Nitin Kumar komt gewoon uit londen ,en die andere heeft al een keer(2008) in Alexandra Palace pijltjes staan gooien in de preliminary round .quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gasten uit India:Die gewoon linksom weglopen, dwars door het beeld en vlak voor een speler. Alsof ze op hun slaapkamertje bezig waren.
![]()
Als je de basis al niet heb/kent, kun je net zo goed wegblijven.
Ik ben benieuwd naar Wales - Hong Kong.quote:Canada (11) v New Zealand
Sweden (15) v Hungary
Wales (7) v Hong Kong
Republic of Ireland (10) v Poland
Northern Ireland (6) v Thailand
Scotland (2) v Singapore
Netherlands (3) v United States of America
South Africa (14) v Finland
Heh.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:14 schreef icloud het volgende:
Mark webster is toch ook van nieuw zeeland?
Verandert niets aan zijn nationaliteit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik zie het ja, nieuw zeelandse moeder. Ook goed
Kloptquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:18 schreef Sportex het volgende:
[..]
Verandert niets aan zijn nationaliteit.
Witmaaier zit bij de BDO.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doen Scott Kirchner en Jim Widmayer niet mee voor USA USA USA? Gemiste kans dit.
Darin Young en Larry Butler zijn toch beter?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doen Scott Kirchner en Jim Widmayer niet mee voor USA USA USA? Gemiste kans dit.
Ik keek ff op de ranglijst en ze staan precies gelijk. Weet niet wat de beslissing gaf dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
Huh Dolan met Mansell? Geen Dolan en Gurney?
Had de indruk dat Gurney er beter voor stond, vind ik persoonlijk ook een betere speler.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:10 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik keek ff op de ranglijst en ze staan precies gelijk. Weet niet wat de beslissing gaf dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |