Was me nooit zo opgevallen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:53 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dit kan toch niet. Ben je verdorie staatssecretaris
Niemand die het hem vertelt + in de spiegel valt het wel mee.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:53 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dit kan toch niet. Ben je verdorie staatssecretaris
Zo'n chill plaatje.quote:
Lekker boeiend. Wat een saai leven moet je hebben dat zelfs de updates van de software van de concurrent van de eigenaar van de maker van je telefoon je kunnen interesseren.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:30 schreef Boterbartje het volgende:
iOS 9. Manmanman. En zo'n activistische aandeelhouder die zegt dat Apple eigenlijk het dubbele waard zou zijn
Lekker beperkt als je denkt dat het saai is.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Wat een saai leven moet je hebben dat zelfs de updates van de software van de concurrent van de eigenaar van de maker van je telefoon je kunnen interesseren.
Chill dit. Geef je je vriendin er ook zo van langs?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker beperkt als je denkt dat het saai is.
Ik heb bijvoorbeeld interesse voor technologie. Daarin kijk ik naar de hele markt. Is net alsof je fan bent van bijv. Ajax en bijv. niet mag kijken wat Feyenoord hebt gedaan als voetballiefhebber.
Wat een godverdomme kut achterlijke gedacht. Wie is hier nou beperkt bezig, snotjong?
Neu, ik had gewoon zin om te rellen. Vind Tsjok verder wel tofquote:Op maandag 8 juni 2015 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Chill dit. Geef je je vriendin er ook zo van langs?
Jij bent wel leuk in de omgang of niet?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld interesse voor technologie. Daarin kijk ik naar de hele markt. Is net alsof je fan bent van bijv. Ajax en bijv. niet mag kijken wat Feyenoord hebt gedaan als voetballiefhebber.
Wat een godverdomme kut achterlijke gedacht. Wie is hier nou beperkt bezig, snotjong?
Jupquote:Op maandag 8 juni 2015 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent wel leuk in de omgang of niet?
OKquote:Op maandag 8 juni 2015 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ets, ik heb vandaag weer een verhaal over RuG gehoord... niet te pruimenquote:
Ik die van jou ook. Bij mijn posts bedoel ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:39 schreef eriksd het volgende:
Ik kan het hoofdje van Tchock bij zijn posts denken.
Ik kwam op een borrel een exacte naamgenoot van tchock tegen.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:39 schreef eriksd het volgende:
Ik kan het hoofdje van Tchock bij zijn posts denken.
Hoax. Die bestaat niet. Voorspelbare grap is nu natuurlijk dat ik het zelf was.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kwam op een borrel een exacte naamgenoot van tchock tegen.
of wacht, er zit inderdaad nog een c in zijn naam.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoax. Die bestaat niet. Voorspelbare grap is nu natuurlijk dat ik het zelf was.
Maar er bestaat echt niet nog iemand met mijn naam.
Heb je zo'n 'hippe' naam?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoax. Die bestaat niet. Voorspelbare grap is nu natuurlijk dat ik het zelf was.
Maar er bestaat echt niet nog iemand met mijn naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |