The floor is lava!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Good.
Ik ging net de was ophangen, en er viel een sok op de grond.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOES.
Je moet wel eten hoor!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:04 schreef Sarasi het volgende:
O: Banaan
L: Twee volkoren crackers met olijfolieboter en kipfiletbieslook
D: Durum.
S: Halfuurtje hardlopen
Vandaag goddank laatste dag (*O*) maar dit verslag MOET echt af vanavond en ik mis van alles en huiliehuilie spreek me morgen maar weer. Alhoewel, morgen ga ik uit eten met een lopend buffet. Dus zullen we overmorgen doen?
Nouja, ik stond wel pas om elf uur op ofzo he.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet wel eten hoor!Een banaan als ontbijt en dan twee crackers met magere kipfilet als lunch en dat is het tot je avondeten?! Je hersenen hebben voedsel nodig om te kunnen concentreren, daarbij zou ik alleen maar afgeleid worden als mijn maag zou rammelen, maar dat ben ik
En dan is het normaal om de hele dag zo weinig te eten? Slechte smoes hoor, dat is echt ongezond! Maar een keuze natuurlijk. Wil je heel snel afvallen of zo voor een bepaalde periode?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nouja, ik stond wel pas om elf uur op ofzo he.Misschien neem ik straks nog een bakje yoghurt ofzo, hangt er even vanaf hoe lang ik nog bezig ben...
Laat opstaan, vier uur werken en daarna de hele avond met een verslag bezig zijn, ja. Dan vergeet ik te eten omdat ik gewoon geen honger krijg. Dat is ook waarom ik uiteindelijk om acht uur maar nog durum besteld heb, om toch nog even iets te eten en omdat ik er anders niet aan toe zou komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:52 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
En dan is het normaal om de hele dag zo weinig te eten? Slechte smoes hoor, dat is echt ongezond! Maar een keuze natuurlijk. Wil je heel snel afvallen of zo voor een bepaalde periode?
Ik zal me morgen ongegeneerd volproppen tijdens het buffet ter compensatie.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Sarasi goed eten hoorbelangrijk voor inderdaad concentratie en dergelijke
Mensen en hun extremenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik zal me morgen ongegeneerd volproppen tijdens het buffet ter compensatie.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen en hun extremen![]()
Maar het is af![]()
Hoeveel drank heb je nu op?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:17 schreef Lonaa het volgende:
Day after legday .
Heb het warm, benauwd, en geen zin om te eten.
Ik was thuis en nuchter gisteren. 3 liter spa rood, verder niks.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoeveel drank heb je nu op?![]()
drankjes
Weten wat je nodig hebt aan kcal en daar een stukje onder gaan zitten. Gebalanceerd eten qua vetten, eiwitten en koolhydraten. Dat in combinatie met een sport schema wat weer afgestemd is op je eten. En in principe hoef je niet fanatiek je buikspieren te trainen, die komen vanzelf naar voren wanneer je vetpercentage zakt.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:19 schreef YuckFou het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik heb een voeding/afval/tricky dingetje vraag...
Ik train sinds een maand of 6 nogal fanatiek, ook mn abs, en heb nog letterlijk 1 cm vet tussen spieren en vel, maar die ene centimeter wegkrijgen lijkt dus volkomen godsonmogelijk....
Ik eet zo'n beetje 6/7 keer per dag
O Havermout&whey&honing
T Kwark&fruit
L Uitsmijter/salade/Shake
T Broodje/Cracker rookvlees/pindakaas oid
D rijst kip&bonen
T verplichte handje nootjesmaar die dus lang niet altijd
U is een lilliputter?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Weten wat je nodig hebt aan kcal en daar een stukje onder gaan zitten. Gebalanceerd eten qua vetten, eiwitten en koolhydraten. Dat in combinatie met een sport schema wat weer afgestemd is op je eten. En in principe hoef je niet fanatiek je buikspieren te trainen, die komen vanzelf naar voren wanneer je vetpercentage zakt.
Ben nu zelf ook bezig en begin smorgens met zoveel mogelijk vetten eten. Na het sporten een combinatie van zoveel mogelijk eiwitten en koolhydraten. Op rust dagen eet ik nog eens 200 kcal minder en op de zondag (PSMF dag) 1000 kcal.
Dagen dat ik sport (maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag) -> 1680 kcal
Rustdagen -> 1400 kcal
Zondag -> 1000 kcal
Hiermee hoop ik binnen 2 maanden mijn vetpercentage te kunnen laten zakken van 15% naar 12%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |