Vergeet niet dat je wel een beetje aangetrokken moet voelen tot die persoon. Met je persoonlijkheid alleen scoor je geen vrouwen.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als het om de looks gaat kan je beter gewoon dure hoertjes bestellen de rest van je leven.
Laatste post kwam toen ik aan het typen was.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:51 schreef Tchock het volgende:
Maharbal is nog lekker bezig in het oude topic.
We duimen voor je en we staan klaar voor je als je ons nodig hebt.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:54 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog wat opbeurende woorden voor me betreffende de medische situatie? Ik heb het verdorrie nog niemand durven vertellen ook. Fok lult wat makkelijker van je af.
Ja: vertel het aan iemand. Lucht echt op.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:54 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog wat opbeurende woorden voor me betreffende de medische situatie? Ik heb het verdorrie nog niemand durven vertellen ook. Fok lult wat makkelijker van je af.
Nouja, ik denk dat je deze hier niet kan vinden want niemand hier heeft ervaring met jouw medische situatie. Misschien is er ergens een forum met een doelgroep daarover?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:54 schreef Yreal het volgende:
Volgens de documentatie die ik meekreeg heeft 1 op de 200.000 mensen het.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat je deze hier niet kan vinden want niemand hier heeft ervaring met jouw medische situatie. Misschien is er ergens een forum met een doelgroep daarover?
Dat is idd niet veel.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgens de documentatie die ik meekreeg heeft 1 op de 200.000 mensen het.
Meh. Wil gewoon effe zeiken dat het allemaal hoerig kut is.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is idd niet veel.
Misschien kan je er een topic over openen in R&P of LIF, wie weet kom je lotgenoten tegen. Hier vind je ze niet.
Dat snap ik. Er lopen ook een aantal reeksen daarvoor in die fora's dus je bent niet de enige hoor. Bv. van iemand die een gaatje bij z'n anus heeft en 3 jaar lang het ziekenhuis in en uit loopt.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meh. Wil gewoon effe zeiken dat het allemaal hoerig kut is.
http://www.7cupsoftea.com/quote:Op maandag 8 juni 2015 21:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meh. Wil gewoon effe zeiken dat het allemaal hoerig kut is.
Australia?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:59 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Heilige maagd maria ik zou echt gillend wegrennen en nooit meer omkijken.
En waarschijnlijk een of andere schorpioenensoort die normaliter nooit mensen steekt maar erg agressief wordt van verplaatsend vuur.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:02 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. In Australië hadden er nog piranha's ingezeten
Chickie: http://www.7cupsoftea.com/ListenerDetails/deniseh/quote:Op maandag 8 juni 2015 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.7cupsoftea.com/
Op deze site kun je anoniem zeuren tegen vrijwilligers die zich aangemeld hebben om naar je te luisteren.
Fora.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Forums of fora. Maar als je forums zegt corrigeer ik je weer.
bazen sitequote:Op maandag 8 juni 2015 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.7cupsoftea.com/
Op deze site kun je anoniem zeuren tegen vrijwilligers die zich aangemeld hebben om naar je te luisteren.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Kom bijna nooit op die site.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
zie ik jou nou mensen adden op linkedin?
zie fbquote:Op maandag 8 juni 2015 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Kom bijna nooit op die site.
Met de friend zone wordt normaliter naar vrouwen verwezen.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Even bedenken hoe ik iemand in de friendzone ga duwen.
Normaal gesproken doen vrouwen dit bij mannen, maar nu is het omgekeerd.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:18 schreef Valid het volgende:
[..]
Met de friend zone wordt normaliter naar vrouwen verwezen.
Vent, misschien is fok niet geschikte plek om medelijden te vragen. Ik vind het beetje zielig overkomen (desalniettemin wel kutsituatie maar goed).quote:Op maandag 8 juni 2015 21:54 schreef Yreal het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Chickie: http://www.7cupsoftea.com/ListenerDetails/deniseh/
Ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet boeiend. Zolang diegene maar lief is, kan ik er best doorheen kijken.
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vent, misschien is fok niet geschikte plek om medelijden te vragen. Ik vind het beetje zielig overkomen (desalniettemin wel kutsituatie maar goed).
Jaquote:
Ik ken zat mensen met medische problemen. Kan facking kut zijn. Maar echt om medelijden vragen op een forum vind ik niet wat. Vind dat ook geen rare mening en ook niet arrogant.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]Het zal je maar overkomen, arrogant ventje.
Mwoah, ik heb ook de nodige handicaps en het is ontzettend lastig om daarmee om te gaan. Vooral met de maatschappij tegenwoordig.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen met medische problemen. Kan facking kut zijn. Maar echt om medelijden vragen op een forum vind ik niet wat. Vind dat ook geen rare mening en ook niet arrogant.
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:39 schreef Blistering het volgende:
Soms is de anonimiteit juist fijn als je wat gevoelige of persoonlijke dingen wilt delen.
No worries Y., sterkte kerel.
Tja, kan er ook niets aan doen dat ik zo perfect ben.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb ook de nodige handicaps en het is ontzettend lastig om daarmee om te gaan. Vooral met de maatschappij tegenwoordig.
Ik snap Y erg goed.
Jij hebt dat niet, dus ik vind dat je nogal kortzichtig bezig bent.
Jij bent allesbehalve perfect, want aan je gedrag kun je nog werken.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja, kan er ook niets aan doen dat ik zo perfect ben.
![]()
Ok sterkte Y xx gr gr
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent allesbehalve perfect, want aan je gedrag kun je nog werken.
quote:
Jij wint.quote:
Was me nooit zo opgevallen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:53 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dit kan toch niet. Ben je verdorie staatssecretaris
Niemand die het hem vertelt + in de spiegel valt het wel mee.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:53 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dit kan toch niet. Ben je verdorie staatssecretaris
Zo'n chill plaatje.quote:
Lekker boeiend. Wat een saai leven moet je hebben dat zelfs de updates van de software van de concurrent van de eigenaar van de maker van je telefoon je kunnen interesseren.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:30 schreef Boterbartje het volgende:
iOS 9. Manmanman. En zo'n activistische aandeelhouder die zegt dat Apple eigenlijk het dubbele waard zou zijn
Lekker beperkt als je denkt dat het saai is.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Wat een saai leven moet je hebben dat zelfs de updates van de software van de concurrent van de eigenaar van de maker van je telefoon je kunnen interesseren.
Chill dit. Geef je je vriendin er ook zo van langs?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker beperkt als je denkt dat het saai is.
Ik heb bijvoorbeeld interesse voor technologie. Daarin kijk ik naar de hele markt. Is net alsof je fan bent van bijv. Ajax en bijv. niet mag kijken wat Feyenoord hebt gedaan als voetballiefhebber.
Wat een godverdomme kut achterlijke gedacht. Wie is hier nou beperkt bezig, snotjong?
Neu, ik had gewoon zin om te rellen. Vind Tsjok verder wel tofquote:Op maandag 8 juni 2015 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Chill dit. Geef je je vriendin er ook zo van langs?
Jij bent wel leuk in de omgang of niet?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld interesse voor technologie. Daarin kijk ik naar de hele markt. Is net alsof je fan bent van bijv. Ajax en bijv. niet mag kijken wat Feyenoord hebt gedaan als voetballiefhebber.
Wat een godverdomme kut achterlijke gedacht. Wie is hier nou beperkt bezig, snotjong?
Jupquote:Op maandag 8 juni 2015 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent wel leuk in de omgang of niet?
OKquote:Op maandag 8 juni 2015 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ets, ik heb vandaag weer een verhaal over RuG gehoord... niet te pruimenquote:
Ik die van jou ook. Bij mijn posts bedoel ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:39 schreef eriksd het volgende:
Ik kan het hoofdje van Tchock bij zijn posts denken.
Ik kwam op een borrel een exacte naamgenoot van tchock tegen.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:39 schreef eriksd het volgende:
Ik kan het hoofdje van Tchock bij zijn posts denken.
Hoax. Die bestaat niet. Voorspelbare grap is nu natuurlijk dat ik het zelf was.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kwam op een borrel een exacte naamgenoot van tchock tegen.
of wacht, er zit inderdaad nog een c in zijn naam.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoax. Die bestaat niet. Voorspelbare grap is nu natuurlijk dat ik het zelf was.
Maar er bestaat echt niet nog iemand met mijn naam.
Heb je zo'n 'hippe' naam?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoax. Die bestaat niet. Voorspelbare grap is nu natuurlijk dat ik het zelf was.
Maar er bestaat echt niet nog iemand met mijn naam.
Nee, helemaal niet. Maar ik heb wel mijn familiestamboom uitgezocht en er is simpelweg niemand anders die zo heet.quote:
Niemand zelfde voornaam of niemand combinatie voornaam + familienaam?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar ik heb wel mijn familiestamboom uitgezocht en er is simpelweg niemand anders die zo heet.
Combinatie. Met mijn voornaam zijn er tienduizenden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niemand zelfde voornaam of niemand combinatie voornaam + familienaam?
Ok, dat is wel tof dan!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Combinatie. Met mijn voornaam zijn er tienduizenden.
Ik ben blij dat ik een internationale naam heb, je zou maar een naam hebben die niet in het Engels en/of Spaans uit te spreken is.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:30 schreef Tchock het volgende:
Ik heb helemaal geen hippe voornaam eigenlijk. Ik ga vanaf nu wel als Fantalicious door het leven.
Ik zeg altijd maar dat ik frank heetquote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ok, dat is wel tof dan!
[..]
Ik ben blij dat ik een internationale naam heb, je zou maar een naam hebben die niet in het Engels en/of Spaans uit te spreken is.
Ja dat zou wel een flinke domper zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ok, dat is wel tof dan!
[..]
Ik ben blij dat ik een internationale naam heb, je zou maar een naam hebben die niet in het Engels en/of Spaans uit te spreken is.
Ik ook, inderdaad. Krijg je ook je halve leven een verbasterde naam naar je hoofd, als je bijvoorbeeld met internationale cliënten gaat werken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit. Als je beetje ambitie hebt en je heet iets van Hendrik-Jan, dan ben je mooi de lul (sws met zo'n naam).quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook, inderdaad. Krijg je ook je halve leven een verbasterde naam naar je hoofd, als je bijvoorbeeld met internationale cliënten gaat werken.
Hoe zou een Spanjaard Hendrik-Jan uitspreken? Mijn Spaans is echt nihil. In het Engels ben je de klos als je een korte klank of een harde g in je naam hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit. Als je beetje ambitie hebt en je heet iets van Hendrik-Jan, dan ben je mooi de lul (sws met zo'n naam).
Ook met vakantie overigens.
Spaans is sowieso lastig met alles met een H, V, J
Ik heb een bazennaam.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:41 schreef Boterbartje het volgende:
Maar Duits is ook belangrijk als handelspartner van Nederland. Je naam moet dus goed uit te spreken zijn in:
Engels
Duits (maar dat volgt vaak al omdat Nederlands ook lijkt op Duits)
Spaans (en daarmee andere verwante talen als frans en italiaans)
Dan heb je bazennaam.
Gen-derik - Ganquote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe zou een Spanjaard Hendrik-Jan uitspreken? Mijn Spaans is echt nihil. In het Engels ben je de klos als je een korte klank of een harde g in je naam hebt.
lol xd momentquote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:45 schreef Tchock het volgende:
Ik was een keer met een vriend die een oer-Friese naam heeft bij een concert van een Vlaamse band. Achteraf hebben wij die lui ontmoet en platen laten signeren. Ze konden de naam van mijn vriend écht niet uitspreken, hoe hard ze ook hun best deden. Hij moest het maar spellen. En daarna gingen ze met zijn allen om zijn naam lachen.
Tranen in mijn ogen.
Wat een achterlijk wijf is dat, zag het net.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:52 schreef Tchock het volgende:
Ik kijk Jinek terug en daar zit ene Danielle van 't Schip-Oonk, een schrijfster blijkbaar, is die bekend? Wat een verschrikkelijke doos. Ze praat één grote stroom poep en is nu al twee keer halverwege het antwoord de vraag vergeten. Dat zegt ze letterlijk.
dat heb ik dus altijd...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:45 schreef Tchock het volgende:
Ik was een keer met een vriend die een oer-Friese naam heeft bij een concert van een Vlaamse band. Achteraf hebben wij die lui ontmoet en platen laten signeren. Ze konden de naam van mijn vriend écht niet uitspreken, hoe hard ze ook hun best deden. Hij moest het maar spellen. En daarna gingen ze met zijn allen om zijn naam lachen.
Tranen in mijn ogen.
De vrouw van oud-voetballer John van 't Schip die een eerste boek schreef.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:52 schreef Tchock het volgende:
Ik kijk Jinek terug en daar zit ene Danielle van 't Schip-Oonk, een schrijfster blijkbaar, is die bekend? Wat een verschrikkelijke doos. Ze praat één grote stroom poep en is nu al twee keer halverwege het antwoord de vraag vergeten. Dat zegt ze letterlijk.
Oooh, die ken ik wel. Was assistent bij Ajax. Wat is hij oppervlakkig, blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De vrouw van oud-voetballer John van 't Schip die een eerste boek schreef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |