Helaas dat kan ik zelf wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet klussen, ik vind het wel leuk om schoon te maken.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een mooie voor in de OP. Met glitterplaatjes.
Ik zou zelfs in Afrika een bezienswaardigheid zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel op met je solidaire ondervoeding.
je geeft hun 100 euro, daarvan blijft 80 euro in Nederland voor het hoofdkantoor, de rest 20 euro daarvan word 18 euro gebruikt voor salarissen vliegtickets verblijfskosten autokosten en dergelijke, van die 2 euro die overblijft gaat 99% naar corrupte generaals, burgemeesters en andere ambtenaren... dus van jou 100 euro komt 2 cent aan bij die honger lijdende kinderenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat doen Westerse hulporganisaties dan?
Deze SC draait op matige gifjes, nutteloze oneliners en grapjes die niet hadden gehoeven van Elflettering.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:26 schreef tong80 het volgende:
Ik lig in een deuk.
Dacht altijd dat dit de serieuze SC van FOK! was. Geweldig
Insinueer jij nou dat ik graag gehandicapten uitlach?quote:
En niet te vergeten tettenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze SC draait op matige gifjes, nutteloze oneliners en grapjes die niet hadden gehoeven van Elflettering.
Ik bedoel het toch dit keer gewoon algemeen johquote:
Dat ligt aan die roze bril van je.quote:
Dan nog. Ik doe niet aan liefde, gek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bedoel het toch dit keer gewoon algemeen joh
Neuken ?quote:
Ja dat jullie hier nou allemaal een stel verzuurde pessimisten zijn kan ik ook niks aan doen hequote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat ligt aan die roze bril van je.
Sorry tong, ik ben er vrij zeker van dat jij geen woest aantrekkelijke brunette bentquote:
ik ben gewoon een vrolijke sneuter hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat jullie hier nou allemaal een stel verzuurde pessimisten zijn kan ik ook niks aan doen he.
watquote:
Samenvoeging van sneue snuiter?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:57 schreef Karina het volgende:
Wat is nou weer een sneuter?
Zeker Haags of zo___
Komt door dat vinkje wat die kinders er voor 1 euro per dag opzettenquote:
die ken ik nog nietquote:
Lekker roken erbij.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
die ken ik nog niet
ik draai wel eens een dikke drol als je dat bedoelt, dat lucht lekker op
ja ga het effe uitleggen. sjongejongequote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
die ken ik nog niet
ik draai wel eens een dikke drol als je dat bedoelt, dat lucht lekker op
en een beetje gamen op de tabletquote:
Je moet er wat voor over hebben om lekker te kunnen hakken.quote:
Voor een paar Nikes echt wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is toch niet duur voor schoenen?
Welke wil je dan?quote:
En leuker ook nog.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:03 schreef arjan1112 het volgende:
koop gewoon adidas dan, die zijn goedkoper
Ik vind die witte air forces zo tof, maar die zijn ook die prijs ongeveer. Beetje veel geld.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nog geen specifieke gezien maar soms zie je wel vette voorbij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |