End onweerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:45 schreef henkkeumus het volgende:
Herhaling van vorige week dus..
Zal dan wel weer met de bbq in de tuin zitten waarna het ineens pikzwart word en alles drijfnat regent![]()
Gaat niks van komen, het valt altijd tegen hier.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:46 schreef aloa het volgende:
GFS laat vooral in het westen weer onweer zien. Neerslagsignaal is vooral hoog in het noordwesten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi... gelukkig kom ik uit 't oostenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:46 schreef aloa het volgende:
GFS laat vooral in het westen weer onweer zien. Neerslagsignaal is vooral hoog in het noordwesten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daarna weer zomersquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:09 schreef Apotheose het volgende:
en daarna wordt het weer gezellig herfst, zoals vandaag. Jeuj!!
Je doet je naam geen eer aanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:58 schreef humorduck28 het volgende:
Misschien een trend... elke vrijdag tropisch met onweersbuien, weekend minder heet, de werkdagen gewoon minder
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:59 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
hm... was ook niet als grap bedoeld
Succesquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:02 schreef Etsu het volgende:
En ik heb van 14:00 tot 17:00 een tentamen.Lekker dan.
Van mij ook. Maar daar is Nederland niet de juiste land voorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijkenAl mag het van mij de hele zomer tropisch blijven
Ik ben niet zo van tropische temperaturen. 25 graden is voor mij meer dan genoeg, afgewisseld met dagen dat het wat koeler is zodat het binnen ook uit te houden blijft.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijkenAl mag het van mij de hele zomer tropisch blijven
Kwestie van wennen...helaas duurt de warmte nooit lang in Nederland, dus elke keer moet je weer opnieuw.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van tropische temperaturen. 25 graden is voor mij meer dan genoeg, afgewisseld met dagen dat het wat koeler is zodat het binnen ook uit te houden blijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |