Tip voor gekregen voor ne. Geeft er een lekker chocolade smaak aan, mijn hoeveelheden waren misschien iets teveel en dubbelop. Maar was eerste keerquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom doe je er nesquik en cacao bij?
Komt omdat je natuurlijk spieren aanmaaktquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Mja, ik weet het wel, maar soms is het enorm frustrerend. En dat vond ik het gisteren. Netjes eten, sporten, goede keuzes maken en het dan niet terugzien.
ik dacht dat je dan juist bleef hangen en niet zwaarder werdquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef -Peach het volgende:
[..]
Komt omdat je natuurlijk spieren aanmaakt
Ohja, lijstje:
O: overnight oats
L: 4 sneeën spelt, kip, tomaat, komkommer, sla, mayo
Ts: tonijn+curry, banaan, 2 rijstwafels barbecuesmaak
D: aardappeltjes, lamsburger, salade
S: benen
T: shake
Zit op 1700 kcal dus mag nog wat bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewicht vanochtend: 79,9The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:58 schreef tofastTG het volgende:
Stiekem toch wel erg tevreden met m'n gewichtsontwikkeling.Startgewicht: 87KG
netjes hoor !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewicht vanochtend: 79,9#team-anti-that-what-will-not-be-named
Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewicht vanochtend: 79,9Fear is the path to the Dark Side.
Thanks!quote:
Yes yes, er moet nog wel wat vanaf, maar het begin is er!quote:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewicht vanochtend: 79,9Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Niet verkeerd, kilo per week! Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewicht vanochtend: 79,9![]()
Ik had hele zachte, niet te zoete rose. In het park. In de schaduw.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:44 schreef -Peach het volgende:
Lekker! Goed weer voor witte wijn vandaag (rode mag ook natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |