SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje afhankelijk van de details kun je ze in Rusland kopen voor tussen de 500 en de 1000 Euro. Maar dat is de prijs aan de deur van de leverancier. Meestal een kleinere framebouwer met een paar man personeel. De framebouwer waar een maat van me z'n frame kocht ligt zowat tegenover het ruimtevaartcentrum even buiten Moskou.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:07 schreef ratatat het volgende:
Niet op maat gemaakte frames vanaf zo'n 1500 als ik even snel rondkijk. Custom zal natuurlijk wel wat duurder zijn. Volgens mij heeft Ivo wel wat verstand van zulke bouwers.
zo'n shirt kost nog 99 euro ook!!quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:10 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.facebook.com/Futurumshop/posts/917070141668633
Terwijl het bolle toerders, soigneefouten en teambroekjes all over the place is. En bijna niemand in futurumkledij![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zo'n shirt kost nog 99 euro ook!!![]()
http://www.futurumshop.nl(...)original-black.phtml
Die complete lijn van hun is knetter duurquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zo'n shirt kost nog 99 euro ook!!![]()
http://www.futurumshop.nl(...)original-black.phtml
Pak nou eens door man. Je kan daarna toch nog wel doorfietsen op een gewoon tempo?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef Levitas het volgende:
Een paar weken niet kunnen fietsen ivm drukke planning.. Een interval in het kader van "diep gaan moet je leren" is dan niet echt een goed idee.
Kwam kotsend langs de weg te staanach, in ieder geval diep gegaan, maar daarna was het wel klaar en veel te snel huiswaarts moeten keren.
Jammer man, aan de andere kant, je hebt wel een baan en die had je 2 maanden terug ook nie.quote:
Wat kano zegt. Na het kotsen gewoon op die fiets stappen, lekker herstellen en de kilometers maken die je gepland had.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef Levitas het volgende:
Een paar weken niet kunnen fietsen ivm drukke planning.. Een interval in het kader van "diep gaan moet je leren" is dan niet echt een goed idee.
Kwam kotsend langs de weg te staanach, in ieder geval diep gegaan, maar daarna was het wel klaar en veel te snel huiswaarts moeten keren.
dit dus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pak nou eens door man. Je kan daarna toch nog wel doorfietsen op een gewoon tempo?
Jij moet echt wat sterker in je koppie worden.
Maar dan zit ie niet meer in het vooraf opgestelde hartslagzoneplan he? Nee dan heeft het allemaal geen zin meer hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pak nou eens door man. Je kan daarna toch nog wel doorfietsen op een gewoon tempo?
Daarna 25 min in D2 naar huis gefietst.. Vond ik wel zatquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet gewoon rije met je kutje en niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Daarna 25 min in D2 naar huis gefietst.. Vond ik wel zat
Mentaal moet ik veel sterker worden ja, mee eens. En mezelf leren kennen/ leren temporiseren, want bij zulke inspanningen lijk ik mezelf meteen vanaf het begin op te blazen.
Klopt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:34 schreef ratatat het volgende:
Kotsen is ook niet goed hoor, moet je niet te vaak doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |