Doe dat. heb ik weer wat te lezenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk stukje, ik denk dat ik er een topic over ga openen.
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou wat meer ruggengraat willen hebben
Hoezo niet? Zijn ze agressief?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die bovenburen. Durf ze gewoon niet aan te spreken.
Misschien had ik het woordje moslims of islam in de TT moeten zetten.quote:
Voel je je dan een opdringerige zandheks?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar voel mij dan bezwaard ofzo.
Opdringerig wel. Zandheks weet ik niet. Zou ik aan je moeder moeten vragen hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voel je je dan een opdringerige zandheks?
Ik probeer dat soort dingen altijd zo lang mogelijk uit te stellen totdat ik ontplof, en dan snappen ze niet waarom ik met een keukenmes bij hun voor de deur sta.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar voel mij dan bezwaard ofzo.
Heb die gedachtes al vaak gehad iddquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer dat soort dingen altijd zo lang mogelijk uit te stellen totdat ik ontplof, en dan snappen ze niet waarom ik met een keukenmes bij hun voor de deur sta.
Jij was toch half Turks?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Opdringerig wel. Zandheks weet ik niet. Zou ik aan je moeder moeten vragen hoe dat voelt.
qftquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:50 schreef Specularium het volgende:
En terecht, mannen zijn beesten die zich niet kunnen beheersen.
Niet echt natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:50 schreef Specularium het volgende:
En terecht, mannen zijn beesten die zich niet kunnen beheersen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |