Nee, maar het gaat in ieder geval niet meer verder weg.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:13 schreef CrunchySelf het volgende:
U mad? ¯\_(ツ)_/¯
Komt je doel wat dichterbij Lonaa?
тийм хялбарquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Тийм ээ, та сайн монгол ярьж болох вэ
quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo he. Nieuw ontbijt vult als (krijg toch allemaal) de tering. Was er ook heel erg lang mee bezig
Liste:
O: Haferflocken, Milch, Kakao und Nesquik
T: Banane
L: Vollkornbrot, Marmelade und Roulade
T: Banane
D: Keine AhnungWaarom doe je er nesquik en cacao bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
voor de grap eens een week stoppen met alcoholquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Mja, ik weet het wel, maar soms is het enorm frustrerend. En dat vond ik het gisteren. Netjes eten, sporten, goede keuzes maken en het dan niet terugzien.
Je bedoelt zoals ik al vanaf de 31e doe?quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
voor de grap eens een week stoppen met alcohol
volgens mij zag ik wijn in je lijstje staan. #nojudgingquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals ik al vanaf de 31e doe?
Ja, vanmiddag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:52 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
volgens mij zag ik wijn in je lijstje staan. #nojudging
ow ok ik dacht van wel. Nou ja dan moet je of meer bewegen of minder etenquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag.![]()
Maar linksom of rechtsom heb ik de afgelopen 10 dagen niet gedronken.
Jawel, je had een biertje zondagquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag.![]()
Maar linksom of rechtsom heb ik de afgelopen 10 dagen niet gedronken.
Artoo herinnert me net aan het feit dat ik zondag wel 1 biertje gehad heb, tijdens het voetbaltoernooi.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:53 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ow ok ik dacht van wel. Nou ja dan moet je of meer bewegen of minder eten
Tip voor gekregen voor ne. Geeft er een lekker chocolade smaak aan, mijn hoeveelheden waren misschien iets teveel en dubbelop. Maar was eerste keerquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom doe je er nesquik en cacao bij?
Komt omdat je natuurlijk spieren aanmaaktquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Mja, ik weet het wel, maar soms is het enorm frustrerend. En dat vond ik het gisteren. Netjes eten, sporten, goede keuzes maken en het dan niet terugzien.
ik dacht dat je dan juist bleef hangen en niet zwaarder werdquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef -Peach het volgende:
[..]
Komt omdat je natuurlijk spieren aanmaakt
Ohja, lijstje:
O: overnight oats
L: 4 sneeën spelt, kip, tomaat, komkommer, sla, mayo
Ts: tonijn+curry, banaan, 2 rijstwafels barbecuesmaak
D: aardappeltjes, lamsburger, salade
S: benen
T: shake
Zit op 1700 kcal dus mag nog wat bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewicht vanochtend: 79,9The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:58 schreef tofastTG het volgende:
Stiekem toch wel erg tevreden met m'n gewichtsontwikkeling.Startgewicht: 87KG
netjes hoor !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewicht vanochtend: 79,9#team-anti-that-what-will-not-be-named
Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewicht vanochtend: 79,9Fear is the path to the Dark Side.
Thanks!quote:
Yes yes, er moet nog wel wat vanaf, maar het begin is er!quote:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewicht vanochtend: 79,9Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Niet verkeerd, kilo per week! Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewicht vanochtend: 79,9![]()
Ik had hele zachte, niet te zoete rose. In het park. In de schaduw.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:44 schreef -Peach het volgende:
Lekker! Goed weer voor witte wijn vandaag (rode mag ook natuurlijk)
Ik heb zin in alles.quote:
Dat klinkt zeer relaxedquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had hele zachte, niet te zoete rose. In het park. In de schaduw.
quote:
Alleen maar leuk als je straks al die foto's naast elkaar kunt zetten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:26 schreef Artoo het volgende:
Ohh morgen ga ik weer foto's maken. Als ik er aan denk.Hopelijk is er 'iets' te zien
Dat laatste.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat een rust hier. Iedereen aan het vreten? Of gewoon omgevallen van de honger?
Dit.quote:
Geen dieet, way of life jwz!quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Goddomme ik heb honger. Wat is dit voor hongerdieet.
Ja, dude, maar voor niet afvallen moet ik iets van 2400 kcal eten ofzo. Ik eet er 1800 want afvallen.quote:
I know.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Je wijn zit in de kcal van vandaag toch? Dat zijn niet echt vullende kcals, dat helpt niet
T kan ook goed tussen m'n oren zitten hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou ik toch eens je productkeuze bekijken, moet niet hoeven met 1800.
Nee lijkt mij ook niet. Ik zit ook zo rond de 1800 doorgaans en ik heb eigenlijk nooit mega honger. Wel lekkere trek altijd, maar hè, dat is niet zo erg als hongerquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou ik toch eens je productkeuze bekijken, moet niet hoeven met 1800.
Ja herkenbaarquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
T kan ook goed tussen m'n oren zitten hoor.Ik merk dat nu ik weer wat strakker wil eten ipv te lantefanteren, dat ik overal ZIN in heb.
Ja, goed, zie mijn reactie boven jequote:Op donderdag 11 juni 2015 20:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook niet. Ik zit ook zo rond de 1800 doorgaans en ik heb eigenlijk nooit mega honger. Wel lekkere trek altijd, maar hè, dat is niet zo erg als honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |