SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Anton Adriaan staat aan de poort .To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Goffer slechte timing van die lui aan het hek !
Wilde horen wie er fake was
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Moet Waaif wel d'r aso bek houden, die verneukt de muziekquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:29 schreef Luna1956 het volgende:
Eindelijk een avond met muziek, die aan te horen is.![]()
![]()
Fan aan het hek ...of hij wil kijken of het zusje van Gio is geslaagd en ook voor GnoomWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Er moet door de bezoeker gekeken worden of zusjes van bewoners geslaagd zijn
enne het is niet Joey aan het hek ,maar een fan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Fan van Toekan? Dan is het in ieder geval niet Iesjequote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Was wel interessant jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer slechte timing van die lui aan het hek !
Wilde horen wie er fake was![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sorrie ......quote:
Maar toch voel ik me niet schuldig ..............
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Portofoonverkeer van de bewaking live op stream en geen SL
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee tuurlijk niet joh, want jij bent zo geweldig en fantastisch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorrie ......
Maar toch voel ik me niet schuldig ..............![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Portofoonverkeer van de bewaking live op stream en geen SL"Wilt u niet communiceren met de inwoners "
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gnoomie is real.. Ja hoor Gay-bi, neem nog een borrel.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
We zijn nu een vertrouwensband aan het opbouwen. Gaby gaat nu eerst opnoemen wei ze wel echt vindt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas hahaha hij weet wel hoe het moet hoor..![]()
Getver. Wat kijkt hij daar eng.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:35 schreef puzziepie het volgende:
Damn Rob .dat was een goed getimed momentje
[ afbeelding ]![]()
Gio en Gnoom de hele tijd aan het plakken.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ah. Muziek uit Col haar tijd. Ze is meteen haar moves weer aan het showen.
Mond krampachtig in een tuit. Handen in een vuist en benen vooral heel dicht bij elkaar.![]()
B. vindt het zoooo leuk.
Ja ik ook als ik morgen je misselijke, rotkop door de poort zie verdwijnen...![]()
hhaahha jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:38 schreef Luna1956 het volgende:
Ah. Muziek uit Col haar tijd. Ze is meteen haar moves weer aan het showen.
Mond krampachtig in een tuit. Handen in een vuist en benen vooral heel dicht bij elkaar.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: