarsborrels aan.
en deze borrel met hele andere collega's
Geef je les? Waarin (als dat niet te veel privé informatie is)?
Prrrrr
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 juni 2015 @ 12:09:54 #70
22592 crew  Ole
pi_153494569
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 12:06 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Geef je les? Waarin (als dat niet te veel privé informatie is)?
bedrijfseconomie en administratie
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_153495863
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 12:09 schreef Ole het volgende:

bedrijfseconomie en administratie
De arbeidsmarkt voor docenten is redelijk goed, toch? En kan je dan ook in andere vakken les geven?

Inmiddels lekker lunch aan het eten. Iets te veel rode peper gebruikt, woei! Maar capsaïcine schijnt goed te zijn voor je stofwisseling 8-)

O: kwark, blauwe bessen, honing, walnoten
L: restje pastasalade (farfalle, tonijn, sla, ui, tomaat) met roerbak van chinese kool, paddestoelen, rode ui, gember, rode peper
D: gevulde kipfilet, sperziebonen, spinazie, gekookte aardappel

En dan vannacht nachtdienst.
O: zwarte bonen, tomaat, avocado, mais, spinazie + dressing van olijfolie en azijn
T: cheesestring met aardbeien

Dan slapen en dan noem ik het weer Lunch :7 (alhoewel die lunch na het opstaan doorgaans bestaat uit mijn normale ontbijt van pap of kwark :') ) Ontbijt dus rond 1-2 uur vannacht, ligt er aan of het druk is. T 3 uur later .

Nachtdiensten zijn gedoe qua eten. Moet het van te voren echt klaar maken en hopen dat collega's niet allemaal taart en dergelijke meebrengen (eigenlijk standaard wel wat aanwezig). Daarbij is je koolhydraatcraving 's nachts gewoon echt veel erger. Heb dan altijd zin in zoet en er staat een frisdrank en candybarautomaat :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 13 juni 2015 @ 13:34:44 #72
386633 Adnap
I love Life !
pi_153495914
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De arbeidsmarkt voor docenten is redelijk goed, toch? En kan je dan ook in andere vakken les geven?

Inmiddels lekker lunch aan het eten. Iets te veel rode peper gebruikt, woei! Maar capsaïcine schijnt goed te zijn voor je stofwisseling 8-)

O: kwark, blauwe bessen, honing, walnoten
L: restje pastasalade (farfalle, tonijn, sla, ui, tomaat) met roerbak van chinese kool, paddestoelen, rode ui, gember, rode peper
D: gevulde kipfilet, sperziebonen, spinazie, gekookte aardappel

En dan vannacht nachtdienst.
O: zwarte bonen, tomaat, avocado, mais, spinazie + dressing van olijfolie en azijn
T: cheesestring met aardbeien

Dan slapen en dan noem ik het weer Lunch :7 (alhoewel die lunch na het opstaan doorgaans bestaat uit mijn normale ontbijt van pap of kwark :') ) Ontbijt dus rond 1-2 uur vannacht, ligt er aan of het druk is. T 3 uur later .

Nachtdiensten zijn gedoe qua eten. Moet het van te voren echt klaar maken en hopen dat collega's niet allemaal taart en dergelijke meebrengen (eigenlijk standaard wel wat aanwezig). Daarbij is je koolhydraatcraving 's nachts gewoon echt veel erger. Heb dan altijd zin in zoet en er staat een frisdrank en candybarautomaat :+
Hier werkt het om op die momenten ( ik heb het dan over werkweek met mijn pubers, die slapen ehhh niet echt dus jij ook niet) bijv een handje fruit of noten te nemen.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zaterdag 13 juni 2015 @ 13:39:22 #73
386633 Adnap
I love Life !
pi_153495995
Weekend *O*
Hier ook veel eindejaarsfeestjes (onderwijs) maar bij de meesten kijk ik gewoon naar wat ik kan eten en waar ik trek in heb.
De komende week noem ik altijd gebak week : gebak van vertrekkende collega's, van geslaagde collega's van de directie omdat er goede slagingsscijfers zijn en nog 1092839 redenen. Ik doe 1 dag een gebakje en de rest sla ik vriendelijk af ~O>

Lijstje van vandaag

O kwark, 2 crackers met smeerkaas en 4 abrikozen (verse)
T stukje meloen
L 2 speltbollen met ham en roomkaas en rauwkost plus thee
t handje tomaatjes
D gestoomde krieltjes met bloemkool en kipfiletblokjes
t glas rose en handje nootjes
B tot nu toe 70 minuten wandelen (en ondertussen rugzak vol boodschappen) maar ik ga straks nog met de buuf en haar hond lopen
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_153496578
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 11:17 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb ook nog een code in de aanbeding.
Als je die nog hebt dan hou ik me aanbevolen.
Klinkt goed.
pi_153507863
Zo, dat was een dagje qua eten, heerlijke aardbeienvlaai, veelteveel vlees bij de bbq en een pak kaastucjes bij de wijn :9

Nachtdienst lijkt mij ook ruk qua eten.
pi_153509476
Mijn collega had zich niet uitgelogd op haar pc en had een dieetprogramma open gelaten. Goal: 1000 kcal per dag :o En ze is al heel slank! Wat doet ze zichzelf toch aan :N

Ben een heel interessant boekje aan het lezen: Eet Mij - de psychologie van eten, diëten en te veel eten. Staan lekker veel herkenbare dingen in :+ Geschreven door Ronald Veldhuizen (slank, eet als een vuilnisvat, sport nooit, biologie gestudeerd) en Asha ten Broeke (op een gegeven moment over de 100 kg, let altijd op haar eten, beweegt heel veel, psychologie gestudeerd). Juist die samenwerking was denk ik heel nuttig :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153520343
1000 kcal :'(

Ik vergat vandaag gewoon te eten en drinken sinds mijn ontbijt :?
Dus

O: mugcake met honing en koffie
L: fruit met kwark
T: 2 lu crackers met tonijnsalade
T: kwark met rabarber compote :)
D: kipshoarma met kmoflooksaus van kwark met pita en salade
T: rabarbercrumble
  maandag 15 juni 2015 @ 07:13:02 #78
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_153540845
Goedemorgen! Nieuwe week, nieuw gewicht. Vandaag is de weegschaal lief!
Prrrrr
pi_153541032
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:13 schreef mrspoeZ het volgende:
Goedemorgen! Nieuwe week, nieuw gewicht. Vandaag is de weegschaal lief!
:D

Hier een goede (eerste) week. Min 2,4 (ja, eerste week is het makkelijkst, ik weet het).
1 keer gesnackt (gisteren) en 1 verjaardag.

Valt niet tegen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Licht Ontvlambaar maandag 15 juni 2015 @ 08:38:45 #80
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_153541391
Schade van een heerlijk weekend, 6 ons :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_153541759
schade van het weekend, dikke kilo..mja is niet echte schade aangezien ik halverwege de week meestal weer terugstuiter naar gewoon gewicht.

O: mugcake met honing
t: 2 rijstwafels
L: broodje tonijnsalade
t: smartbar
t: banaan (klein)
t: meuslireep
s: dressuurles
D: soep met brood

En ik wil de zon terug! :(
pi_153541784
Lijstje:
O: tosti met 30+ kaas, tonijn en ketchup
S: Cardio, wat dingen op tillen
T: Shake met 200 gram kwark, 2 scoops whey en 200 gram ananas of nectarine
L: 500 gram gebakken champignons met wat ontbijtspek.
T: 175 gram gerookte kip
D: Stamppot andijvie. :9
T: 300 gram druiven.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153542188
Heerlijk weekend gehad en gewoon gegeten waarvan ik dacht dat ik het nodig had. En vannochtend 72,2 kg precies evenveel als voor het weekend dus. Ik ben tevreden.

Heb alleen nog geen tijd gehad om alles bij te lezen.
  maandag 15 juni 2015 @ 10:53:16 #84
386633 Adnap
I love Life !
pi_153543486
Mogge,

Hier min 1,4 deze week met 1x taart en mijn gebruikelijke weekend wijntjes. Totaal min 18.5 kg
Gisteren 28 km gefietst, heerlijk.

lijstje van vandaag :

O : 250 gr kwark met 2 kiwi's 2 beschuiten met jam en bak thee
T ; 4 abrikozen
L : 4 crackers met smeerkaas, 200 gr rauwkostmix 1 glas melk
T : handje noten
D : geen flauw idee nog
T : yoghurt met diepvriesfruit tot een ijsje gemalen
B : 60 minuten lopen
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_153543953
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:53 schreef Adnap het volgende:
Mogge,

Hier min 1,4 deze week met 1x taart en mijn gebruikelijke weekend wijntjes. Totaal min 18.5 kg
nice :)
pi_153544246
Mijn smoothie smaakt naar kots. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153544396
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:30 schreef Lonaa het volgende:
Mijn smoothie smaakt naar kots. ;(
:D wat heb je erin gedaan
  maandag 15 juni 2015 @ 11:52:20 #88
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153544687
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

:D wat heb je erin gedaan
Dit vraag ik me ook af, dan vermijd ik het. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153545004
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

:D wat heb je erin gedaan
Ananas met kwark en whey. Maar blijkbaar moet je ananas niet te lang laten staan en het heeft anderhalf uur gestaan. Dus nu is het bitter. En de kwark en whey maakt het weeiig, dus nu smaakt het naar galkots. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153545309
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ananas met kwark en whey. Maar blijkbaar moet je ananas niet te lang laten staan en het heeft anderhalf uur gestaan. Dus nu is het bitter. En de kwark en whey maakt het weeiig, dus nu smaakt het naar galkots. ;(
ah, bij wie las ik nu vorige week ook al dat ananas in kwark laten staan geen optie is.
ieuw...galkots ;(
  maandag 15 juni 2015 @ 12:16:38 #91
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153545447
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ananas met kwark en whey. Maar blijkbaar moet je ananas niet te lang laten staan en het heeft anderhalf uur gestaan. Dus nu is het bitter. En de kwark en whey maakt het weeiig, dus nu smaakt het naar galkots. ;(
Brr ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153545618
Ja, ik ben niet content. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 juni 2015 @ 12:34:39 #93
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153545884
Dit geldt ook voor kiwi trouwens Lonaa ;)
Spoilers!
pi_153545886
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik ben niet content. ;(
Papaya en kiwi doen hetzelfde als ananas met zuivel. Tip :P
  maandag 15 juni 2015 @ 12:35:02 #95
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153545897
Oh, en papaya dus :s)
Spoilers!
pi_153545899
Bedankt voor deze tips. :P

Ik had er gewoon nectarines in moeten doen. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153554074
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit geldt ook voor kiwi trouwens Lonaa ;)
Mijn tante had een kwarktaart gemaakt met verse kiwi *O* Was echt een ramp qua structuur geworden :D

O: kwark, amandelen, honing, veeeeel blauwe bessen
T: perzik, cheesestring
:Z
O2: kwark, walnoten, honing, aardbeien
D: biefstukreepjes, mango, broccoli, ui, gember, rode peper, zilvervliesrijst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Miss SHO maandag 15 juni 2015 @ 19:06:52 #98
22592 crew  Ole
pi_153556067
Weer even lekker losgegaan met fysio net.
Straks naar mijn favo Chinees.
dat worden in elk geval wat gestoomde dimsum, paar wijntjes en hoofgerecht weet ik nog niet. Ik denk garnalen met groenten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 15 juni 2015 @ 20:42:06 #99
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_153560113
Doe je van die fysio-fitness? Lekker.

Lijstje:
O kwark met pompoen
T sultana (ze zijn nu gelukkig op)
L freekehsalade met bloemkool en sla en feta
T abdijboterham met jam
D 2 gekookte eieren, paprika, philadelphia op 2 abdijboterhammen
T biteswelove 29
Prrrrr
  maandag 15 juni 2015 @ 20:57:03 #100
386633 Adnap
I love Life !
pi_153560777
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:53 schreef Adnap het volgende:
Mogge,

Hier min 1,4 deze week met 1x taart en mijn gebruikelijke weekend wijntjes. Totaal min 18.5 kg
Gisteren 28 km gefietst, heerlijk.

lijstje van vandaag :

O : 250 gr kwark met 2 kiwi's 2 beschuiten met jam en bak thee
T ; 4 abrikozen
L : 4 crackers met smeerkaas, 200 gr rauwkostmix 1 glas melk
T : handje noten
D : geen flauw idee nog Nasi met komkommersalade
T : yoghurt met diepvriesfruit tot een ijsje gemalen
B : 60 minuten lopen fietsen
zoonlief wenste nasi :D
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_153562839
Gek lijstje vandaag :+

Late O: eierkoek
L: twee boterhammen met n Kipburger ertussen. Had niet goed naar de houdbaarheidsdatum gekeken en anders moest ik ze weggooien.
T: appel
D: pasta carbonara met salade uit eigen tuin
S: workout fysio
T: kaakje
  maandag 15 juni 2015 @ 21:48:48 #102
217702 Lonaa
Honger!
pi_153562907
Gek lijstje present.

O: tosti met kaas en tonijn.
S: Half uur crosstrainer, wat zware dingen optillen en wat buikspieroefeningen.
T: 3 slokken van m'n smoothie met ananas. ;(
L: KIP!
D: Stamppot andijvie
T: Koekje bij de koffie.
T: Ik denk zo nog wat druiven. Of misschien wel iets substantielers. Dunno.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 juni 2015 @ 21:51:24 #103
217702 Lonaa
Honger!
pi_153563022
Oh, voor morgen:
O: tosti met kaas en tonijn
S: Uurtje met PT
T: Smoothie met kwark, whey en nectarines.
L: Champignons met spek (eventueel op een geroosterde boterham)
D: Courgette met gehakt (even kijken of ik de courgette vul of iets van pasta maak)
T: Proteinereep tijdens het werken.

En nu ga ik op de bank.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153566266
Ontbijt met tonijn -O- Nee, dat lijkt me nou echt niets :7 Maar je champignoncraze zorgt er nu wel voor dat ik morgen ook maar champignons ga halen, want dat is toch ook wel errug lekker, zeker op een geroosterde boterham :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2015 @ 07:16:10 #105
386633 Adnap
I love Life !
pi_153573789
Mogge,

Wakker worden met dichtgeplakte ogen is niet grappig maar ze zijn weer open.
Lijstje voor vandaag :

O : 3 crackers met smeerkaas en een banaan
t : appeltjes
L : bak kwark met home-made muesli en wat rauwkost
t : stuk meloen
D : lasagne
t : yoghurt met fruit
B : fietsen of wandelen, geen idee waar ik zin in heb :D

Op naar de herexamens
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Licht Ontvlambaar dinsdag 16 juni 2015 @ 08:13:11 #106
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_153574145
Toch een beetje een emo-eter... Zwaar geval van 'want to eat alllllll ze cookies!!!!!'

Vriendje net weggebracht ;(
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 08:13:40 #107
217702 Lonaa
Honger!
pi_153574150
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Ontbijt met tonijn -O- Nee, dat lijkt me nou echt niets :7 Maar je champignoncraze zorgt er nu wel voor dat ik morgen ook maar champignons ga halen, want dat is toch ook wel errug lekker, zeker op een geroosterde boterham :9
Ja, ik ken je aversie van tonijn op tosti. :P Ik heb het laatst voor het eerst geprobeerd en ik vind het awesome. :D

En gebakken champignons op toast is echt superfantastisch _O_
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 08:21:19 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_153574213
Champignons :9

Zo, ik haak weer aan. Na een lang weekend met mijn familie in een bungalowpark, waarbij de tomatensaus op de pizza zo'n beetje alle groente was die ik binnen kreeg, had ik het saldo erger verwacht dan niks erbij, niks er af :')! Wel genoeg friet gezien voor de komende maanden en mijn maagpijn is inmiddels alweer bijna weg.

Vandaag dus weer doorpakken :9
O: volle yoghurt met muesli en mango
T: snaaigroenten
L: 4 boterhammen kipfilet, bakje watermeloen
T: pakje duivelse crackers
D: broccoli, slavink, pommes duchesse
disclaimer
pi_153574218
Duivelse crackers?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 16 juni 2015 @ 08:22:37 #110
217702 Lonaa
Honger!
pi_153574221
Ha, dat was mijn vraag.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 08:24:34 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_153574242
Ja, van die lu mini crackers die hier nooit mochten vroeger.
disclaimer
  dinsdag 16 juni 2015 @ 08:33:29 #112
217702 Lonaa
Honger!
pi_153574333
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, van die lu mini crackers die hier nooit mochten vroeger.
Vroeger was alles beter.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153574504
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 08:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik ken je aversie van tonijn op tosti. :P Ik heb het laatst voor het eerst geprobeerd en ik vind het awesome. :D

En gebakken champignons op toast is echt superfantastisch _O_
Gebakken champignons zijn sowieso al superfantastisch. O+
  Licht Ontvlambaar dinsdag 16 juni 2015 @ 08:53:54 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_153574616
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, van die lu mini crackers die hier nooit mochten vroeger.
ik heb vandaag Olijf-Rozemarijn geloof ik :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_153574702
tosti met kaas en tonijn..waarom heb ik daar nou nog nooit aan gedacht...uitje erop..hmm!!

waar heb je je vriendje heengebracht dat het voor emo eten zorgt Sjeen?
  dinsdag 16 juni 2015 @ 09:37:35 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_153575251
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 08:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik heb vandaag Olijf-Rozemarijn geloof ik :)
check, altijd. O+
disclaimer
pi_153575599
Lijstje van gisteren

O: magere yoghurt
L: salade van kikkererwten, avocado, tomaatjes en tonijn (op olie)
D: curry met kip, boontjes en rijst
S: 2,5-3uur trainen
T: 500gr kwark
  dinsdag 16 juni 2015 @ 10:00:09 #118
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153575646
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
tosti met kaas en tonijn..waarom heb ik daar nou nog nooit aan gedacht...uitje erop..hmm!!

waar heb je je vriendje heengebracht dat het voor emo eten zorgt Sjeen?
Ik moet ook zo'n tosti proberen binnenkort :Y

Nog 31 minuten tot wortelkanaalbehandeling ;(
Spoilers!
pi_153575663
Sterkte Lucky!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 10:04:06 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153575723
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 10:00 schreef Sarabi het volgende:
Sterkte Lucky!
Dank je. Morgen is t weer over. Mijn grootste probleem op dit moment is de keuze of ik zo Orange is the New Black of Girls ga bingen.
Spoilers!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 10:04:42 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_153575736
Komt goed lucky. Voel je niks van. De oplossing is zoveel prettiger dan de aanleiding :*
disclaimer
pi_153576050
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik moet ook zo'n tosti proberen binnenkort :Y

Nog 31 minuten tot wortelkanaalbehandeling ;(
oe sterkte!!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 10:23:25 #123
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_153576100
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dank je. Morgen is t weer over. Mijn grootste probleem op dit moment is de keuze of ik zo Orange is the New Black of Girls ga bingen.
Ja, nee, ja, maar óók een nieuw seizoen Rita. Slechte timing hoor, tentamentechnisch.
Prrrrr
pi_153576108
oh! ik ben nu de Machu Picchu Mix van biteswelove aan het eten, lekker!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 10:30:09 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153576255
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 10:23 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ja, nee, ja, maar óók een nieuw seizoen Rita. Slechte timing hoor, tentamentechnisch.
Ik ben aan beide nog niet begonnen. Kan niet kiezen...

Succes met je tentamens!
Spoilers!
pi_153577065
Vannochtend precies 72 kg, hopelijk morgen eindelijk de 71 in beeld. Dan zit Ik op -27 ongeveer. Bij -30 ga ik een foto maken van een broek die ik paste toen ik 98,8 woog. Nu ik dat lees vind ik dat echt zo bizar veel :o
  dinsdag 16 juni 2015 @ 11:34:45 #127
202348 Susi
Temple of Love
pi_153577683
Vandaag wordt het dit...

O: Twee boterhammen met kaas en komkommer, banaan.
L: 250 gram kwark met lijnzaad en sesamzaadjes
T: Een glas verse sinaasappelsap
D: Groenteomelet met ui, champignons en paprika.
Sport: Een eerste les van een Zumbadvd :P Ik heb ook een hometrainer staan, maar daar vind ik niet zo veel aan als er geen leuke serie is die ik goed kan volgen zonder dat ik er doorheen puf. Verder voer ik niets actiefs uit vandaag, dus ik eet ook niet zo veel.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 12:52:07 #128
217702 Lonaa
Honger!
pi_153579980
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:04 schreef Fripsel het volgende:
Vannochtend precies 72 kg, hopelijk morgen eindelijk de 71 in beeld. Dan zit Ik op -27 ongeveer. Bij -30 ga ik een foto maken van een broek die ik paste toen ik 98,8 woog. Nu ik dat lees vind ik dat echt zo bizar veel :o
Knap hoor. :D Ik zit ongeveer op je startgewicht nu en ben ook al ongeveer 27 kg kwijt. Bizarre realisatie.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 12:59:16 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_153580195
Heel goed bezig frips en lonaa! _O_

Oh, dat zou ik ook wel willen bereiken! Mijn startgewicht was 98,7 :D
disclaimer
pi_153580357
Ik ga hier ook maar eens aanhaken.
Het gezond eten, lukt me opzicht wel. Alleen als de kinderen op bed liggen, ga ik snaaien. :(

Er moet een dikke 30 kilo af en dan ben ik tevreden.
Maar die zin en trek naar zoet steeds... Gewoon niet aan toegeven, maar misschien iemand hier de gouden tip ;-)

Ik weeg 100 kilo en ben 1,67 kort.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:11:29 #131
217702 Lonaa
Honger!
pi_153580480
Ik hoop morgen onder de 98 te duiken. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:12:05 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_153580492
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:06 schreef ymme het volgende:
Ik ga hier ook maar eens aanhaken.
Het gezond eten, lukt me opzicht wel. Alleen als de kinderen op bed liggen, ga ik snaaien. :(

Er moet een dikke 30 kilo af en dan ben ik tevreden.
Maar die zin en trek naar zoet steeds... Gewoon niet aan toegeven, maar misschien iemand hier de gouden tip ;-)

Ik weeg 100 kilo en ben 1,67 kort.
niet in huis halen, niet de hele avond op de bank zitten, en je tanden poetsen na het eten ;) welkom terug en succes!
disclaimer
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:13:25 #133
217702 Lonaa
Honger!
pi_153580516
Mja, ik vind niet 's avonds eten ook lastig, dus ik zorg dat er ruimte is om 's avonds te eten. *)

Maar goed, geen zakken chips meer (want die zijn niet in huis) maar druifjes ofzo. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:15:38 #134
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153580584
welkom ymme! :)
ik ben weer redelijk terug naar af :(
ik hab een volleybal weekend en ik kan nou niet zeggen dat er gezond ingekocht was :o
nouja.. dan maar gewoon lod met meuk.. resultaat : 2 kilo er bij.
Nu wel al een halve kilo er af, dus ik heb goede hoop dat het deze week enigszins recht trekt.

Lijstje voor vandaag maar weer:
O: meusli/krenten brood ( 2 plakjes) met gezouten roomboter
t: 3 engelse dropjes
L: spinazie creme soep, salade ( 3 groene asperges, 100 g gerookte zalm 8 plakjes komkommer, 3 schijfjes tomaat, handje sla een gekookt ei en een grote schep rauwkost) en een broodje met boter
t: banaan
t: Berry & nuts(219 kcal's)
D: nog geen idee. ik moet nog iets bedenken.. en stiekem heb ik wel trek in pannenkoeken oid :)
S: halv uurtje zwemmen en 30 min's aquarobics oid :P

iemand die de totale kcal's eens op wil tellen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:17:15 #135
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153580619
ik heb na het eten nooit trek om te eten.. :)
O+ wel, en dan zit ik me te ergeren omdat ie nog vanalles ( doorgaans gezond) naar binnen zit te stoppen :{

ik vind het lastiger om als ik niet ga sporten , NIET de hele avond op de bank te zitten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153580721
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

niet in huis halen, niet de hele avond op de bank zitten, en je tanden poetsen na het eten ;) welkom terug en succes!
Snoep is er altijd wel iets in huis (kinderen willen toch snoep ;-) die krijgen streng maar 1tje per dag).
En op de bank zitten? Wasda? Haha.

Ik moet gewoon sterker in mijn schoenen gaan staan en het laten liggen!

Hiermee mee lezen/schrijven zal hopelijk ook helpen hierin.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:34:13 #137
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_153581045
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:15 schreef Barreltje het volgende:
welkom ymme! :)
ik ben weer redelijk terug naar af :(
ik hab een volleybal weekend en ik kan nou niet zeggen dat er gezond ingekocht was :o
nouja.. dan maar gewoon lod met meuk.. resultaat : 2 kilo er bij.
Nu wel al een halve kilo er af, dus ik heb goede hoop dat het deze week enigszins recht trekt.

Lijstje voor vandaag maar weer:
O: meusli/krenten brood ( 2 plakjes) met gezouten roomboter
t: 3 engelse dropjes
L: spinazie creme soep, salade ( 3 groene asperges, 100 g gerookte zalm 8 plakjes komkommer, 3 schijfjes tomaat, handje sla een gekookt ei en een grote schep rauwkost) en een broodje met boter
t: banaan
t: Berry & nuts(219 kcal's)
D: nog geen idee. ik moet nog iets bedenken.. en stiekem heb ik wel trek in pannenkoeken oid :)
S: halv uurtje zwemmen en 30 min's aquarobics oid :P

iemand die de totale kcal's eens op wil tellen?
Zet het eens in een lijstje op fatsecret ofzo?
Prrrrr
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:36:14 #138
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153581110
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:34 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Zet het eens in een lijstje op fatsecret ofzo?
had ik al gezegd dat ik lui ben?? ;) :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:37:09 #139
217702 Lonaa
Honger!
pi_153581145
Really? :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:41:05 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153581274
nuja.. er is een reden waarom het nodig is om weer in dit topic te posten -O-

en jah.. ik moet dat of zo'n app eens installeren, maarrrr ik ben eigenlijk tegen kcal's tellen.. en om nou meteen me in te "schrijven" bij fat secret.. ik hou er niet zo van om overal en nergens maar mijn gegevens achter te laten :)

zijn er andere sites die gewoon een overzicht geven van voedingswaardes van producten :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:42:44 #141
217702 Lonaa
Honger!
pi_153581319
Google.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:43:21 #142
217702 Lonaa
Honger!
pi_153581337
En kcal tellen hoeft niet obsessief. Is in eerste instantie vooral een goede manier om inzicht te krijgen in wat je uberhaupt binnen krijgt.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 juni 2015 @ 13:46:28 #143
22592 crew  Ole
pi_153581429
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:41 schreef Barreltje het volgende:
nuja.. er is een reden waarom het nodig is om weer in dit topic te posten -O-

en jah.. ik moet dat of zo'n app eens installeren, maarrrr ik ben eigenlijk tegen kcal's tellen.. en om nou meteen me in te "schrijven" bij fat secret.. ik hou er niet zo van om overal en nergens maar mijn gegevens achter te laten :)

zijn er andere sites die gewoon een overzicht geven van voedingswaardes van producten :?
voedingscentrum. Geeft ook aan wat 'normale' hoeveelheden zijn. Hoef je niet echt kcal te tellen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_153581445
Gisteren en vandaag een salade met kikkererwten gegeten.
Had ze nog nooit eerder geprobeerd maar het is zeker voor herhaling vatbaat :9
pi_153581482
welkom 'nieuwen'. ik wens jullie alle doorzettingskracht en volhoudvermogen toe om jullie (gewichts)doel te bereiken.

Ik ben lekker bezig qua eten. Het plannen ging altijd wel goed; ik maakte al sinds we nog maar 1 keer per week boodschappen doen een 'eetschema': wat willen we deze week eten en wat is daarvoor nodig. Maar dan nog was het 's avonds freewheelen en knalden we van de aanwezige ingrediënten van alles bij elkaar.
Nu houden we ons strenger aan het van te voren bedachte plan waardoor ik ook lunch en ontbijt makkerlijker op het diner af kan stemmen. Wel moet ik binnenkort maar eens gaan beginnen met het wat specifieker beschrijven van wat ik op het oog heb bij 'aardaapelen-vlees-groenten'. De groenten gaan wel goed, maar vriendlief gooit nog vaak slavink of speklap in de kar. En t zijn toch behoorlijke calorieënbommetjes. Dus, ruimte voor verbetering.

Sporten gaat minder lekker. Al een week pijn in mijn been: vorige week mijn knie verdraaid bij het opvangen van mijn dochter die Peter Pan na wilde doen vanaf de trap. hardlopen en cardio in de sportschool zijn dus even op een heel laag pitje gezet. Krachttraining ben ik nog altijd niet aan begonnen.

Gisteren wel 5 km gelopen op een voor mij flink tempo, dus het nieuwe begin is er weer.

Lijstje voor vandaag:
O: kwark, havermout en zelf bijelkaar gesneden fruitsalade (met kersen, watermeloen, granaatappelpitjes, frambozen, nectarine en perzik)
T: knäckbröd met light jam
L: 3 knäckbröd met kalkoenfilet + schaaltje rauwkostsalade
T: geen idee nog, straks eens kijken of ze iets lekker gezonds in het bedrijfsrestaurant hebben, anders wordt het ee appeltje
D: gekookte aardappel, spinazie, (halve) slavink
B: uurtje/5km wandelen
T(of dessert): kwark met fruit
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:49:49 #146
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153581527
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:43 schreef Lonaa het volgende:
En kcal tellen hoeft niet obsessief. Is in eerste instantie vooral een goede manier om inzicht te krijgen in wat je uberhaupt binnen krijgt.
Dat is ook idd de bedoeling.
Niet obsessief.. maar zo'n app geeft me altijd het gevoel dat ik van alles moet enzo :o
anyway, calorieteller.nl gevonden.. het lijkt op zo'n 2250 kcal's uit te komen.. lijkt me prima , toch?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:50:18 #147
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153581544
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:46 schreef Ole het volgende:

[..]

voedingscentrum. Geeft ook aan wat 'normale' hoeveelheden zijn. Hoef je niet echt kcal te tellen
over het voedingscentrum zijn de meningen ook verdeeld ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:51:12 #148
217702 Lonaa
Honger!
pi_153581580
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Dat is ook idd de bedoeling.
Niet obsessief.. maar zo'n app geeft me altijd het gevoel dat ik van alles moet enzo :o
anyway, calorieteller.nl gevonden.. het lijkt op zo'n 2250 kcal's uit te komen.. lijkt me prima , toch?
Bereken je verbruik. Bijv hier: http://iifym.com/tdee-calculator/

Dat is een grove schatting voor wat je nodig hebt om met jouw lijf en lichaamsbeweging op gewicht te blijven. Ga daar 500 kcal onder zitten, go.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153581627
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

over het voedingscentrum zijn de meningen ook verdeeld ;)
Maar dat is bij alles
Gewoon je eigen weg proberen te vinden
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:58:12 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153581842
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bereken je verbruik. Bijv hier: http://iifym.com/tdee-calculator/

Dat is een grove schatting voor wat je nodig hebt om met jouw lijf en lichaamsbeweging op gewicht te blijven. Ga daar 500 kcal onder zitten, go.
BMR is 1700, TDEE is 2350
dus dan zou 1800 het doel moeten zijn ?

bij nader inzien is het voor vandaag 1500 kcal 's :o
Note to self : als er staat per 50 gram moet je 2 keer invullen , niet 100 keer ( als je 100 gr bedoelt ) 8)7 ik vond mijn lunch al zoveel calorien :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:00:38 #151
217702 Lonaa
Honger!
pi_153581925
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

BMR is 1700, TDEE is 2350
dus dan zou 1800 het doel moeten zijn ?

bij nader inzien is het voor vandaag 1500 kcal 's :o
Note to self : als er staat per 50 gram moet je 2 keer invullen , niet 100 keer ( als je 100 gr bedoelt ) 8)7 ik vond mijn lunch al zoveel calorien :o
Je lunch is, zoals ik het zie, ook best wel veel. Creme in de soep, 100 gram gerookte zalm, ei, en broodje met boter.

Maar goed, ik zou inderdaad je doel zo op 1800 zetten, dat eens 4 weken volhouden en kijken of je afvalt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153581980
welkom nieuwe en succes.

Dat snacken in de avond kan best, maar vervang het door kwark, dan heb je toch een idee dat je wat te eten hebt, het vult en het is geen ramp.

Fripsel. goed bezig!!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:02:44 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_153581997
Ik heb mn inname ook weer 100 naar beneden moeten stellen. Krijg je van afvallen :')
disclaimer
pi_153582055
En nog welkom aan iedereen *O*
Leuk dat het weer wat drukker wordt.

@Bla kwark is inderdaad een goed avondtussendoortje.
Vult ook echt, dus dan verdwijnt de snaaizin bij mij vanzelf.

O: magere yoghurt
T: nectarine
L: salade van gisteren (600kcal)
T: nectarine
D: tomatensoep met ballen
T: kwark
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:04:54 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153582076
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je lunch is, zoals ik het zie, ook best wel veel. Creme in de soep, 100 gram gerookte zalm, ei, en broodje met boter.

Maar goed, ik zou inderdaad je doel zo op 1800 zetten, dat eens 4 weken volhouden en kijken of je afvalt.
het is een flink bord groenten :Y
of het daadwerkelijk 100 g zalm is, geen idee.. ( bedrijfskantine) is creme in de soep zo slecht? ook hier geen idee hoeveel creme er in de soep zit :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:06:22 #156
217702 Lonaa
Honger!
pi_153582118
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:04 schreef Barreltje het volgende:

[..]

het is een flink bord groenten :Y
of het daadwerkelijk 100 g zalm is, geen idee.. ( bedrijfskantine) is creme in de soep zo slecht? ook hier geen idee hoeveel creme er in de soep zit :?
Nou ja, het is niet allemaal slecht, maar wel allemaal tegelijk. :P

100 gram zalm = zo'n 200 kcal. 1 ei = 70 kcal. 1 pistoletje = 200/250 kcal. 5 gram boter = 50 kcal.
Dus dat gaat vlot dan.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:10:53 #157
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153582246
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou ja, het is niet allemaal slecht, maar wel allemaal tegelijk. :P

100 gram zalm = zo'n 200 kcal. 1 ei = 70 kcal. 1 pistoletje = 200/250 kcal. 5 gram boter = 50 kcal.
Dus dat gaat vlot dan.
lunch is bij mij wel de grootste maaltijd op een dag jah.. maar anders trek ik de rest van de dag niet ..
Binnenkort maar weer eens granola maken en dat met kwark ontbijten :Y hopelijk dan een beetje minder nodig tijdens de lunch.. en dan als eerste het brood verwijderen? ik vind dat juist zo lekker :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153582263
en je avond eten dan? neem aan dat die niet kleiner is als je lunch?

en je hoeft brood niet te verwijderen, persoonlijk zou ik gewoon andere keuzes maken.
engelse drop? vervangen door een fatsoendelijk tussendoortje bijv ;)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:11:55 #159
217702 Lonaa
Honger!
pi_153582275
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

lunch is bij mij wel de grootste maaltijd op een dag jah.. maar anders trek ik de rest van de dag niet ..
Binnenkort maar weer eens granola maken en dat met kwark ontbijten :Y hopelijk dan een beetje minder nodig tijdens de lunch.. en dan als eerste het brood verwijderen? ik vind dat juist zo lekker :@
Als je je er goed bij voelt moet je het vooral doen hoor! Maar wees je er dan wel bewust van dat het de grootste maaltijd van de dag is, en, in dit specifieke geval, al behoorlijk wat vetten heeft.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153582280
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en je avond eten dan? neem aan dat die niet kleiner is als je lunch?
Is bij mij vandaag ook, maar dat is toevallig.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:14:26 #161
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153582348
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als je je er goed bij voelt moet je het vooral doen hoor! Maar wees je er dan wel bewust van dat het de grootste maaltijd van de dag is, en, in dit specifieke geval, al behoorlijk wat vetten heeft.
ik dacht altijd dat vis-vetten op zich wel goede vetten zijn ?
die 5 g boter zal het verschil niet maken denk ik dan ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153582354
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is bij mij vandaag ook, maar dat is toevallig.
ja oke, kan best een x voorkomen, maar ik ga er vanuit dat dit meestal niet het geval is
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:14:58 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153582363
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en je avond eten dan? neem aan dat die niet kleiner is als je lunch?

en je hoeft brood niet te verwijderen, persoonlijk zou ik gewoon andere keuzes maken.
engelse drop? vervangen door een fatsoendelijk tussendoortje bijv ;)
vandaag jah.. als avond eten heb ik denk ik 3 flensjes.. dat is in kcal minder dan de lunch :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153582379
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik dacht altijd dat vis-vetten op zich wel goede vetten zijn ?
die 5 g boter zal het verschil niet maken denk ik dan ..
En vetten zijn sowieso toch niet erg?
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:16:26 #165
217702 Lonaa
Honger!
pi_153582405
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik dacht altijd dat vis-vetten op zich wel goede vetten zijn ?
die 5 g boter zal het verschil niet maken denk ik dan ..
Ja, visvetten zijn prima, maar vet = vet. Het geeft je wel 9 kcal per gram, ongeacht wat voor vetten het zijn. Koolhydraten en eiwitten geven maar 4 gram per kcal, dus daar kan je meer van eten en heb je brandstoftechnisch ook meer aan.

Ergo, vet is niet slecht, maar niet te veel. Je lunch, zonder soep en eventuele dressing en zulks (dus de zalm, ei en boter) geeft al zo'n 25 tot 30 gram vet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153582427
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]

vandaag jah.. als avond eten heb ik denk ik 3 flensjes.. dat is in kcal minder dan de lunch :)
en die eet je zonder topping?
pi_153582838
In het kader van meer bewegen op het werk heb ik wat meer proberen te bewegen (en geloof me, op een stoel zitten en tv kijken of internetten tijdens een nachtdienst is aantrekkelijker). Gaf mijn stappenteller vanmorgen om 8 uur al 9400 stappen aan *)

Het is hier weer gezellig druk aan het worden O+ Iedereen die (weer) nieuw is: leuk! Welkom!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153582874
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En vetten zijn sowieso toch niet erg?
Nee, vetten zijn niet per definitie erg. Maar 100 kcal is 100kcal. En bij vette producten zit je met minder grammen aan die 100 kcal dan bij minder vette producten.

Dit soort plaatjes zijn een tijdje terug bij mij een goede eye-opener geweest:



meer te lezen hier
pi_153582903
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, visvetten zijn prima, maar vet = vet. Het geeft je wel 9 kcal per gram, ongeacht wat voor vetten het zijn. Koolhydraten en eiwitten geven maar 4 gram per kcal kcal per gram, dus daar kan je meer van eten en heb je brandstoftechnisch ook meer aan.

Ergo, vet is niet slecht, maar niet te veel. Je lunch, zonder soep en eventuele dressing en zulks (dus de zalm, ei en boter) geeft al zo'n 25 tot 30 gram vet.
Doorgehaald en vet van mij. je draaide ze om waardoor het net niet klopte ;)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:39:19 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_153582973
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:35 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Nee, vetten zijn niet per definitie erg. Maar 100 kcal is 100kcal. En bij vette producten zit je met minder grammen aan die 100 kcal dan bij minder vette producten.

Dit soort plaatjes zijn een tijdje terug bij mij een goede eye-opener geweest:

[ afbeelding ]

meer te lezen hier
de tranen spuiten in mijn ogen als ik denk aan hoe het moet voelen om die schaal madame jeanettes rechtsboven op te eten :'(
disclaimer
pi_153582978
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:35 schreef SummerBreeze het volgende:

Nee, vetten zijn niet per definitie erg. Maar 100 kcal is 100kcal. En bij vette producten zit je met minder grammen aan die 100 kcal dan bij minder vette producten.

Dit soort plaatjes zijn een tijdje terug bij mij een goede eye-opener geweest:

[ afbeelding ]

meer te lezen hier
Een handje m&m's of zo'n stapel celerysticks: ik wist het wel :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153582999
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de tranen spuiten in mijn ogen als ik denk aan hoe het moet voelen om die schaal madame jeanettes rechtsboven op te eten :'(
Het eten kan hapje voor hapje, heel langzaam, met om de hap een slok melk (OK, prettig is anders)

maar denk je the day after eens voor. dat gaat niet beetje bij beetje, en melk drinken helpt dan ook geen zier. ;)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:41:04 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_153583012
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een handje m&m's of zo'n stapel celerysticks: ik wist het wel :D
rauwe bleekselderij is echt het meest walgelijke dat er bestaat :'( ik eet bijna alles, maar die bagger mogen ze houden :{w
disclaimer
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:41:11 #174
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153583017
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:40 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Het eten kan hapje voor hapje, heel langzaam, met om de hap een slok melk (OK, prettig is anders)

maar denk je the day after eens voor. dat gaat niet beetje bij beetje, en melk drinken helpt dan ook geen zier. ;)
:'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153583024
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef Stormqueen het volgende:

de tranen spuiten in mijn ogen als ik denk aan hoe het moet voelen om die schaal madame jeanettes rechtsboven op te eten :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153583029
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een handje m&m's of zo'n stapel celerysticks: ik wist het wel :D
Ik ook wel. Maar bij veel mensen blijft het dan weer niet bij een handje.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:41:31 #177
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153583033
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, visvetten zijn prima, maar vet = vet. Het geeft je wel 9 kcal per gram, ongeacht wat voor vetten het zijn. Koolhydraten en eiwitten geven maar 4 gram per kcal, dus daar kan je meer van eten en heb je brandstoftechnisch ook meer aan.

Ergo, vet is niet slecht, maar niet te veel. Je lunch, zonder soep en eventuele dressing en zulks (dus de zalm, ei en boter) geeft al zo'n 25 tot 30 gram vet.
ja maar je hebt toch gewoon vet nodig? :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

en die eet je zonder topping?
mja.. daar heb je een punt ;) een beetje stroop zal er wel over heen gaan jah
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153583046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:35 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Nee, vetten zijn niet per definitie erg. Maar 100 kcal is 100kcal. En bij vette producten zit je met minder grammen aan die 100 kcal dan bij minder vette producten.

Dit soort plaatjes zijn een tijdje terug bij mij een goede eye-opener geweest:

[ afbeelding ]

meer te lezen hier
Ja maar dan heb je het met het plaatje vooral over snoep en chips.
Vette vis en dat soort dingen vind ik geen probleem.
Maar goed als ik op bezig ben met gezond eten, eet ik snel te weinig dus dan zijn die vette producten juist handig voor mij.
pi_153583055
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:41 schreef SummerBreeze het volgende:

Ik ook wel. Maar bij veel mensen blijft het dan weer niet bij een handje.
Klein zakje kopen :7 (want idd met zo'n grote zak eet je die ook leeg :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153583065
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

rauwe bleekselderij is echt het meest walgelijke dat er bestaat :'( ik eet bijna alles, maar die bagger mogen ze houden :{w
in kleine reepjes en compleet onmtdaan van die ranzige, aan je huig blijven hangende en daarmee kotsneiging veroorzakende sliertjes die erop zitten is het in een salade met nootjes en mandarijn best goed te doen...
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:43:15 #181
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153583086
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je het met het plaatje vooral over snoep en chips.
Vette vis en dat soort dingen vind ik geen probleem.
Maar goed als ik op bezig ben met gezond eten, eet ik snel te weinig dus dan zijn die vette producten juist handig voor mij.
ik eet gerust zalm en/of Haring *;
geeft me eigenlijk JUIST een gezond gevoel :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153583098
Rauwe bleekselderij in een salade vind ik nog wel lekker.
Maar er zijn (heel veel) groente die lekkerder zijn :D
pi_153583108
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik eet gerust zalm en/of Haring *;
geeft me eigenlijk JUIST een gezond gevoel :)
:Y
Ideaal tussendoortje of om de lunch iets meer vullend te maken
pi_153583121
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:42 schreef SummerBreeze het volgende:

in kleine reepjes en compleet onmtdaan van die ranzige, aan je huig blijven hangende en daarmee kotsneiging veroorzakende sliertjes die erop zitten is het in een salade met nootjes en mandarijn best goed te doen...
Het werd voor mij ook eetbaarder toen ik erachter kwam dat je dus die buitenkant er ook af kan schillen met een dunschiller oid :+ Maar dan nog: als toevoeging in een soep of salade is het lekker, maar toch niet al knabbelend voor je lol.

Eten moet wel lekker zijn hoor 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:44:54 #185
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153583129
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een handje m&m's of zo'n stapel celerysticks: ik wist het wel :D
Ik ook: NIET de celerysticks! :r :')
Fear is the path to the Dark Side.
pi_153583132
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je het met het plaatje vooral over snoep en chips.
Vette vis en dat soort dingen vind ik geen probleem.
Maar goed als ik op bezig ben met gezond eten, eet ik snel te weinig dus dan zijn die vette producten juist handig voor mij.
Nee, het is ook geen probleem. Vetten heb je nodig. Maar ook voor 'goede' vetten geldt te veel = te veel. En een kcal is een kcal.
Alle vetten uitbannen is overigens niet goed voor je. Je lijf heeft ze inderdaad nodig. En ja, dan kun je beter de 'gezonde' vetten uit vis en noten nuttigen, dan de verzadigde vetten uit frituurmeuk.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:45:06 #187
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153583139
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:42 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

in kleine reepjes en compleet onmtdaan van die ranzige, aan je huig blijven hangende en daarmee kotsneiging veroorzakende sliertjes die erop zitten is het in een salade met nootjes en mandarijn best goed te doen...
Ik heb liever dat bord broccoli dan geloof ik. :@

En @ vetdiscussie: ik let liever op het globale aantal kcals dat ik binnenkrijg. Al die macro's vinnik maar vermoeiend. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153583156
Ik ga zo nog even naar de winkel, vanilleextract en echte pindakaas kopen *O* Heb een receptje voor chocolate chip cookie dough spul en dat moet ik toch echt proberen :9 (met kikkererwten, geen bloem, suiker, boter etc).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:46:02 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_153583161
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:42 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

in kleine reepjes en compleet onmtdaan van die ranzige, aan je huig blijven hangende en daarmee kotsneiging veroorzakende sliertjes die erop zitten is het in een salade met nootjes en mandarijn best goed te doen...
dan pak ik liever rauwe witloof ofzo. Trouwens, de herinnering aan die bleekselderij krijg je bij de eerste de beste pisbeurt nog een keer. *ril*
disclaimer
pi_153583166
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En @ vetdiscussie: ik let liever op het globale aantal kcals dat ik binnenkrijg. Al die macro's vinnik maar vermoeiend. :+
Dat sowieso x1000
pi_153583169
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ja maar je hebt toch gewoon vet nodig? :o

[..]

mja.. daar heb je een punt ;) een beetje stroop zal er wel over heen gaan jah
mijn punt was dat je als je kcal bij gaat houden en direct of vooraf invult wat je precies eet je echt alles moet meenemen en dat valt het mischien nog vies tegen hoeveel kcal in bijvoorbeeld die stroop zit ;)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:46:25 #192
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153583171
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo nog even naar de winkel, vanilleextract en echte pindakaas kopen *O* Heb een receptje voor chocolate chip cookie dough spul en dat moet ik toch echt proberen :9 (met kikkererwten, geen bloem, suiker, boter etc).
Share, share! Ik had een tijdje terug de ongezonde variant gemaakt. Hemels.
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:46:33 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_153583175
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb liever dat bord broccoli dan geloof ik. :@

En @ vetdiscussie: ik let liever op het globale aantal kcals dat ik binnenkrijg. Al die macro's vinnik maar vermoeiend. :+
wat deze vrouw zegt!
disclaimer
pi_153583188
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op dinsdag 16 juni 2015 14:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het werd voor mij ook eetbaarder toen ik erachter kwam dat je dus die buitenkant er ook af kan schillen met een dunschiller oid :+ Maar dan nog: als toevoeging in een soep of salade is het lekker, maar toch niet al knabbelend voor je lol.

Eten moet wel lekker zijn hoor 8-)
ik eet serieus voor mijn lol de overgebleven stengels rauw op. tijdens een avondje gamen of spelletjes spelen ofzo. Met een dipje van yoghurt en knoflook, of hummus. of, toen ik nog alles at wat ik lekker vond, gevuld met boursin.
pi_153583192
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:43 schreef Barreltje het volgende:

ik eet gerust zalm en/of Haring *;
geeft me eigenlijk JUIST een gezond gevoel :)
Dat heb ik nou ook :Y Heerlijk hoor, vette vis O+ Binnenkort maar eens bij de visboer gerookte paling halen, want heel erg lekker en de supermarkt doet niet meer aan gerookte paling. Dat is paradoxaal een probleem voor de palingstand in Nederland :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153583202
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:46 schreef Artoo het volgende:

Share, share! Ik had een tijdje terug de ongezonde variant gemaakt. Hemels.
Ik share als het lekker was, beloofd!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:48:09 #197
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153583209
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En @ vetdiscussie: ik let liever op het globale aantal kcals dat ik binnenkrijg. Al die macro's vinnik maar vermoeiend. :+
Deels +1. Mijn eiwitten houd ik wel bij vanwege de krachttraining, maar op KH's en vetten let ik wat minder strak.
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:48:22 #198
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153583216
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik share als het lekker was, beloofd!
Thanks :)
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:48:51 #199
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153583231
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan pak ik liever rauwe witloof ofzo. Trouwens, de herinnering aan die bleekselderij krijg je bij de eerste de beste pisbeurt nog een keer. *ril*
Oeh, witlof. :9

Hier na de koffie maar eens richting sportschool. Kijken hoe het wil vandaag, want spiertjes voelen meh terwijl ze daar niet echt een reden voor hebben. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153583251
Hier visite uit Engeland vanaf donderdag t/m dinsdag en ervaring uit het verleden leert me dat er dan allesbehalve gezond wordt gegeten :7 Eens kijken hoe ik dat overleef.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:50:37 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153583267
mijn lief is ook weg van gerookte paling..
wij hebben er laatst een hoop gehaald ( 5 voor een tientje ofzo :P ) en er 3 in de diepvries gegoid.. kon blijkbaar.. ^O^

hoezo is dat een bedreiging dan? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:51:32 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153583281
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Hier visite uit Engeland vanaf donderdag t/m dinsdag en ervaring uit het verleden leert me dat er dan allesbehalve gezond wordt gegeten :7 Eens kijken hoe ik dat overleef.
als het visite is dan bepaal jij toch wat er op tafel komt/ in huis is?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:52:01 #203
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153583296
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:48 schreef Artoo het volgende:

[..]

Deels +1. Mijn eiwitten houd ik wel bij vanwege de krachttraining, maar op KH's en vetten let ik wat minder strak.
Mja, ik kijk er wel naar als alles ingevuld is, maar zo enorm veel vraag ik nu ook weer niet van mijn spieren momenteel. Misschien in de toekomst, als ik er wel actiever aan ga werken. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153583300
Ik let ook niet echt op macro's. Maar vet = 'dure grammen'. Soms heb je van die dagen dat je vooral VEEEEEEEL wil eten. Ik heb dat een dag of 3 per maand. Dan kies ik dus liever voor 400 gram vetarme griekse stijl yoghurt (210 kcal volgens fatsecret) dan 170 gram 'gewone' griekse yoghurt (207 kcal volgens fatsecret).

Dat neemt dus niet weg dat vetten niet slecht zijn!
pi_153583320
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:50 schreef Barreltje het volgende:
mijn lief is ook weg van gerookte paling..
wij hebben er laatst een hoop gehaald ( 5 voor een tientje ofzo :P ) en er 3 in de diepvries gegoid.. kon blijkbaar.. ^O^

hoezo is dat een bedreiging dan? :o
Omdat de paling het niet goed doet en aan het uitsterven is. Beestje is zo onhandig om per se in de Saragossazee te willen gaan paren en dan weer terug te komen. Maar ons land ligt vol sluizen etc en vele palinkjes gaan daar gewoon dood door. Nou is er 1 grote organisatie die die diertjes helpt te overleven en ze vangt en in veilig gebied weer uitzet: de mensen die er baat bij hebben dat er paling is, de vissers. Maar als niemand meer hun paling koopt, hebben zij geen geld om de paling te helpen en gaat het uitsterven een stuk sneller :') Ik vond de paradox eigenlijk hilarisch en verdomd triest tegelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153583333
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:51 schreef Barreltje het volgende:

als het visite is dan bepaal jij toch wat er op tafel komt/ in huis is?
Cola, snoep, chocola, chips, afhaaleten? Neuh, heb daar weinig vat op :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:55:20 #207
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153583374
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, ik kijk er wel naar als alles ingevuld is, maar zo enorm veel vraag ik nu ook weer niet van mijn spieren momenteel. Misschien in de toekomst, als ik er wel actiever aan ga werken. :P
Nee, deed ik eerder (met duurlopen) ook niet zo strak. Maar nu ik meer krachttraining doe vind ik het wel lief voor de spieren om ze goed te voeren *)
Fear is the path to the Dark Side.
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2015 @ 14:56:44 #208
43556 miss_dynastie
pi_153583411
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:35 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Nee, vetten zijn niet per definitie erg. Maar 100 kcal is 100kcal. En bij vette producten zit je met minder grammen aan die 100 kcal dan bij minder vette producten.

Dit soort plaatjes zijn een tijdje terug bij mij een goede eye-opener geweest:

[ afbeelding ]

meer te lezen hier
Drie eieren voor 100 kcal? Zit ik er nou zo naast dat ik dacht dat die rond de 80 kcal per stuk zijn? /lurker
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:57:49 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_153583443
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Drie eieren voor 100 kcal? Zit ik er nou zo naast dat ik dacht dat die rond de 80 kcal per stuk zijn? /lurker
lijstje gaat om 300 kcal, zijn Amerikaanse eieren :+
disclaimer
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:58:22 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153583461
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:55 schreef Artoo het volgende:

[..]

Nee, deed ik eerder (met duurlopen) ook niet zo strak. Maar nu ik meer krachttraining doe vind ik het wel lief voor de spieren om ze goed te voeren *)
op welk punt in je training moet je echt op eiwitten gaan letten dan? bij 3 keer per week trainen? of bij 60 min per week? of is dat pas te meten qua intensiteit?
of vooral als je merkt dat je spierpijn hebt :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:59:22 #211
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153583483
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:55 schreef Artoo het volgende:

[..]

Nee, deed ik eerder (met duurlopen) ook niet zo strak. Maar nu ik meer krachttraining doe vind ik het wel lief voor de spieren om ze goed te voeren *)
Maar jij deed vlot sterk worden dmv stronglifts toch? Dan is wat beter opletten geen heel gekke stap. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2015 @ 14:59:47 #212
43556 miss_dynastie
pi_153583498
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

lijstje gaat om 300 kcal, zijn Amerikaanse eieren :+
Een halve bagel is toch geen 300 kcal? Eerder 150, 200...
edit: het gaat kennelijk ook om 200 kcal, volgens deze link: http://www.nsmbl.nl/verge(...)n-eruit-op-een-bord/
Oke, opgelost... doe mij die jelly beans maar, trouwens :9
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:02:07 #213
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153583561
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

op welk punt in je training moet je echt op eiwitten gaan letten dan? bij 3 keer per week trainen? of bij 60 min per week? of is dat pas te meten qua intensiteit?
of vooral als je merkt dat je spierpijn hebt :?
Meer eiwitten nemen is voornamelijk een goed idee als je veel aan krachttraining doet. Ik doe nu 3x per week vrij zware trainingen en om mijn spieropbouw te bevorderen neem ik meer eiwitten dan wordt aangenomen voor een 'gemiddeld' persoon. Ik houd nu zo'n 1,75 tot 2g (op KT-dagen) eiwit per kilogram lichaamsgewicht aan voor mezelf, terwijl iemand die gemiddeld actief is genoeg moet hebben aan 1g.
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:02:30 #214
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153583571
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Maar jij deed vlot sterk worden dmv stronglifts toch? Dan is wat beter opletten geen heel gekke stap. :P
Ja klopt, ik doe Stronglifts! Zit nu in week 4.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_153583575
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Een halve bagel is toch geen 300 kcal? Eerder 150, 200...
edit: het gaat kennelijk ook om 200 kcal, volgens deze link: http://www.nsmbl.nl/verge(...)n-eruit-op-een-bord/
Oke, opgelost... doe mij die jelly beans maar, trouwens :9
Het handige van jelly beans vind ik dat je die bij de Jamin kan scheppen en ze zo duur zijn dat je echt maar een klein beetje wilt *) Dat scheelt snoepen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:03:20 #216
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153583597
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:02 schreef Artoo het volgende:

[..]

Meer eiwitten nemen is voornamelijk een goed idee als je veel aan krachttraining doet. Ik doe nu 3x per week vrij zware trainingen en om mijn spieropbouw te bevorderen neem ik meer eiwitten dan wordt aangenomen voor een 'gemiddeld' persoon. Ik houd nu zo'n 1,75 tot 2g (op KT-dagen) eiwit per kilogram lichaamsgewicht aan voor mezelf, terwijl iemand die gemiddeld actief is genoeg moet hebben aan 1g.
Oh en een kanttekening hierbij: omdat ik in principe ook onder mijn onderhoud eet omdat ik vet wil verliezen let ik extra op mijn eiwitinname, zodat ik niet spiermassa ga verliezen.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_153583668
Ik zit nog te twijfelen of ik ga sporten vandaag.
Gisteren zo'n 2,5 uur getraind en moet morgen ook weer.
Maar de dagen dat ik sport een ik ook netter dus ergens is het een stok achter de deur als ik vandaag ook ga....
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:07:48 #218
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153583720
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:05 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik ga sporten vandaag.
Gisteren zo'n 2,5 uur getraind en moet morgen ook weer.
Maar de dagen dat ik sport een ik ook netter dus ergens is het een stok achter de deur als ik vandaag ook ga....
Of doe thuis wat lichtere oefeningen? :)
Fear is the path to the Dark Side.
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2015 @ 15:07:52 #219
43556 miss_dynastie
pi_153583721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het handige van jelly beans vind ik dat je die bij de Jamin kan scheppen en ze zo duur zijn dat je echt maar een klein beetje wilt *) Dat scheelt snoepen.
Wij hebben hier naast de Jamin ook een cheap concullega van Jamin zitten.... Maar de echte zijn wel veel duurder dan bij Jamin, 2.19 per ons :o Linkje: http://www.de-candyshop.nl/
Ik haal eens per week een zakje snoep en doe dan meestal de neppe, maar ik zal eens voor de echte gaan, eens zien of ik veel verschil proef.

En sorry, ik kom hier niet om jullie dieet te saboteren uiteraard :@ :Y)
pi_153583733
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:07 schreef Artoo het volgende:

[..]

Of doe thuis wat lichtere oefeningen? :)
Denk dat ik een half uurtje ga hoepelen terwijl ik een serie kijk.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:13:08 #221
386633 Adnap
I love Life !
pi_153583840
Ik at juist te weinig. Rond de 900 kcal, geen honger en verstoorde stofwisseling (oa schilklier)
Nu eet ik ca 1400-1500 kcal per dag, met een uitschieter naar 17-1800 eens per zoveel tijd.

Ik eet gewoon vetten, maar kies wel voor de vloeibare als het kan.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:14:00 #222
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153583857
Ok, toen zag ik sterretjes. Geen sport voor mij vandaag. :N
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153583911
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, toen zag ik sterretjes. Geen sport voor mij vandaag. :N
Waarom zie je sterretjes?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:16:50 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153583920
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:13 schreef Adnap het volgende:
Ik at juist te weinig. Rond de 900 kcal, geen honger en verstoorde stofwisseling (oa schilklier)
Nu eet ik ca 1400-1500 kcal per dag, met een uitschieter naar 17-1800 eens per zoveel tijd.

Ik eet gewoon vetten, maar kies wel voor de vloeibare als het kan.
wat eet jij op een dag dan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:18:59 #225
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153583967
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ja maar je hebt toch gewoon vet nodig? :o

Jawel, maar bij het lijstje dat jij nu post tikken de vetten behoorlijk aan. Vetten zijn goed voor je, maar te veel vet is niet goed voor je :) Net als dat bananen prima zijn, maar 10 bananen op een dag ook te veel van het goede is ;)
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:19:28 #226
386633 Adnap
I love Life !
pi_153583980
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

wat eet jij op een dag dan?
Een gewone dag ?

1/2 bak kwark (gewone kwark) 2 beschuiten met jam (gewone jam) en fruit (300 kcal )
tussendoor fruit (100 kcal)
dan 4 crackers (a 75 kcal p/st) met vleeswaar of smeerkaas en rauwkost (350 kcal)
tussendoor noten (handje is al snel 150/200 kcal)
diner van ca 500-600 kcal
savonds nog een bak yoghurt (150)

en op zon 1700 dag neem ik vaak een wijntje of rose of 2
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:20:47 #227
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153584007
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom zie je sterretjes?
De precieze oorzaak weet ik niet, maar aangezien mijn oren dichtzitten, gok ik dat mijn weerstand er geen zin in heeft.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153584024
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
De precieze oorzaak weet ik niet, maar aangezien mijn oren dichtzitten, gok ik dat mijn weerstand er geen zin in heeft.
Geen koorts of zo? :o Even lekker op de bank gaan liggen mogelijk? En kippensoep O+ Maar dat laatste is niet verplicht :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:24:43 #229
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153584112
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen koorts of zo? :o Even lekker op de bank gaan liggen mogelijk? En kippensoep O+ Maar dat laatste is niet verplicht :7
Volgens mij niet, al zou ik dat bij gebrek aan ervaring ook niet herkennen geloof ik. :')

Maar zolang ik rustig blijf is er niet zoveel aan de hand hoor, oren zijn een beetje een zwakke plek.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153584179
Lijstje van vandaag:

O: twee crackers met jam
L: twee boterhammen met pittige kip salade
T: druiven en bosaardbeitjes
D: twee wraps met pittige kip, chilibonen mais en yoghurt met koriander.
S: ik ga een balletje schieten bij de korfbal maar weer niet of ik er verstandig aan doe
T: nectarine
pi_153584315
mijn lijstje van vandaag ook nog ff

O: mugcake met honing
T: helft van een zakje biteswelove
L: sportpannekoeken
T: 5 eetlepels kwark met rabarber en honing
T: 2 rijstwafels met pindakaas
D: naanbrood met kip tiki marsala met komkommer en paprika
pi_153584496
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

rauwe bleekselderij is echt het meest walgelijke dat er bestaat :'( ik eet bijna alles, maar die bagger mogen ze houden :{w
Qft.

En dat je dan eens een lekkere kant en klaar salade denkt te kopen (ah geitenkaas) en dat de helft daarvan bleekselderij is :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:51:35 #233
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153584853
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Qft.

En dat je dan eens een lekkere kant en klaar salade denkt te kopen (ah geitenkaas) en dat de helft daarvan bleekselderij is :r
Dat vind ik altijd zo'n teleurstelling, ja! -O-
Fear is the path to the Dark Side.
pi_153585088
Wat ik trouwens wel vet irritant begin te vinden is dat mensen steeds vaker roepen "Je bent toch wel klaar nu he". En als ik dan zeg dat ik nog zo'n 7 a 8 kilo wil, krijg ik allemaal scheve gezichten. Of als ik in de kroeg water neem i.p.v. alcohol, krijg ik meteen opmerkingen als "doe maar gezond hoor". Maar dat doe ik niet omdat het gezond is. Alcohol en m'n medicijnen zijn gewoon gegarandeerd kotsen. No thnx. Weet nooit zo goed hoe ik op zulke reacties moet reageren.. Iemand advies?

Oh en heeft iemand kookinspiratie voor me? Wat maak ik voor iemand die geen aardappelen, deeg, of zetmeel producten wil, Geen varkensvlees eet, en niet van soep, curry, bonen, en vast nog een hele lijst aan producten houd.
pi_153585097
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Drie eieren voor 100 kcal? Zit ik er nou zo naast dat ik dacht dat die rond de 80 kcal per stuk zijn? /lurker
Lijstje heeft als titel : what 200 calories look like. Is weggevallen bij posten, excuus.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:02:12 #236
217702 Lonaa
Honger!
pi_153585116
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:01 schreef Fripsel het volgende:
Wat ik trouwens wel vet irritant begin te vinden is dat mensen steeds vaker roepen "Je bent toch wel klaar nu he". En als ik dan zeg dat ik nog zo'n 7 a 8 kilo wil, krijg ik allemaal scheve gezichten. Of als ik in de kroeg water neem i.p.v. alcohol, krijg ik meteen opmerkingen als "doe maar gezond hoor". Maar dat doe ik niet omdat het gezond is. Alcohol en m'n medicijnen zijn gewoon gegarandeerd kotsen. No thnx. Weet nooit zo goed hoe ik op zulke reacties moet reageren.. Iemand advies?

Oh en heeft iemand kookinspiratie voor me? Wat maak ik voor iemand die geen aardappelen, deeg, of zetmeel producten wil, Geen varkensvlees eet, en niet van soep, curry, bonen, en vast nog een hele lijst aan producten houd.
Biefstuk met kipfilet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153585136
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Biefstuk met kipfilet.
Ja maar ik wil wel graag iets "koken". Niet alleen maar in een pan gooien en opwarmen :P
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:03:55 #238
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_153585156
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:01 schreef Fripsel het volgende:

Oh en heeft iemand kookinspiratie voor me? Wat maak ik voor iemand die geen aardappelen, deeg, of zetmeel producten wil, Geen varkensvlees eet, en niet van soep, curry, bonen, en vast nog een hele lijst aan producten houd.
Gewoon vragen - indien gewenst op vriendelijke toon - wat ze dan wel lusten.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:04:04 #239
217702 Lonaa
Honger!
pi_153585163
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:03 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar ik wil wel graag iets "koken". Niet alleen maar in een pan gooien en opwarmen :P
Quiche? Zonder korst? Dus zeg maar een soort Frittata?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153585180
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:03 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Gewoon vragen - indien gewenst op vriendelijk toon - wat ze dan wel lusten.
Pas zo'n keer of 10 gedaan :') krijg geen antwoord.
pi_153585203
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Quiche? Zonder korst? Dus zeg maar een soort Frittata?
Ja maar dan vind ik het zelf wel erg karig, een frittata, zonder deeg of aardappel erin.

Ik ben zelf verslaafd aan koolhydraatrijk voer geloof ik :')
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:06:44 #242
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153585216
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:01 schreef Fripsel het volgende:
Wat ik trouwens wel vet irritant begin te vinden is dat mensen steeds vaker roepen "Je bent toch wel klaar nu he". En als ik dan zeg dat ik nog zo'n 7 a 8 kilo wil, krijg ik allemaal scheve gezichten. Of als ik in de kroeg water neem i.p.v. alcohol, krijg ik meteen opmerkingen als "doe maar gezond hoor". Maar dat doe ik niet omdat het gezond is. Alcohol en m'n medicijnen zijn gewoon gegarandeerd kotsen. No thnx. Weet nooit zo goed hoe ik op zulke reacties moet reageren.. Iemand advies?

Oh en heeft iemand kookinspiratie voor me? Wat maak ik voor iemand die geen aardappelen, deeg, of zetmeel producten wil, Geen varkensvlees eet, en niet van soep, curry, bonen, en vast nog een hele lijst aan producten houd.
vietnamese loempia's met bovengenoemde kip en/of biefstuk evt de miehoen er uit laten.. en dan samen gewoon ala minuut maken :Y kan degene die komt eten ook zelf bepalen wat hij/zij wil :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153585261
Mijn lijstje van vandaag:

O: zwarte bonen, cottage cheese, tomaat, spinazie, avocado, rode paprika, dressing olijfolie + azijn
T: perzik
:Z
O2: zelfgemaakt ijsje met aardbeien, blauwe bessen, volle melk
D: dahl van spinazie, bataat, ui, rode peper, linzen, wortel en griekse yoghurt

Nog bedenken wat ik vannacht wil eten. Misschien is het wel zo aardig om geen tonijn mee te nemen naar het werk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:10:18 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153585293
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:

O: zwarte bonen, cottage cheese, tomaat, spinazie, avocado, rode paprika, dressing olijfolie + azijn
T: perzik
:Z
O2: zelfgemaakt ijsje met aardbeien, blauwe bessen, volle melk
D: dahl van spinazie, bataat, ui, rode peper, linzen, wortel en griekse yoghurt

Nog bedenken wat ik vannacht wil eten. Misschien is het wel zo aardig om geen tonijn mee te nemen naar het werk.
ansjovis? ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153585299
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:10 schreef Barreltje het volgende:

ansjovis? ;)
Wel iets lekkers graag :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153585320
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

vietnamese loempia's met bovengenoemde kip en/of biefstuk evt de miehoen er uit laten.. en dan samen gewoon ala minuut maken :Y kan degene die komt eten ook zelf bepalen wat hij/zij wil :)
Dat vind ik wel een goede.Heb het voorgesteld, ben benieuwd. Is al weer even geleden dat ik dat gemaakt heb.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:13:03 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_153585360
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Pas zo'n keer of 10 gedaan :') krijg geen antwoord.
dan hebben ze het maar te schaften. Ben ik heel simpel in.
disclaimer
pi_153585373
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan hebben ze het maar te schaften. Ben ik heel simpel in.
Jamaar. Het is een heel leuk iemand :+
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:14:14 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_153585389
Heb trouwens ook een keer zo'n eter gehad, kreeg een gegrilde tonijnsteak en ijsbergsla zonder dressing van me. vond ze nog prima ook :')
disclaimer
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:14:23 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153585393
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een goede.Heb het voorgesteld, ben benieuwd. Is al weer even geleden dat ik dat gemaakt heb.
ik heb altijd een heel gezond gevoel als ik vietnamees eet :@ zoveel groenten en weinig vet..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:14:48 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_153585409
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jamaar. Het is een heel leuk iemand :+
het klinkt high maintenance, eerlijk gezegd :P
disclaimer
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:16:48 #252
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153585452
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jamaar. Het is een heel leuk iemand :+
Stefan? :P ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153585464
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Stefan? :P ;)
Wie is Stefan? :P
pi_153585473
Yay de loempia's zijn goedgekeurd. *O*
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:18:00 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153585483
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wie is Stefan? :P
Stefan
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153585489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:04 schreef Fripsel het volgende:

Pas zo'n keer of 10 gedaan :') krijg geen antwoord.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:17 schreef Fripsel het volgende:
Yay de loempia's zijn goedgekeurd. *O*
Dus ze negeerde je hiervoor de hele tijd 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:18:32 #257
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153585497
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:17 schreef Fripsel het volgende:
Yay de loempia's zijn goedgekeurd. *O*
graag gedaan! :) en jij kan dan WEL miehoen ( en dus kcal's ) in je loempia doen ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153585532
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:01 schreef Fripsel het volgende:
Wat ik trouwens wel vet irritant begin te vinden is dat mensen steeds vaker roepen "Je bent toch wel klaar nu he". En als ik dan zeg dat ik nog zo'n 7 a 8 kilo wil, krijg ik allemaal scheve gezichten.
yep herkenbaar...
pi_153585587
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[..]

Dus ze negeerde je hiervoor de hele tijd 8-)
Nee hij kraakte alles af. Ik ben er eigenlijk gewoon vet geirriteerd door :')
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:24:09 #260
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153585631
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:22 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee hij kraakte alles af. Ik ben er eigenlijk gewoon vet geirriteerd door :')
dat mot ie ook niet :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153585633
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:22 schreef Fripsel het volgende:

Nee hij kraakte alles af. Ik ben er eigenlijk gewoon vet geirriteerd door :')
Zo kwam je zeker aan het lijstje 'lust hij niet' _O- Mooi dat de loempia's zijn goed gekeurd *O*
Mensen met extreme eisen nemen ij mij maar hun eigen eten mee of vertellen me maar precies wat ze wel willen eten ipv niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153585765
als dat een hij is die een toekomstige jou hij kan worden mag ik hopen dat hij meer gaat leren eten :D
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:28:52 #263
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153585766
Zal ik ook 'es een lijstje doen?

T: Perzik + 2 bakken koffie
S: 8 km hardlopen
O: Havermout met een scheut kokosmelk, ongezoete sojamelk, cacaopoeder, honing
L: 200g broccoli, 150g gekookte kipfilet
T: 3 rijstwafels met halvajam
T: Magere kwark met banaan, pindapoeder
D: Lasagne O+
T: ?

Ontbijt na sporten was in verband met tijdgebrek handiger :P
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:45:19 #264
202348 Susi
Temple of Love
pi_153586195
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:01 schreef Fripsel het volgende:
Wat ik trouwens wel vet irritant begin te vinden is dat mensen steeds vaker roepen "Je bent toch wel klaar nu he". En als ik dan zeg dat ik nog zo'n 7 a 8 kilo wil, krijg ik allemaal scheve gezichten. Of als ik in de kroeg water neem i.p.v. alcohol, krijg ik meteen opmerkingen als "doe maar gezond hoor". Maar dat doe ik niet omdat het gezond is. Alcohol en m'n medicijnen zijn gewoon gegarandeerd kotsen. No thnx. Weet nooit zo goed hoe ik op zulke reacties moet reageren.. Iemand advies?
Mensen moeten zich niet zo met je bemoeien. Je hoeft je mi echt niet te gaan verantwoorden.
pi_153586305
Bah m'n eetlust is verpest.
pi_153586718
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:01 schreef Fripsel het volgende:
Wat ik trouwens wel vet irritant begin te vinden is dat mensen steeds vaker roepen "Je bent toch wel klaar nu he". En als ik dan zeg dat ik nog zo'n 7 a 8 kilo wil, krijg ik allemaal scheve gezichten. Of als ik in de kroeg water neem i.p.v. alcohol, krijg ik meteen opmerkingen als "doe maar gezond hoor". Maar dat doe ik niet omdat het gezond is. Alcohol en m'n medicijnen zijn gewoon gegarandeerd kotsen. No thnx. Weet nooit zo goed hoe ik op zulke reacties moet reageren.. Iemand
Opinions are like assholes... eeeehverybody's got one.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2015 @ 17:09:32 #267
43556 miss_dynastie
pi_153586773
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:49 schreef Fripsel het volgende:
Bah m'n eetlust is verpest.
Door je moeilijke eter of door de opmerkingen?
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:46:29 #268
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_153587489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, toen zag ik sterretjes. Geen sport voor mij vandaag. :N
Er gaat hier een leuk virusje rond. Sterkte :P
pi_153591027
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Door je moeilijke eter of door de opmerkingen?
Door de moeilijke eter. Maar dat is er maar een onderdeel van.
pi_153591101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:01 schreef Fripsel het volgende:
Wat ik trouwens wel vet irritant begin te vinden is dat mensen steeds vaker roepen "Je bent toch wel klaar nu he". En als ik dan zeg dat ik nog zo'n 7 a 8 kilo wil, krijg ik allemaal scheve gezichten. Of als ik in de kroeg water neem i.p.v. alcohol, krijg ik meteen opmerkingen als "doe maar gezond hoor". Maar dat doe ik niet omdat het gezond is. Alcohol en m'n medicijnen zijn gewoon gegarandeerd kotsen. No thnx. Weet nooit zo goed hoe ik op zulke reacties moet reageren.. Iemand advies?
BMI is voor veel mensen wel een heilige graal, gewoon laten zien/uitleggen dat je ook met 7/8kg minder nog een gezond BMI hebt werkt volgens mij wel goed.
En qua drank, gewoon schijt hebben en lief lachen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_153591116
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef tofastTG het volgende:

[..]

BMI is voor veel mensen wel een heilige graal, gewoon laten zien/uitleggen dat je ook met 7/8kg minder nog een gezond BMI hebt werkt volgens mij wel goed.
En qua drank, gewoon schijt hebben en lief lachen.
oh ik hoor juist steeds vaker dat BMI overrated is als ik daarover begin.
pi_153591139
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

oh ik hoor juist steeds vaker dat BMI overrated is als ik daarover begin.
Van niet sporters? BMI is ook overrated, maar mensen die niet sporten vinden het doorgaans een perfecte graadmeter.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_153591169
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:48 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Van niet sporters? BMI is ook overrated, maar mensen die niet sporten vinden het doorgaans een perfecte graadmeter.
Van niet sporters ja. "Ja maar, je ziet er nu toch al super uit!".
pi_153591217
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Van niet sporters ja. "Ja maar, je ziet er nu toch al super uit!".
Tja, dan rest je niets anders dan zeggen dat je zelf nog niet helemaal tevreden bent. En dat je graag wat meer spierdefinities wilt zien of whatever. En verder natuurlijk wat meer schijt hebben, laat ze lekker. ;)
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_153591220
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Van niet sporters ja. "Ja maar, je ziet er nu toch al super uit!".
De vraag is niet waarom die anderen dat zeggen. De werkelijke vraag is, waarom hebben ze (geef jij ze) de macht over jou, dat jij het je aan trekt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:58:10 #276
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153591452
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:46 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Er gaat hier een leuk virusje rond. Sterkte :P
Joepie. :')

Sinds mijn post van vanmiddag toch maar mijn bed ingedoken en er eigenlijk alleen uitgeweest om wat te eten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153591504
De snaaizin komt weer om de hoek kijken.
Ga zo dus maar eens wat knoflookgarnalen in de oven gooien :9
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2015 @ 20:04:19 #278
43556 miss_dynastie
pi_153591648
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Van niet sporters ja. "Ja maar, je ziet er nu toch al super uit!".
'Dank je voor het compliment!' En klaar. Je gewicht hoeft toch geen discussiepunt te zijn? Doe wat je wil, het valt een ander echt niet op of je een kilo meer of minder weegt :)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:24:28 #279
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_153592318
Frips-is-on-a-roll. En een knappe vent die haar daaraf krijgt. Lekkahlatuhlulluh!
Prrrrr
pi_153592555
Zie perziken in lijstjes staan. Ik heb nog nooit een perzik gehad omdat ik ze vies vind ruiken :') Ga het morgen proberen. Nu nog een schaaltje komkommers en ik eet niks meer vandaag 👏
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:33:54 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_153592591
Ik had nog 300 kcal over O+
disclaimer
pi_153592670
Had?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:36:52 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_153592685
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had?
Ja, want kamikazemagnum :P
disclaimer
pi_153592711
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, want kamikazemagnum :P
:r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_153592753
Die nieuwe met Framboos zijn lekker :@
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:38:28 #286
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_153592756
Ik heb alleen maar kamikaze-perenijsjes. Ach. Ook lekker.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:39:10 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_153592781
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die nieuwe met Framboos zijn lekker :@
neeeeee, die espresso! :9!
disclaimer
pi_153592794
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

neeeeee, die espresso! :9!
Ik hou niet van koffie :@
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:39:47 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_153592803
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik hou niet van koffie :@
:o!
disclaimer
pi_153593174
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik hou niet van koffie :@
Ik ook niet. Ik word serieus verketterd door mijn moeder daarom :P Ik moet minstens 1x per bezoek aanhoren dat ze het stom vind dat ik geen koffie drink. En ze "vergeet" altijd mijn drinken.
pi_153593389
Ik heb nog 200 kcal over nu ik tel! Wiehoe kan ik chips eten :').
pi_153593962
Ben ik de enige die dan soms denkt? Oh dan val ik een beetje extra af. :o Is niet als lullige opmerking ofzo bedoelt hoor, vraag het me gewoon af.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 21:14:22 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_153594030
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:12 schreef Fripsel het volgende:
Ben ik de enige die dan soms denkt? Oh dan val ik een beetje extra af. :o Is niet als lullige opmerking ofzo bedoelt hoor, vraag het me gewoon af.
Nee hoor, soms doe ik dat ook. Maar je stelt jezelf niet voor niets een doel qua kcal. Als je daar dan weer een paar honderd onder gaat zitten, is dat doel ook zinloos. En op de meeste dagen kan zo'n extraatje niet, en op sommige dagen wel. Dan neem ik dat, want het kan,en dan geniet ik er ook van ;)
disclaimer
pi_153594141
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:12 schreef Fripsel het volgende:
Ben ik de enige die dan soms denkt? Oh dan val ik een beetje extra af. :o Is niet als lullige opmerking ofzo bedoelt hoor, vraag het me gewoon af.
Dat heb ik nooit gedacht. Hoeveel calorieen eet jij per dag? Ik vind het namelijk echt al risicovol om onder de 1500 te zitten. Ik eet dus altijd meer dan dat. En als ik over heb, eet ik ook. Tenzij ik ziek ben.
pi_153594360
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:12 schreef Fripsel het volgende:
Ben ik de enige die dan soms denkt? Oh dan val ik een beetje extra af. :o Is niet als lullige opmerking ofzo bedoelt hoor, vraag het me gewoon af.
Als ik echt geen zin of trek in iets heb dan eet ik ook verder niets. Er komen genoeg momenten dat ik wegens een feestje, etentje etc óver mijn kcalgrens zal gaan. Dus zo nu en dan er echt onder: no problemo.

edit: mijn grens is op het moment 1800-2000 overigens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153594506
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:18 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gedacht. Hoeveel calorieen eet jij per dag? Ik vind het namelijk echt al risicovol om onder de 1500 te zitten. Ik eet dus altijd meer dan dat. En als ik over heb, eet ik ook. Tenzij ik ziek ben.
Rond de 1200/1400 soms een dag 1800.
pi_153594549
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Rond de 1200/1400 soms een dag 1800.
Weinig, ben je ook klein?
pi_153594602
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:12 schreef Fripsel het volgende:
Ben ik de enige die dan soms denkt? Oh dan val ik een beetje extra af. :o Is niet als lullige opmerking ofzo bedoelt hoor, vraag het me gewoon af.
Nope, je bent niet alleen
pi_153594653
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:33 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Weinig, ben je ook klein?
Vind ik altijd grappig dat mensen roepen, dat is weinig...maar vervolgens wel zeggen dat je 500 onder je dagelijkse behoefte moet gaan zitten (bij mij is dat rond de 1800nogwat) dus...wat is het dan ;)
pi_153594819
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Vind ik altijd grappig dat mensen roepen, dat is weinig...maar vervolgens wel zeggen dat je 500 onder je dagelijkse behoefte moet gaan zitten (bij mij is dat rond de 1800nogwat) dus...wat is het dan ;)
Het is wat het is. En het is te weinig. Je lijf heeft al X aantal calorieën nodig om te overleven en alles goed te doen. Ik ben nooit zo van de 500 eronder zitten btw, want dat kan voor sommige mensen al niet kloppen (voor mij bijv.). Maar ik ben 1 meter 57, ik ben dus klein, en voor mij zijn 1200 kcal echt al te weinig. Ik had er vandaag in totaal al 1500 op en toen voelde ik me al niet goed worden vanwege te weinig eten.

Maar ik ben vrij actief de hele dag door trouwens. Als je niet veel onderneemt is het wellicht wel goed en voldoende. Het is maar net wat goed voelt, je hebt mensen die starten met 1000 en bouwen het op en ach, maar vind zulke aantallen altijd wel weinig.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 21:45:36 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_153594972
1200 is wel serieus weinig, jij weegt toch 72 kilo?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')