End onweerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:45 schreef henkkeumus het volgende:
Herhaling van vorige week dus..
Zal dan wel weer met de bbq in de tuin zitten waarna het ineens pikzwart word en alles drijfnat regent![]()
Gaat niks van komen, het valt altijd tegen hier.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:46 schreef aloa het volgende:
GFS laat vooral in het westen weer onweer zien. Neerslagsignaal is vooral hoog in het noordwesten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi... gelukkig kom ik uit 't oostenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:46 schreef aloa het volgende:
GFS laat vooral in het westen weer onweer zien. Neerslagsignaal is vooral hoog in het noordwesten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daarna weer zomersquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:09 schreef Apotheose het volgende:
en daarna wordt het weer gezellig herfst, zoals vandaag. Jeuj!!
Je doet je naam geen eer aanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:58 schreef humorduck28 het volgende:
Misschien een trend... elke vrijdag tropisch met onweersbuien, weekend minder heet, de werkdagen gewoon minder
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:59 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
hm... was ook niet als grap bedoeld
Succesquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:02 schreef Etsu het volgende:
En ik heb van 14:00 tot 17:00 een tentamen.Lekker dan.
Van mij ook. Maar daar is Nederland niet de juiste land voorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijkenAl mag het van mij de hele zomer tropisch blijven
Ik ben niet zo van tropische temperaturen. 25 graden is voor mij meer dan genoeg, afgewisseld met dagen dat het wat koeler is zodat het binnen ook uit te houden blijft.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijkenAl mag het van mij de hele zomer tropisch blijven
Kwestie van wennen...helaas duurt de warmte nooit lang in Nederland, dus elke keer moet je weer opnieuw.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van tropische temperaturen. 25 graden is voor mij meer dan genoeg, afgewisseld met dagen dat het wat koeler is zodat het binnen ook uit te houden blijft.
Hoezo? Mijn 'naam' is misschien dan wel humorduck28, maar ik kan ook wel serieus reageren.quote:
Na vrijdag weer dikke vette terugval van temperaturen dankzij wederom noord/west windenquote:
Het had een stuk erger gekund qua intensiteit, maar bij mij was er wel vlak boven mijn hoofd een bliksem met een oorverdovende knal.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel weer als afgelopen vrijdag gaan, toen stelde het ook niks voor hier
Dit ja. Ik hoopte afgelopen vrijdag op een flinke regenbui maar het bleef bij een miezerig buitje.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel weer als afgelopen vrijdag gaan, toen stelde het ook niks voor hier
inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Na vrijdag weer dikke vette terugval van temperaturen dankzij wederom noord/west winden![]()
Maandag is t nog maar 15 graden. Mag ik weer in mijn dikke vest naar werk fietsen net zoals drie weken terug vlak voordat ik op vakantie ging
Kort maar hevig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:57 schreef dick_laurent het volgende:
Oh, dat lijkt niet veel voor te stellen dus...
zoals het nu staat begint het eind van de middag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:48 schreef Pechvogels het volgende:
Vrijdag strandje (regio Den Haag) tot n uur of 15:30-16:00 moet wel lukken qua droog houden toch?
Ik wil gewoon tot zeker 23:30 uur lekker in het Noorderplantsoen kunnen liggen!quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:16 schreef aloa het volgende:
[..]
zoals het nu staat begint het eind van de middag.
[ afbeelding ]
Kan ook gewoon. Of je er van zult genieten is een tweede, maar technisch gezien kán het altijd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:49 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik wil gewoon tot zeker 23:30 uur lekker in het Noorderplantsoen kunnen liggen!
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:49 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik wil gewoon tot zeker 23:30 uur lekker in het Noorderplantsoen kunnen liggen!
daar lijkt het wel op. Zuiden maakt een kans. Zaterdag ook nog buitjes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt weer helemaal niets morgen
quote:
dat wordt weer waterspouts spotten in de Middellandse Zeequote:A level 2 was issued for SW-UK mainly for excessive rain.
A level 2 was issued for S-France, NW Italy, Corsica and Sardegna mainly for significant hail, severe to damaging wind gusts, excessive rain and numerous tornadoes. A significant tornado event or two is possible.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |