Die foto was al eens geweest, weet alleen niet meer wie het was.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
Spannende wending in de Titi quiz.
Nu met bonuspunten voor de piercing.
#TeamRTL7quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:34 schreef YokiKater het volgende:
Hahahaha, dat eerste gifje in de OP, hahahahaha!![]()
Misschien heeft hij net een betoog op het internet getypt over de algehele commercialiteit van het kerstfeest in de VS.quote:
Denk 1, ligt het meest voor de hand, dus dan zal het wel weer niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die foto was al eens geweest, weet alleen niet meer wie het was.
Je gokt nu wel weer op dezelfde als vorige keerquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk 1, ligt het meest voor de hand, dus dan zal het wel weer niet.
Wanneer was deze?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je gokt nu wel weer op dezelfde als vorige keer
Heb de link gepost in dat topic.quote:
Nu las ik kutten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er ook al een wie heeft de grootste kuiten topic?
Dat ben jij toch helemaal niet?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diamanten koppel
Matt en Jess zijn erg betrokken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En ook nog voor het onderwijs opkomen, goed bezig.
quote:
Met dat kapsel lijkt hij een beetje op een kiddy diddler. En Jessica trekt een "Am I about to be raped?" gezichtje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.funnyordie.com(...)n-legend-queen-rania
Matt is wel een beetje agressief.
Hm, dit vind ik maar een vervelend filmpje. Wist ook niet dat dat John Lennon was tot zijn naam genoemd werdquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.funnyordie.com(...)n-legend-queen-rania
Matt is wel een beetje agressief.
Ik denk niet dat het John Lennon was.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dit vind ik maar een vervelend filmpje. Wist ook niet dat dat John Lennon was tot zijn naam genoemd werd
En dat van Shakira is heel ergens opgenomen ofzo? Ziet er gek uit.
Zijn kapsel lijkt daar wel een beetje op mijn kapselquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met dat kapsel lijkt hij een beetje op een kiddy diddler. En Jessica trekt een "Am I about to be raped?" gezichtje.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het John Lennon was.
Daarom win ik vaak bij Trivia Crack.
Niet als het gefreshed is zoals het kapseltje van Fylax.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn kapsel lijkt daar wel een beetje op mijn kapsel
Ik zal binnenkort maar even mijn haartjes freshen inderdaad. Zal ik ook voor de Matt Damon bald look gaan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet als het gefreshed is zoals het kapseltje van Fylax.
Dat is wel een gewaagde look, niet iedereen kan die hebben. Maar als iemand het kan ben jij het.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort maar even mijn haartjes freshen inderdaad. Zal ik ook voor de Matt Damon bald look gaan?
Staat mij prima, alsof ik net uit de gevangenis kom.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort maar even mijn haartjes freshen inderdaad. Zal ik ook voor de Matt Damon bald look gaan?
Oh LOL, jezus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het John Lennon was.
Daarom win ik vaak bij Trivia Crack.
Wat heb je nou nog meer gemillimeterd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat mij prima, alsof ik net uit de gevangenis kom.
Ik doe het toch maar niet, ik strijk graag met mijn hand door mijn haar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel een gewaagde look, niet iedereen kan die hebben. Maar als iemand het kan ben jij het.
Oh gaan we weer zo beginnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marianne denkt dat John Lennon een Turkse cabaretier is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |