Ik heb zelf een Corneliani ID jasje voor over mijn pakjasjes. Is niet heel dik, maar ik ben er wel erg happy mee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wat vinden jullie van jassen van Parajumpers? En kun je die redelijkerwijs over een pak dragen?

Sorry man maar dat wel de standaard voor iedereen boven de 18.quote:Op zondag 20 december 2015 13:08 schreef Stansfield het volgende:
En ik ben ook niet zo van mijn shirt in mijn broek.

Dat was zo rond 1994 toch in de mode?quote:Op zondag 20 december 2015 17:29 schreef Deshain het volgende:
En wat vind je van een hemd met een mandarin collar?

Ja klopt, alleen een mandarin collar is echt zo'n dingetje waar je je eigen stijl van kan maken ook al is het niet 'in'. Mits je het goed doet uiteraard.quote:Op zondag 20 december 2015 18:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat was zo rond 1994 toch in de mode?

Dat is toch geen gezicht joh. Tenzij gecombineerd met een Lambo ofzo, maar ik denk niet dat veel Fokkers die combo kunnen maken.quote:Op zondag 20 december 2015 17:29 schreef Deshain het volgende:
[..]
Sorry man maar dat wel de standaard voor iedereen boven de 18.
En wat vind je van een hemd met een mandarin collar? Dan ben je van de stropdas èn de ober/barman-look af die je een beetje krijgt imo met een overhemd zonder stropdas.
[ afbeelding ]

Ik zou gaan voor een mooie jeans, suede schoenen zoals desert boots, alden chukka's, double monks etc in het donker bruin. Als top kun je denken aan een trui met een ronde hals en een shirt eronder. Een mooie kabeltrui kan ook, of een shawl collar trui zoals Steve McQueen:quote:Op zondag 20 december 2015 13:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is al wel iets te formeel. Tenminste als ik daarop google krijg ik ook wel wat stropdassen te zien. Dat wordt het sowieso niet.
Dus goede donkere jeans is al een goed beginpunt. Maar wat voor soort shirts draag je daar bij dan? Draag nu vaak toch wat meer jeans gerelateerde shirts van Edwin of Lee bijvoorbeeld. Een drees shirt op een spijkerbroek vind ik ook helemaal niks.
En ik ben ook niet zo van mijn shirt in mijn broek. Dus daar zoek ik een goede middenweg in.
[..]
Nog onbeperkt. Wil toch langzaam aan wat aanvullingen in mijn kledingkast dus niet gelijk alles in 1x maar vind het niet erg om wat geld aan mooie kleding te besteden.

Dat is inderdaad wel een beetje wat ik zoek ja. Met af en toe een jasje ofzo.quote:Op zondag 20 december 2015 19:18 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een mooie jeans, suede schoenen zoals desert boots, alden chukka's, double monks etc in het donker bruin. Als top kun je denken aan een trui met een ronde hals en een shirt eronder. Een mooie kabeltrui kan ook, of een shawl collar trui zoals Steve McQueen:
[ afbeelding ]
Jeans kun je eventueel afwisselen met een mooie chino van bijvoorbeeld Epaulet.
http://epauletnewyork.com/collections/bottoms/Rivet-Chinos

Dan heb je wel een groot risico op het hockeybal effect...quote:Op maandag 21 december 2015 14:25 schreef mrPanerai het volgende:
Als je een chino in een frisse kleur kiest en niet dat standaard bruin of blauw ben je al halfweg.

Precies dat is nou ook weer niet wat ik wil.quote:Op maandag 21 december 2015 14:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan heb je wel een groot risico op het hockeybal effect...

Gewoon zorgen dat de chino taps toe loopt naar je enkels toe. Denk aan voetwijdte 17 cm ofzoiets. Jasje zou ik dan gewoon investeren in een mooie blauwe met opgestikte zakken. Dat wordt dan gewoon je allrounder. Denk aan zoiets:quote:Op maandag 21 december 2015 09:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een beetje wat ik zoek ja. Met af en toe een jasje ofzo.
Chino's zijn inderdaad ook een goede. Maar dan krijg je vaan die dockers look wat ik niet echt iets vind...

Tja, maar wat wil je wel? Jij zegt van alles dat je het niet ziet zitten. Als je al gaat miemelen over je shirt in je broek wordt het wel heel lastig om er een beetje zakelijker uit te zien.quote:Op maandag 21 december 2015 15:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Precies dat is nou ook weer niet wat ik wil.

deze broek vind ik dan weer een centimeter of 2 te kort.quote:Op maandag 21 december 2015 14:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is trouwens de naam van dat ding dat Lino altijd om zijn pantalon heeft hangen?
[ afbeelding ]

In die prijscategorie heb je ook Reinhard Frans, dat kun je wel gewoon zien en passen.quote:Op maandag 21 december 2015 16:51 schreef k_man het volgende:
En pleur eens op met die Meermin spam. Wie gaat er nou Spaanse schoenen bestellen die je hier nergens kunt zien passen of kopen?

Er zijn voldoende foto's en recensies te vinden op Styleforum en hun Nederlandse variant. Voor dat geld kun je nergens anders zulke schoenen kopen.quote:Op maandag 21 december 2015 16:51 schreef k_man het volgende:
En pleur eens op met die Meermin spam. Wie gaat er nou Spaanse schoenen bestellen die je hier nergens kunt zien passen of kopen?

Lol watquote:Op maandag 21 december 2015 17:03 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
deze broek vind ik dan weer een centimeter of 2 te kort.

Is dat een crowdfunding-site ofzo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:58 schreef Accursius het volgende:
[..]
Er zijn voldoende foto's en recensies te vinden op Styleforum en hun Nederlandse variant. Voor dat geld kun je nergens anders zulke schoenen kopen.

quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Lol wat. Past precies. Maar ieder zo zijn smaak. Niks mis met de afmeting van deze pantalon. Maar dat was overigens niet de reden waarom ik dit plaatje gepost had. Hoe heet die "hanger" die hij aan heeft.

Niemand?quote:Op maandag 21 december 2015 17:06 schreef static het volgende:
Weet iemand of dit patroon/design een naam heeft?
Link: http://www.hugoboss.com/u(...)_Open%20Grey#start=1
Plaatje:
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 21 december 2015 14:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is trouwens de naam van dat ding dat Lino altijd om zijn pantalon heeft hangen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |