Nou er is genoeg ander heerlijk voer, maar I'm totally with you on this one!quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou elke dag Indiaas kunnen eten en het niet erg vinden
Oh ja, het eten is lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben een keer in Bombay geweest, grootste schijtstad ooit, letterlijk. Wel goed voer
http://www.womenshealthmag.com/life/mindfulness-vs-meditationquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast wel, moet allemaal een hip naampje hebben tegenwoordig.
Huh? Hoezo?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hallo. Slaat je verkoudheid op je stemming
?
Beetje schokkerig at times, maar soitquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:03 schreef Scary_Mary het volgende:
India light, gewoon Nepal pakken. Schoner, rustiger, etc.
Ook goed eten
Ik lang in Hong Kong, ben gek op welk buitenlands eten dan ook maar ik was toch echt blij met een redelijke kop koffie en een broodje kaas (nou ja het leek op kaas) op een gegeven moment zeg.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben er anderhalve maand geweest, niet alleen in Bombay natuurlijk.
Vorige week nog op BNN, een veldje dat als openbare plee werd gebruikt, zaten kinderen gezellig naast elkaar te schijten. Zal daar vast heel normaal zijn, maar ik moet er niet aan denken. Niet dat er in de VS geen geweld is, maar ik ga niet uit m'n plaat bij de gedachte dat iemand een wapen in huis heeft. Ik vind die verkrachtingen en lynchpartijen in India doodeng.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het opzich een aardig land is hoor, het platteland dan etc. Maar wat je zegt, zo geweldig leuk en vreedzaam is het zeker niet.
Amerika heeft ook gewoon geweldige natuur verder, je hoeft er niet heen voor de "TV-ervaring" oid. Je kan er prima rondreizen, en je zal een stuk minder snel aangerand worden door een groep geile "boeddisten' idd.
Oh? Dan mag je mij vertellen wat.Ik denk dat je je hierin vergist.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet the fun, maar de les. Kennelijk moet je nog iets leren voor je klaar bent voor de volgende stap? Ofzo..
Zekerquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:38 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat is met recht een goede morgen Thijs
Ach ja, mocht er achteraf weer wat moeten gebeuren ben ik ook alweer van mijn eigen risico af voor dit jaar.quote:
Ik las letterlijk, bla fucking bla.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.womenshealthmag.com/life/mindfulness-vs-meditation
Next
Precies, het geweld in de VS is er wel hoor, maar je merkt er natuurlijk 99% van de tijd niets van. In India is het toch allemaal wat schimmiger. Opzich geen ramp hoor, ik ben niet zo bang. Maar het lijkt me zeker voor een blonde chick echt niet fijn soms.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog op BNN, een veldje dat als openbare plee werd gebruikt, zaten kinderen gezellig naast elkaar te schijten. Zal daar vast heel normaal zijn, maar ik moet er niet aan denken. Niet dat er in de VS geen geweld is, maar ik ga niet uit m'n plaat bij de gedachte dat iemand een wapen in huis heeft. Ik vind die verkrachtingen en lynchpartijen in India doodeng.
Zelfverzekerdheid scheelt al een hoop Yats.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:03 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Dan mag je mij vertellen wat.Ik denk dat je je hierin vergist.
Nou ja, de een pakt het concept makkelijker op tijdens een echte doe-oefening dan een beetje stil zitten mediteren zeg maar..quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Gister was er bij Zembla? Of zo'n discussieprogramma in ieder geval ook over mindfullness.
Bleek dat er overal mindfullnes voor was, mindful eten, maar ook mindfulness voor honden (Omdat baasjes niet meer de tijd namen voor de hond, uitlaten terwilj ze aan het bellen waren enzo. Kwam de cursus er gewoon op neer, dat ze de baasjes en honden gewoon iets van een speurtocht lieten doen)
Als ik zie hoe hard het gaat met hun telefoons qua meldingen enzo, dan vind ik het eerlijk gezegd alleen maar beter om daar iets rustigs tegenover te zetten..quote:En mindfullness oefeningen op scholen, een half uur per week
Ben nou drie keer in de VS geweest, elke keer helemaal top. Genoeg te zien en je spreekt de taal gewoon daarheen gaan johquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt smetvrees geloof ik, ik hoef ook al niet naar China ofzo
Superschoon land juist, bijna steriel, het eten is puur alleen de mensen zelf zijn daar extreem onhygiënisch voor wat betreft hun eigen lichaam.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Het is jammer dat dergelijke cursussen vaak door de grootste zweefteven gegeven worden. Met het concept an sich is niets misquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik las letterlijk, bla fucking bla.
Het is niet alleen maar fun en als je de situatie niet kan veranderen en ongelukkig ermee bent, dan moet je er iets veranderen aan hoe je erin staat, zodat je er wel iets mee kan en je je niet zo hulpeloos en persoonlijk afgewezen voelt. Ofzo, want ik ken je natuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:03 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Dan mag je mij vertellen wat.Ik denk dat je je hierin vergist.
Maar gooi dan gewoon wat verstand in die kinderen. Dat het dus niet nodig is etc etc.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef Scary_Mary het volgende:
Als ik zie hoe hard het gaat met hun telefoons qua meldingen enzo, dan vind ik het eerlijk gezegd alleen maar beter om daar iets rustigs tegenover te zetten..
Serieus, de onrust van sommige kids als ze even niet kunnen reageren op zoiets..
Nou dat lijkt een beetje tegen te vallen, als ik bepaalde Chinezen puur voor Japanse producten zie gaan omdat ze Chinese produce niet vertrouwen..quote:
Italiaans meer je ding?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik hou niet zo van de Indiase keuken....
Minpunten...quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:07 schreef Barbusse het volgende:
De VS ben ik al een paar keer geweest hoor, daar had ik geen problemenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben nou drie keer in de VS geweest, elke keer helemaal top. Genoeg te zien en je spreekt de taal gewoon daarheen gaan joh
Misschien ben ik te cynisch, maar met alleen de school red je het niet. Dan moeten ze thuis ook wat van dat verstand mee krijgen en daar zie ik ook veel ouders het voorbeeld geven van vast geplakt zitten aan dat toestel..quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar gooi dan gewoon wat verstand in die kinderen. Dat het dus niet nodig is etc etc.
Mindfullnes is het oplossen van de symptomen vind ik ..
Zou het ook liever anders zien, maar ja. Alle beetjes enzo..quote:Je leert ze momenten rust te pakken, omdat ze altijd zo druk zijn
ipv dat je ze leert dat die drukte niet nodig is en je moet relativeren / prioriteren
My girlquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De VS ben ik al een paar keer geweest hoor, daar had ik geen problemenMaar ik zou niet snel naar niet-westerse landen gaan, al ben ik nu aan het sparen voor Japan volgend jaar april.
Dè?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:07 schreef Barbusse het volgende:
O ik hoorde verhalen van een vriendin dat je naast elkaar in een gootje zit te kakken, zonder tussenwandjes, mensen die op straat staan te rochelen, dat soort ongeinquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superschoon land juist, bijna steriel, het eten is puur alleen de mensen zelf zijn daar extreem onhygiënisch voor wat betreft hun eigen lichaam.
Ik geloof best dat je met bepaalde technieken tot rust kan komen, zo cynisch ben ik ook weer niet. Maar het hoeft echt niet zweefteverig, we zijn redelijk "simpel" te doorgronden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is jammer dat dergelijke cursussen vaak door de grootste zweefteven gegeven worden. Met het concept an sich is niets mis
Lekker johquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:07 schreef Barbusse het volgende:
Het kan nog alle kanten op hoor, twee maanden geleden moest en zou ik naar Australië gaan en ik wil ook nog steeds heel graag naar Canada en de westkust van de VSquote:
Japanquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De VS ben ik al een paar keer geweest hoor, daar had ik geen problemenMaar ik zou niet snel naar niet-westerse landen gaan, al ben ik nu aan het sparen voor Japan volgend jaar april.
Valt mee, er is alleen een rel geweest m.b.t. melkpoeder maar als je ziet wat hier voor een voedseldrama's jaarlijks ontstaan dan valt 't daar reuze mee, Willy Selten kreeg 2,5 jaar cel voor zijn voedselfraude terwijl er honderden Chinezen geëxecuteerd zijn om het melkpoeder, dat helpt toch wel daar die afschrik factorquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou dat lijkt een beetje tegen te vallen, als ik bepaalde Chinezen puur voor Japanse producten zie gaan omdat ze Chinese produce niet vertrouwen..
Yup. En Japans, Thais en frans.quote:
Eens, maar mindfulness kan ook best sec gebracht worden, iets waar ik bij meditatiemensen toch echt voornamelijk zweefteverij tegen kom. Maar goed, mijn ervaring is ook niet sluitend natuurlijk..quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je met bepaalde technieken tot rust kan komen, zo cynisch ben ik ook weer niet. Maar het hoeft echt niet zweefteverig, we zijn redelijk "simpel" te doorgronden.
Kijk maar eens naar iets als Brain Games, hoe doodeenvoudig je het brein in de war kan krijgen met hele simpele dingen als kleurgebruik en zelfs woordvolgorde. Dan kan het de andere kant op ook vast.
Maar ga dan niet als een soort zigeuner uit een foute strip mensen allerlei onzin aanpraten.
Eensquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je met bepaalde technieken tot rust kan komen, zo cynisch ben ik ook weer niet. Maar het hoeft echt niet zweefteverig, we zijn redelijk "simpel" te doorgronden.
Kijk maar eens naar iets als Brain Games, hoe doodeenvoudig je het brein in de war kan krijgen met hele simpele dingen als kleurgebruik en zelfs woordvolgorde. Dan kan het de andere kant op ook vast.
Maar ga dan niet als een soort zigeuner uit een foute strip mensen allerlei onzin aanpraten.
Ik help je bij afdwaling wel met zachte hand het rechte pad opquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan nog alle kanten op hoor, twee maanden geleden moest en zou ik naar Australië gaan en ik wil ook nog steeds heel graag naar Canada en de westkust van de VS
Tis vooral makkelijk geld verdienen. Vraag me dan ook altijd af of ze heel goed een rol kunnen spelen dat ze het geloven voor het geld. Of dat ze er echt heilig in gelovenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik sluit ook niet uit dat er "zakelijkere" versies van zijn hoor, zo enorm verdiep ik me er niet in verder.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eens, maar mindfulness kan ook best sec gebracht worden, iets waar ik bij meditatiemensen toch echt voornamelijk zweefteverij tegen kom. Maar goed, mijn ervaring is ook niet sluitend natuurlijk..
Alleen? Volgens een expat die er al jaren woont, ligt de situatie toch iets anders..quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt mee, er is alleen een rel geweest m.b.t. melkpoeder maar als je ziet wat hier voor een voedseldrama's jaarlijks ontstaan dan valt 't daar reuze mee, Willy Selten kreeg 2,5 jaar cel voor zijn voedselfraude terwijl er honderden Chinezen geëxecuteerd zijn om het melkpoeder, dat helpt toch wel daar die afschrik factor
Ongetwijfeld,al heeft alles een oorzaak natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid scheelt al een hoop Yats.
Is Japan niets voor jou?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik genoeg levenservaring heb om te weten dat niet alles 'fun' is. Sterker nog, ik heb meer meegemaakt dan veel mensen die een stuk ouder zijn. Maar dat doet er verder niet toe en ga ik niet over uitweiden. Ik zeg alleen dat juist als je iemand niet kent het makkelijk is dergelijke uitspraken of de oneliners die je soms ook weleens hoort (niet van jou overigens) te doen terwijl er vaak meer achter zit dan mensen weten of denken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is niet alleen maar fun en als je de situatie niet kan veranderen en ongelukkig ermee bent, dan moet je er iets veranderen aan hoe je erin staat, zodat je er wel iets mee kan en je je niet zo hulpeloos en persoonlijk afgewezen voelt. Ofzo, want ik ken je natuurlijk niet.
Maar deel gerust waar ik me in vergis, ik leer graag.
Ik vraag me serieus af hoe het komt dat er zoveel mensen zijn die dit soort dingen nodig hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eens
Ik ben heel blij met mijn nuchtere tai chi docent.
Sowieso is tai chi een stuk 'nuttiger'. Mindfullness meditatie met je ogen open, en met een duidelijk doel om je niet door je tegenstander om te laten kukelen.
Alle kinderen aan de tai chi dus, zeg ik
Hahaquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat zeg ik, het kan echt wel werken, maar dan wel op een heldere manier, niets met "geesten" en "zielen" oidquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eens
Ik ben heel blij met mijn nuchtere tai chi docent.
Sowieso is tai chi een stuk 'nuttiger'. Mindfullness meditatie met je ogen open, en met een duidelijk doel om je niet door je tegenstander om te laten kukelen.
Alle kinderen aan de tai chi dus, zeg ik
Dat bedoel ik ook, schijten met zijn allen op een rijtje terwijl een chique dame piano voor je neus speelt, heel bijzonder momentje en dat rochelen gaat gelukkig beter sinds daar straffen op staan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik hoorde verhalen van een vriendin dat je naast elkaar in een gootje zit te kakken, zonder tussenwandjes, mensen die op straat staan te rochelen, dat soort ongein
Ja, al kan het soms ook wel vermakelijk zijn. Niet als de baas zo een iemand denkt aan te moeten nemen om de resultaten op te krikken, maar het gaf wel een stukje bonding toen management hem er ook uit wilde zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik kan ook al slecht tegen van die motivatie-coaches etc. Rot op met je aangeleerde standaard riedeltje aan truukjes vent....
We leven in een samenleving waar onze breinen niet voor gemaakt zijn, constant 24/7 informatie, communicatie, werkdruk, stress, sociale druk etc etc.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe het komt dat er zoveel mensen zijn die dit soort dingen nodig hebben.
Ah wist ik niet. Westerse cultuur trek ik ook veel beter, als ik gewoon beetje in Europa zou blijven zwerven zou ik het prima vindenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er zoveel mensen problemen hebben met deze samenleving, is het dan niet verstandiger om eens nader naar die samenleving te kijken?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We leven in een samenleving waar onze breinen niet voor gemaakt zijn, constant 24/7 informatie, communicatie, werkdruk, stress, sociale druk etc etc.
Dat breekt velen op, niet allemaal tot klachten per se, maar we hebben er allemaal wel eens last van in meer of minder mate.
En sommige mensen doorbreken dat zelf, met vakantie oid, en anderen hebben een handje nodig. Niets mis mee opzich.
Hoho, ik heb het niet over wat je mee gemaakt hebt of moet hebben om tot een bepaald punt te komen. Het lijkt mij dat je misschien nog een stapje kan maken in hoe je ermee gaat of hoe je ergens in staat..quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:14 schreef yats het volgende:
Ik denk dat ik genoeg levenservaring heb om te weten dat niet alles 'fun' is. Sterker nog, ik heb meer meegemaakt dan veel mensen die een stuk ouder zijn. Maar dat doet er verder niet toe en ga ik niet over uitweiden. Ik zeg alleen dat juist als je iemand niet kent het makkelijk is dergelijke uitspraken of de oneliners die je soms ook weleens hoort (niet van jou overigens) te doen terwijl er vaak meer achter zit dan mensen weten of denken.
Klopt helemaal maar vergeet ook niet dat we onze religie grotendeels kwijt zijn geraakt, de zweefcursussen zijn slechts in het gat van ontbrekende spiritualiteit gesprongen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We leven in een samenleving waar onze breinen niet voor gemaakt zijn, constant 24/7 informatie, communicatie, werkdruk, stress, sociale druk etc etc.
Dat breekt velen op, niet allemaal tot klachten per se, maar we hebben er allemaal wel eens last van in meer of minder mate.
En sommige mensen doorbreken dat zelf, met vakantie oid, en anderen hebben een handje nodig. Niets mis mee opzich.
Dit ja. Het is zo jammer dat het 9 van de 10 keer door zweefteven uitgedragen wordt. En dan blijkt meestal ook dat zij nu juist de clue niet begrepen hebben. Treurigquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:15 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Haha
Ik heb een cursus geweldloze communicatie gedaan bij zo'n zigeuner!
Gewoon hoe ze gekleed was dan.. Het is niet per definitie onzin.
Ach ja, wij hadden ook zo'n zweefdweil, Sjaalmans noemden we hem, altijd zo'n nichterige sjaal om, ook binnen etcquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, al kan het soms ook wel vermakelijk zijn. Niet als de baas zo een iemand denkt aan te moeten nemen om de resultaten op te krikken, maar het gaf wel een stukje bonding toen management hem er ook uit wilde zullen we maar zeggen
Minpuntje ja. Ff een reminder een paar weken van tevoren zou fijn zijnquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
Fuck, kom er nu pas achter dat mijn FOK! abbo afgelopen is, ik dacht al, waar is mijn chille header en waar komen die ads vandaan
Ja, leuk idee, maar hoe wil je dat precies doen? De maatschappij is zoals hij is en die gaat niet 123 veranderen. Dan kan je je als individu beter wapenen, daar bereik je meer mee dan wensen dat de wereld morgen mooi isquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er zoveel mensen problemen hebben met deze samenleving, is het dan niet verstandiger om eens nader naar die samenleving te kijken?
Ja. Maar de maakbare samenleving bestaat nu eenmaal niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er zoveel mensen problemen hebben met deze samenleving, is het dan niet verstandiger om eens nader naar die samenleving te kijken?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, wij hadden ook zo'n zweefdweil, Sjaalmans noemden we hem, altijd zo'n nichterige sjaal om, ook binnen etc.
Gaf ie ons een oefening, moesten we dingen op een whiteboard schrijven etc. Dus wij dat braaf doen, gat ie opeens staan en begint "ja, ik snap het nu, mensen voelen zich genegeerd door jullie, ik word helemaal niet betrokken door jullie!"
Gast, je geeft een opdracht, die doen we, wat heb jij er mee te maken?.
Schouten en Nelissen, mocht je die naam ooit zien, REN WEG!!
Of je nu veel of weinig meegemaakt hebt maakt helemaal niks uit, het gaat erom hoe dat zich uit in jouw leven. Als ik even naar mijzelf kijk heb ik genoeg meegemaakt en tegelijk ook weer weinig als je naar andere mensen kijkt. En die vergelijking is dan ook weer overbodig, het draait om mij en niet om anderen. Die oneliners en dergelijke uitspraken zijn vaak wel hoe het ook is, een cliché is een cliché omdat het in 99% van de gevallen ook daadwerkelijk zo is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat ik genoeg levenservaring heb om te weten dat niet alles 'fun' is. Sterker nog, ik heb meer meegemaakt dan veel mensen die een stuk ouder zijn. Maar dat doet er verder niet toe en ga ik niet over uitweiden. Ik zeg alleen dat juist als je iemand niet kent het makkelijk is dergelijke uitspraken of de oneliners die je soms ook weleens hoort (niet van jou overigens) te doen terwijl er vaak meer achter zit dan mensen weten of denken.
Had m voor een half jaar, kan me de dm naar Danny nog herinneren, tijd gaat snelquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Minpuntje ja. Ff een reminder een paar weken van tevoren zou fijn zijn
Zo'n projectbegeleider had ik tijdens mijn studie. Tante Til noemden we haar. Ook zo'n jurk aan enzoquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, wij hadden ook zo'n zweefdweil, Sjaalmans noemden we hem, altijd zo'n nichterige sjaal om, ook binnen etc.
Gaf ie ons een oefening, moesten we dingen op een whiteboard schrijven etc. Dus wij dat braaf doen, gat ie opeens staan en begint "ja, ik snap het nu, mensen voelen zich genegeerd door jullie, ik word helemaal niet betrokken door jullie!"
Bestel je kist vastquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had m voor een half jaar, kan me de dm naar Danny nog herinneren, tijd gaat snel
Ik heb veel aan de cursus an sich gehad. Deze leert je onder andere om niet te oordelen over mensen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit ja. Het is zo jammer dat het 9 van de 10 keer door zweefteven uitgedragen wordt. En dan blijkt meestal ook dat zij nu juist de clue niet begrepen hebben. Treurig
Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fuck dat, ik wil een Viking begrafenis, duw mij maar op een vlot de waal in en vuurpijlen, branden zal ik!quote:
Ik ken NVC heel goed. Echt wel heel zinnigquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:24 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik heb veel aan de cursus an sich gehad. Deze leert je onder andere om niet te oordelen over mensen.
Maar het lijkt mij toch dat dit veel beter zou werken als mensen een klein beetje dichter staan bij de mensen die de cursus komen afnemen. Als je binnenkomt en meteen een idee hebt dat die persoon enigszins in het geitenwollensokken en tofu circuit zit, dan creer je meteen een afstand, vind ik.
Ik ben erbij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck dat, ik wil een Viking begrafenis, duw mij maar op een vlot de waal in en vuurpijlen, branden zal ik!
Kies dan je vlot vast uit enzoquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck dat, ik wil een Viking begrafenis, duw mij maar op een vlot de waal in en vuurpijlen, branden zal ik!
Ik kan er echt niet tegen gewoon. Het escaleerde daarna enorm. Ik werd aangesproken dat ik hem dus negeerde, waarop ik zei "ja, je doet gewoon je truukje om te provoceren en reactie te peilen, dat is zo overduidelijk dat ik er niet in trap"quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo'n projectbegeleider had ik tijdens mijn studie. Tante Til noemden we haar. Ook zo'n jurk aan enzo
Ging zitten huilen omdat we niet aardig tegen haar waren... Jezus mens, zet je voeten op aarde!!!!
Wardruna op de achtergrond?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een kennis van me krijgt subsidie van de staat om allerlei vormen van kanker via voetreflextherapie te genezen dus ik sta nergens meer van de kijken, leuke Audi A8 rijd ze ervan terwijl haar ex patiënten wormpjes eten onder de grondquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing!
"Onze" is tegenwoordig ZZPer geloof ik, zal geen namen noemen, want privacy enzo. Was nog wel een tandje erger dan dit, maar hij snapte wel dat hij zich koest moet gaan houden haha
"De Waal was wat ruig. We hebben gekozen voor de vijver in het park met aanmaakblokjes"quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze hebben meer afdelingen gedaan, en bij sommige werkte het wel, maar dat was de afdeling interne communicatie oid, van die brave meisjesquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing!
"Onze" is tegenwoordig ZZPer geloof ik, zal geen namen noemen, want privacy enzo. Was nog wel een tandje erger dan dit, maar hij snapte wel dat hij zich koest moet gaan houden haha
Low budget: een bodyboard in de badkuipquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:27 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
"De Waal was wat ruig. We hebben gekozen voor de vijver in het park met aanmaakblokjes"
Serieus, ik doe echt iets verkeerdquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kennis van me krijgt subsidie van de staat om allerlei vormen van kanker via voetreflextherapie te genezen dus ik sta nergens meer van de kijken, leuke Audi A8 rijd ze ervan terwijl haar ex patiënten wormpjes eten onder de grond
Verstandig. Het moet wel wat toevoegen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen gewoon. Het escaleerde daarna enorm. Ik werd aangesproken dat ik hem dus negeerde, waarop ik zei "ja, je doet gewoon je truukje om te provoceren en reactie te peilen, dat is zo overduidelijk dat ik er niet in trap"
Toen "nam hij mij niet meer serieus".
We zijn maar gestopt.
Het lijkt mij wel leuk om weg te rotten in een greppel in Mogadishu. Hongernegertjes en Time magazine fotograaf ernaast en zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor mijn werk afgelopen jaar een cursus moeten volgen waar ook een deel communicatietraining in zit. Wordt er weer zo'n veel te dure externe ingehuurd, niet gehinderd door enige praktijkervaring met het werk dat wij moeten doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fever Ray ofzo en dan tijdens de festiviteiten (want bier, duh) wat Trivium, Sabaton, Chimaira, en dat soort shit.quote:
Deze vrouw had een snor en meer neushaar dan mijn opa van 83.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken NVC heel goed. Echt wel heel zinnig
Maar Rosenburg zelf is ook zo'n sufkut met z'n reli-gitaarspel tijdens cursussen. Dat is echt een afknapper en ik snap dat veel mensen er moeite mee hebben daar doorheen te prikken.
Ik denk dat ik maar cursussen ga geven. In mantelpak
Ja, en nu werd het alleen maar bekvechtenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verstandig. Het moet wel wat toevoegen natuurlijk.
Ah, daar ging het mis natuurlijk. We hadden geen brave meisjes, maar wel luie lui die gewoon achterover hingen en hem dat uurtje vol lieten lullen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben meer afdelingen gedaan, en bij sommige werkte het wel, maar dat was de afdeling interne communicatie oid, van die brave meisjes.
Maar wel mindful bekvechten toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en nu werd het alleen maar bekvechten.
Nee, ik ga natuurlijk wel voor de zuidas hequote:Op donderdag 11 juni 2015 10:30 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Deze vrouw had een snor en meer neushaar dan mijn opa van 83.
En zonder mantelpak?
Ach, management denkt zich er altijd zo vanaf te kunnen maken. Waarom zou ik leiding geven en sturen als ik ook gewoon een "expert" kan inhuren?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor mijn werk afgelopen jaar een cursus moeten volgen waar ook een deel communicatietraining in zit. Wordt er weer zo'n veel te dure externe ingehuurd, niet gehinderd door enige praktijkervaring met het werk dat wij moeten doen.
Moesten we 3 gesprekken voeren met een actrice die dat op een manier deed wat je in de praktijk nooit tegenkomt. Zegt ie na het laatste gesprek dat er een duidelijke groei zichtbaar was, kees je vervolgens de beoordeling, staat daar in dat het eerste gesprek veruit het beste was. En dan vraagt ie zich vervolgens af waarom ik moet lachen om de beoordeling
Wat was het doel van de cursus eigenlijk?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en nu werd het alleen maar bekvechten.
Ja, wij zijn gewoon een behoorlijk harde afdeling, gewoon puur uit ervaring. We laten ons niet gek maken ook. We willen best werken aan verbeterpunten, echt wel. Maar doe gewoon normaal, zakelijk, vertel ons wat er mis is en we kunnen er aan werken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah, daar ging het mis natuurlijk. We hadden geen brave meisjes, maar wel luie lui die gewoon achterover hingen en hem dat uurtje vol lieten lullen.
Ik laat dat soort vermaak niet aan me voorbij gaan, maar de uitdaging zien in dingen bleek voor hem ook nog een verbeterpuntje kennelijk
Ik wil een begrafenis in veengrond en dan met een afgehakte olifantenlul tussen mijn rottende benen, als ze me over 30.000 opgraven leef ik verder als de Homo Gigantopenis Sapiens.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk om weg te rotten in een greppel in Mogadishu. Hongernegertjes en Time magazine fotograaf ernaast en zo.
Dat soort shit is wel zo vermoeiend he?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, management denkt zich er altijd zo vanaf te kunnen maken. Waarom zou ik leiding geven en sturen als ik ook gewoon een "expert" kan inhuren?
Zo, klaar, wat geef ik toch goed leiding, en ik geef geld uit, dus ik geef om mijn mensen!.
Nooit helemaal helder gewordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat was het doel van de cursus eigenlijk?
collega had van diezelfde gast een verplichte cursus gehad. Hij stelde een vraag aan de actrice, kreeg een antwoord waarop zijn reactie was "ik doe dit werk nu 30 jaar en zo'n antwoord heb ik op deze vraag in de verste verte nog nooit gehad, ik weer niet wat voor show je probeert op te voeren, maar ik doe er niet aan mee". Waarop de zaal leeg liep en de cursusmeneer en de actrice met zijn 2en achter blevenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, management denkt zich er altijd zo vanaf te kunnen maken. Waarom zou ik leiding geven en sturen als ik ook gewoon een "expert" kan inhuren?
Zo, klaar, wat geef ik toch goed leiding, en ik geef geld uit, dus ik geef om mijn mensen!.
Olifantpenis heeft geen bot erin, dus ze zullen dan niks vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil een begrafenis in veengrond en dan met een afgehakte olifantenlul tussen mijn rottende benen, als ze me over 30.000 opgraven leef ik verder als de Homo Gigantopenis Sapiens.
Soppende, giechelende en kreunende vrouwen rond mijn opgestelde skelet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |