Haha, nu je het zegt! Nooit bij stil gestaan dat dat eigenlijk ook een best 'verwarrend' woord isquote:Op zondag 28 juni 2015 19:46 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Meerdere mensen zullen deze verwarring ook hebben met 'boosaardig' denk ik
Wat te denken van waterstof.....ooit stoffig water gezien?quote:Op maandag 29 juni 2015 14:57 schreef Raves het volgende:
[..]
Haha, nu je het zegt! Nooit bij stil gestaan dat dat eigenlijk ook een best 'verwarrend' woord is
Een stof waar water onder andere uit bestaat dat is toch vrij logisch. Zuurstof is vreemder omdat het niet zuur is.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:21 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Wat te denken van waterstof.....ooit stoffig water gezien?
Ehmmquote:Op maandag 29 juni 2015 16:21 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Wat te denken van waterstof.....ooit stoffig water gezien?
Zo is het woord 'booswicht' eigenlijk ook best raar. Er wordt een slechterik mee bedoeld, maar als je het opbreekt tot boos en wicht heb je een boos meisjequote:Op maandag 29 juni 2015 14:57 schreef Raves het volgende:
[..]
Haha, nu je het zegt! Nooit bij stil gestaan dat dat eigenlijk ook een best 'verwarrend' woord is
En mens als in 'Zeur toch niet zo, mens!' wordt eigenlijk altijd voor vrouwen bedoelt, terwijl mannen ook mensen zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo is het woord 'booswicht' eigenlijk ook best raar. Er wordt een slechterik mee bedoeld, maar als je het opbreekt tot boos en wicht heb je een boos meisje
http://www.spatiegebruik.nl/quote:Op maandag 29 juni 2015 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Zo is het woord 'booswicht' eigenlijk ook best raar. Er wordt een slechterik mee bedoeld, maar als je het opbreekt tot boos en wicht heb je een boos meisje
Een 'zuurstok' klinkt zelfs als exact het tegenovergestelde van wat het is!quote:Op maandag 29 juni 2015 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een stof waar water onder andere uit bestaat dat is toch vrij logisch. Zuurstof is vreemder omdat het niet zuur is.
Het verschil zit hem bij 'mens' ook in welk lidwoord er voor staat.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:31 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
En mens als in 'Zeur toch niet zo, mens!' wordt eigenlijk altijd voor vrouwen bedoelt, terwijl mannen ook mensen zijn.
WATquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
Kwam er pas recentelijk achter dat deze auto:
[ afbeelding ]
Niet een Suzuki "Jimmy" is, maar een "Jimny"
Goed moment om er achter te komen!quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:45 schreef kissaa het volgende:
Ik heb gisteren ontdekt dat er airconditionig zit in de Ford Focus die ik al acht jaar heb
WTFquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
Kwam er pas recentelijk achter dat deze auto:
[ afbeelding ]
Niet een Suzuki "Jimmy" is, maar een "Jimny"
Je hebt nooit het instructieboekje doorgelezen bij aanschafquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:45 schreef kissaa het volgende:
Ik heb gisteren ontdekt dat er airconditionig zit in de Ford Focus die ik al acht jaar heb
Nee.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt nooit het instructieboekje doorgelezen bij aanschaf.
Jaja, ik weet het...quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:29 schreef Walter81 het volgende:
Dat de dierentuin in Arnhem, Koninklijke Burgers' Zoo, niet van de burgers is, maar vernoemd naar de oprichter Johan Burgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |