Ik zei toch: het moet getweaked worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
Dat fietsdinges zou ik dus niet gaan kijken.
Is toch geen reet aan om te zien?
Gewoon een soort Death Race op de fiets? Ipv demarreren kunnen ze gewoon andere renners katapulteren, lekker van een col af donderenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
Dat fietsdinges zou ik dus niet gaan kijken.
Is toch geen reet aan om te zien?
Je gaat toch ook naar het zwembad? Is bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:38 schreef Karina het volgende:
Gemengd douchen zou ik dus nooit doen he. Ik wil niet dat iemand me in mijn blootje ziet.
Dan ben ik niet bloot he. Dan heb ik een supergrote bikini aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je gaat toch ook naar het zwembad? Is bijna hetzelfde.
Dit is toch veel te bloot johquote:
Nee, je zit je weer aan te stellen met je Toren Cnorrie.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik niet bloot he. Dan heb ik een supergrote bikini aan.
Jij hebt mijn bikini nooit gezien dus je hebt geen idee natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je zit je weer aan te stellen met je Toren Cnorrie.
Walgelijk, op die laatste foto zie je zelfs rondingenquote:
Zoek maar even een plaatje.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er geen foto van hoor. Gewoon broek en bovenstuk. Niks bijzonders.
Ik heb een maatje groter genomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Walgelijk, op die laatste foto zie je zelfs rondingen
Niet op internet gekocht? Of lang geleden?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er geen foto van hoor. Gewoon broek en bovenstuk. Niks bijzonders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |