Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Kom bijna nooit op die site.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
zie ik jou nou mensen adden op linkedin?
zie fbquote:Op maandag 8 juni 2015 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Kom bijna nooit op die site.
Met de friend zone wordt normaliter naar vrouwen verwezen.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Even bedenken hoe ik iemand in de friendzone ga duwen.
Normaal gesproken doen vrouwen dit bij mannen, maar nu is het omgekeerd.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:18 schreef Valid het volgende:
[..]
Met de friend zone wordt normaliter naar vrouwen verwezen.
Vent, misschien is fok niet geschikte plek om medelijden te vragen. Ik vind het beetje zielig overkomen (desalniettemin wel kutsituatie maar goed).quote:Op maandag 8 juni 2015 21:54 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog wat opbeurende woorden voor me betreffende de medische situatie? Ik heb het verdorrie nog niemand durven vertellen ook. Fok lult wat makkelijker van je af.
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Chickie: http://www.7cupsoftea.com/ListenerDetails/deniseh/
Ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet boeiend. Zolang diegene maar lief is, kan ik er best doorheen kijken.
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vent, misschien is fok niet geschikte plek om medelijden te vragen. Ik vind het beetje zielig overkomen (desalniettemin wel kutsituatie maar goed).
Jaquote:
Ik ken zat mensen met medische problemen. Kan facking kut zijn. Maar echt om medelijden vragen op een forum vind ik niet wat. Vind dat ook geen rare mening en ook niet arrogant.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]Het zal je maar overkomen, arrogant ventje.
Mwoah, ik heb ook de nodige handicaps en het is ontzettend lastig om daarmee om te gaan. Vooral met de maatschappij tegenwoordig.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen met medische problemen. Kan facking kut zijn. Maar echt om medelijden vragen op een forum vind ik niet wat. Vind dat ook geen rare mening en ook niet arrogant.
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:39 schreef Blistering het volgende:
Soms is de anonimiteit juist fijn als je wat gevoelige of persoonlijke dingen wilt delen.
No worries Y., sterkte kerel.
Tja, kan er ook niets aan doen dat ik zo perfect ben.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb ook de nodige handicaps en het is ontzettend lastig om daarmee om te gaan. Vooral met de maatschappij tegenwoordig.
Ik snap Y erg goed.
Jij hebt dat niet, dus ik vind dat je nogal kortzichtig bezig bent.
Jij bent allesbehalve perfect, want aan je gedrag kun je nog werken.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja, kan er ook niets aan doen dat ik zo perfect ben.
![]()
Ok sterkte Y xx gr gr
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent allesbehalve perfect, want aan je gedrag kun je nog werken.
quote:
Jij wint.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |