Dat ben ik met je eens, ja. Alleen word ik er zo vermoeid van dat Mansell het alleen op de WCoD laat zien. Normaal gesproken moet hij op andere toernooien ook vééél beter kunnen.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:01 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
rond de 100 gemiddeld. kan je van verleizen
quote:Op zondag 14 juni 2015 18:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat die man betaald krijgt voor tv werk.
Lekker een worstenbroodje erbij.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Brendan Dolan is gewoon de broer van Emile Roemer.
Frank?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
Kijk nu een herhaling (Dolvan - van Gerwen) op RTL7 maar erger me best wel aan die ene commentator.
Niet aan Jacques Nieuwlaat want die waardeer ik altijd wel, weet niet hoe die andere heet. Is een andere commentator dan vorige wedstrijden toch?
Als de Nederlanders moeite hebben, zit Frank standaard in een dipje en hoor je hem zelden.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:58 schreef Sportex het volgende:
Frank Visschraper is wel een oetlul. Heeft werkelijk geen enkel inzicht of verstand van het spelletje en houdt zich alleen maar bezig met oninteressante feitjes (die hij nog fout weet op te dreunen ook)
Wie hebben volgens jou de mooiste worpen ?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een walgelijke worp in de categorie Part.
Beaton, Lewis, M. Smith, Van Gerwen denk ik zo.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie hebben volgens jou de mooiste worpen ?
Max Hopp.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beaton, Lewis, M. Smith, Van Gerwen denk ik zo.
Mee eens op die kale na , dat is recht toe recht aan gesmijtquote:Op zondag 14 juni 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beaton, Lewis, M. Smith, Van Gerwen denk ik zo.
Dat vind ik niet echt een lekkere worp. Het is niet een vloeiende beweging en wanneer die versnelt, is de kans groot dat die pijlen overal en nergens in het bord komen.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mee eens op die kale na , dat is recht toe recht aan gesmijt
King had vroeger ook z,on fijne worpquote:Op zondag 14 juni 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Beaton doet gewoon en gaat met zijn voet tegen de oche staan en gooien.
Lewis en M. Smith zijn met een soort talent gezegend die moeiteloos versnellen. Nooit iets veranderd aan hun worp.
Van Gerwen heeft zijn worp wel veranderd naar verloop van tijd dus dat is niet echt puur natuur.
Voor de rest kan ik niet 1-2-3 spelers opnoemen die echt een mooie vloeiende stijl hebben. Misschien dat Keegan Brown dat in zich heeft.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
King had vroeger ook z,on fijne worp
Totdat ie darteritus kreeg..
Dan moet je terug naar Bristow of een Harrington voor z,n stijlquote:Op zondag 14 juni 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de rest kan ik niet 1-2-3 spelers opnoemen die echt een mooie vloeiende stijl hebben. Misschien dat Keegan Brown dat in zich heeft.
Over darteritus gesproken, straks zal die Scott MacKenzie nog langs komen, die heeft ook ergens last van. Godallemachtig zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |