Maar dat is eigenlijk wel heel raar. Stel dat vdv barney voorbij zou zijn gaan(dat is niet ver meer) dan zou vdv dus een titel moet verdedigen die hij nooit gewonnen heeft, weird, ik zou pleiten voor een uitzondering,quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dan gaan gewoon de twee hoogstgeplaatste spelers spelen. En dan verdedigt 'het land' de titel.
Hahaha ik dacht hetzelfde toen ik het zagquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga een Darts-Indiër worden denk ik. Ik kan mee op dit niveau.
Dit heb ik gemist. Over wie hebben we het?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Onze alcoholverslaafde heeft mooie nieuwe darts.
Ze blijven goed in het spoor moet ik zeggen, maar uiteindelijk winnen ze geen leg denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die tweede Rus na Koltsov heeft een vrij onhandige stijl van darten.
Wat een jynxquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze blijven goed in het spoor moet ik zeggen, maar uiteindelijk winnen ze geen leg denk ik.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:42 schreef Zipportal het volgende:
Wiflof gaat zich weer helemaal kapot zuipen. Ter ere van zijn nieuwe dartpijlen.
Commercielen redenen, en de ongeplaatsste landen krijgen goed betaald.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:54 schreef bechirti het volgende:
Jezus. Eerst die premier league en dan dit niveau.. Hoe erg schrijnend wil je een verschil hebben. Alle ongeplaatste landen konden en geen hout van. En dan zit je 24 uur in een vliegtuig om jezelf als land 10min voor gek te zetten.. Ongelooflijk. Kga zaterdag pas weer kijken
Die gasten uit India:quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:54 schreef bechirti het volgende:
Jezus. Eerst die premier league en dan dit niveau.. Hoe erg schrijnend wil je een verschil hebben. Alle ongeplaatste landen konden en geen hout van. En dan zit je 24 uur in een vliegtuig om jezelf als land 10min voor gek te zetten.. Ongelooflijk. Kga zaterdag pas weer kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |