Maar ze zijn er wel lekker mindful over?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En kijk eens wat het dat land gebracht heeft.
Het meerendeel van de huizen heeft niet eens een toilet, ze proberen mensen met geld te stimuleren niet meer op straat te schijten. Ze wassen zich in de Ganges, 2 meter naast iemand die zit te kakken in de rivier.
Nee, das wel een land waarvan ik advies aanneem idd.
Ik zeg toch niet dat je gevoelens niet mag hebben, ik zeg alleen dat je daar een beetje realistisch en nuchter mee om moet gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Want dat je gevoelens hebt, betekent dat je er ook kansloos achteraan moet blijven gaan ja.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het meerendeel van de huizen heeft niet eens een toilet, ze proberen mensen met geld te stimuleren niet meer op straat te schijten. Ze wassen zich in de Ganges, 2 meter naast iemand die zit te kakken in de rivier.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je gevoelens niet mag hebben, ik zeg alleen dat je daar een beetje realistisch en nuchter mee om moet gaan.
Zijn er dan mensen die zeggen dat dat niet zo is?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeten ze lekker zelf weten, is niets anders mediteren ditdat. Een pot nat allemaal, en als het iemand helpt, moeten ze dat lekker doen.
Denk hetquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:57 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Maar ze zijn er wel lekker mindful over?
Je hebt wel van die gratis apps met oefeningen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of dat nou ontspannend moet werken, ik ben al veel te bewust van elke stap, en dan op de onzekere manier.
Vast wel, moet allemaal een hip naampje hebben tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn er dan mensen die zeggen dat dat niet zo is?
Mijn zus trapte niet in mijn grapjequote:Op donderdag 11 juni 2015 09:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Behalve dan die ze nu aan het maken zijn bij Barb, heb hem alleen nog maar over schietincidenten gehoord en nog niet over een extreem mooie vrouw.
Echt he, laatst nog discussie gehad met vriendin die veel reist en regelmatig een paar maanden in India zit, ze vond Amerika een hypocriet oppervlakkig kutland vol geweld.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rozijnquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt wel van die gratis apps met oefeningen.
Bv gewone ademhalingsoefeningen zijn best oke, want ze zorgen er gewoon voor dat je het een kwartier doet.
Maar er is er ook eentje die je heel bewust een glas water laat drinken "voel heo het door je keel gaat" " voel hoe het glas aan je hand voelt" ja... daar heb ik dan weer niets mee
Ben een keer in Bombay geweest, grootste schijtstad ooit, letterlijk. Wel goed voerquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk het.
Nee, ranting uiteraard, maar ik heb echt helemaal niets met dat land, ben best reislustig, maar daar hoef ik echt niet heen.
Die app op mijn ipad vraagt me al een half jaar of het niet eens tijd is voor een beetje mindfulness..quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bv gewone ademhalingsoefeningen zijn best oke, want ze zorgen er gewoon voor dat je het een kwartier doet.
Maar er is er ook eentje die je heel bewust een glas water laat drinken "voel heo het door je keel gaat" " voel hoe het glas aan je hand voelt" ja... daar heb ik dan weer niets mee
Het eten jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben een keer in Bombay geweest, grootste schijtstad ooit, letterlijk. Wel goed voer
Zweverige bullshit, teringquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat tweede zou kunnen helaas.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:55 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat blijkt, hoef ik je niet voor te trusten hoor. Ik weet dat dat soort vrouwen bestaan.
Het kan niet ook een beetje aan je inschattingsvermogen en ietwat laag zelfbeeld liggen misschien by the way?
Als gevoelens zich zouden laten sturen zou dat in sommige gevallen veel schelen.Maar ja, were is the fun in that?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:55 schreef Scary_Mary het volgende:
Je weet dat gevoelens zich niet zo laten sturen, maar toch betrek je het liever op jezelf. Dat kan ja. Kun je meer dan being the best of you zijn? Als dat niet voldoende is voor iemand, wat moet je verder dan nog?
Eet dat maar eens vier weken aan een stuk, je gaat dromen over een broodje kaas.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben een keer in Bombay geweest, grootste schijtstad ooit, letterlijk. Wel goed voer
Zou elke dag Indiaas kunnen eten en het niet erg vindenquote:
Niet the fun, maar de les. Kennelijk moet je nog iets leren voor je klaar bent voor de volgende stap? Ofzo..quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:00 schreef yats het volgende:
[..]
Als gevoelens zich zouden laten sturen zou dat in sommige gevallen veel schelen.Maar ja, were is the fun in that?
Ben er anderhalve maand geweest, niet alleen in Bombay natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet dat maar eens vier weken aan een stuk, je gaat dromen over een broodje kaas.
Ik denk wel dat het opzich een aardig land is hoor, het platteland dan etc. Maar wat je zegt, zo geweldig leuk en vreedzaam is het zeker niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt he, laatst nog discussie gehad met vriendin die veel reist en regelmatig een paar maanden in India zit, ze vond Amerika een hypocriet oppervlakkig kutland vol geweld.
En wel steeds India ophemelen. Rot toch op. 'ja daar moet je écht eens naartoe!' Nee, ik wil naar Amerika, ik vind het er prachtig. Ik hoef er niet te wonen maar er is genoeg te zien en te doen. Ik ben een luxepaardje, ik wil niet tussen de stront lopen en drie weken ziek zijn. Of verkracht en vermoord worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |