Leiden volgens mij wel, of UvA. Aviation Law.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:08 schreef Blistering het volgende:
Klopt Tsjok. Helaas lijkt luchtrecht nergens aangeboden te worden, of misschien dat het een onderdeel is van het internationale recht ofzo.
Nouja, jammer dan
Ohja, in het Engels zoeken is ook wel handig dan hé. Dank.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:14 schreef Accursius het volgende:
[..]
Leiden volgens mij wel, of UvA. Aviation Law.
Leiden: https://studiegids.leidenuniv.nl/courses/show/52553/aerospace_law
Ik herinner mij ook dat er aan Leiden een vak kunstrecht werd gegeven, lijkt me ook fantastischquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ohja, in het Engels zoeken is ook wel handig dan hé. Dank.
Maakt niets uit, heb beide gebruikt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:11 schreef Blistering het volgende:
Komt wel goed Ets![]()
Trouwens, overtuig mij eens waarom Kluwer beter is dan VNW. Ik heb nu een jaar VNW gebruikt, maar ik hoor overal dat Kluwer beter is. Ik zou graag willen weten waarom
ziet er toch mooier uit dan ik het me herinner.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hey Erasmus in de OP, ik herkende het bijna niet.
Heb beide gebruikt maar blijf bij Kluwer. Kluwer heeft wel standaard bijlage II en nieuw art. 4:126 Awb achter de Awb staan, VNW niet. Verder vind ik de layout prettiger. Maar voor de rest boeit het niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:11 schreef Blistering het volgende:
Komt wel goed Ets![]()
Trouwens, overtuig mij eens waarom Kluwer beter is dan VNW. Ik heb nu een jaar VNW gebruikt, maar ik hoor overal dat Kluwer beter is. Ik zou graag willen weten waarom
Goeie burger Ets.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef Etsu het volgende:
En kiek, een broodje hamburger.
[ afbeelding ]
link?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:14 schreef Boterbartje het volgende:
Interessant topic over Boskalis en Fugro
Ik bedoel eigenlijk dit, vanwege TT. Gewoon topic = onderwerp, interessant onderwerp.quote:
Mooiere kaft, mooier papier, twee delen is handiger dan drie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:11 schreef Blistering het volgende:
Komt wel goed Ets![]()
3 delen is juist handiger. Sleep jij bij strafrecht niet met bestuursrecht rond.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooiere kaft, mooier papier, twee delen is handiger dan drie.
Gast, jij vindt echt alles in het leven vervelend geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:13 schreef Yreal het volgende:
Helemaal naar heerhugowaard voor een babbeltje over mijn scriptie. Gaaaap
Dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gast, jij vindt echt alles in het leven vervelend geloof ik.
Het is fucking lekker weer, who cares.
ja precies. En ik zit in de treinquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gast, jij vindt echt alles in het leven vervelend geloof ik.
Het is fucking lekker weer, who cares.
Wat een rare tijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:36 schreef Joosie200 het volgende:
Het is fucking lekker weer en ik heb tentamen van 15:30 - 19:00 uur![]()
Daarom nu maar de zon opzoeken![]()
's Avonds tentamen is chil joh. Beter dan 9 uur, dan ben ik echt nog niet wakker...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maarja.. reguliere tijd is 18:30 - 21:30 uur ofzo
Liever 09:00 - 12:00 uur, kan ik mooi de middag en avond verdoen aan zonnen en aan de bbqquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
's Avonds tentamen is chil joh. Beter dan 9 uur, dan ben ik echt nog niet wakker...
Ik ben geen ochtendmens.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Liever 09:00 - 12:00 uur, kan ik mooi de middag en avond verdoen aan zonnen en aan de bbq
Geweldig stukje techniek die 787. Lijkt me een grandioze ervaring om daar in te mogen vliegen.quote:
Lekker naar Heerhugowaard elke dag. Met welke creatie ben je nu weer bezig?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:05 schreef Yreal het volgende:
Zo, toch wel een erg boeiend gesprek gehad. Mogelijk zelfs een kans op een plek hier om verder door te schrijven op dit onderwerp
zelfde materie als voorheen...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker naar Heerhugowaard elke dag. Met welke creatie ben je nu weer bezig?
Hbo of wo? Hoeveel werk steek jij echt in dat essay?quote:
effectief is mijn hbo scripties niks anders dan een praktijk toevoeging aan mijn bacheloressay.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hbo of wo? Hoeveel werk steek jij echt in dat essay?
Nice.quote:
ik krijg van de gif al epilepsie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:17 schreef Blistering het volgende:
Goed bezig Ets!
Deze glijbaan:
[ afbeelding ]
Vond het op twee vragen na wel te doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:08 schreef underground1009 het volgende:
Hoe ging het Joosie? Ik maak 'm nu 3 juli en anders volgend jaar
5 stuks? Mijn hemel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:08 schreef underground1009 het volgende:
Hoe ging het Joosie? Ik maak 'm nu 3 juli en anders volgend jaar
Ik kom van Utrecht, terug naar Grunnquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:46 schreef Etsu het volgende:
Oh verkeerde quote. Zit nu in de trein bij Hoogeveen ergens met brakke internet dus pech.
Watskebeurt? Viel je zwaar tegen of wat?quote:
hoe was je date?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom van Utrecht, terug naar Grunn
had na m'n tentamen trein gepakt voor n sushiafspraak(je)
Nouja, date.quote:
zozoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, date.Prima, na mijn tentamens ga ik voor hem koken.
Chef Etsu.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, date.Prima, na mijn tentamens ga ik voor hem koken.
Zodat we alvast kunnen wennen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zodat we alvast kunnen wennen?Ach die verhuizing ga jij toch ook niet meemakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zodat we alvast kunnen wennen?mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zodat we alvast kunnen wennen?Misstaat niet als zuidas kantoor, maar als uni?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
de binnenplaats heeft inderdaad erg veel charme, maar verder is het een bouwval. Al begrijp ik wel dat het nooit opgeknapt is omdat ze toch willen verhuizen.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:35 schreef Mshauri het volgende:
Dat gegeil op de poort is leuk, maar het is gewoon hopeloos verouderde meuk daarbinnen. Roeterseiland is daarom een prima alternatief, het had veel erger gekund
quote:Op zondag 14 juni 2015 11:35 schreef Mshauri het volgende:
Dat gegeil op de poort is leuk, maar het is gewoon hopeloos verouderde meuk daarbinnen.
Dit. Ja, van binnen zijn zeker ook bij het academiegebouw genoeg lokalen driewerf waardeloos qua comfort. Maar het heeft zo zijn charme van de buitenkant dan. En die echt oude zalen met houten bankjes zijn driewerf kut om college in te hebben en/of nabespreking in te houden, maar het heeft wel wat. Geeft tenminste aan hoe oud de faculteiten al wel niet zijnquote:Op zondag 14 juni 2015 14:47 schreef eriksd het volgende:
Heeft ook wel zijn charme toch, die oude bedoening?
Bram_van_Loon, kom er maar in over het rendementsdenken.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Voegt zeker wat toe.
Erasmus geeft me altijd nog het gevoel van een afstudeerfabriek.
Huh?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee jij dan met je 5 voor inleiding rechtswetenschappen
Verschrikkelijk die binnenkant jaquote:Op zondag 14 juni 2015 14:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit. Ja, van binnen zijn zeker ook bij het academiegebouw genoeg lokalen driewerf waardeloos qua comfort. Maar het heeft zo zijn charme van de buitenkant dan. En die echt oude zalen met houten bankjes zijn driewerf kut om college in te hebben en/of nabespreking in te houden, maar het heeft wel wat. Geeft tenminste aan hoe oud de faculteiten al wel niet zijn
Vooral A900. Wat een verschrikkelijke zaal is dat, te kleine bankjes, te kleine tafeltjes, ik kan mn benen amper kwijt en ik heb een te dikke kont waardoor mn kont niet past op dat stoeltje.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit. Ja, van binnen zijn zeker ook bij het academiegebouw genoeg lokalen driewerf waardeloos qua comfort. Maar het heeft zo zijn charme van de buitenkant dan. En die echt oude zalen met houten bankjes zijn driewerf kut om college in te hebben en/of nabespreking in te houden, maar het heeft wel wat. Geeft tenminste aan hoe oud de faculteiten al wel niet zijn
Bij inleidend Europees en inleidend internationaal belastingrecht? Dat was drama jaquote:Op zondag 14 juni 2015 15:26 schreef Tchock het volgende:
De UvA gebruikt de Poort ook niet echt op de meest efficiënte manier. Ik heb een keer een vak gevolgd wat zowel om 9 als om 1 uur werd gegeven. Kwamen al die ochtendmensen natuurlijk naar de late werkgroep, want dat mocht van de vakgroep. Daardoor waren er minder stoelen dan mensen en dus konden mensen die te veel waren weer naar huis - ook als ze origineel in de middaggroep zaten.
Maar ja dat vind ik dus eerder slecht beleid dan een slecht gebouw.
Balen. Erger dan een 4?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:07 schreef Etsu het volgende:
Nou, vanaf 20 juni vorig jaar geen een onvoldoende meer gehaald. Wat is registergoederenrecht ook een kutvak.
Om te schamen gewoon.
Met een kater opstaan en dan je cijfer zien op een zondagmiddag is echt het kutste wat er bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |