Brood is back up plan inderdaad. Die zakjes zijn wel lekker, maar vullen niet echt. Anders maak ik gewoon salades in bakjes die ik zo mee kan nemenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:17 schreef -Peach het volgende:
Kun je geen brood meenemen? Of anders koop je van die zakjes met fruit en noten, die hebben ze tegenwoordig ook wel, al weet ik niet hoeveel kcal dat is.
Pro tip: eet meer eieren, zo roei de kip uit bij de bron!quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:25 schreef Ryuuzen het volgende:
mijn lijste voor morgen
O: perzik met magere yoghurt
T: ijsje weet nog niet wat
L: noedels met kip
T: dadels met rozijnen
D: aardappels met Kip en aubergine
Lisjt overmorgen
O: Kellogs met melk
T: Aardbeien en een banaan
L: aarbeien op 3 boterhammen
t: sinasappels weet nog niet hoeveel
de rest moet ik nog verzinnen ik heb ook wat hulp nodig met het aantal kcal enzovoorts HELP ME
Wijn!quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:22 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: Duits zuurdesemroggebrood met 25 gram katenspek
S: Half uur hardlopen, wat squats, toen had ik pijn.
T: 150 gram kwark, 1 scoop whey, 100 gram rabarbermoes
L1: De helft van 300 gram venkel, 150 gram komkommmer en 300 gram rosbief
B: 5 km met hond
L2: De andere helft van m'n L
D: Pitabroodje met zelfgemaakte falafel.
T: 1 boterham en 1 kapje met filet americain.
T: 25 gram gerookte amandelen.
1809 kcal.
Morgen:
O: Boterham met filet americain
S: Ik hoop UB.
T: 200 gram kwark, 2 scoops whey, abrikozen
L: Gebakken champignons met ??
T: wijntjes in het park.
D: Zalm met paksoi en andere groente.
T: Ik denk fruit.
kippen dode bij de bron klinkt ook slimmerquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pro tip: eet meer eieren, zo roei de kip uit bij de bron!
Scheelt hoop kipfilet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:28 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
kippen dode bij de bron klinkt ook slimmer
doe ik wel team ei! haha ik eet meestal wel minimaal 2 per dag!quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:39 schreef CrunchySelf het volgende:
Dit vraagt om een team effort.
Paar eten de eieren, anderen de kippen.
Ik steun je! Mijn pannenkoeken prep kost al 12 eierenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
doe ik wel team ei! haha ik eet meestal wel minimaal 2 per dag!
Jelmer is duidelijk team kipquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik steun je! Mijn pannenkoeken prep kost al 12 eieren
Hier ook, lekker slapenquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:20 schreef gcjoel het volgende:
nou laatste maaltijd zit erin, weltrusten toedels!
hoe doe jij hardlopen met squats? Full stop en squaten? dan door rennen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:22 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: Duits zuurdesemroggebrood met 25 gram katenspek
S: Half uur hardlopen, wat squats, toen had ik pijn.
T: 150 gram kwark, 1 scoop whey, 100 gram rabarbermoes
L1: De helft van 300 gram venkel, 150 gram komkommmer en 300 gram rosbief
B: 5 km met hond
L2: De andere helft van m'n L
D: Pitabroodje met zelfgemaakte falafel.
T: 1 boterham en 1 kapje met filet americain.
T: 25 gram gerookte amandelen.
1809 kcal.
Morgen:
O: Boterham met filet americain
S: Ik hoop UB.
T: 200 gram kwark, 2 scoops whey, abrikozen
L: Gebakken champignons met ??
T: wijntjes in het park.
D: Zalm met paksoi en andere groente.
T: Ik denk fruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Oh wat, nee, ik deed ze daarnaquote:Op donderdag 11 juni 2015 07:46 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hoe doe jij hardlopen met squats? Full stop en squaten? dan door rennen?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo he. Nieuw ontbijt vult als (krijg toch allemaal) de tering. Was er ook heel erg lang mee bezig
Liste:
O: Haferflocken, Milch, Kakao und Nesquik
T: Banane
L: Vollkornbrot, Marmelade und Roulade
D: Keine Ahnungwir werden alles in Deutsch zu tun?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, auf diese Weisequote:
#team-anti-that-what-will-not-be-named
Ja, das ist wieder etwas anderesquote:Op donderdag 11 juni 2015 07:54 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
wir werden alles in Deutsch zu tun?
zum Glück habe ich Google Translatequote:Op donderdag 11 juni 2015 07:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, das ist wieder etwas anderes
Тийм ээ, та сайн монгол ярьж болох вэ?quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:02 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
zum Glück habe ich Google Translate
Nee, maar het gaat in ieder geval niet meer verder weg.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:13 schreef CrunchySelf het volgende:
U mad? ¯\_(ツ)_/¯
Komt je doel wat dichterbij Lonaa?
тийм хялбарquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Тийм ээ, та сайн монгол ярьж болох вэ
quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo he. Nieuw ontbijt vult als (krijg toch allemaal) de tering. Was er ook heel erg lang mee bezig
Liste:
O: Haferflocken, Milch, Kakao und Nesquik
L: Vollkornbrot, Marmelade und Roulade
D: Keine AhnungWaarom doe je er nesquik en cacao bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
voor de grap eens een week stoppen met alcoholquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Mja, ik weet het wel, maar soms is het enorm frustrerend. En dat vond ik het gisteren. Netjes eten, sporten, goede keuzes maken en het dan niet terugzien.
Je bedoelt zoals ik al vanaf de 31e doe?quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
voor de grap eens een week stoppen met alcohol
volgens mij zag ik wijn in je lijstje staan. #nojudgingquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals ik al vanaf de 31e doe?
Ja, vanmiddag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:52 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
volgens mij zag ik wijn in je lijstje staan. #nojudging
ow ok ik dacht van wel. Nou ja dan moet je of meer bewegen of minder etenquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag.![]()
Maar linksom of rechtsom heb ik de afgelopen 10 dagen niet gedronken.
Jawel, je had een biertje zondagquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag.![]()
Maar linksom of rechtsom heb ik de afgelopen 10 dagen niet gedronken.
Artoo herinnert me net aan het feit dat ik zondag wel 1 biertje gehad heb, tijdens het voetbaltoernooi.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:53 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ow ok ik dacht van wel. Nou ja dan moet je of meer bewegen of minder eten
Tip voor gekregen voor ne. Geeft er een lekker chocolade smaak aan, mijn hoeveelheden waren misschien iets teveel en dubbelop. Maar was eerste keerquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom doe je er nesquik en cacao bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |