SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Anton Adriaan staat aan de poort .To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Goffer slechte timing van die lui aan het hek !
Wilde horen wie er fake was
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Moet Waaif wel d'r aso bek houden, die verneukt de muziekquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:29 schreef Luna1956 het volgende:
Eindelijk een avond met muziek, die aan te horen is.![]()
![]()
Fan aan het hek ...of hij wil kijken of het zusje van Gio is geslaagd en ook voor GnoomWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Er moet door de bezoeker gekeken worden of zusjes van bewoners geslaagd zijn
enne het is niet Joey aan het hek ,maar een fan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Fan van Toekan? Dan is het in ieder geval niet Iesjequote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Was wel interessant jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer slechte timing van die lui aan het hek !
Wilde horen wie er fake was![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sorrie ......quote:
Maar toch voel ik me niet schuldig ..............
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Portofoonverkeer van de bewaking live op stream en geen SL
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee tuurlijk niet joh, want jij bent zo geweldig en fantastisch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorrie ......
Maar toch voel ik me niet schuldig ..............![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Portofoonverkeer van de bewaking live op stream en geen SL"Wilt u niet communiceren met de inwoners "
Gnoomie is real.. Ja hoor Gay-bi, neem nog een borrel.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
We zijn nu een vertrouwensband aan het opbouwen. Gaby gaat nu eerst opnoemen wei ze wel echt vindt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas hahaha hij weet wel hoe het moet hoor..![]()
Getver. Wat kijkt hij daar eng.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:35 schreef puzziepie het volgende:
Damn Rob .dat was een goed getimed momentje
[ afbeelding ]![]()
Gio en Gnoom de hele tijd aan het plakken.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ah. Muziek uit Col haar tijd. Ze is meteen haar moves weer aan het showen.
Mond krampachtig in een tuit. Handen in een vuist en benen vooral heel dicht bij elkaar.![]()
B. vindt het zoooo leuk.
Ja ik ook als ik morgen je misselijke, rotkop door de poort zie verdwijnen...![]()
hhaahha jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:38 schreef Luna1956 het volgende:
Ah. Muziek uit Col haar tijd. Ze is meteen haar moves weer aan het showen.
Mond krampachtig in een tuit. Handen in een vuist en benen vooral heel dicht bij elkaar.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
CCR versie is beter
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik hou wel van jou, maar niet van iedereen.quote:![]()
Gaby en Bas praten over Gina als ze dronken is wordt ze hard en bot: Bas dan is ze zichzelf. Zo ken ik haar.![]()
ZIE JE IK WIST HETquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:39 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik hou wel van jou, maar niet van iedereen.![]()
Gaby en Bas praten over Gina als ze dronken is wordt ze hard en bot: Bas dan is ze zichzelf. Zo ken ik haar.
dat is de ekte gina met drank op'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee, want hij raadt haar aan om niet vol op iemand te stemmen, maar om haar stemmen te verdelen.quote:![]()
![]()
Die Bas is Gaby een duwtje in de goede richting aan het gevenquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:39 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Gaby en Bas praten over Gina als ze dronken is wordt ze hard en bot: Bas dan is ze zichzelf. Zo ken ik haar.![]()
ja en dan een op gina doen zodat zij meer stemmen kreeg zei die volgens mijquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:40 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, want hij raadt haar aan om niet vol op iemand te stemmen, maar om haar stemmen te verdelen.
TEAM TAFEL![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:41 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja en dan een op gina doen zodat zij meer stemmen kreeg zei die volgens mij
Huh?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:33 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet joh, want jij bent zo geweldig en fantastisch.![]()
![]()
![]()
Nou eerlijk gezegd mocht iedereen 1.5 jaar voor mij openen, omdat ik het niet kon/durfde
of niet begreep hoe ik dat moest doen
en nu snap ik het eindelijk Halleluja
Dit was niet eens bewust kapen
Maar ik snap dat jij duidelijk ergens mee aangezien je zo overdreven reageertMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ow ok, maar ik had het idee dat Gaby vol op Gina wil.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:41 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja en dan een op gina doen zodat zij meer stemmen kreeg zei die volgens mij![]()
![]()
volgens mij niet zei ze daarna. denk echt op collie helaasquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:42 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ow ok, maar ik had het idee dat Gaby vol op Gina wil.maar laten we hopen
TEAM TAFEL![]()
Moet ze even wat drinkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef LLgetikt het volgende:
gina is duidelijk niet in haar element nu
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik had graag een Utopia gezien met:
Nicoline.
Chris.
Aike.
Isa.
Bas.
Iwan.
Dennis.
Tineke.
Patricia.
Lindy.
Peter.Hangplek voor vrije gedachten![]()
Ja en als je opgelet had, wist je dat er al talloze discussies geweest over kapen oa van Mar, maar daar heb jij blijkbaar schijt aan, want je zegt meteen je niet te schamen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh?![]()
Nou eerlijk gezegd mocht iedereen 1.5 jaar voor mij openen, omdat ik het niet kon/durfde
of niet begreep hoe ik dat moest doen
en nu snap ik het eindelijk Halleluja
Dit was het niet eens bewust kapen
Maar ik snap dat jij duidelijk ergens mee aangezien je zo overdreven reageert![]()
Wanneer wel? Ik vind het een raar mens.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef LLgetikt het volgende:
gina is duidelijk niet in haar element nu![]()
Dus ze weet wel degelijk wat ze gedaan of gezegd heeft. Is zeker een idee geweest van die klote febo. Alles doen om maar wat bruikbare tv te kunnen krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:29 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Ineens was Ivan haar beste vriend.
Ze zei eerder vanavond tegen Rob dat ze zich met dingen heeft bemoeide, waar ze zich niet mee moest bemoeien, zoals Laura met de briefjes. Ze bedoelde misschien ook het gelul over Ivan.
Damagecontrol voordat ze weggaat.
Dat je dat werk wilt doen .... nep stelletje.![]()
ik ook, weet niet er is iets wat ik zo fascinerend aan haar vind..quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wanneer wel? Ik vind het een raar mens.![]()
![]()
van... ja er mist iets... we hebben nog niet helemaal de echte gina gezien maar met vlagen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:44 schreef 37metrijst het volgende:
Bas vindt Gio niet echt. Gaby beaamt dat. SL![]()
Ze deed het uit liefde voor Lauraquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:44 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dus ze weet wel degelijk wat ze gedaan of gezegd heeft. Is zeker een idee geweest van die klote febo. Alles doen om maar wat bruikbare tv te kunnen krijgen.
Dat je dat werk wilt doen .... nep stelletje.![]()
![]()
![]()
ik vind gina niet zo storend eigenlijk, ik vind haar hilarisch als ze zo overdreven dronken is![]()
TEAM TAFEL![]()
Dan heeft ie nog een kwartiertje de tijd. Nee hoor, we doen nooit iets op het laatste moment.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:36 schreef rowan634 het volgende:
ivan moet een mail voor vanavond verstuurd hebben![]()
Wie was patricia ook al weer?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef Lady-night het volgende:
Nicoline.
Chris.
Aike.
Isa.
Bas.
Iwan.
Dennis.
Tineke.
Patricia.
Lindy.
Peter.![]()
asjeblieft bassie stem op hemquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:44 schreef 37metrijst het volgende:
Bas vindt Gio niet echt. Gaby beaamt dat. SL![]()
TEAM TAFEL![]()
Whahaha. Oh wat gun ik dat kind toch zo dat ze op dr bakkes gaat nadat ze de poort uit loopt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:45 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ze deed het uit liefde voor Laura![]()
Dat ze gaat voelen hoe mensen echt over haar denken.
Zou ze dan ook een Ron gaan doen ?
Hoe zou het trouwens met Ron zijn ?![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:47 schreef 37metrijst het volgende:
[..]x3....
![]()
Maar dat doet hij niet, want hij gaat verdelen.![]()
TEAM TAFEL![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef Lady-night het volgende:
Nicoline.
Chris.
Aike.
Isa.
Bas.
Iwan.
Dennis.
Tineke.
Patricia.
Lindy.
Peter.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Mark: Het gaat zo snel opeens iedereen gaat weg.'' Dadelijk collie weg, daarna gio, ivan en daarna ik''Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
OMG is dat OMA?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
die pro isa was en er voor uit kwam [ afbeelding ]![]()
![]()
Love Utopia Meisjes![]()
Oh ja, die Vanes niet zag zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:46 schreef rowan634 het volgende:
[..]
grijze vrouw die met naomi binnenkwam.![]()
![]()
Waar Vanessa van flipte.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
die pro isa was en er voor uit kwam [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Jezus wat doe jij sneu zeg maar misschien maakt dit het goed :quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:44 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ja en als je opgelet had, wist je dat er al talloze discussies geweest over kapen oa van Mar, maar daar heb jij blijkbaar schijt aan, want je zegt meteen je niet te schamen.![]()
En ik heb die discussies niet gevolgd nee,
want als jij goed had opgelet ,dan had je kunnen zien dat ik hier de laatste tijd niet zo veel meer ben
Dus let zelf voortaan goed op en vul vooral niet inMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik reageer op wat je zelf schrijft, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jezus wat doe jij sneu zeg maar misschien maakt dit het goed :![]()
En ik heb die discussies niet gevolgd nee,
want als jij goed had opgelet ,dan had je kunnen zien dat ik hier de laatste tijd niet zo veel meer ben
Dus let zelf voortaan goed op en vul vooral niet in![]()
Ze mogen die planten ook wel eens water geven, die violen lijken wel hangplantjes
zo verlept zijn ze....![]()
LauB ging rappen? En gelijk SL.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Nee dat doe je niet ....quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:51 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik reageer op wat je zelf schrijft, niets meer en niets minder.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
LauB: Mag ik even een ding zeggen?
Gabri: Lau wil even wat zeggen
LauB: Ik vond het echt zo'n leuk feestje!
Heeft ze vandaag al 100x geroepen
Wat heb ik fout gedaan?quote:![]()
![]()
Het was echt superleuk ........ik vond het echt te gek, super genoten, ik ga ff roken ,en ff me gitaar pakken ,gaan we nog gezellig met elkaar liedjes spelen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wtf ik zag bas en mark naar binnen rennen en hoorde toen zoengeluidjes![]()
maar het was gina met mark
TEAM TAFEL![]()
haha en dingetje!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:54 schreef MacDeMarco het volgende:
LauB: Mag ik even een ding zeggen?
Gabri: Lau wil even wat zeggen
LauB: Ik vond het echt zo'n leuk feestje!
Heeft ze vandaag al 100x geroepen![]()
Love Utopia Meisjes![]()
Dan maak ik dat ik wegkom!!!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:54 schreef puzziepie het volgende:
Het was echt superleuk ........ik vond het echt te gek, super genoten, ik ga ff roken ,en ff me gitaar pakken ,gaan we nog gezellig met elkaar liedjes spelen![]()
Scherpquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef Lady-night het volgende:
Nicoline.
Chris.
Aike.
Isa.
Bas.
Iwan.
Dennis.
Tineke.
Patricia.
Lindy.
Peter.voeg robin ook nog ff toe
![]()
Zal ze het is een nacht weer gaan spelen?
hey judequote:Op donderdag 11 juni 2015 23:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Zal ze het is een nacht weer gaan spelen?
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:
Zodra die gitaar komt ............quote:![]()
Hoewel ik wel benieuwd ben wat de conditie is van de meeste bewoners *qua drank*
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Stef tegen Rob: Hoe heet je ook alweer?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Stef is ook zo'n botte boerinquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Stef tegen Rob: Hoe heet je ook alweer?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
lau b gaat om kwart voor 12 wakker worden en dan loopt ze om 12 uur de poort uit
scruffy
Ik denk dat LauB gitaar moet spelen van de Febo voor de uitzending want ze is het heel erg aan het uitstellen.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Wat heeft die met z'n broek gedaan?quote:
Gina en Mark als een gezapig stelletje luisteren naar het gelal en geschreeuw buiten. Gina: dit vind ik zulke mooie momenten.![]()
Tis weer eens wat anders.
![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat heeft die met z'n broek gedaan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Meisjes Voetbal WMquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nu ?
Oh, en OT natuurlijk ... Team Gaby !![]()
![]()
![]()
Love Utopia Meisjes![]()
kom je nog wel cossen als b weg is? Je honingmosseltje?quote:
LauB iets aan het vertellen over haar favoriete nummer enz, iedereen praat er doorheen
Stef wil dat LauB haar begrijpt!
Ze denkt dat ze stef begrijpt maar dat is niet zo!
Tough life!Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
ll tuurlijk kan jullie toch niet alleen latenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
kom je nog wel cossen als b weg is? Je honingmosseltje?ja of je moet me liever zien gaan kan ook nog
![]()
neehoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:06 schreef jeneker het volgende:
[..]
ll tuurlijk kan jullie toch niet alleen latenja of je moet me liever zien gaan kan ook nog
van mij mag je blijven
Syb van de ploeg![]()
De kast
leuk hequote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:06 schreef puzziepie het volgende:
Zo te zien zijn de meeste bewoners flink bezopen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Echt hoor................wat een zeur is Stefquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Tough life!My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:07 schreef jeneker het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ga van het weekend rob verbaal eens aanpakken![]()
![]()
![]()
spannend
..
wat hangt er een apart sfeertje'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Vraag me af of de gitaar weer vals is.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik wed voor 11L$ van wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Vraag me af of de gitaar weer vals is.![]()
Gelijk heeft ze, Laura denkt Steef heel goed te kennen en te begrijpen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Tough life!![]()
![]()
zit nog even met 1 probleempje,
morgen gaa b weg 12 uur dan is ze nog niet wakker hoe gaan ze dat doen![]()
en neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ze gaat de kut gitaar pakken![]()
moet is zo weer off kan dat niet aan meer
![]()
[quote]Op donderdag 11 juni 2015 23:56 schreef lorrie03 het volgende:
[..]voeg robin ook nog ff toe
[/quote
Oké kan net..Hangplek voor vrije gedachten![]()
Wat een toestand.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:10 schreef renevanlaaren het volgende:
stream uit ze gaan de gitaar pakken![]()
Misschien komt er nog een twist dat ze blijft morgen, verrassing!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:09 schreef jeneker het volgende:
zit nog even met 1 probleempje,
morgen gaa b weg 12 uur dan is ze nog niet wakker hoe gaan ze dat doen![]()
en neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ze gaat de kut gitaar pakken![]()
moet is zo weer off kan dat niet aan meer
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien komt er nog een twist dat ze blijft morgen, verrassing!![]()
![]()
![]()
je kent me niet he foewaka oh nawh
![]()
Heeft iedereen al een SMS alarm ontvangen dat LauB gitaar gaat spelen?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Alle alarmbellen gingen hier afquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Heeft iedereen al een SMS alarm ontvangen dat LauB gitaar gaat spelen?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dacht dat we werden gebombardeerd maar helaasquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Heeft iedereen al een SMS alarm ontvangen dat LauB gitaar gaat spelen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:12 schreef Flow3r het volgende:
Wat een sneu gedoe, kijk haar eens zitten voor haar tv momentje![]()
![]()
Gaat Iwan akkoord?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:08 schreef rowan634 het volgende:
bas vraagt of ivan morgen de koeien met hem wil doen like the old daysHangplek voor vrije gedachten![]()
Is het erg dat ik nu best wel hard lach om Bjorn?
Je UI!! Nicequote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:12 schreef Flow3r het volgende:
Wat een sneu gedoe, kijk haar eens zitten voor haar tv momentje
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:11 schreef mar378 het volgende:
[..]
Laub? ja ik vind ze leuk en ze kan goed Gitaar spelennee
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Heeft iedereen al een SMS alarm ontvangen dat LauB gitaar gaat spelen?Zit op de andere stream naar Mark te kijken hoe hij chips eet.
![]()
![]()
Wij leven echt op de rand.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:13 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Zit op de andere stream naar Mark te kijken hoe hij chips eet.
![]()
![]()
Stefanie wil het is een nacht
![]()
![]()
![]()
Nee, hij kan best leuk uit de hoek komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Is het erg dat ik nu best wel hard lach om Bjorn?![]()
![]()
bjorn zingt weer alsof er een drolletje dwars zit'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Even een traantje wegpinken hoor!
Zo emotioneel dit.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Nog een paar uur volhouden mensenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Bjorn voelt ook zo mee in de muziek
ritme,timing,en gevoel en zo
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dat nooitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:16 schreef jeneker het volgende:
ach maakt het uit nu kan het ng wie wil in team laurab![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Ligt er life support klaar?quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Bjogn kan nie zingen en Toekan kan geen gitaarspelen. Als je al geen gitaar stemt voordat je gaat spelen dan bende heupeleus.Leipe shit ouwe![]()
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Joey als ze mazzel heeftquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
ja is mooi !quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:16 schreef puzziepie het volgende:
Bjorn voelt ook zo mee in de muziek
ritme,timing,en gevoel en zoLove Utopia Meisjes![]()
Relativeewrrquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bjogn kan nie zingen en Toekan kan geen gitaarspelen. Als je al geen geen gitaar stemt voordat je gaat spelen dan bende heupeleus.![]()
adem in ..................snik
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
best mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Relativeewrr![]()
adem in ..................snik![]()
![]()
![]()
papa ik wil meer geld van jouquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:18 schreef rowan634 het volgende:
ik zie dan weer Lot voor me met der briefje met tekst en overslaande stem![]()
![]()
![]()
![]()
Naomi gaat naar bed. Kets tijd?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
sttttt,,,,..........quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:18 schreef rowan634 het volgende:
ik zie dan weer Lot voor me met der briefje met tekst en overslaande stem![]()
![]()
Heb de streams al uit gegooid op het moment dat gitaar in beeld kwam, maar zit de rest er nog steeds bij??quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Relativeewrr![]()
adem in ..................snik![]()
Zo heey, ik was helemaal ontroerd.....![]()
![]()
![]()
Naomi gaat naar bed, ze kan niet meer. Lau neemt nog een wijntje en gaat heel snel nog een peukje roken.![]()
Laatste keer Relativeer van Laura.Die ellende hoeven we gelukkig niet meer aan te horen van die nepperd
Leipe shit ouwe![]()
toch en beetje vals klingt het! Toch het is en verdrietige avond ik word Laub missen!quote:Love Utopia Meisjes![]()
Ze heeft 2 min gespeeld en toen moest ze een peukje rokenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb de streams al uit gegooid op het moment dat gitaar in beeld kwam, maar zit de rest er nog steeds bij??Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Een hele transformatie ondergaan vanaf toen ze de poort binnen liep.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:21 schreef jeneker het volgende:
b is een vatsige verschijning zeg mijn hemel dikke buike vette reet niet tekortKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heerlijk, nog 12 uurtjes en dan bokt ze op....![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
karma zou dan een baas zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
Zou mooi zijn als die gitaar nog een keer stuk gaat op de laatste avond.
kijk jij kan scripten schrijvenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
Zou mooi zijn als die gitaar nog een keer stuk gaat op de laatste avond.![]()
![]()
vind best mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:22 schreef Raskolnikow het volgende:
Nog steeds die kutgitaar. Sunt lacrimae rerum, mens et mortalia tangunt.![]()
![]()
Ik zag deze toevallig, die wordt ook moddervetquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:21 schreef jeneker het volgende:
b is een vatsige verschijning zeg mijn hemel dikke buike vette reet niet tekortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja was ook eerst verwardquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:21 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Onder Eiwan
Edit: dat zijn Mark en Gina (denk ik)![]()
waaif gaat bij B en Gabs slapen zegt ze
TEAM TAFEL![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik zag deze toevallig, die wordt ook moddervetmag het een onsje meer zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet echt ...............quote:
Bjorn is wel iemand die meezingt met zo'n band op feestjes en partijen
Ik moet er niet aan denkenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
vind ik niet leuk van jij! ik werd laub missenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heerlijk, nog 12 uurtjes en dan bokt ze op....![]()
![]()
[ afbeelding ]Love Utopia Meisjes![]()
Was niet de enige dusquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja was ook eerst verwardwaaif gaat bij B en Gabs slapen zegt ze
Ah oke, ja kan ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik zag deze toevallig, die wordt ook moddervetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mis LSquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:24 schreef mar378 het volgende:
[..]
vind ik niet leuk van jij! ik werd laub missen![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:24 schreef mar378 het volgende:
[..]
![]()
12 maanden ban zeg ik
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga haar ook missen als.... Zahnschmerzenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:24 schreef mar378 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee Mark en zijn kleutervriendinnetje liggen in bed te spelenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb de streams al uit gegooid op het moment dat gitaar in beeld kwam, maar zit de rest er nog steeds bij??
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Pfffffffffffff het zijn wel hele lange uren met B in de hoofdrol.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:26 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Adem in adem uit, relativier, 11 uur en 34 minuten![]()
![]()
utopia tijd he dus 1 uur wegquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:26 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Adem in adem uit, relativier, 11 uur en 34 minuten![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Pfffffffffffff het zijn wel hele lange uren met B in de hoofdrol.![]()
![]()
whoaquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:39 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Laura was niet veel zonder Joey. Haar rol in een centraal was al meteen een stuk minder. Mensen praatten gewoon door haar heen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:27 schreef jeneker het volgende:
groep zal ervan opleven laura laurab en joey weg kunnen ze opnieuw starten wie weet![]()
![]()
Dit lied weer,
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: