Die foto was al eens geweest, weet alleen niet meer wie het was.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
Spannende wending in de Titi quiz.
Nu met bonuspunten voor de piercing.
#TeamRTL7quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:34 schreef YokiKater het volgende:
Hahahaha, dat eerste gifje in de OP, hahahahaha!![]()
Misschien heeft hij net een betoog op het internet getypt over de algehele commercialiteit van het kerstfeest in de VS.quote:
Denk 1, ligt het meest voor de hand, dus dan zal het wel weer niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die foto was al eens geweest, weet alleen niet meer wie het was.
Je gokt nu wel weer op dezelfde als vorige keerquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk 1, ligt het meest voor de hand, dus dan zal het wel weer niet.
Wanneer was deze?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je gokt nu wel weer op dezelfde als vorige keer
Heb de link gepost in dat topic.quote:
Nu las ik kutten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er ook al een wie heeft de grootste kuiten topic?
Dat ben jij toch helemaal niet?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diamanten koppel
Matt en Jess zijn erg betrokken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En ook nog voor het onderwijs opkomen, goed bezig.
quote:
Met dat kapsel lijkt hij een beetje op een kiddy diddler. En Jessica trekt een "Am I about to be raped?" gezichtje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.funnyordie.com(...)n-legend-queen-rania
Matt is wel een beetje agressief.
Hm, dit vind ik maar een vervelend filmpje. Wist ook niet dat dat John Lennon was tot zijn naam genoemd werdquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.funnyordie.com(...)n-legend-queen-rania
Matt is wel een beetje agressief.
Ik denk niet dat het John Lennon was.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dit vind ik maar een vervelend filmpje. Wist ook niet dat dat John Lennon was tot zijn naam genoemd werd
En dat van Shakira is heel ergens opgenomen ofzo? Ziet er gek uit.
Zijn kapsel lijkt daar wel een beetje op mijn kapselquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met dat kapsel lijkt hij een beetje op een kiddy diddler. En Jessica trekt een "Am I about to be raped?" gezichtje.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het John Lennon was.
Daarom win ik vaak bij Trivia Crack.
Niet als het gefreshed is zoals het kapseltje van Fylax.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn kapsel lijkt daar wel een beetje op mijn kapsel
Ik zal binnenkort maar even mijn haartjes freshen inderdaad. Zal ik ook voor de Matt Damon bald look gaan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet als het gefreshed is zoals het kapseltje van Fylax.
Dat is wel een gewaagde look, niet iedereen kan die hebben. Maar als iemand het kan ben jij het.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort maar even mijn haartjes freshen inderdaad. Zal ik ook voor de Matt Damon bald look gaan?
Staat mij prima, alsof ik net uit de gevangenis kom.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort maar even mijn haartjes freshen inderdaad. Zal ik ook voor de Matt Damon bald look gaan?
Oh LOL, jezus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het John Lennon was.
Daarom win ik vaak bij Trivia Crack.
Wat heb je nou nog meer gemillimeterd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat mij prima, alsof ik net uit de gevangenis kom.
Ik doe het toch maar niet, ik strijk graag met mijn hand door mijn haar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel een gewaagde look, niet iedereen kan die hebben. Maar als iemand het kan ben jij het.
Oh gaan we weer zo beginnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marianne denkt dat John Lennon een Turkse cabaretier is.
Die zitten er niet in.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Robin Williams en Ben Affleck er in zitten denk ik dat ik weet welke.
Oh okee, pff weet ik allemaal niks van.quote:
quote:
Alleen wetenschap en mythologie.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, pff weet ik allemaal niks van.
Wat nee?quote:
Zou je dit nog verder willen onderbouwen of kan ik dit als verklaring opschrijven?quote:
Yoki is verder niet tot antwoorden verplicht.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je dit nog verder willen onderbouwen of kan ik dit als verklaring opschrijven?
Een trap van zijn legerkisten kan je krijgen!quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je dit nog verder willen onderbouwen of kan ik dit als verklaring opschrijven?
Nee ik ga het niet verder onderbouwen, knoop het maar gewoon even goed in je oren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
¿Que, no comprendo cabron?quote:
Maar ik heb niet van die iets te grote oren waar je een knoop in kunt leggenquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik ga het niet verder onderbouwen, knoop het maar gewoon even goed in je oren.
Schokkend.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
John Legend is ook heel bekend vanwege dit:
Je zei dat het schokkend was. Ik vind het wel meevallen. Heb het wel onthouden, dus het heeft blijkbaar wel indruk gemaaktquote:
Ja jij die naar een neger met een strakke plasser kijkt, verrassend weer dit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zei dat het schokkend was. Ik vind het wel meevallen. Heb het wel onthouden, dus het heeft blijkbaar wel indruk gemaakt
Je moet toch wat he?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij die naar een neger met een strakke plasser kijkt, verrassend weer dit.
Whaha, daar sta je danquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
John Legend is ook heel bekend vanwege dit:
Het is ook geen verwijt he, slechts een constatering.quote:
Een juiste in dit geval.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook geen verwijt he, slechts een constatering.
quote:
Misschien soms wat moeilijk van begripquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij net zo autistisch als Elflettering?
En andersom, dat je met een gozer staat te dansen en opeens iets hards tegen je been voelt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:51 schreef Specularium het volgende:
Was vroeger ook spannend bij schuifelen, hopen dat je geen erectie krijgt.
Misschien is dat wel zijn sportsok.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En andersom, dat je met een gozer staat te dansen en opeens iets hards tegen je been voelt.
Of een banaan, je weet het niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is dat wel zijn sportsok.
Eigenlijk wel belachelijk natuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het is nog niet eens 1 uur en hij wil al tekenen.
Dat is een compliment.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En andersom, dat je met een gozer staat te dansen en opeens iets hards tegen je been voelt.
Ik was al onderweg naar mijn sok ja, maar misschien pak ik Jinek nog even.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
Maar misschien doet Mani dan mee, hoewel die al wel op bed zal liggen, die vuige homo.
Beter doe je gewoon even meequote:Op woensdag 10 juni 2015 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was al onderweg naar mijn sok ja, maar misschien pak ik Jinek nog even.
Kom je ook sketchen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren ooit zo een compliment te hebben gekregen.
Ok maar dan moeten er wel mensen joinen.quote:
Johannes sobersoquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar dan moeten er wel mensen joinen.
Als jij joint ga ik joinenquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar dan moeten er wel mensen joinen.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig heb ik niet dat hele spel zitten opstarten.
Iemand zou daar eens iets aan moeten doen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Elfje loopt weer helemaal leeg over Arjen Lubach in het Jinek topic.
Hahaha, jeetje wat origineel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
Ik las hier een woord verkeerd
[ afbeelding ]
True Love is hongerige kinderen aanranden in Afrika.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
Eric Crouton heeft 'True Love' op zijn vingers getatoeëerd.
Daarmee raakt ie wel de kern van het leven.
Dat was zeker 5 seizoenen topkwaliteit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk nu naar The Office US.
Je bent zelf al zeker 5 seizoenen topkwaliteit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was zeker 5 seizoenen topkwaliteit.
En ik ben nog lang niet over de shark gesprongen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf al zeker 5 seizoenen topkwaliteit.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ik ben nog lang niet over de shark gesprongen.
Hoe diep gaat deze show, Inception is er niks bij.quote:
Nee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een blikje cola op, is het dan normaal dat je er koppijn van krijgt.
Aan wie wil je niet de groeten doen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:40 schreef LTVDK het volgende:
Ok, leuk om sommigen van jullie gekend te hebben dan.
De hoofdpijn verdwijnt vanzelf wel weer. Kan ook door slaapgebrek komen, of iets dergelijks.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:40 schreef LTVDK het volgende:
Ok, leuk om sommigen van jullie gekend te hebben dan.
Slaapgebrek doe ik niet aan. Ben gewoon die zoete troep niet gewend denk ik. Smaakt ook best vreemd zonder drank er inquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De hoofdpijn verdwijnt vanzelf wel weer. Kan ook door slaapgebrek komen, of iets dergelijks.
Je kunt voortaan ook varianten met minder suiker kiezen, zoals Coca-Cola Life.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slaapgebrek doe ik niet aan. Ben gewoon die zoete troep niet gewend denk ik. Smaakt ook best vreemd zonder drank er in
Kan hij zijn ene testikel gelijk inleveren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt voortaan ook varianten met minder suiker kiezen, zoals Coca-Cola Life.
Waarom?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan hij zijn ene testikel gelijk inleveren.
Eigenlijk is die zooi gewoon smerig, cola smaakt alleen fatsoenlijk met een goede scheut rumquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt voortaan ook varianten met minder suiker kiezen, zoals Coca-Cola Life.
Ik ben te veel een zoetekauw om cola niet lekker te vinden. Ik kies de laatste tijd wel vaker voor Coca-Cola Life. Zit minder suiker in, is gezoet met natuurlijke zoetstoffen en bevat geen chemische zoetstoffen. Is prima te drinken en nét een tandje minder zoet dan gewone cola.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk is die zooi gewoon smerig, cola smaakt alleen fatsoenlijk met een goede scheut rum.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
Nee, is hersenbloeding waarschijnlijk.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 11 juni 2015 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben te veel een zoetekauw om cola niet lekker te vinden. Ik kies de laatste tijd wel vaker voor Coca-Cola Life. Zit minder suiker in, is gezoet met natuurlijke zoetstoffen en bevat geen chemische zoetstoffen. Is prima te drinken en nét een tandje minder zoet dan gewone cola.
Ik deed even een REV'je.quote:Op donderdag 11 juni 2015 01:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Met je vuige spam.
Is lekkerder om het apart te drinken, niet mixen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk is die zooi gewoon smerig, cola smaakt alleen fatsoenlijk met een goede scheut rum.
Met een scheut Bacardi is het ook minder zoet, en tenminste wel te zuipenquote:Op donderdag 11 juni 2015 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben te veel een zoetekauw om cola niet lekker te vinden. Ik kies de laatste tijd wel vaker voor Coca-Cola Life. Zit minder suiker in, is gezoet met natuurlijke zoetstoffen en bevat geen chemische zoetstoffen. Is prima te drinken en nét een tandje minder zoet dan gewone cola.
Alleen met goede rum ja. En dan kan al die frisdrank gewoon keihard te tering krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2015 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is lekkerder om het apart te drinken, niet mixen.
Drie maanden lang, ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 02:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé, jij hier.
Heb je vakantie of zo?
Niet meer dan met schoolweken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal wel goed zijn voor je postcount op FOK! gok ik zo
Hoezo niet? Heb je een vakantiebaantje dan? Of ga je nog uitgebreid in het buitenland op vakantie?quote:
Nee en nee maar heb niet de hele dag zin in FOK!quote:Op donderdag 11 juni 2015 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo niet? Heb je een vakantiebaantje dan? Of ga je nog uitgebreid in het buitenland op vakantie?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik stoor me - in tegenstelling tot 95% van FOK! geloof ik - niet zo aan die nieuwe header, maar hij is wel grappig tegenstrijdig met deze slowchat...
[ afbeelding ]
Ik zag vanavond een reclame van Specsavers waarin een neger een meeuw uit de lucht sloeg, ik moest stiekem lachenquote:Op donderdag 11 juni 2015 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik stoor me - in tegenstelling tot 95% van FOK! geloof ik - niet zo aan die nieuwe header, maar hij is wel grappig tegenstrijdig met deze slowchat...
[ afbeelding ]
Volgens mij waardeert Harry dat soort humor wel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag vanavond een reclame van Specsavers waarin een neger een meeuw uit de lucht sloeg, ik moest stiekem lachen.
Ja ik vond het eigenlijk ook te grappigquote:Op donderdag 11 juni 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij waardeert Harry dat soort humor wel.
De nieuwe tekst:quote:Aparte subforumtekst voor NWS-SC
De introductie van grijze blokjes met uitleg over het subforum heeft woensdag het nodige stof doen opwaaien op FOK! De reacties zijn wisselend, het is waarschijnlijk gewoon een kwestie van gewenning.
Voor één specifiek topic heeft de leiding van FOK! toch een uitzondering gemaakt: de NWS-slowchat, in de volksmond ook wel bekend als baggercampingslowchat. met "leuke" gifjes. Deze NWS-SC had net als de rest van NWS de omschrijving: Discussieer hier diepgaander over de actualiteiten.
De FOK!-leiding heeft, gelet op de gemiddelde inhoud van het topic, besloten dat die tekst de lading niet geheel dekt. Daarom is speciaal voor de NWS-SC een vervangende tekst gemaakt.
Ajoh, die is toch op vakantie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 03:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik ruzie met timmmmm. En dat moet je niet willen.
Even kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had trouwens nog een tip in het weblog-topic geplaatst.
Zal te maken hebben dat je tegenwoordig tot je 18e leerplichtig kwalificatieplichtig bent http://www.onderwijsconsument.nl/kwalificatieplicht/quote:Op donderdag 11 juni 2015 06:47 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens het Journaal ben je een schooluitvaller als je met je mavo diploma niet naar het MBO gaat...
wtf
zijn de scholen zo slecht geworden dat je zonder HBO opleiding geen vakkenvuller bij de AH meer kan worden ?
Of gewoon #geslaagdt om het zekere voor het onzekere te nemenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Elfletterig het volgende:
Op Twitter zitten hele volksstammen zich alweer te verheugen op het feit dat #geslaagt vanmiddag ongetwijfeld trending is.
Je hebt tot tweemaal toe mijn naam goed geschreven.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:44 schreef Elfletterig het volgende:
Niemand die iets zegt over mijn grapje van vannacht.
Bedankt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt tot tweemaal toe mijn naam goed geschreven.
Denk het.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ook![]()
Mooi weer is altijd goed![]()
Doet de rest alsof ze een leven hebben?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie hebben het er al over gehad maar wat is het nut van die headers?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:25 schreef Danny het volgende:
Omdat mods sneller gaan ingrijpen bij offtopic gebagger is het bv wel handig als bij een topic in BNW duidelijk is waar het forum over gaat en voor bedoeld is. Mensen die niets hebben met dergelijke topics kunnen dan niet beweren dat ze niet wisten dat het ongewenst was om daar eens lekker te baggeren. Om maar iets te noemen
Op de index wordt de uitleg al veelal niet weergegeven en users die nu via google binnen komen snappen toch waar een topic over gaat en wat de bedoeling is.
Vind je dat serieus? Ik voel mij altijd veel beter met mooi weer.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles blijft gewoon hetzelfde, gewoon kut. Mooi weer of niet.
Of ik nou binnen zit met mooi weer of rotweer blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je dat serieus? Ik voel mij altijd veel beter met mooi weer.
Ja, doe vandaag maar even lekker normaal met je greppel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles blijft gewoon hetzelfde, gewoon kut. Mooi weer of niet.
Ohquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Of ik nou binnen zit met mooi weer of rotweer blijft hetzelfde.
Geen zin in.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, doe vandaag maar even lekker normaal met je greppel.
Ja doe jij nou maar mijn TR checkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, doe vandaag maar even lekker normaal met je greppel.
Je bent zelf toch al boter....quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom vergeet ik altijd boter te kopen?
Noem jij haar nu vettig?quote:
Jammer ditquote:
Beetje saai trainingskamp.quote:
Moet je mij iets vertellen?quote:
Is weer zo'n fantastisch idee van hem natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou ze qua plaats net één stapje lager zetten en ik zou ervoor kiezen om de kleuren van het forumgrid te laten terugkomen. Dat donkergrijze oogt een beetje somber. Voorbeeldje voor MUZ:
Er valt niks te discussieren over mijn inhoudelijke kwaliteitenquote:Op donderdag 11 juni 2015 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De nieuwe tekst:
[ afbeelding ]
Busreizen zijn saai.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja doe maar even.
Waarom eigenlijk?
Dat is de grap, het is de fotograaf zelfquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moeten wij nu zoeken achter welke boom een terrorist zit?
Timmmmmm is een vorm van terreur?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de grap, het is de fotograaf zelf.
Laat mij eens met rust.quote:Op donderdag 11 juni 2015 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De nieuwe tekst:
[ afbeelding ]
Wel redelijk ja, hij wil altijd alles dood en/of kapot.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Timmmmmm is een vorm van terreur?
Dat heb ik nog nooit eerder gehoord.
Volgens mij is zijn aanwezigheid daar gewoon een open sollicitatie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel redelijk ja, hij wil altijd alles dood en/of kapot.
'Als het kalifaat niet naar jou toe komt, ga je zelf naar het kalifaat'quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn aanwezigheid daar gewoon een open sollicitatie.
Behalve in bussen waar geen wifi in zit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
In de bus werkt de wiefie wel altijd goed.
http://www.omroepflevolan(...)nger-naar-ziekenhuisquote:De brandweer in Emmeloord is woensdagmiddag uitgerukt om een nieuwsgierige jongen uit een benarde positie te halen.
De jongen zat met zijn vinger vast in een afzetpaaltje aan de Monnickendamstraat in de Zuidert. Ondanks diverse pogingen van de brandweer en ambulancepersoneel kon de jongen niet van het paaltje worden bevrijd.
Daarom is het slachtoffer met paal en al naar het ziekenhuis gebracht waar artsen de jongen van zijn last hebben bevrijd.
Geldt dat ook voor jou en Yasmin?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Als het kalifaat niet naar jou toe komt, ga je zelf naar het kalifaat'
Net alsof ik voor mijn plezier naar de Zuidert zou gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:30 schreef Fokker89 het volgende:
Johannes wou ook eens weten hoe het is om iets te vingeren
[..]
http://www.omroepflevolan(...)nger-naar-ziekenhuis
Westside motherfucker!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof ik voor mijn plezier naar de Zuidert zou gaan.
Al is het altijd nog beter danWest
Deze journalist had de schijtlolbroek weer aan.quote:Daarom is het slachtoffer met paal en al naar het ziekenhuis gebracht waar artsen de jongen van zijn last hebben bevrijd.
Djeez doet nu ook regionaal werk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze journalist had de schijtlolbroek weer aan.
Waarom zouden wij naar het kalifaat gaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor jou en Yasmin?
Ik dacht dat je geïnteresseerd was in haar kalifaat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zouden wij naar het kalifaat gaan.
Ik heb het hem nog niet verteld.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geïnteresseerd was in haar kalifaat.
Heet dat tegenwoordig zo?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geïnteresseerd was in haar kalifaat.
Gelukkig maar.quote:Inmiddels is de paal van de vinger verwijderd. De jongen en de paal maken het goed, zo meldt zijn vader op onze Facebook pagina
Mij laten denken dat ik bijzonder ben en dan zulke verhalen horenquote:
Haha, goeie grap.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mij laten denken dat ik bijzonder ben en dan zulke verhalen horen
Dit gaat alleen over onze emigratie naar het kalifaat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mij laten denken dat ik bijzonder ben en dan zulke verhalen horen
We gaan naar het Kalifaat. Over 2 maanden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Ja nou weet ik het ook allemaal niet meer hoor
Echtquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We gaan naar het Kalifaat. Over 2 maanden.
Het was eigenlijk een verassing maar ze hebben het verpest.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
EchtIk ga gelijk een Thawb laten aanmeten morgen
.
Is het voor die vent niet goedkoper om gewoon te zeggen dat 'ie d'r een hoer vindtquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer "leuke" gifjes.
Ach ja, het lag er al een tijdje dik bovenop maar als LTDVK dan de hints niet snapt moet je hem op een gegeven moment niet meer in spanning laten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een verassing maar ze hebben het verpest.
Ik ben soms een beetje naïef jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ja, het lag er al een tijdje dik bovenop maar als LTDVK dan de hints niet snapt moet je hem op een gegeven moment niet meer in spanning laten.
Specupapa is er niet om ons in het gareel te houdenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:39 schreef Fokker89 het volgende:
mogen we nou deze hele dag hier niet meer reageren?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal te maken hebben dat je tegenwoordig tot je 18e leerplichtig kwalificatieplichtig bent http://www.onderwijsconsument.nl/kwalificatieplicht/
Toen ik zelf naar school ging was de MTS een 4 jarige opleiding op een zeer hoog niveau.. Nu is mijn vraag wat is MBO-2 niveau ?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal te maken hebben dat je tegenwoordig tot je 18e leerplichtig kwalificatieplichtig bent http://www.onderwijsconsument.nl/kwalificatieplicht/
Niks.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Toen ik zelf naar school ging was de MTS een 4 jarige opleiding op een zeer hoog niveau.. Nu is mijn vraag wat is MBO-2 niveau ?
Theoretische leerweg is niveau 4 (het hoogste). Niveau 2 zijn vaak de praktische richtingen die vroeger onder het VBO/LBO vielen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:47 schreef arjan1112 het volgende:
Maar wel meer dan Mavo ( vmbo theoretische leerweg ) ?
Ja oke. Maar wat is MBO-2 ?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Theoretische leerweg is niveau 4 (het hoogste). Niveau 2 zijn vaak de praktische richtingen die vroeger onder het VBO/LBO vielen.
Laagste niveau MBO die maar 2 jaar duurt.quote:
https://www.nti.nl/veelge(...)etekent-mbo-niveau-2quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef arjan1112 het volgende:
dat heette eerst anders
ehh..
kmbo ofzo
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.nti.nl/veelge(...)etekent-mbo-niveau-2
wat een ONZIN met alleen basisschool ken je zo een baantje ook wel, je collega legt het een paar keer uit en je kan het gewoonquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.nti.nl/veelge(...)etekent-mbo-niveau-2
Zoals 90% van al het werk, er is weinig specialisme meer tegenwoordig waar je echt voor moet leren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:53 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
wat een ONZIN met alleen basisschool ken je zo een baantje ook wel, je collega legt het een paar keer uit en je kan het gewoon
Sssst ... straks pikken ze ons idee nogquote:
Denk je dat ze er interesse in zouden hebben?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sssst ... straks pikken ze ons idee nog
Hou die onzin dan lekker in je DMquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sssst ... straks pikken ze ons idee nog
Die viespeuken hier wel ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk je dat ze er interesse in zouden hebben?
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm heb je wel een punt ja![]()
We gaan rijk worden![]()
quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:19 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet een beetje orde houden hier nu specu het schip verlaten heeft.
Jonge, jij hebt niet eens een tagjequote:Op donderdag 11 juni 2015 14:19 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet een beetje orde houden hier nu specu het schip verlaten heeft.
Ik ben een stillequote:Op donderdag 11 juni 2015 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jonge, jij hebt niet eens een tagje.
Stasi-agent gespot.quote:
Zo zou onze hond ook kunnen doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik had hem al gehoord ja, lekker deuntje. Ik heb nog een hondenfilmpje voor jullie.
Haha, nee zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik klikte 'Los conflicten op' aan, is nu al het gezeik in het Midden-Oosten afgelopen?
[ afbeelding ]
Gaat het weer over die schijt huisdieren?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:51 schreef Specularium het volgende:
Ik snap niks van dit gesprek.
Tot zover, tot morgen!
Dan doe je er tenminste wat moeite voorquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:09 schreef Perrin het volgende:
Vrouw crasht in tunnel: remsporen op het plafond
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |