SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje afhankelijk van de details kun je ze in Rusland kopen voor tussen de 500 en de 1000 Euro. Maar dat is de prijs aan de deur van de leverancier. Meestal een kleinere framebouwer met een paar man personeel. De framebouwer waar een maat van me z'n frame kocht ligt zowat tegenover het ruimtevaartcentrum even buiten Moskou.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:07 schreef ratatat het volgende:
Niet op maat gemaakte frames vanaf zo'n 1500 als ik even snel rondkijk. Custom zal natuurlijk wel wat duurder zijn. Volgens mij heeft Ivo wel wat verstand van zulke bouwers.
zo'n shirt kost nog 99 euro ook!!quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:10 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.facebook.com/Futurumshop/posts/917070141668633
Terwijl het bolle toerders, soigneefouten en teambroekjes all over the place is. En bijna niemand in futurumkledij![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zo'n shirt kost nog 99 euro ook!!![]()
http://www.futurumshop.nl(...)original-black.phtml
Die complete lijn van hun is knetter duurquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zo'n shirt kost nog 99 euro ook!!![]()
http://www.futurumshop.nl(...)original-black.phtml
Pak nou eens door man. Je kan daarna toch nog wel doorfietsen op een gewoon tempo?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef Levitas het volgende:
Een paar weken niet kunnen fietsen ivm drukke planning.. Een interval in het kader van "diep gaan moet je leren" is dan niet echt een goed idee.
Kwam kotsend langs de weg te staanach, in ieder geval diep gegaan, maar daarna was het wel klaar en veel te snel huiswaarts moeten keren.
Jammer man, aan de andere kant, je hebt wel een baan en die had je 2 maanden terug ook nie.quote:
Wat kano zegt. Na het kotsen gewoon op die fiets stappen, lekker herstellen en de kilometers maken die je gepland had.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef Levitas het volgende:
Een paar weken niet kunnen fietsen ivm drukke planning.. Een interval in het kader van "diep gaan moet je leren" is dan niet echt een goed idee.
Kwam kotsend langs de weg te staanach, in ieder geval diep gegaan, maar daarna was het wel klaar en veel te snel huiswaarts moeten keren.
dit dus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pak nou eens door man. Je kan daarna toch nog wel doorfietsen op een gewoon tempo?
Jij moet echt wat sterker in je koppie worden.
Maar dan zit ie niet meer in het vooraf opgestelde hartslagzoneplan he? Nee dan heeft het allemaal geen zin meer hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pak nou eens door man. Je kan daarna toch nog wel doorfietsen op een gewoon tempo?
Jij moet echt wat sterker in je koppie worden.
Daarna 25 min in D2 naar huis gefietst.. Vond ik wel zatquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pak nou eens door man. Je kan daarna toch nog wel doorfietsen op een gewoon tempo?
Jij moet echt wat sterker in je koppie worden.
Je moet gewoon rije met je kutje en niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Daarna 25 min in D2 naar huis gefietst.. Vond ik wel zat
Mentaal moet ik veel sterker worden ja, mee eens. En mezelf leren kennen/ leren temporiseren, want bij zulke inspanningen lijk ik mezelf meteen vanaf het begin op te blazen.
Klopt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:34 schreef ratatat het volgende:
Kotsen is ook niet goed hoor, moet je niet te vaak doen.
Ssst, straks rijdt ie al mijn PR's aan puinquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:32 schreef Fretwork het volgende:
Je kan ook gewoon een mooi rondje uitkiezen en pompen op Strava segmenten he? Kortere intervallen, doe je jezelf toch pijn. Wissel het allemaal een beetje af joh.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:49 schreef poiuytr het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Zo je frameset te koop aanbieden
Hetzelfde om je waar om tien uur 's avonds in het donker in een schuur te fotograferenquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:27 schreef iScream. het volgende:
[..]Het is soms wat met mensen ja.. Vorige week nog een Trek Madone 5.2 gekocht via MP, volledig SRAM Red afgemonteerd, maar man-o-man, wat zag dat ding er uit, niet even de moeite nemen om een fiets te ontdoen van modder en vet, mensen zijn rare wezens
Haha, je komt 't allemaal tegen ja. Al is dat nog niet zo irritant als mensen die hun fiets fotograferen met mooie hoge carbon wielen, een prijs vermelden en dan vervolgens onderaan de advertentie vermelden dat de fiets zonder wielen wordt verkochtquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hetzelfde om je waar om tien uur 's avonds in het donker in een schuur te fotograferen
Dat doen fabrikanten ook, dan zie je een fiets met dura aids en dan staat erbij vanaf 999.-quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:36 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha, je komt 't allemaal tegen ja. Al is dat nog niet zo irritant als mensen die hun fiets fotograferen met mooie hoge carbon wielen, een prijs vermelden en dan vervolgens onderaan de advertentie vermelden dat de fiets zonder wielen wordt verkocht
Die mensen zijn commercieel gewoon handig. Elke fiets smoelt beter met pornowielen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:36 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha, je komt 't allemaal tegen ja. Al is dat nog niet zo irritant als mensen die hun fiets fotograferen met mooie hoge carbon wielen, een prijs vermelden en dan vervolgens onderaan de advertentie vermelden dat de fiets zonder wielen wordt verkocht
Ik heb denk ik de enige auto ter wereld waar maar 1 type van is, en geen optie's heeft. Externe dingen als getinte ruiten, zwarte velgen en fietsendrager buiten beschouwing latende.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die mensen zijn commercieel gewoon handig. Elke fiets smoelt beter met pornowielen.
Als ik een proefrit in een nieuwe auto maak krijg ik m ook full-options mee zodat ik het potentieel ervan begrijp, maar ik ga niet al die opties bestellen he.
De opties voor die bak zijn inderdaad erg minimaal...quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de enige auto ter wereld waar maar 1 type van is, en geen optie's heeft. Externe dingen als getinte ruiten, zwarte velgen en fietsendrager buiten beschouwing latende.
Ja, en een fiets past er niet fatsoelijk in zonder hem gelijk uit elkaar te moeten halen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:31 schreef Oksel het volgende:
En tóch is die van mij uniek, door de ZWARTE velgen. Onder de WITTE auto. Gvd. Kleurloos saai kutding.
Zo uniek is dat toch niet? Zijn tig witte Opel Corsa's met zwarte velgen in omloopquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:31 schreef Oksel het volgende:
En tóch is die van mij uniek, door de ZWARTE velgen. Onder de WITTE auto. Gvd. Kleurloos saai kutding.
Dit is nou precies de reden dat ik bij BB problemen/vragen altijd rechtstreeks naar de FM gaquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:02 schreef muzas het volgende:
Die giant is PF86 ofzo. Volgens een site die 400e stond in de zoekresultaten. Klinkt als zonnebrand.
Gek dat dat zelfs op de site van giant niet te vinden is. Maar dan heb ik een probleem wat betreft sram toch? Ik kom daar alleen GXP (externe lagers?) en PressFit30 tegen volgens mij.
De FM gaat het niet tof vinden als ik hem vraag of ie me wil helpen met het kopen van een groep op internetquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:04 schreef iScream. het volgende:
[..]
Dit is nou precies de reden dat ik bij BB problemen/vragen altijd rechtstreeks naar de FM ga
Zit er bij jou geen shimano PressFit in?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:02 schreef muzas het volgende:
Die giant is PF86 ofzo. Volgens een site die 400e stond in de zoekresultaten. Klinkt als zonnebrand.
Gek dat dat zelfs op de site van giant niet te vinden is. Maar dan heb ik een probleem wat betreft sram toch? Ik kom daar alleen GXP (externe lagers?) en PressFit30 tegen volgens mij.
Ik snap hier niks vanquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zit er bij jou geen shimano PressFit in?
Dan kun je gewoon een SM-BBxx-41B erin rammen (xx is bijvoorbeeld 71: https://www.bike-componen(...)t-41x86-5-mm-p32953/).
Oh, ik dacht dat je gewoon je huidige bracket wilde vervangen. Dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van![]()
Da's shimano... En wat nou als ik SRAM of Campa op die giant wil zetten? Of een FSA of Q-rings...
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:30 schreef dop het volgende:
sram is bb30 shimano niet, en als je campy op die gaint gaat zetten dan kom ik hem persoonlijk door midden zagen
http://www.mantel.com/blo(...)ackets-en-trapassen/quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:32 schreef muzas het volgende:
[..]Zou zonde zijn van die giant he?
Dus SRAM kan niet op die giant? want die giant is geen bb30?
3. BB86/92 PRESS FIT deesquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:37 schreef dop het volgende:
[..]
http://www.mantel.com/blo(...)ackets-en-trapassen/
wel type bracket heeft jou gaint
Dat is een groot mysterie... Kan het nergens echt vinden.. Wel op andere vage fora lees ik PF86 ofzo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:37 schreef dop het volgende:
[..]
http://www.mantel.com/blo(...)ackets-en-trapassen/
wel type bracket heeft jou gaint
Beetje een meisjesfiets. Qua geometrie zo op het oog.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:48 schreef Oksel het volgende:
Dis best grappig ding toch?
[ afbeelding ]
PF86 is het bracket breeder dan bij bb30.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is een groot mysterie... Kan het nergens echt vinden.. Wel op andere vage fora lees ik PF86 ofzo.
Maar kwam net deze tegen; http://www.giant-bicycles(...)es%2020080504_EN.pdf
Ik moet volgens dat tabelletje dan dus een adapter hebben. En dan dus het GXP crankstel.
Niet met deze;quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:50 schreef dop het volgende:
[..]
PF86 is het bracket breeder dan bij bb30.
dus nee kan niet volgens mij cracks/as van sram is te kort
en dan een GXP crankstel?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:47 schreef ratatat het volgende:
Ik gok deze:
http://www.futurumshop.nl(...)m-bracket-bb86.phtml
als die passen wat is dan de breedte , je bracketpot word toch nooit smaller , blijft 86/92quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet met deze;
[..]
en dan een GXP crankstel?
Het moet toch mogelijk zijn iets anders dan een shimano crankstel op zo'n giant te prakken.
Tnx overigens dop.. Leerzaam dit.
ik denk dat muzas met gemak onder de 15% vet zitquote:
Die link van futurum zegt niks over breedte, maar 'geschikt voor bb86 frames' dat is die giant toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:06 schreef dop het volgende:
[..]
als die passen wat is dan de breedte , je bracketpot word toch nooit smaller , blijft 86/92
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heeft wel met de aanslagen van de cracks en breedte van de afscherm bussen te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Die link van futurum zegt niks over breedte, maar 'geschikt voor bb86 frames' dat is die giant toch?
Die breedtes zijn ook verwarrend.. uiteindelijk staan de cranks, ongeacht systeem, evenver uit elkaar? anders krijg je enorme verschillen in q-factor?
Moeilijke shit dit. Doe mij maar radiotherapie.
Ik denk dat we een beetje langs elkaar heen praten? (of niet, want ik snap deze materie niet zo goed) maar neem nu dit:quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef dop het volgende:
[..]
heeft wel met de aanslagen van de cracks en breedte van de afscherm bussen te maken.
als je een draaibank hebt kun je het uiteindelijk wel passen maken , maar denk dat je dat niet wil.
maar goed ik ben ook niet 100% zeker.
op een bb30 crack-as komen nog afdichtingen en spacers, misschien als je die weg kan laten dat het dan wel net past
als die crank langere trapas heeft , wat zou kunnen dan past die.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik denk dat we een beetje langs elkaar heen praten? (of niet, want ik snap deze materie niet zo goed) maar neem nu dit:
http://www.bakkerracingpr(...)e/sram-force-22.html
Daar zie ik bij trapas gxp pressfit 86 staan... Dat past toch in die Giant? En dan dus het GXP crankstel erbij (die normaliter ook geschikt is voor externe lagers volgens mij)
Ik probeer geen bb30 as in mn giant te proppen, of bb30 cranks op een 86as te prakken...
Doe dan deze, zo is de propel echt een gave fiets, met lekkere knalkleuren allebei:quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:48 schreef Oksel het volgende:
Dis best grappig ding toch?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:29 schreef Patroon het volgende:
Die schuine buis is wel handig. Komt de pens er niet tegen aan
Dat heeft die canadeze framebouwer ook. Zonde ja. Ben de naam even kwijtquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die Propel is wel echt mooi. Jammer alleen van de kabel naar de voorrem. Die loopt zo slordig.
Als ik een aerobike mocht kiezen ging ik toch voor de Canyon Aeroad of de Scott Foil.
Of natuurlijk de Venge
Waarom fiets je dan toch nog zo langzaam?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Die 82kg is wel als ik gepoept heb niet verder vertellen.
Vind ik echt mooi ding.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Doe dan deze, zo is de propel echt een gave fiets, met lekkere knalkleuren allebei:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(dan nog wel ff compleet zwart zadel erop)
netjes d1quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waarom fiets je dan toch nog zo langzaam?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waarom fiets je dan toch nog zo langzaam?
Cervelo zal je wel bedoelenquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heeft die canadeze framebouwer ook. Zonde ja. Ben de naam even kwijt
Bij de twee custom frames die ik heb is dat inderdaad gedaan. Bij m'n Bioracer koos ik zelf voor een oversized bovenbuis maar gewone onderbuis en zitbuis. Bij m'n Bob Jackson vroegen ze me om een foto op te sturen van hoe ik een fiets belaad op vakantie. Dat is iets van 50% voor en 50% achter. Op basis daarvan is gekozen voor een oversized balhoofdsbuis en balhoofd (waar normaal regular zou komen). Alle buizen zijn trouwens ook een tikje oversized op m'n Bob Jackson.quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ze bij Baum ook doen is de dikte's van de buizen aanpassen op je gewicht, rijstijl en gewenst comfort. Doen ze dat eigenlijk bij alle custom frame's?
Die vind ik eigenlijk wel leukquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Moest van een dikke pauper op scooter maar "opkankeruh naar Frankrijk"
De tour komt er weer aan
Wel beetje lafjes he, om 2 aparte ritten als 1 te rekenen op Strava...quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:08 schreef muzas het volgende:
Handjes op het stuur in de zonIntens lekker toeren.
[..]
Die vind ik eigenlijk wel leuk
Doe ik ook altijd, anders krijg je een soort kanovinnie/fortytwo effect; het dashboard raakt ernstig bevuild.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wel beetje lafjes he, om 2 aparte ritten als 1 te rekenen op Strava...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |