Ik heb zelf een Corneliani ID jasje voor over mijn pakjasjes. Is niet heel dik, maar ik ben er wel erg happy mee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wat vinden jullie van jassen van Parajumpers? En kun je die redelijkerwijs over een pak dragen?
Sorry man maar dat wel de standaard voor iedereen boven de 18.quote:Op zondag 20 december 2015 13:08 schreef Stansfield het volgende:
En ik ben ook niet zo van mijn shirt in mijn broek.
Dat was zo rond 1994 toch in de mode?quote:Op zondag 20 december 2015 17:29 schreef Deshain het volgende:
En wat vind je van een hemd met een mandarin collar?
Ja klopt, alleen een mandarin collar is echt zo'n dingetje waar je je eigen stijl van kan maken ook al is het niet 'in'. Mits je het goed doet uiteraard.quote:Op zondag 20 december 2015 18:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat was zo rond 1994 toch in de mode?
Dat is toch geen gezicht joh. Tenzij gecombineerd met een Lambo ofzo, maar ik denk niet dat veel Fokkers die combo kunnen maken.quote:Op zondag 20 december 2015 17:29 schreef Deshain het volgende:
[..]
Sorry man maar dat wel de standaard voor iedereen boven de 18.
En wat vind je van een hemd met een mandarin collar? Dan ben je van de stropdas èn de ober/barman-look af die je een beetje krijgt imo met een overhemd zonder stropdas.
[ afbeelding ]
Ik zou gaan voor een mooie jeans, suede schoenen zoals desert boots, alden chukka's, double monks etc in het donker bruin. Als top kun je denken aan een trui met een ronde hals en een shirt eronder. Een mooie kabeltrui kan ook, of een shawl collar trui zoals Steve McQueen:quote:Op zondag 20 december 2015 13:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is al wel iets te formeel. Tenminste als ik daarop google krijg ik ook wel wat stropdassen te zien. Dat wordt het sowieso niet.
Dus goede donkere jeans is al een goed beginpunt. Maar wat voor soort shirts draag je daar bij dan? Draag nu vaak toch wat meer jeans gerelateerde shirts van Edwin of Lee bijvoorbeeld. Een drees shirt op een spijkerbroek vind ik ook helemaal niks.
En ik ben ook niet zo van mijn shirt in mijn broek. Dus daar zoek ik een goede middenweg in.
[..]
Nog onbeperkt. Wil toch langzaam aan wat aanvullingen in mijn kledingkast dus niet gelijk alles in 1x maar vind het niet erg om wat geld aan mooie kleding te besteden.
Dat is inderdaad wel een beetje wat ik zoek ja. Met af en toe een jasje ofzo.quote:Op zondag 20 december 2015 19:18 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een mooie jeans, suede schoenen zoals desert boots, alden chukka's, double monks etc in het donker bruin. Als top kun je denken aan een trui met een ronde hals en een shirt eronder. Een mooie kabeltrui kan ook, of een shawl collar trui zoals Steve McQueen:
[ afbeelding ]
Jeans kun je eventueel afwisselen met een mooie chino van bijvoorbeeld Epaulet.
http://epauletnewyork.com/collections/bottoms/Rivet-Chinos
Dan heb je wel een groot risico op het hockeybal effect...quote:Op maandag 21 december 2015 14:25 schreef mrPanerai het volgende:
Als je een chino in een frisse kleur kiest en niet dat standaard bruin of blauw ben je al halfweg.
Precies dat is nou ook weer niet wat ik wil.quote:Op maandag 21 december 2015 14:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan heb je wel een groot risico op het hockeybal effect...
Gewoon zorgen dat de chino taps toe loopt naar je enkels toe. Denk aan voetwijdte 17 cm ofzoiets. Jasje zou ik dan gewoon investeren in een mooie blauwe met opgestikte zakken. Dat wordt dan gewoon je allrounder. Denk aan zoiets:quote:Op maandag 21 december 2015 09:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een beetje wat ik zoek ja. Met af en toe een jasje ofzo.
Chino's zijn inderdaad ook een goede. Maar dan krijg je vaan die dockers look wat ik niet echt iets vind...
Tja, maar wat wil je wel? Jij zegt van alles dat je het niet ziet zitten. Als je al gaat miemelen over je shirt in je broek wordt het wel heel lastig om er een beetje zakelijker uit te zien.quote:Op maandag 21 december 2015 15:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Precies dat is nou ook weer niet wat ik wil.
deze broek vind ik dan weer een centimeter of 2 te kort.quote:Op maandag 21 december 2015 14:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is trouwens de naam van dat ding dat Lino altijd om zijn pantalon heeft hangen?
[ afbeelding ]
In die prijscategorie heb je ook Reinhard Frans, dat kun je wel gewoon zien en passen.quote:Op maandag 21 december 2015 16:51 schreef k_man het volgende:
En pleur eens op met die Meermin spam. Wie gaat er nou Spaanse schoenen bestellen die je hier nergens kunt zien passen of kopen?
Er zijn voldoende foto's en recensies te vinden op Styleforum en hun Nederlandse variant. Voor dat geld kun je nergens anders zulke schoenen kopen.quote:Op maandag 21 december 2015 16:51 schreef k_man het volgende:
En pleur eens op met die Meermin spam. Wie gaat er nou Spaanse schoenen bestellen die je hier nergens kunt zien passen of kopen?
Lol watquote:Op maandag 21 december 2015 17:03 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
deze broek vind ik dan weer een centimeter of 2 te kort.
Is dat een crowdfunding-site ofzo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:58 schreef Accursius het volgende:
[..]
Er zijn voldoende foto's en recensies te vinden op Styleforum en hun Nederlandse variant. Voor dat geld kun je nergens anders zulke schoenen kopen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Lol wat. Past precies. Maar ieder zo zijn smaak. Niks mis met de afmeting van deze pantalon. Maar dat was overigens niet de reden waarom ik dit plaatje gepost had. Hoe heet die "hanger" die hij aan heeft.
Niemand?quote:Op maandag 21 december 2015 17:06 schreef static het volgende:
Weet iemand of dit patroon/design een naam heeft?
Link: http://www.hugoboss.com/u(...)_Open%20Grey#start=1
Plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2015 14:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is trouwens de naam van dat ding dat Lino altijd om zijn pantalon heeft hangen?
[ afbeelding ]
Das waar. Heb je misschien tips waar ik goeie kan kopen voor een redelijke prijs? Iets van 6 stuks voor ¤200 ofzo?quote:Op woensdag 20 januari 2016 05:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wit overhemd kan je mijns inziens alle kanten mee op....
Ik hoor hier van diverse collega's echt goede verhalen over: http://www.ctshirts.com/quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Das waar. Heb je misschien tips waar ik goeie kan kopen voor een redelijke prijs? Iets van 6 stuks voor ¤200 ofzo?
Thanks, mooie prijzen ook. Heb 4 Slim fit non-iron poplin white shirt, 1 Slim fit non-iron twill sky shirt, en twee pocket squares (white & sky cotton plain) besteldquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:42 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Ik hoor hier van diverse collega's echt goede verhalen over: http://www.ctshirts.com/
Laat even weten wat je ervan vindt als je ze hebt! Ben benieuwd! De extra slims besteld?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Thanks, mooie prijzen ook. Heb 4 Slim fit non-iron poplin white shirt, 1 Slim fit non-iron twill sky shirt, en twee pocket squares (white & sky cotton plain) besteld
Niet dit exemplaar, maar hoe heet het overigens.quote:
Je hebt de titel gelezen van dit topic?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat ook een goede tip overigens kan zijn is je overhemden bij de H&M te kopen. Over het algemeen zit het wel lekker. Vaak slim fit en onder een jasje met een stropdas, zie je het kwaliteitsverschil amper.
Wijsneus, iemand met een klein budget moet gewoon slim inkopen. Hij hoeft niks met deze tip te doen, maar het niet voorstellen omdat het niet binnen de gedachtegang van dit topic past is vrij kansloos. Volgens mij kom je nog maar net kijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:22 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je hebt de titel gelezen van dit topic?
Hoe kies je je sleeve length? Als ik de inches naar CM omreken dan kom ik op mega lange mouwen uit. Hoe meten ze de mouwen daar? In NL kom ik met de meeste mouwlengte 7 niet uit met de lengte. Zou de 38" voor mij genoeg zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Thanks, mooie prijzen ook. Heb 4 Slim fit non-iron poplin white shirt, 1 Slim fit non-iron twill sky shirt, en twee pocket squares (white & sky cotton plain) besteld
Zal ik doen, ze zijn onderweg! Heb de slim fit besteld. Ben van mezelf redelijk slank, maar extra slim wordt misschien weer een beetje krap. We gaan het zienquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:31 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Laat even weten wat je ervan vindt als je ze hebt! Ben benieuwd! De extra slims besteld?
Waar gekocht?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:24 schreef Jiang153 het volgende:
Hey mensen:
telt dit als normale slijtage?
[ afbeelding ]
December 2014 gekocht voor mijn stage die pas begon in september 2015 tm januari 2016, dus 9 maanden na aanschaf pas gedragen.
4 dagen per week en om en om gedragen met een ander pak.
Suitsupplyquote:
Suitsupply heeft wel een goeden klantenservice. Dus ik zou er gewoon even langsgaan. Kijken wat er mogelijk is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Suitsupply
De stof is daar dunner dan de rest van de broek. De rest is namelijk gewoon in topstaat.
En het jasje al helemaal aangezien dat zelden is aangedaan.
Zojuist gebeld en idd even langskomen, maar moest het hele pak meebrengen om te beoordelen of het pak evenredig is versleten oid, want dan is het natuurlijk slijtage.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Suitsupply heeft wel een goeden klantenservice. Dus ik zou er gewoon even langsgaan. Kijken wat er mogelijk is.
Shirts zijn binnen! Mooie kwaliteit, zit goed, slank gekleed. Extra slim fit zou te krap zijn. Mouwlengte perfect. Ik heb echter één pochet teruggestuurd. De kleur was niet zoals geadverteerd (de lichtblauwe). Nette customer service, ze hebben de terugverzendkosten à 8 euro vergoed, en ik wacht nog op de refund van het pochet.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Zal ik doen, ze zijn onderweg! Heb de slim fit besteld. Ben van mezelf redelijk slank, maar extra slim wordt misschien weer een beetje krap. We gaan het zien.
Dat kunnen ze ook niet ruiken. Niet zo gek dat je alles mee moet nemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zojuist gebeld en idd even langskomen, maar moest het hele pak meebrengen om te beoordelen of het pak evenredig is versleten oid, want dan is het natuurlijk slijtage.
Het jasje is in die 5 maanden tijd dat ik het pak gebruikte maar 2x aangedaan![]()
Zojuist gratis gerepareerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook niet ruiken. Niet zo gek dat je alles mee moet nemen.
Een briljante serie, zou je deze ook gedurende de lente en zomer nog in Nederland kunnen dragen?quote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Corneliani ID jasje voor over mijn pakjasjes. Is niet heel dik, maar ik ben er wel erg happy mee.
Zeg maar zoiets:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gisteren gedragen met een overhemd er onder maar dat was te koud. Lente en herfst is prima. Zomer te warm.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:00 schreef rgras het volgende:
[..]
Een briljante serie, zou je deze ook gedurende de lente en zomer nog in Nederland kunnen dragen?
Nieuwe hakken kunnen er onder worden gezet voor ongeveer 20 euro. Wellicht dat je er dan ook metalen plaatjes onder kan laten zetten. Google maar op termen als: shoe metal heel protectors / plates.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik loop op de buitenkant van mijn voeten, m'n schoenen zien er na een jaar zo uit:
[ afbeelding ]
Goedkoop / duur, harde / zachte hak, ik krijg alles kapot. Als ik bijvoorbeeld van Lier schoenen koop, kan je daar dan ook voor een normale prijs na verloop van tijd een nieuwe hak laten zetten?
inb4 Wenferquote:Op zondag 7 februari 2016 17:43 schreef Wave103 het volgende:
Iemand ideeën voor nette bruine leren schoenen voor onder de 200 euro ongeveer? Ivm nog veel moeten lopen en fietsen naar bestemmingen vind ik het nog wat te vroeg om te investeren in écht goede schoenen..
Thanks, ze maken veel herrie en je vloer gaat eraanquote:
Maar je hakken blijven wel langer intact.quote:Op maandag 8 februari 2016 08:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanks, ze maken veel herrie en je vloer gaat eraan.
http://www.styleforum.net(...)done-metal-heel-taps
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
inb4 Wenfer
https://www.meermin.es/articulo.php?idArt=4447
Thanks! Ga denk ik voor de antique oak calf:quote:Op zondag 7 februari 2016 17:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
inb4 Wenfer
https://www.meermin.es/articulo.php?idArt=4447
Ga gewoon naar een schoenwinkel. Welke gek bestelt er nou schoenen online uit Spanje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:57 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Thanks! Ga denk ik voor de antique oak calf:
https://www.meermin.es/articulo.php?idArt=4639
Heeft iemand hier ervaring met de maten van Meermin? Zie veel tegenstrijdige informatie qua omzetten van EUR- UK size. Normaal gesproken draag ik 44.
Redelijk true to size, bijv. Nike 43,5 hier en Meermin 8,5 uk. Andere nette schoenen ook 8,5 uk. Ze vallen dus gewoon normaal bij mij(aangezien Nike altijd wat kleiner valt).quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:57 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Thanks! Ga denk ik voor de antique oak calf:
https://www.meermin.es/articulo.php?idArt=4639
Heeft iemand hier ervaring met de maten van Meermin? Zie veel tegenstrijdige informatie qua omzetten van EUR- UK size. Normaal gesproken draag ik 44.
Bedankt voor je reactie, dat wordt bij mij dus 9 UK!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:37 schreef bezemsteeltaart het volgende:
[..]
Redelijk true to size, bijv. Nike 43,5 hier en Meermin 8,5 uk. Andere nette schoenen ook 8,5 uk. Ze vallen dus gewoon normaal bij mij(aangezien Nike altijd wat kleiner valt).
Wel goed inlopen, want leer kan wat stug zijn. Verder prima schoen voor het geld. Iets met zelfde P/K ga je niet vinden in Nederland. Verzenden mits op voorraad ongeveer 5 werkdagen
Lachen tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een schoenwinkel. Welke gek bestelt er nou schoenen online uit Spanje?
Albert Thurstonquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:34 schreef resistance89 het volgende:
Iemand enig idee waar ik onderstaande bretels of vergelijkbare kan kopen?
[ afbeelding ]
Dank! Ga eens shirtbyhand proberen. Heb voor nu wat mooie dingen kunnen scoren. Heeft me allemaal iets meer gekost, maar soit.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:38 schreef Daantke het volgende:
shirts: Shirtbyhand? Geen ervaring mee maar in die prijscategorie vind je denk ik niet veel beters... misschien Cavallaro?
schoenen: mijn eerste Santoni's waren 200 in de sale en m'n tweede paar was 100 tweedehands van iemand die ze te groot had gekocht... ik zou zelf nooit 150 euro uitgeven aan schoenen van een bedrijf waarvan schoenen maken niet de core business is (SS). Maar da's persoonlijke keuze natuurlijk
Mooie! Volgende keer maar even checken. Thanks!quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:49 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Als je student bent: Oger Red shirts bij de winkel halen. Krijg je 20% op!
Hier ook student en zowel wat duurdere spullen als goedkopere spullen liggen. Helaas voor de portemonnee meer fan van het duurdere spul, kwalitatief toch beter(logisch ook).
bronquote:Romeyn Tailors verdwijnt uit Amsterdam
Romeyn Tailors aan de Utrechtsestraat in Amsterdam sluit haar deuren. Na een opheffingsuitverkoop is het vanaf half juni einde oefening voor het filiaal in Amsterdam. Dat bevestigt het modemerk tegenover FashionUnited.
Naast een online shop heeft het bedrijf heeft ook een filiaal in Barneveld. Deze winkel blijft gewoon geopend. Romeyn Tailors is in 1898 opgericht en wordt momenteel geleid door de vierde generatie: de broers Marco en Henk Romeyn. Romeyn Tailors noemt zichzelf een ‘Gentleman’s Store’ waar Italiaanse en Britse mode worden gecombineerd en mannen terecht kunnen voor pakken, schoenen, tassen en geuren.
Ik ben prima tevreden met Suit Supply hemden, krijgen ook steeds leukere stoffen. Toevallig van de week een wit hemd gehaald gemaakt van cotton/linen denim. 2 coupenaden er in laten zetten en zit vrij goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er weleens mensen die een jaar hebben dat ze geen zin of geld hebben om dure kleren te kopen? Ik vroeg me af wat jullie dan voor kleding kopen, qua merken of winkels. Ik heb de laatste tijd niet meer zo'n zin om elke keer tweehonderd euro voor een overhemd uit te geven.
Gelet op je volgende alinea, zijn die SuitSupply-overhemden die je bedoelt dan maatwerk?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:25 schreef focal het volgende:
[..]
Ik ben prima tevreden met Suit Supply hemden, krijgen ook steeds leukere stoffen. Toevallig van de week een wit hemd gehaald gemaakt van cotton/linen denim. 2 coupenaden er in laten zetten en zit vrij goed.
Oké, bedankt. En mee eens.quote:Maar als je voor confectiehemden gaat zou ik gewoon wat winkels afgaan totdat je tegen een pasvorm aanloopt die goed bij jou aansluit. Pasvorm valt een stuk meer op dan de kwaliteit van de stiksels etc.
Jazeker wel. De pasvorm kan compleet anders zijn. Daarom blijf ik voor overhemden altijd bij Emanuele Maffei. Het kost wat maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
maar die witte overhemden verschillen toch niet zo heel veel van elkaar.
Hele domme vraag: is de pasvorm van die overhemden dan überhaupt beter of zitten die bij jou toevallig goed?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:16 schreef static het volgende:
[..]
Jazeker wel. De pasvorm kan compleet anders zijn. Daarom blijf ik voor overhemden altijd bij Emanuele Maffei. Het kost wat maar dan heb je ook wat.
Nee, geen maatwerk. Ik heb een vrij slanke taille dus vandaar coupenaadjes er in laten zetten voor wat meer slimfit.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gelet op je volgende alinea, zijn die SuitSupply-overhemden die je bedoelt dan maatwerk?
[..]
Oké, bedankt. En mee eens.
Die zitten bij mij goed.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hele domme vraag: is de pasvorm van die overhemden dan überhaupt beter of zitten die bij jou toevallig goed?
Waarom zou je een zwart overhemd willen? Afschuwelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Heeft iemand hier ervaring bij Tailor shop?
Via via een dikke korting kunnen regelen dus een mooi zwart overhemd op maat laten maken voor maar 35,-
Zwart overhemd is gewoon goed te matchen met een jeansquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Waarom zou je een zwart overhemd willen? Afschuwelijk.
Prachtig iddquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zwart overhemd is gewoon goed te matchen met een jeans
Het is een beetje een no go en doet ordinair aan. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het perse lelijk is maar mijn keuze zou het niet zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jasmijn kledingreparatie in Amsterdamquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:41 schreef Blik het volgende:
Heb ook een vraag. Ben het afgelopen jaar flink afgevallen en daardoor zijn mijn pakken nu te groot/wijd geworden. Ik heb een paar (voor mijn doen) dure pakken a rond de 800 euro die ik graag zou willen laten vermaken zodat ze weer passen en wat moderner gemaakt worden. Iemand ervaring met kleermakers die dit goed kunnen doen in de omgeving Utrecht/Amsterdam?
Suitsupply. Doen de hele dag niks anders.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:41 schreef Blik het volgende:
Heb ook een vraag. Ben het afgelopen jaar flink afgevallen en daardoor zijn mijn pakken nu te groot/wijd geworden. Ik heb een paar (voor mijn doen) dure pakken a rond de 800 euro die ik graag zou willen laten vermaken zodat ze weer passen en wat moderner gemaakt worden. Iemand ervaring met kleermakers die dit goed kunnen doen in de omgeving Utrecht/Amsterdam?
Ik ga binnenkort met een niet al te kostbaar pak eens testen bij Urania aan de Oudegracht Blik.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:41 schreef Blik het volgende:
Carmina?quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:25 schreef Guul het volgende:
Ik ga over twee weken naar Barcelona en ga daar maar eens op jacht naar een paar mooie schoenen.
Wat zijn de Spaanse merken om naar uit te kijken?
Magnanni, Meermin... welke nog meer?
Gewoon een winkel inlopen en passen. De maten die je noemt zijn sowieso taillematen, dat zegt nog niet of die broek jou goed zit qua lengte, model, etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:20 schreef Spinalcrack het volgende:
Hey, weet iemand hier misschien een reactie op ? GC / Wat voor maat pantalon moet ik nemen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |