Je kan mooi lullen over spulletjes , maar hebben we niks aan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nieuwe helm en nieuwe bril gearriveerd net. Nu wachten op de nieuwe fiets die dinsdag komt.
Maar die is niet voor mijzelf.
Heb "altijd" dat hij hetzelfde rondje maakt over Duitsland. Met een alternatief wijkt hij er maar iets van af.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://routeplanner.fietsersbond.nl/
Dan zet je toch een punt richting westen of zuiden in de viaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:29 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heb "altijd" dat hij hetzelfde rondje maakt over Duitsland. Met een alternatief wijkt hij er maar iets van af.
Hij maakt nooit wat richting het westen of zuiden.
Vind dan de Strava heatmaps fijner.
Ah er wordt nu wel gefietst, die eerste opzet sprak mij in het geheel niet aan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:42 schreef Gripper het volgende:
Kleine verandering van de plannen voor de Toer de Frans -meet, dus allemaal komen he: SPT / De Toer de Frans-meet!
haha ach liet de sprint mooi lopen. Boeit ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
Haha laatste had je net zo goed niet kunnen starten.
Ik zie de andere post icon nog steeds niet, of is die al aangepast?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:42 schreef Gripper het volgende:
Kleine verandering van de plannen voor de Toer de Frans -meet, dus allemaal komen he: SPT / De Toer de Frans-meet!
Laatste jaren wel vaak raak daar in België.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:20 schreef kaasplankje het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2365777
poeh heftig
Als het een frontale botsing is dan snap ik wel dat hij meteen overleden was. Heftig wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:20 schreef kaasplankje het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2365777
poeh heftig
Net als die kerel die mij en marco met de klimclassic zowat platreed, hij dacht ik knal nog ff snel door rood over dat kruispunt. Vol gas vlak voor onze wielen langs.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het een frontale botsing is dan snap ik wel dat hij meteen overleden was. Heftig wel.
Giant Twist Elegance C1. Specs zijn dan opeens niet meer heel belangrijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:23 schreef dop het volgende:
[..]
Je kan mooi lullen over spulletjes , maar hebben we niks aan.
pics en specs is wat we willen en nu snel een beetje anders krijg je een ban
kan hij straks weer met droge ogen zijn uitgaven aan wieller spulletjes verantwoorden bij mevrouw bizkitquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:54 schreef Yankee het volgende:
Zo zo, meneer hangt hem even stevig uit de broek
nou he 25 graden en bewolkt, wat een prostitueeweer.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:51 schreef Yankee het volgende:
Maar natuurlijkWeekend, dus weer hoerenweer
werd nat van de regen, kon wel jankenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou he 25 graden en bewolkt, wat een prostitueeweer.
Als ik in Groningen zou wonen zou ik ook alles negatief zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:41 schreef Yankee het volgende:
[..]
werd nat van de regen, kon wel janken
Hij had toch last van ze knie?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:43 schreef dop het volgende:
Net klein rondje gedaan , kom ik Ferry tegen , die jonge met die baard die nooit fietst
Blijkt toch wel mee te vallen met hem ander kom ik hem hier in de buurt natuurlijk niet tegen.
hij moest richting Dordrecht via Ambacht , gelijk een stukje mee gefietst.
klopt heeft fisio zij hij maar als hij niet te ver gaat en oplet dat hij niet te zwaar trapt mag hij wel fietsenquote:
Dank jequote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ik in Groningen zou wonen zou ik ook alles negatief zien.
/begripvol
Psssssstt Yankee,quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ik in Groningen zou wonen zou ik ook alles negatief zien.
/begripvol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 13-06-2015 17:50:05 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:43 schreef dop het volgende:
Net klein rondje gedaan , kom ik Ferry tegen , die jonge met die baard die nooit fietst
Blijkt toch wel mee te vallen met hem ander kom ik hem hier in de buurt natuurlijk niet tegen.
hij moest richting Dordrecht via Ambacht , gelijk een stukje mee gefietst.
Hoi volgens mij heb ik je nog wat om laten rijden, heb je in het oude deel van Ambacht afgegooid maar je moest naar het wat nieuwere deel zag ikquote:
Juist.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:31 schreef dop het volgende:
[..]
kan hij straks weer met droge ogen zijn uitgaven aan wieller spulletjes verantwoorden bij mevrouw bizkit
jammer dat die Giant Twist Elegance C1. maar 27km/h gaat heb je niks aan om achter te trainen![]()
Ja, dat merkte ik al. Maar nu geen ferry nodig gehad, dus allemaal prima.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:53 schreef dop het volgende:
[..]
Hoi volgens mij heb ik je nog wat om laten rijden, heb je in het oude deel van Ambacht afgegooid maar je moest naar het wat nieuwere deel zag ik
En ik gisteren maar denken dat het mooi zou blijven en ik mn jasje met lange mouwen niet mee hoefde te nemen, zit je dan in Fryslân met een lang ondershirt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:51 schreef Yankee het volgende:
Maar natuurlijkWeekend, dus weer hoerenweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.wielerland.nl/(...)hp?c=u&sc=1&id=53436quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:34 schreef Patroon het volgende:
https://www.cyclingdatabase.com/race/ronde-van-muntendam/56295
Ik ben nu blut, maar de DNF is weg
Nee alleen op cyclingdatabase. Voorzitter jury moet nog met reactie komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://www.wielerland.nl/(...)hp?c=u&sc=1&id=53436![]()
hoeveel moest je betalen?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee alleen op cyclingdatabase. Voorzitter jury moet nog met reactie komen.
Dat is dan aardig aan de prijs voor die plek. Nys deed dat in Vegas toch beter, voor 1000 CHF van DSQ naar de eerste plek en dan ook nog 15000 dollar prijzengeld in z'n mik steken.quote:
Ronde van het Wilhelminapark gereden?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:42 schreef Andyy het volgende:
Pffff, ik moet maar trainingskoersen gaan rijden ofzoEerste paar ronden al eraf gereden omdat ik te dicht bij de voorganger zat of opgesloten zat (vond ik), dus snel al achteraan terecht gekomen en op een gegeven moment niet meer aan kunnen sluiten
![]()
Merkte wel dat ik bakken meer grip had in een krappere bocht, daardoor kon ik steeds een paar plekken naar voren in die paar rondes die ik heb mee kunnen rijden.
jouw kloon?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:50 schreef buzz1291 het volgende:
Hier nog een pareltje uit KLB
KLB / Te dik om te wielrennen.
Waarom moet ik bij Zeeland altijd hier aan denken?quote:
Maar goed de Tour begint bijna dus moet deze er weer inquote:Het was op de laatste dag van januari
Winter op Schouwen Duiveland
Morgen werd het alweer februari
Een gewone zondag, niets mee aan de hand
Beatrix, de kroonprinses, was jarig
De wolken en de lucht waren enorm
Maar een deltaplan, ach dat leek voorbarig
In die grauwe middag voor de storm
De lucht hing laag boven de boerderijen
Daar liep een jongen door het weiland heen
Hij klom op de dijk en stampte op de keien
Maar gauw naar huis, het regende gemeen
En in de verte zag hij al door de ruiten