De lotingquote:1 England Phil Taylor and Adrian Lewis
2 Scotland Gary Anderson and Peter Wright
3 Netherlands Michael van Gerwen and Raymond van Barneveld
4 Australia Simon Whitlock and Paul Nicholson
5 Belgium Kim Huybrechts and Ronny Huybrechts
6 Northern Ireland Brendan Dolan and Michael Mansell
7 Wales Mark Webster and Jamie Lewis
8 Austria Mensur Suljović and Rowby-John Rodriguez
9 Germany Jyhan Artut and Max Hopp
10 Ireland Connie Finnan and William O'Connor
11 Canada John Part and Ken MacNeil
12 Spain Cristo Reyes and Antonio Alcinas
13 Gibraltar Dyson Parody and Manuel Vilerio
14 South Africa Devon Petersen and Graham Filby
15 Sweden Magnus Caris and Daniel Larsson
16 Japan Haruki Muramatsu and Morihiro Hashimoto
China Jun Chen and Xuejie Huang
Czech Republic Michal Kocik and Pavel Jirkal
Denmark Per Laursen and Per Skau
Finland Kim Viljanen and Marko Kantele
Hong Kong Scott MacKenzie and Royden Lam
Hungary Nándor Bezzeg and Gabor Takacs
India Ashfaque Sayed and Nitan Kumar
Italy Daniele Petri and Marco Brentegani
New Zealand Rob Szabo and Warren Parry
Norway Robert Wagner and Vegar Elvevoll
Philippines Lourence Ilagan and Gilbert Ulang
Poland Tytus Kanik and Mariusz Paul
Russia Boris Koltsov and Aleksei Kadochnikov
Singapore Paul Lim and Harith Lim
Thailand Thanawat Gaweenuntawong and Attapol Eupakaree
United States Darin Young and Larry Butler
quote:Format
First Round
Best of nine legs Doubles
Second Round, Quarter-Finals & Semi-Finals
The Second Round, Quarter-Finals & Semi-Finals will be played as two best of seven leg 501 Singles matches, with both nations nominating the order in which their players play. In the event of both nations winning one Singles match apiece, a best of seven leg 501 Doubles match will be played to decide the tie.
Final
The Final will be played as two best of seven leg 501 Singles matches, with both nations nominating the order in which their players play the first two matches, followed by a best of seven leg 501 Doubles match and then Reverse Singles matches. The first team to win three games is declared the winner.
Kwalificatie denk ik?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:01 schreef icloud het volgende:
Hoe word bepaald wie voor zijn land mag spelen? De pdc heeft geen lokale bonden tch?
Hoogste twee spelers op de ranking. Ook wordt gekeken naar lokale rankings mocht de PDC OoM niet genoeg zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:01 schreef icloud het volgende:
Hoe word bepaald wie voor zijn land mag spelen? De pdc heeft geen lokale bonden tch?
Misschien, heeeeel misschien geeft de OP een beetje duidelijkheid.quote:
Bah viesdik, phil moet dus alles alleen doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien, heeeeel misschien geeft de OP een beetje duidelijkheid.
Dan gaan gewoon de twee hoogstgeplaatste spelers spelen. En dan verdedigt 'het land' de titel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:17 schreef icloud het volgende:
[..]
Bah viesdik, phil moet dus alles alleen doen.
Wat gebeurt er eigenlijk als een van de titelverdedigers niet meer tot de twee hoogstgeplaatste behoort? Dan kom je in de situatie dat een team de titel moet verdedigen wat nog nooit de titel behaalt heeft.
Maar dat is eigenlijk wel heel raar. Stel dat vdv barney voorbij zou zijn gaan(dat is niet ver meer) dan zou vdv dus een titel moet verdedigen die hij nooit gewonnen heeft, weird, ik zou pleiten voor een uitzondering,quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dan gaan gewoon de twee hoogstgeplaatste spelers spelen. En dan verdedigt 'het land' de titel.
Hahaha ik dacht hetzelfde toen ik het zagquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga een Darts-Indiër worden denk ik. Ik kan mee op dit niveau.
Dit heb ik gemist. Over wie hebben we het?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Onze alcoholverslaafde heeft mooie nieuwe darts.
Ze blijven goed in het spoor moet ik zeggen, maar uiteindelijk winnen ze geen leg denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die tweede Rus na Koltsov heeft een vrij onhandige stijl van darten.
Wat een jynxquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze blijven goed in het spoor moet ik zeggen, maar uiteindelijk winnen ze geen leg denk ik.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:42 schreef Zipportal het volgende:
Wiflof gaat zich weer helemaal kapot zuipen. Ter ere van zijn nieuwe dartpijlen.
Commercielen redenen, en de ongeplaatsste landen krijgen goed betaald.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:54 schreef bechirti het volgende:
Jezus. Eerst die premier league en dan dit niveau.. Hoe erg schrijnend wil je een verschil hebben. Alle ongeplaatste landen konden en geen hout van. En dan zit je 24 uur in een vliegtuig om jezelf als land 10min voor gek te zetten.. Ongelooflijk. Kga zaterdag pas weer kijken
Die gasten uit India:quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:54 schreef bechirti het volgende:
Jezus. Eerst die premier league en dan dit niveau.. Hoe erg schrijnend wil je een verschil hebben. Alle ongeplaatste landen konden en geen hout van. En dan zit je 24 uur in een vliegtuig om jezelf als land 10min voor gek te zetten.. Ongelooflijk. Kga zaterdag pas weer kijken
Nitin Kumar komt gewoon uit londen ,en die andere heeft al een keer(2008) in Alexandra Palace pijltjes staan gooien in de preliminary round .quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gasten uit India:Die gewoon linksom weglopen, dwars door het beeld en vlak voor een speler. Alsof ze op hun slaapkamertje bezig waren.
![]()
Als je de basis al niet heb/kent, kun je net zo goed wegblijven.
Ik ben benieuwd naar Wales - Hong Kong.quote:Canada (11) v New Zealand
Sweden (15) v Hungary
Wales (7) v Hong Kong
Republic of Ireland (10) v Poland
Northern Ireland (6) v Thailand
Scotland (2) v Singapore
Netherlands (3) v United States of America
South Africa (14) v Finland
Heh.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:14 schreef icloud het volgende:
Mark webster is toch ook van nieuw zeeland?
Verandert niets aan zijn nationaliteit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik zie het ja, nieuw zeelandse moeder. Ook goed
Kloptquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:18 schreef Sportex het volgende:
[..]
Verandert niets aan zijn nationaliteit.
Witmaaier zit bij de BDO.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doen Scott Kirchner en Jim Widmayer niet mee voor USA USA USA? Gemiste kans dit.
Darin Young en Larry Butler zijn toch beter?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doen Scott Kirchner en Jim Widmayer niet mee voor USA USA USA? Gemiste kans dit.
Ik keek ff op de ranglijst en ze staan precies gelijk. Weet niet wat de beslissing gaf dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
Huh Dolan met Mansell? Geen Dolan en Gurney?
Had de indruk dat Gurney er beter voor stond, vind ik persoonlijk ook een betere speler.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:10 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik keek ff op de ranglijst en ze staan precies gelijk. Weet niet wat de beslissing gaf dan.
Ik gok dat het prijzengeld verdiend op jaarbasis ook een rol speelt oid.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:10 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik keek ff op de ranglijst en ze staan precies gelijk. Weet niet wat de beslissing gaf dan.
Darin Young en een seriemoordenaar.quote:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Larry Butler en Darin Young niet kennen.
Darin Young heeft wel een aantal PDC WK's gegooid. Larry Butler kan ik nog begrijpen dat je die niet kent.quote:
Sky.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:33 schreef icloud het volgende:
Morgen een middagpartij vanaf 14:00 uur?
Wie is eigenlijk de main broadcaster sky of itv? Kan ik alvast een stream zoeken
Shawn Hoganquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:52 schreef wimderon het volgende:
Ik had hier toch liever Arendse gezien
[ afbeelding ]
Godverdomme. Wat een baas was die Wynand Havenga. Steve Maish, Peter Manley uitschakelenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wynand Havenga & Charles Losper. Gouden duo.
En Jarkko "In Finland hoort er een chromosoompje bij" Komula.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:16 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik miste toch Jani -Niklas Moisander- Haavisto.
Die ruil ik dan nog het liefst in voor die Viljanenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Jarkko "In Finland hoort er een chromosoompje bij" Komula.
Geef mij Petri Korte en Marko Pusa maar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ruil ik dan nog het liefst in voor die Viljanen
Leve Marko Kantele.
Volgens mij wel ja. SkySports 1quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:29 schreef GwaiLow het volgende:
Is het nu live op Skysports? Of dat niet?
2, QF en SF is 2 singles + een dubbel als het nodig is. De F = 4 singles + dubbel als het nodig isquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:05 schreef Isane het volgende:
1e ronde is 1 wedstrijd dubbel?
2e ronde is 2x single (en eventueel een dubbel) ?
thnxquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
2, QF en SF is 2 singles + een dubbel als het nodig is. De F = 4 singles + dubbel als het nodig is
Lekker gemiddelde man, en dat ook nog zonder pijlen op een dubbel. (denk ik?)quote:
De dartscultuur is gewoon een ziekte.quote:
Landverraderquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Dat had ik wel gehoopt als VDV had gegooid ipv Barney.
Waarschijnlijk alleen met soft tipquote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Die shemale uit Japan bakt er niks van.
Lijkt me dat softippers een voordeel hebben, zij zijn immers gewend om op de bull te gooien, iets wat zeker niet gemakkelijk is.quote:
Straks ook nog Oostenrijk - Duitslandquote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:20 schreef wimderon het volgende:
En zometeen met de hele zaal de hele wedstrijd Hashimoto toezingen
Erg onderschatte spelerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo ook nog Mensur. De opperbaas der opperbazen.
Blijft enorm zonde dat hij gekilled werd door een uit-het-niets-finish van Viesdikjunior op het WK.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:03 schreef DeeBee het volgende:
Duitsers opnaaien, Frank Rijkaard vindt dit leuk.
Omdat de Duitsers een vervelend volk zijn. Alle tegenstanders van de Duitsers jaarlijks stevig uitfluiten tot ze er mad om worden.quote:
Was jij niet pp?quote:
Oh natuurlijkquote:
MaximizerGod.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, just wow.
Niet fucken met Mensur.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Het debuut-WK van Hopp was zo zielig. Toen werd hij in slaap gesust door. Denis
. Ovens
.
Dan zal Mike weigeren en zal Raymond gewoon met Jelle spelen hoorquote:Op zondag 14 juni 2015 11:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Jelle de #2 van NL wordt en samen met MVG moet spelen.
Een livestream zoeken van skysports 1. Of je moet skysports 1 ook gewoon zelf op tv hebben.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:25 schreef Thomas-sama het volgende:
Bij de RTL7 stream staat er dat ik moet betalen![]()
Waar kan ik nog meer kijken?
BOOOEEMMMMMMquote:Op zondag 14 juni 2015 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
1-1.
Dat wordt koppelen. Ik ben nu alweer Knabbel-moe.
Een Rune Davidje.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:04 schreef Sportex het volgende:
[..]
Volgens mij het bord geen eensUiteindelijk op de vloer.
Skysports.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:11 schreef bechirti het volgende:
Mensen waar kijken jullie ? Betaalde L ivestream van rtl? Of ergens anders ?
Jammer dat zijn broer dan weer zo vreselijk is.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best een toffe kerel. Je weet dat het tenminste oprecht bij hem is.
quote:Op zondag 14 juni 2015 15:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat zijn broer dan weer zo vreselijk is.
via hahasportquote:Op zondag 14 juni 2015 15:46 schreef GwaiLow het volgende:
Welke gratis livestream kijken sommige van jullie?
Dat niet heb fok via mobiel en pc op tv aangesloten, maar gewoon naar hahasport, dan other sports en dan de 1e van darts. Nog 0 haperingen gehad.quote:
Eindelijk een flash vrije streamquote:Op zondag 14 juni 2015 15:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat niet heb fok via mobiel en pc op tv aangesloten, maar gewoon naar hahasport, dan other sports en dan de 1e van darts. Nog 0 haperingen gehad.
Dat ben ik met je eens, ja. Alleen word ik er zo vermoeid van dat Mansell het alleen op de WCoD laat zien. Normaal gesproken moet hij op andere toernooien ook vééél beter kunnen.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:01 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
rond de 100 gemiddeld. kan je van verleizen
quote:Op zondag 14 juni 2015 18:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat die man betaald krijgt voor tv werk.
Lekker een worstenbroodje erbij.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Brendan Dolan is gewoon de broer van Emile Roemer.
Frank?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
Kijk nu een herhaling (Dolvan - van Gerwen) op RTL7 maar erger me best wel aan die ene commentator.
Niet aan Jacques Nieuwlaat want die waardeer ik altijd wel, weet niet hoe die andere heet. Is een andere commentator dan vorige wedstrijden toch?
Als de Nederlanders moeite hebben, zit Frank standaard in een dipje en hoor je hem zelden.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:58 schreef Sportex het volgende:
Frank Visschraper is wel een oetlul. Heeft werkelijk geen enkel inzicht of verstand van het spelletje en houdt zich alleen maar bezig met oninteressante feitjes (die hij nog fout weet op te dreunen ook)
Wie hebben volgens jou de mooiste worpen ?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een walgelijke worp in de categorie Part.
Beaton, Lewis, M. Smith, Van Gerwen denk ik zo.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie hebben volgens jou de mooiste worpen ?
Max Hopp.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beaton, Lewis, M. Smith, Van Gerwen denk ik zo.
Mee eens op die kale na , dat is recht toe recht aan gesmijtquote:Op zondag 14 juni 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beaton, Lewis, M. Smith, Van Gerwen denk ik zo.
Dat vind ik niet echt een lekkere worp. Het is niet een vloeiende beweging en wanneer die versnelt, is de kans groot dat die pijlen overal en nergens in het bord komen.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mee eens op die kale na , dat is recht toe recht aan gesmijt
King had vroeger ook z,on fijne worpquote:Op zondag 14 juni 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Beaton doet gewoon en gaat met zijn voet tegen de oche staan en gooien.
Lewis en M. Smith zijn met een soort talent gezegend die moeiteloos versnellen. Nooit iets veranderd aan hun worp.
Van Gerwen heeft zijn worp wel veranderd naar verloop van tijd dus dat is niet echt puur natuur.
Voor de rest kan ik niet 1-2-3 spelers opnoemen die echt een mooie vloeiende stijl hebben. Misschien dat Keegan Brown dat in zich heeft.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
King had vroeger ook z,on fijne worp
Totdat ie darteritus kreeg..
Dan moet je terug naar Bristow of een Harrington voor z,n stijlquote:Op zondag 14 juni 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de rest kan ik niet 1-2-3 spelers opnoemen die echt een mooie vloeiende stijl hebben. Misschien dat Keegan Brown dat in zich heeft.
Over darteritus gesproken, straks zal die Scott MacKenzie nog langs komen, die heeft ook ergens last van. Godallemachtig zeg.
Eigenlijk moet je stoppen als je het hebt . Het verneukt je carrierequote:Op zondag 14 juni 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over darteritus gesproken, straks zal die Scott MacKenzie nog langs komen, die heeft ook ergens last van. Godallemachtig zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |