SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Genoeg potentie, heeft meer inzicht dan de Bruma's/Indi's van deze wereld. Beter in de korte en lange passing. Komt misschien fysiek wat te kort maar dat kan je compenseren door techniek en dergelijke. (zie bijvoorbeeld Frankie die gewoon op topniveau heeft gespeeld)
Ik vind er niet veel mis mee in ieder geval en hoort mijns inziens wel in Oranje. Maar zoals iemand eerder al zei: lekker eerder op vakantie en komend seizoen hopelijk weer fit en scherp bij Ajax.![]()
![]()
Veltman moet gewoon nog heel veel leren en blinkt niet uit in het leren van zijn fouten.
Ik vraag me ook af in hoeverre hij zijn zwakke punten uberhaupt begrijpt.
Los daarvan wel een bepaald basis talent. Kan nog wel wat worden.![]()
Veltman heeft met allemaal zwakke verdedigers om zich heen veel zaak de sterren van de hemel gespeeld, echt een rots in de branding, als hij dit volhoudt en zich doorontwikkeld kan hij echt een top verdediger worden.. En misschien iets vaker het krachthonk in..quote:Op maandag 8 juni 2015 22:36 schreef BadderHaring het volgende:
Veltman moet gewoon nog heel veel leren en blinkt niet uit in het leren van zijn fouten.
Ik vraag me ook af in hoeverre hij zijn zwakke punten uberhaupt begrijpt.
Los daarvan wel een bepaald basis talent. Kan nog wel wat worden.![]()
HiddinkSnapt echt geen klote van.
Kan Veltgod gelukkig mooi op vakantie, op tijd terug voor voorbereiding![]()
![]()
Oranje werd achterin overlopen door wat simpele Amerikanen en dan moet je als coach zijnde een sterke daad stellen, je stuurt een speler die niet mee gedaan heeft weg. Ik verwacht een schokeffect tegen Letland.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
HiddinkSnapt echt geen klote van.
Kan Veltgod gelukkig mooi op vakantie, op tijd terug voor voorbereidingAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ben benieuwd.. Cruijff toch zijn zin.quote:De Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax heeft besloten het contract van algemeen directeur Michael Kinsbergen, dat afloopt per 30 juni aanstaande, niet te verlengen.
,,In de huidige omstandigheden kan niet worden voorzien in de opvolging. Eerst zal overeenstemming moeten worden bereikt over het oplossen van de problemen in en rondom het Technisch Hart en de gewenste vervolgstappen voor concretisering en uitvoering van het Plan Cruijff. Tevens zal moeten worden afgewogen welke consequenties deze oplossing heeft voor het gewenste profiel van de algemeen directeur”, aldus Hans Wijers, voorzitter van de RvC.
De RvC van Ajax heeft tegen de achtergrond van deze ontwikkelingen besloten per direct een strategische commissie te benoemen, bestaande uit Dolf Collee en Theo van Duivenbode. Zij zullen tot nader order extra tijd en aandacht besteden aan het ondersteunen van de bedrijfsmatige aspecten van Ajax (Collee) en de vervolgstappen bij de verdere invoering van het Plan Cruijff (Van Duivenbode).
De RvC heeft tevens de heer Tshen La Ling bereid gevonden deze commissie voor de voetbaltechnische zaken te ondersteunen en van advies te voorzien. De heer Ling zal rapporteren aan de RvC.![]()
Goeie zaak toch, gewoon helemaal zijn visie volgen, niet dat halve werk. De tijd is nu bijna aangebroken dat de vruchten van de vernieuwde jeugdopleiding geplukt kunnen worden? Of valt het tegen met de talenten tot nu toe, want daar zit een stukje geluk bij natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:50 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. Cruijff toch zijn zin.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik ben pro Cruijff hoor, komen wel wat talenten aan binnen een paar jaar, Nouri, Cerny, vd Beek, Muric, De Ligt, Nunnely.. en vergeet er vast nog een paar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goeie zaak toch, gewoon helemaal zijn visie volgen, niet dat halve werk. De tijd is nu bijna aangebroken dat de vruchten van de vernieuwde jeugdopleiding geplukt kunnen worden? Of valt het tegen met de talenten tot nu toe, want daar zit een stukje geluk bij natuurlijk.![]()
Nouri en van de Beek zijn namen die ik ook af en toe heb gehoord. Ik hoop oprecht dat die de stap kunnen maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik ben pro Cruijff hoor, komen wel wat talenten aan binnen een paar jaar, Nouri, Cerny, vd Beek, Muric, De Ligt, Nunnely.. en vergeet er vast nog een paar.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
JR, Powerloungen en ik ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik ben pro Cruijff hoor, komen wel wat talenten aan binnen een paar jaar, Nouri, Cerny, vd Beek, Muric, De Ligt, Nunnely.. en vergeet er vast nog een paar.graag op anoniem![]()
twitter:JLukoki twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:08:55Matchday against my old friend Eyong Enoh RD Cono - Cameroon http://t.co/EwPRc8l45y reageer retweet
![]()
![]()
Wel een rechtspoot.twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:39:53#Ajax polst John Heitinga voor terugkeer naar Amsterdam. Straks meer op vi.nl reageer retweet
![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Van een bankzitter van Mainz naar een tribuneklant van Herthaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef BobW het volgende:
Wel een rechtspoot.twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:39:53#Ajax polst John Heitinga voor terugkeer naar Amsterdam. Straks meer op vi.nl reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kortom, klaar voor de Eredivisie!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van een bankzitter van Mainz naar een tribuneklant van HerthaOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Vooral vreemd dat Frank laatst zo uitgesproken NEE zei hij het at5 interview..
Maar Johnny is een held, al zou hij niet spelen, hij moet gewoon terug komen![]()
![]()
Plan Bquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef BobW het volgende:
Dit beleid
Eerst nog afgewezen. Man man manOh.![]()
Scouts verbazen zich in Toulon over houding El Ghazi
Anwar El Ghazi geeft bepaald geen goede indruk gemaakt op buitenlandse scouts tijdens het toernooi in Toulon. Dat zegt Piet de Visser.
De Chelsea-scout was aanwezig in Toulon, waar Jong Oranje niet door de poulefase kwam. El Ghazi scoorder er één keer in vijf duels. "Die jongen kijkt tegen Cristiano Ronaldo op, maar Ronaldo speelde hier de pannen van het dak en verdiende mede daardoor een transfer naar Manchester United."
"Terwijl El Ghazi zelf weinig liet zien, boos werd als de trainer hem wisselde en tijdens het toernooi alweer terug ging naar Nederland", vertelt De Visser in de Volkskrant. "Ik was heus niet de enige die dat opmerkte."
En niet alleen El Ghazi, die dit seizoen bij Ajax negen keer scoorde in de Eredivisie, maakte op de scouts niet echt een onvergetelijke indruk. "Buitenlandse scouts vroegen aan mij: wat is dit nou? Nederland straalde niets uit, geen passie. Het leek alsof ze blij waren om weer naar huis te gaan."
Jong Oranje begon het toernooi nog goed met een 3-2 zege op Costa Rica. El Ghazi opende de score al na drie minuten. Na een nederlaag tegen de Verenigde Staten (3-1) en een 5-1 zege op Qatar ging het in de laatste poulewedstrijd mis tegen Frankrijk (4-0), dat het toernooi uiteindelijk won.blablablabla![]()
Piet de Visserquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:27 schreef Elan het volgende:
Scouts verbazen zich in Toulon over houding El Ghazi
Anwar El Ghazi geeft bepaald geen goede indruk gemaakt op buitenlandse scouts tijdens het toernooi in Toulon. Dat zegt Piet de Visser.
De Chelsea-scout was aanwezig in Toulon, waar Jong Oranje niet door de poulefase kwam. El Ghazi scoorder er één keer in vijf duels. "Die jongen kijkt tegen Cristiano Ronaldo op, maar Ronaldo speelde hier de pannen van het dak en verdiende mede daardoor een transfer naar Manchester United."
"Terwijl El Ghazi zelf weinig liet zien, boos werd als de trainer hem wisselde en tijdens het toernooi alweer terug ging naar Nederland", vertelt De Visser in de Volkskrant. "Ik was heus niet de enige die dat opmerkte."
En niet alleen El Ghazi, die dit seizoen bij Ajax negen keer scoorde in de Eredivisie, maakte op de scouts niet echt een onvergetelijke indruk. "Buitenlandse scouts vroegen aan mij: wat is dit nou? Nederland straalde niets uit, geen passie. Het leek alsof ze blij waren om weer naar huis te gaan."
Jong Oranje begon het toernooi nog goed met een 3-2 zege op Costa Rica. El Ghazi opende de score al na drie minuten. Na een nederlaag tegen de Verenigde Staten (3-1) en een 5-1 zege op Qatar ging het in de laatste poulewedstrijd mis tegen Frankrijk (4-0), dat het toernooi uiteindelijk won.![]()
![]()
Jaquote:![]()
Maar is natuurlijk wel iemand binnen het scoutingswereldje. Bij grote clubs gewerkt ongetwijfeld nog steeds een ziek netwerk.blablablabla![]()
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef BobW het volgende:
![]()
![]()
ja als je er 100 aanwijst en alleen die 2 goeie onthoudt, is al een tijdje geleden dat Piet serieus genomen werdquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar is natuurlijk wel iemand binnen het scoutingswereldje. Bij grote clubs gewerkt ongetwijfeld nog steeds een ziek netwerk.![]()
aan het einde van de week staat er ook een gesprek gepland met Kerlon. In het dolfinarium heb ik begrepen.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Kan die nu ook orka,s hooghouden?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
aan het einde van de week staat er ook een gesprek gepland met Kerlon. In het dolfinarium heb ik begrepen.RED ONS HENNIEGOD![]()
jup. Enorm veelzijdig. Mido is ook benaderd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die nu ook orka,s hooghouden?'Wish I was old and a little sentimental'
Heitinga zou wel beetje triest zijn ja. Prima gozer verder en een Ajacied maar presteert al jaren niet meer.
Snap wel dat ze een ervaren jongen erbij wil hebben die ook in de kleedkamer en op het veld de leiding neemt. Maar dan moet je het wel afdwingen door je prestaties op het veld en ik vrees dat Johnny dat niet gaat doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan die weer met een lastige jongen scharen gooienquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
jup. Enorm veelzijdig. Mido is ook benaderd.
Kishna bijvoorbeeldRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is wel weer een grote gok maar slechter dan Zimling zal hij toch niet zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:50 schreef Pedroso het volgende:
Heitinga zou wel beetje triest zijn ja. Prima gozer verder en een Ajacied maar presteert al jaren niet meer.
Snap wel dat ze een ervaren jongen erbij wil hebben die ook in de kleedkamer en op het veld de leiding neemt. Maar dan moet je het wel afdwingen door je prestaties op het veld en ik vrees dat Johnny dat niet gaat doen.![]()
En wat betreft El Ghazi is ook van een mug een olifant maken. Hij heeft wel een bepaald arrogant houdinkje op het veld maar dat vind ik op zich geen probleem.
Bovendien prima dat de topscouts hem voorlopig niet zien staan, laat hem eerst maar is echt top presteren bij Ajax en dan voor de hoofdprijs de deur uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wou net zeggen, ik zit er helemaal niet op te wachten dat hij hier een geweldige indruk maakt en er al van alle kanten aan hem getrokken wordt. Heeft wel potentie om de komende jaren van meerwaarde te zijn bij Ajax.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:53 schreef Pedroso het volgende:
En wat betreft El Ghazi is ook van een mug een olifant maken. Hij heeft wel een bepaald arrogant houdinkje op het veld maar dat vind ik op zich geen probleem.
Bovendien prima dat de topscouts hem voorlopig niet zien staan, laat hem eerst maar is echt top presteren bij Ajax en dan voor de hoofdprijs de deur uit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ik zie het helemaal zittenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die weer met een lastige jongen scharen gooien
Kishna bijvoorbeeld'Wish I was old and a little sentimental'
Iemand die op de tribune beland bij zowel Everton, Fulham en Hertha BSC ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel weer een grote gok maar slechter dan Zimling zal hij toch niet zijn
Je moet er gewoon niet aan beginnenRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee en hij zal ook niet veel kosten. Maar de laatste jaren is ie wel erg ver teruggevallen. Van een bankzitter en tribuneklant bij een degradatiekandidaat in Duitsland ga je niet beter worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel weer een grote gok maar slechter dan Zimling zal hij toch niet zijnAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
het verbaast mij ook wel want vorig jaar zei Frank expliciet nee en je kan toch niet zeggen dat hij beter is geworden in dat jaarquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die op de tribune beland bij zowel Everton, Fulham en Hertha BSC ?
Je moet er gewoon niet aan beginnen![]()
Heitinga blonk in zijn periode bij Ajax al niet uit, laat staan nu.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik kan me maar 1 rol voorstellen en dat is de Ooijer-rol .quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
het verbaast mij ook wel want vorig jaar zei Frank expliciet nee en je kan toch niet zeggen dat hij beter is geworden in dat jaar
Als het iets anders is betekent dat dat de andere opties niet willen komenRED ONS HENNIEGOD![]()
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 18:40:52Fraaie prijs voor @Donny_beek6: hij is zojuist uitgeroepen tot Talent van de Toekomst. Gefeliciteerd! http://t.co/qV8vTCSREn reageer retweet
![]()
Als andere opties niet willen komen, moeten ze nog ver van Heitinga blijven.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan me maar 1 rol voorstellen en dat is de Ooijer-rol .
Als het iets anders is betekent dat dat de andere opties niet willen komen"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Heel ver. En dan krijg je dat wijf erbij . Limburgs uitschotquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Als andere opties niet willen komen, moeten ze nog ver van Heitinga blijven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hier zal hij ongetwijfeld een punt hebben. Nederlandse talenten denken te snel dat ze er al zijnquote:![]()
Mooi dat La Ling een formele rol heeft gekregen. Wist nooit wat ik van hem moest denken, maar heeft bij Trencin toch bizarre dingen voor elkaar gekregen. Had Cruijff toch weer eens gelijk![]()
![]()
Verdomme die Overmars. Steeds als je denkt dat hij je niet meer kan verrassen, dan flikt hij het toch weer.
Hij weet weer een Aldi-koopje te vinden.
Wat een vakman, wat een netwerk.![]()
Vreselijk wat er met Ajax aan het gebeuren is.
Geen goed zelf opgeleid talent breekt meer door.
Willen ze van der Vaart en Heitinga halen. De gruwel.
Rijkaard kwam. Zag en overwon, met grote jonge talenten.
Dit is een zinkend schip.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Rijkaard is gewoon een fucking held.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:02 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk wat er met Ajax aan het gebeuren is.
Geen goed zelf opgeleid talent breekt meer door.
Willen ze van der Vaart en Heitinga halen. De gruwel.
Rijkaard kwam. Zag en overwon, met grote jonge talenten.
Dit is een zinkend schip.
Zal de boer nooit moe worden met de aankopen van Marc?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Daar heeft De Boer zelf ook zeggenschap over. Of denk je dat Overmars De Boer verplicht om een speler op te stellen ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Rijkaard is gewoon een fucking held.
Zal de boer nooit moe worden met de aankopen van Marc?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef BobW het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:39:53#Ajax polst John Heitinga voor terugkeer naar Amsterdam. Straks meer op vi.nl reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In onze competitie istie vast even goed als Bruma en v/d Hoorn.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Heitinga
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Laatste jaren is het terughalen van oud-spelers niet bepaald een succes geworden, bij geen enkele Nederlandse club overigens. Laatste die ik kan bedenken is Cocu bij PSV.
Daarna zijn er velen mislukt of niet geslaagd in ieder geval. Zelfs (ex)toppers als Davids,Stam en van Bommel hadden het moeilijk dus dan verwacht ik van Johnny al helemaal weinig.
Maar zal ook niet voor de basis gehaald worden lijkt me.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In de breedte gaat Ajax volgend seizoen wel sterker worden denk ik, alle hoop is dus gevestigd op dat er spelers zich flink door ontwikkelen blijkbaar.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pedroso op 09-06-2015 22:13:06 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben geen Veltman fan, maar dit gaat wel wat verquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:27 schreef Scorpie het volgende:
Heitinga op 35% is nog steeds beter dan Veltman op 100%.Ik durf zelfs het tegenovergestelde te beweren. Die Heitinga is nooit wat geweest, ik snap niet waarom mensen altijd maar denken dat iemand beter word naarmate de persoon ouder word.
![]()
Laat mij Syntix trollen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik ben geen Veltman fan, maar dit gaat wel wat verIk durf zelfs het tegenovergestelde te beweren. Die Heitinga is nooit wat geweest, ik snap niet waarom mensen altijd maar denken dat iemand beter word naarmate de persoon ouder word.
![]()
Heitinga. Zucht. Waar gaat het heen met ons aller...proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dijks is minder slecht dan Boilesenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dijks en Heitinga
Echt goed gescoute verdedigers weer. Precies waar we behoefte aan hebben
''minder slecht''...RED ONS HENNIEGOD![]()
En Heitinha minder slecht dan vd Hoornquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dijks is minder slecht dan Boilesen
''minder slecht''...Oh.![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dijks is minder geblesseerd dan BoilesenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gelijkwaardig , Van Heitinga is echt helemaal niks overquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Heitinha minder slecht dan vd HoornRED ONS HENNIEGOD![]()
Die doet tenminste wel braaf zijn handschoentjes om met een beetje koud weerquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Heitinga is wel een jongen met hart voor de club. Liever hij dan provinciaaltjes met de uitstraling van een vaatdoek, zoals Sinkgraven![]()
Sjaak Swart ookquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:56 schreef FoodForThought het volgende:
Heitinga is wel een jongen met hart voor de club. Liever hij dan provinciaaltjes met de uitstraling van een vaatdoek, zoals SinkgravenRED ONS HENNIEGOD![]()
Liever iemand met kwaliteit dan iemand die heel goed boos kan kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:56 schreef FoodForThought het volgende:
Heitinga is wel een jongen met hart voor de club. Liever hij dan provinciaaltjes met de uitstraling van een vaatdoek, zoals SinkgravenOh.![]()
boos kunnen kijken lijkt ook echt het meest belangrijke criteria te zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever iemand met kwaliteit dan iemand die heel goed boos kan kijken![]()
![]()
![]()
Johnny was echt een leeuw die je niet kon temmen.. Weet niemand meer de bekerfinale tegen az? Hij werd bijna in tweeën geschopt, maar hij wilde er gewoon niet uit.
Dat is de mentaliteit die we missen, met die vechtlust compenseert hij veel van zijn tekortkomingen.
En hij had een heerlijke lange pass..![]()
Kan iemand zich Kluivert nog herinneren ? geweldige techniek , geweldige afwerkerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:12 schreef Loserkid het volgende:
Johnny was echt een leeuw die je niet kon temmen.. Weet niemand meer de bekerfinale tegen az? Hij werd bijna in tweeën geschopt, maar hij wilde er gewoon niet uit.
Dat is de mentaliteit die we missen, met die vechtlust compenseert hij veel van zijn tekortkomingen.
En hij had een heerlijke lange pass..RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is wel een heel ander verhaal...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan iemand zich Kluivert nog herinneren ? geweldige techniek , geweldige afwerker![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:12 schreef Loserkid het volgende:
Johnny was echt een leeuw die je niet kon temmen..![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee hoor , beiden zijn leeg . Of zijn ze gek bij Everton, Fulham en Hertha ?quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
gelukkig nog wel, het zegt dan ook genoeg over wat de technische staf van het huidige niveau vindt als ze denken dat Heitinga nog wat toe gaat voegenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan iemand zich Kluivert nog herinneren ? geweldige techniek , geweldige afwerker![]()
Wij spelen in de eredivisie, wie uit de eredivisie zou het daar dan echt goed doen denk je..?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee hoor , beiden zijn leeg . Of zijn ze gek bij Everton, Fulham en Hertha ?
Hij kan hier genoeg toevoegen, hij hoeft van mij net altijd te spelen, maar prima speler om erbij te hebben..![]()
dat is natuurlijk de vraag, hij heeft na 2010 heel weinig gevoetbaldquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:33 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wij spelen in de eredivisie, wie uit de eredivisie zou het daar dan echt goed doen denk je..?
Hij kan hier genoeg toevoegen, hij hoeft van mij net altijd te spelen, maar prima speler om erbij te hebben..![]()
De eredivisie , want verder kijken we niet .quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:33 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wij spelen in de eredivisie, wie uit de eredivisie zou het daar dan echt goed doen denk je..?
Hij kan hier genoeg toevoegen, hij hoeft van mij net altijd te spelen, maar prima speler om erbij te hebben..
En hij voegt niks toe , kan geen man meer dekken , zo traag als stront etc.
Om erbij te hebben ? , daar hebben we er al best veel van . Vroeger kon je bijv Tainio er ook ''bijhebben''RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Ajax volle bak tegen Wolfsburg
Het schema van de Ajax-voorbereiding nadert zijn voltooiing. De Amsterdammers maakten bekend ook tegen Nordsjaelland en Panathinaikos te oefenen.
Net als vorige seizoenen knipt Frank de Boer zijn selectie in tweeën om iedereen even veel speelminuten te laten maken. Het trainingskamp vanaf 29 juni in Oostenrijk wordt op 4 juli afgesloten met een oefenduel met Dinamo Moskou, waarbij allebei de Ajax-groepen 45 minuten in actie komen.
Na het trainingskamp in De Lutte (vanaf 6 juli) wordt er door het ene deel van de selectie in Hardenberg tegen Nordsjaelland gespeeld en door het andere deel in Epe tegen Panathinaikos van ex-Ajacied Yannis Anastasiou. Omdat De Boer iedereen een uur wil laten spelen, wordt de selectie aangevuld met A-junioren.
Een trainingsweek later treedt de A-ploeg in de Amsterdam ArenA tegen VFL Wolfsburg op volle sterkte aan en is het de bedoeling dat iedereen de hele wedstrijd blijft staan. Voor het duel zijn al kaarten te koop. In de middaguren speelt het andere deel van de selectie achter gesloten deuren op De Toekomst tegen Wolfsburg onder 23.
Voor 24 of 25 juli is Ajax in onderhandeling met tegenstanders uit de grote competities. Het zal het laatste oefenduel zijn voordat op 28 of 29 juli wordt afgetrapt in de voorronde van de Champions League.![]()
Neem aan dat ze Heitinga dan puur halen voor in de kleedkamer en een beperkt aantal minuten. Blijkbaar trekt niemand zijn bek open in de kleedkamer (zelfs een Klaassen niet echt?), want Gudelj wordt om een vergelijkbare reden gehaald terwijl je middenveld juist aardig bezet is. Dat Boilessen aanvoerder werd was natuurlijk ook al een erg veeg teken.![]()
Dat lijkt me duidelijk ja, je kan denk ook niet verwachten van Klaassen dat die wel even iedereen op z'n plaats zet. Hij komt in feite ook pas net kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Neem aan dat ze Heitinga dan puur halen voor in de kleedkamer en een beperkt aantal minuten. Blijkbaar trekt niemand zijn bek open in de kleedkamer (zelfs een Klaassen niet echt?), want Gudelj wordt om een vergelijkbare reden gehaald terwijl je middenveld juist aardig bezet is. Dat Boilessen aanvoerder werd was natuurlijk ook al een erg veeg teken.
Maar of Heitinga daar de juiste persoon wel voor is vraag ik me af, als je het in het veld niet afdwingt dan wordt het daarbuiten ook een lastig verhaal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij heeft nog een contract in Berlijn voor een jaar, dat afkopen voor in de kleedkamer lijkt me ook weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Neem aan dat ze Heitinga dan puur halen voor in de kleedkamer en een beperkt aantal minuten. Blijkbaar trekt niemand zijn bek open in de kleedkamer (zelfs een Klaassen niet echt?), want Gudelj wordt om een vergelijkbare reden gehaald terwijl je middenveld juist aardig bezet is. Dat Boilessen aanvoerder werd was natuurlijk ook al een erg veeg teken.![]()
Denk dat ze blij zijn dat ze van 'm af zijn, die gaat gewoon gratis de deur uit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft nog een contract in Berlijn voor een jaar, dat afkopen voor in de kleedkamer lijkt me ook weer wat overdrevenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Ajax opent deur voor terugkeer routinier Heitinga
John Heitinga (31) lijkt de cirkel rond te kunnen maken. Ajax heeft de deur opengezet voor de 87-voudig international, die een rentree in Amsterdam ziet zitten. „Ik heb er nooit een geheim van gemaakt graag eens terug te keren”, aldus de verdediger. Veel meer dan dat ’hij denkt nog een meerwaarde te zullen hebben’, wil de Alphenaar er niet over zeggen. „Het is nu aan mijn zaakwaarnemer en Ajax om te kijken wat de mogelijkheden zijn.”
Dat gaat op korte termijn gebeuren. „Aan het einde van deze week is er een gesprek”, bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars de interesse in de verliezend WK-finalist van 2010.
Heitinga, die in Amsterdam door de fans op handen wordt gedragen, speelde tussen 2001 en 2008 voor Ajax (152 competitieduels, 17 goals). Medio 2008 tekende hij bij Atletico Madrid. Daarna kwam hij vijf jaar uit voor Everton en één seizoen voor Hertha BSC. Dat laatste jaar was mede door de trainerswissel in Berlijn geen succes. In zijn laatste seizoen bij Ajax ontving Heitinga als Voetballer van het Jaar de Gouden Schoen. Bij Ajax is – als de transfer doorgaat – een Ooijer-rol voor hem weggelegd.quote:LING MAAKT COMEBACK
Kinsbergen ruimt veld bij Ajax vanwege tweespalt technisch hart en weigering Van der Sar
Het vertrek van algemeen directeur Michael Kinsbergen luidt bij Ajax de komst in van Tscheu La Ling. Hij gaat zich als adviseur richten op het functioneren van het technisch hart, eerste elftal, opleiding en scouting.
De Haagse eigenaar van het Slowaakse AS Trencin werd vier jaar geleden tegen de zin van Johan Cruijff afgeserveerd door toenmalig president-commissaris Steven ten Have. Op voorspraak van Cruijff presenteerde Ajax Ling alsnog.
Omdat de club nog geen opvolger heeft voor Kinsbergen, is een strategische commissie benoemd met de commissarissen Theo van Duivenbode (techniek) en Dolf Collee (algemeen). Ling gaat het duo ondersteunen bij voetbaltechnische zaken en zal ze van advies voorzien. Zijn bevindingen zal de 59-jarige Ling rapporteren aan de rvc. Deze constructie is acceptabel voor de UEFA, die erop toeziet dat één persoon niet officieel twee clubs dient.
De rvc onder leiding van Hans Wijers weigerde het contract met Kinsbergen te verlengen, hoewel hij samen met Edwin van der Sar Ziggo als nieuwe hoofdsponsor strikte en ABN Amro weer bij Ajax betrok.
Wat Kinsbergen de kop heeft gekost bij Ajax is dat de directeur er in twee jaar niet in slaagde om Edwin van der Sar klaar te stomen voor het algemeen directeurschap. De rvc gelooft niet dat de Amsterdammer dat alsnog voor elkaar krijgt. Verder liet Kinsbergen de bonje in het technisch hart tussen Wim Jonk aan de ene kant en Dennis Bergkamp en Marc Overmars aan de andere kant zodanig escaleren dat de twee partijen inmiddels al maandenlang niet meer met elkaar spreken.
Volgens president-commissaris Wijers lag de verantwoordelijkheid voor de tweespalt bij Kinsbergen en liet hij het na om kordaat op te treden. Zelf weigerde Wijers het strijdtoneel als bemiddelaar te betreden omdat hij daarvoor geen bevoegdheid heeft. De topman wilde niet de fout maken om in de emotie – zoals zovelen overkomt in de voetballerij – de grens van zijn bevoegdheden te overschrijden.
„We zullen eerst overeenstemming moeten bereiken over het oplossen van de problemen in en rondom het technisch hart”, aldus Wijers in een officiële verklaring. „En de vervolgstappen voor de concretisering en uitvoering van het plan Cruijff.” De oplossing is volgens Wijers van invloed op het profiel van de nieuwe algemeen directeur als opvolger van Kinsbergen.
Wijers zelf schoof in eerste instantie Roger van Boxtel – D66-partijgenoot, Ajax-lid en interim-voorzitter bij de club in 2011 – naar voren als nieuwe directeur. Omdat hem bindende kwaliteiten worden toegedicht om het technisch hart weer op één lijn te krijgen. De politicus werd evenwel afgeserveerd door commercieel directeur Edwin van der Sar en adviseur Cruijff. Daarna werd gedacht aan de rol van gedelegeerd commissaris voor Leo van Wijk. De commissaris, voormalig Ajax-speler en KLM-topman zou worden toegevoegd aan de Ajax-directie. Tegen dit ingrijpen door de rvc in de vennootschap Ajax verzette Wijers zich. Uit het oogpunt van good governance. Wijers accepteerde niet dat een toezichthouder (Van Wijk) in een belangenconflict kon komen en van daaruit zijn eigen functioneren zou moeten beoordelen.
Het konijn uit de hoge hoed van Wijers & co is de strategische commissie met Van Duivenbode en Collee en Ling als adviseur. Omdat de twee commissarissen niet gedelegeerd zijn, zullen zij niet op de stoel van de directie gaan (mogen) zitten, maar slechts van dichterbij toezien op het functioneren van de directie. Zo zal er geen sprake zijn van de slager die zijn eigen vlees keurt. De rvc heeft bij het ontbreken van een algemeen directeur nu meer controle op de overgebleven directieleden Overmars, Van der Sar en Jeroen Slop.
Van Duivenbode en Collee zullen zich niet bemoeien met de tweespalt binnen het technisch hart van Ajax. Die rol is weggelegd voor adviseur Ling. Hij moet de boel bij Ajax op technisch gebied weer vlot trekken. Ling denkt aan een half jaar voldoende te hebben om zaken binnen het technisch hart, eerste elftal, opleiding en scouting op orde te krijgen.quote:Cruijff: ’Het gaat nog om details’
Johan Cruijff is heel duidelijk over de benoeming van Tscheu La Ling. „Ik ben het volledig eens met wat er nu op technisch gebied is gebeurd. Hoewel de laatste jaren heel succesvol zijn geweest, zijn er ook fouten gemaakt. Daar moeten we niet moeilijk over doen, want dat hoort erbij. Alleen moeten we wel verder. Het is duidelijk dat er nog stappen gemaakt moeten worden en hoe sneller dat gebeurt, hoe beter.”
„Waarom Ling? Ik ken hem al een tijdje en hij is vanaf het begin voor mij de aangewezen persoon geweest om dit proces te begeleiden”, gaat hij verder. „Dan heb ik het vooral over details. Daar zijn er een heleboel van en dan kan het geen kwaad om een beroep te kunnen doen op iemand van zijn kaliber. Financieel en commercieel heeft Ajax het nu prima voor elkaar, daarom is het enorm belangrijk dat we ook sportief ons blijven verbeteren. Ik heb goede hoop dat Ling Ajax daarbij kan helpen.”quote:Ling: ’Plan Cruijff leidraad’
Vanuit Trencin reageert Tscheu La Ling op zijn rol binnen Ajax: „Met de zakelijke en commerciële kant heb ik niets te maken, het gaat alleen om het voetbal. Daarbij ga ik niet de opstelling maken, maar probeer ik wel uit te vinden waarom bepaalde zaken niet functioneren. Het Plan Cruijff is daarbij de leidraad en dat is voor mij geen ingewikkelde materie.”
De 14-voudig international doelt daarmee op het technisch beleid bij AS Trencin, waar hij eigenaar van is. De Slowaakse kampioen voetbalt volgens de principes van de Ajax-school. Ling: „Er is de afgelopen vier jaar enorm veel binnen Ajax verbeterd, maar het is duidelijk dat niet alles in één keer werkt. Als je kijkt naar het Plan Cruijff en naar de manier waarop er nu gevoetbald wordt, dan moeten er nog stappen worden gemaakt. Daar moeten we met z’n allen aan gaan werken.”![]()
Ling gaat het wel even oplossen bij Ajax. Gaat dus De Boer 'adviseren' om het spel aantrekkelijker te maken. Ik voel conflicten aankomen...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frankie vindt dat er niks aan de hand is met het spel. Wordt een tering bende iddquote:Op woensdag 10 juni 2015 01:09 schreef Pedroso het volgende:
en oplossen bij Ajax. Gaat dus De Boer 'adviseren' om het spel aantrekkelijker te maken. Ik voel conflicten aankomen..."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ach het is Johnny Heitinga. Het was nooit een hoogvlieger, maar wel op en top Ajacied. Ik kan gewoon niet tegen zijn komst zijn, maar verwacht niet dat hij de kar kan trekken. Als ze hem halen zie ik 'm maar als een soort dure mascotte.![]()
Ja. En vooral als mensen dan gaan roepen dat hij toch eigenlijk wel goed is, omdat ze het niet snappen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het zou wel erg pijnlijk zijn voor de eredivisie als Heitinga slaagt![]()
dat vind hij wel, hij heeft niet voor niets Trusfull er ook bij gehaaldquote:Op woensdag 10 juni 2015 01:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Frankie vindt dat er niks aan de hand is met het spel. Wordt een tering bende idd![]()
Overmars en de Boer moeten niet zo bijdehand doen en gewoon weer plan Cruijff uitvoeren. Vooral Overmars, want van De Boer is het logisch dat hij allerlei aankopen wil in wellicht zijn laatste jaar bij Ajax. Van Overmars is het ook wel begrijpelijk, gezien alle shit die hij over zich heen heeft gekregen. Helaas bleek hij daar niet tegen bestand.
Heb meer vertrouwen in La Ling en Jonk. Overigens pakt Wijers de zaken goed aan![]()
Hopelijk vliegt Overmars er snel uit dankzij Ling.
En haal een TD met een goes netwerk en die een scouting kan opzettenOh.![]()
zoals altijd ligt de waarheid een beetje in het midden, plan Cruijff klinkt leuk maar roepen dat spelers klaar zijn voor het eerste is wat anders dan het aantonen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overmars en de Boer moeten niet zo bijdehand doen en gewoon weer plan Cruijff uitvoeren. Vooral Overmars, want van De Boer is het logisch dat hij allerlei aankopen wil in wellicht zijn laatste jaar bij Ajax. Van Overmars is het ook wel begrijpelijk, gezien alle shit die hij over zich heen heeft gekregen. Helaas bleek hij daar niet tegen bestand.
Heb meer vertrouwen in La Ling en Jonk. Overigens pakt Wijers de zaken goed aan![]()
Verder wordt Bergkamp niet genoemd terwijl die de spil is in dit verhaal, die moet beoordelen of de jeugd die doorstroomt goed genoeg is en het feit dat hij meer aan de kant van de Boer zit zegt toch wel genoeg.![]()
Ja inderdaad, want al die verdedigers die nu in de eredivisie lopen zijn allemaal beter dan Heitinga.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het zou wel erg pijnlijk zijn voor de eredivisie als Heitinga slaagt![]()
Een Heitinga in de Ooijer-rol kan toch niemand op tegen zijn? Ooijer speelde ook niet wekelijks, maar bracht wel veel meer in het team. Heitinga zal Veltman niet uit de basis spelen, maar als back-up vind ik het een prima optie. Kent het spelletje en heb er wel vertrouwen in dat hij wat toe kan voegen. Kun je ook gelijk vd Hoorn lozen.
Dat de rest van de verdediging zo zwak is, is dan weer een ander verhaal. Van Van Rhijn, Viergever en Boilesen/Dijks word ik niet blij en daar ga je geen potten mee breken. En het ziet er niet naar uit dat dit nog gaat veranderen voor komend seizoen.![]()
Heitinga en Veltman kunnen ook prima samen, kan me niet voorstellen dat je Johnny alleen voor de bank haaltOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
alleen is zijn vorm en fitheid wat moeilijk in te schatten al is dat laatste snel op te lossen, in principe zou hij ook op 6 kunnen spelen maar nogmaals dat hangt helemaal af van hoe goed hij nog is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga en Veltman kunnen ook prima samen, kan me niet voorstellen dat je Johnny alleen voor de bank haalt![]()
Je hebt een punt hoor, maar ik heb juist het gevoel dat de uitvoering van het beleid nu niet meer het midden zoekt. Waar het lang ook te ver aan de andere kant van het midden zat, met al die kleine aankoopjes. Trouwens, Cruijff en Jonk zijn niet tegen aankopen ofzo. Maar ik snap dat Jonk een aankoop als Sinkgraven vreemd vindt, als de twee grootste talenten uit je jeugdopleiding niet veel jonger zijn en op dezelfde positie spelenquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoals altijd ligt de waarheid een beetje in het midden, plan Cruijff klinkt leuk maar roepen dat spelers klaar zijn voor het eerste is wat anders dan het aantonen.![]()
Als hij aan de eisen van Ajax voldoet moet hij een van de besten zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want al die verdedigers die nu in de eredivisie lopen zijn allemaal beter dan Heitinga.
Ligt er wel aan hoe je slagen definieert natuurlijk. Zoals gezegd, inderdaad kan hij nuttig zijn voor in de kleedkamer (geen idee eigenlijk of hij dat in zich heeft. Het is niet dat als je een bepaalde leeftijd haalt, dat je automatisch zo'n rol in de kleedkamer kan vervullen)![]()
Ach, het is iig niet rustig mbt Ajax.
Maar kijken of Ling weer wat meer voetbal in de club kan brengen. Geen idee hoe, maar ik heb niet zo'n zin in weer een seizoen oogaids.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Je hebt bij Ajax geen keuze meer tegenwoordig, iets anders (ja beroerd) loopt er op het moment niet tussenquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Jasperquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt bij Ajax geen keuze meer tegenwoordig, iets anders (ja beroerd) loopt er op het moment niet tussen.
![]()
![]()
Sinkgraven was wel een beetje een paniekaankoop maar dat maakt hem nog geen miskoop, ze moeten gewoon een betere mix vinden of het beste is nog zelf opgeleide spelers langer binden dan loopt die doorstroming ook beter maar het is gewoon heel moeilijk als clubs als Hull fucking City al 3 keer zoveel netto betalen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je hebt een punt hoor, maar ik heb juist het gevoel dat de uitvoering van het beleid nu niet meer het midden zoekt. Waar het lang ook te ver aan de andere kant van het midden zat, met al die kleine aankoopjes. Trouwens, Cruijff en Jonk zijn niet tegen aankopen ofzo. Maar ik snap dat Jonk een aankoop als Sinkgraven vreemd vindt, als de twee grootste talenten uit je jeugdopleiding niet veel jonger zijn en op dezelfde positie spelen![]()
Klaassen en Cillessen zijn nog wel helden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt bij Ajax geen keuze meer tegenwoordig, iets anders (ja beroerd) loopt er op het moment niet tussen.
Fischer kan dat wordenOh.![]()
Jan van Halst werd gekocht. Piet Keizer : 'Dit is de middelmaat in huis halen.'quote:
Daarna ging het van kwaad tot erger.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Marc haalt alleen maar middelmaat in huis.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan van Halst werd gekocht. Piet Keizer : 'Dit is de middelmaat in huis halen.'
Daarna ging het van kwaad tot erger.
Er zou een ervaren spits bijkomen en geen ervaren verdedigers want die voldeden. En nu wordt Heitinga gepolst.
Komt op mij over als een slappe poging om te laten zien dat ze wel echt oud-Ajacieden kunnen terughalen
Oh.![]()
Heitenga in de spits?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc haalt alleen maar middelmaat in huis.
Er zou een ervaren spits bijkomen en geen ervaren verdedigers want die voldeden. En nu wordt Heitinga gepolst.
Komt op mij over als een slappe poging om te laten zien dat ze wel echt oud-Ajacieden kunnen terughalenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Oh?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc haalt alleen maar middelmaat in huis.
Komt op mij over als een slappe poging om te laten zien dat ze wel echt oud-Ajacieden kunnen terughalen![]()
Frank zei nog dat centrale verdedigers niet nodig waren, en als er eentje kwam moest het een talent zijnquote:Oh.![]()
Waar?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank zei nog dat centrale verdedigers niet nodig waren, en als er eentje kwam moest het een talent zijn![]()
dat kon hij wel, of hij het nu nog kan, geen ideequote:Op woensdag 10 juni 2015 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel Heitinga op VM worden
Nieuw projectje![]()
Ronaldo kwam niet. Van Gaal zei, we hebben onze eigen Ronaldo al in huis.
Kluivert kwam.
Is er iemand in dit topic die weet hoe het met de toekomst staat. Zit er een nieuwe Kluivert aan te komen ?
Volgens mij heeft hij dat al jaren niet gespeeld.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kon hij wel, of hij het nu nog kan, geen idee
Als hij al speeldeOh.![]()
Een nieuwe Kluivert komt nooit meer..quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:09 schreef tong80 het volgende:
Kluivert kwam.
Is er iemand in dit topic die weet hoe het met de toekomst staat. Zit er een nieuwe Kluivert aan te komen ?![]()
El Azzouzi, spits van A1. Is enige maanden geleden ook in aanraking geweest met de politie dus lijkt me een waardige opvolger.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:09 schreef tong80 het volgende:
Kluivert kwam.
Is er iemand in dit topic die weet hoe het met de toekomst staat. Zit er een nieuwe Kluivert aan te komen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gudelj afgehaakt bij de Servische selectie vanwege een enkelblessure. Zal ook wel weer later beginnen aan de voorbereiding.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met het aantrekken van Tscheu La Ling zullen de wedstrijden tegen Feyenoord ook wel een makkie worden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Was niks ernstigs las ik dus zal wel meevallen, is juist weggegaan om fit bij Ajax te beginnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:23 schreef Pedroso het volgende:
Gudelj afgehaakt bij de Servische selectie vanwege een enkelblessure. Zal ook wel weer later beginnen aan de voorbereiding.![]()
Zijn zoon is net 16 geworden, heeft al in de A1 gespeeld.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:09 schreef tong80 het volgende:
Kluivert kwam.
Is er iemand in dit topic die weet hoe het met de toekomst staat. Zit er een nieuwe Kluivert aan te komen ?
![]()
goed gelezen weer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:23 schreef Pedroso het volgende:
Gudelj afgehaakt bij de Servische selectie vanwege een enkelblessure. Zal ook wel weer later beginnen aan de voorbereiding.
http://m.telegraaf.nl/tel(...)utm_campaign=twitter![]()
Ajacieden fightquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goed gelezen weer.
http://m.telegraaf.nl/tel(...)utm_campaign=twitter![]()
Is dat net zo'n top talent als Boilessen en Veltman?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn zoon is net 16 geworden, heeft al in de A1 gespeeld.![]()
Heeft hij zijn rijbewijs al?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
El Azzouzi, spits van A1. Is enige maanden geleden ook in aanraking geweest met de politie dus lijkt me een waardige opvolger.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
natuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is dat net zo'n top talent als Boilessen en Veltman?![]()
Beste Ajacieden,
Ik heb jammer genoeg een neefje die ook voor Ajax is nu zou ik graag met hem als verrassing naar Ajax- Wolfsburg gaan. Echter om kaarten te bestellen heb je een seizoenskaart-code nodig. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om (tegen een kleine vergoeding) mij een code te sturen zodat ik eenmalig twee kaarten voor Ajax-Wolfsburg kan bestellen. Je zou mijn neefje een onvergetelijk dag bezorgen![]()
![]()
Zie niks op Ajax.nl staan over SK-verplichting. Alleen VAK410 heb je SK nodigquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:10 schreef Thezeurminator het volgende:
Beste Ajacieden,
Ik heb jammer genoeg een neefje die ook voor Ajax is nu zou ik graag met hem als verrassing naar Ajax- Wolfsburg gaan. Echter om kaarten te bestellen heb je een seizoenskaart-code nodig. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om (tegen een kleine vergoeding) mij een code te sturen zodat ik eenmalig twee kaarten voor Ajax-Wolfsburg kan bestellen. Je zou mijn neefje een onvergetelijk dag bezorgen
https://ajax.voetbalticke(...)533043207.1424884435
Gewoon registreren als non-SK houder![]()
Het gaat er meer om dat de verkoop pas open gaat voor non-SK houders op 20 juni. En zijn verjaardag is eerder. Het lijkt mij leuk om daar met kaarten aan te komen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie niks op Ajax.nl staan over SK-verplichting
https://ajax.voetbalticke(...)533043207.1424884435
Gewoon registreren als non-SK houder![]()
Daar kun je toch zelf wel wat op verzinnen ?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat de verkoop pas open gaat voor non-SK houders op 20 juni. En zijn verjaardag is eerder. Het lijkt mij leuk om daar met kaarten aan te komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gewoon kaartje geven dat hij mee mag met jou enzo bla bla dat hij kaartjes wat later krijgt. Extra verrassing enzo enzoquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat de verkoop pas open gaat voor non-SK houders op 20 juni. En zijn verjaardag is eerder. Het lijkt mij leuk om daar met kaarten aan te komen.![]()
Dit gaat weer leuke geruchten opleverenquote:John Guidetti en Rio Miyaichi zijn voor clubs transfervrij in te lijven. De twee oud-Eredivisiespelers zijn door respectievelijk Manchester City en Arsenal vrijgegeven. Alle Premier League-clubs moesten de namen doorgeven met spelers waarmee het ook in het volgende seizoen doorgaat. Guidetti en Miyaichi maakten daar bij hun voormalige werkgevers geen deel van uit.
Guidetti (23), die in het verleden furore maakte bij Feyenoord, speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor Celtic. De Zweedse spits staat naar verluidt in de belangstelling van onder meer Olympique Lyon en Trabzonspor.
De 22-jarige Miyaichi speelde na een eerder huurperiode in de Eredivisie bij Feyenoord, afgelopen seizoen voor FC Twente. Bij de Tukkers moest de Japanner veelal genoegen nemen met een rol op het tweede plan. De tweevoudig international werkte het gros van zijn wedstrijden af in de Jupiler League met Jong FC Twente. (FOX Sports)![]()
Die interviewerquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn zoon is net 16 geworden, heeft al in de A1 gespeeld.wat een mongool, alleen maar ja-nee vragen stellen.
![]()
Ja en Jelle blijft bij NAC.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:12 schreef FritzWepper het volgende:
Ajax grijpt naast van de Pavert: http://www.degraafschap.n(...)t-bij-de-graafschap/![]()
Godverdommequote:Op woensdag 10 juni 2015 18:12 schreef FritzWepper het volgende:
Ajax grijpt naast van de Pavert: http://www.degraafschap.n(...)t-bij-de-graafschap/RED ONS HENNIEGOD![]()
Dan krijgen we Sjonnie die heel boos gaat kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon in januari 2016 polsen voor 2016/17.
Berg je dan maarRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is geen bord op schoot scouting dus zal wel niet waar zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:19 schreef Gruisman het volgende:
Iemand die Karelis ooit zien spelen? Als Panathinaikos hem voor 'maar' 4 miljoen wil laten gaan...
#JRstyle![]()
Ted gaat wel op 'm zitten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan krijgen we Sjonnie die heel boos gaat kijken
Berg je dan maar![]()
Stel je voor dat we gaan scoutenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
die karelis is niet aan de orde volgens overmarsOh.![]()
Voor JRquote:'Ajax brengt bod van ruim drie miljoen euro uit op 'Griekse Hulk''
Woensdag, 10 juni 2015 om 19:55
Ajax lijkt serieuze belangstelling te hebben voor Nikolas Karelis. In april viel er op deze website al te lezen dat de Amsterdammers scouts naar Griekenland hadden gestuurd om de aanvaller te bekijken en woensdag berichten Griekse media dat de nummer twee van de Eredivisie een bod van 3,2 miljoen euro op de linkspoot heeft uitgebracht.
/
Panathinaikos zou die aanbieding echter direct hebben afgeslagen, omdat men ten minste vier miljoen verlangt voor de 23-jarige Karelis. De Griekse Hulk heeft in Athene nog een contract tot de zomer van 2018 en staat ook in de belangstelling van onder meer Werder Bremen, Lille, Palermo, Torino en Queens Park Rangers.
De drievoudig international, die het afgelopen seizoen negentien doelpunten maakte in vijftig officiële wedstrijden, maakte in oktober in Eindhoven nog een doelpunt in de Europa League-wedstrijd tegen PSV (1-1). In de return, die met 2-3 werd gewonnen door PSV, gaf hij een assist. Karelis kwam eerder uit voor het Russische Amkar Perm en Ergotelis.![]()
Kan er eerlijk gezegd niet over oordelen, is ie net zo goed als onze vorige 2 Griekse spitsen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is onzintwitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 10-06-2015 om 20:25:05Overmars ontkent belangstelling voor Panathinaikos-aanvaller Karelis, zoals Griekse media melden #Ajax reageer retweet
![]()
Als het niks is verkopen we hem gewoon weer aan Feijenoordquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:09 schreef Pedroso het volgende:
Kan er eerlijk gezegd niet over oordelen, is ie net zo goed als onze vorige 2 Griekse spitsen ?Ik ben inmiddels overleden![]()
Alvast even genieten van de vorige 3 Griekse spitsen (Anastasiou hadden we ook nog), altijd een zekerheidje.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
O, dan is het inderdaad direct onzin.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:19 schreef j95 het volgende:
Is onzintwitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 10-06-2015 om 20:25:05Overmars ontkent belangstelling voor Panathinaikos-aanvaller Karelis, zoals Griekse media melden #Ajax reageer retweet
![]()
Ontkennen is niet meteen een ''nee''quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:19 schreef j95 het volgende:
RED ONS HENNIEGOD![]()
Vanaf vrijdag weer afreageren op het nieuwe competitieprogramma. Welke duistere openingswedstrijd zullen we dit keer krijgen?![]()
De Graafschap uitquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf vrijdag weer afreageren op het nieuwe competitieprogramma. Welke duistere openingswedstrijd zullen we dit keer krijgen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat kun je van nog wel 30 wedstrijden zeggen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar voordat de nieuwe competitie begint, heeft Ajax de derde voorronde van de CL al afgewerkt, dus.![]()
Wedstrijdje 2 of 3 Feyenoord uit of iets dergelijksquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorgaande jaren ook alleen maar linke wedstrijden op het begin.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als het goed is, wordt Feyenoord - Ajax in 2016 afgewerkt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wedstrijdje 2 of 3 Feyenoord uit of iets dergelijks![]()
Waar baseer je dat op ?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het goed is, wordt Feyenoord - Ajax in 2016 afgewerkt.RED ONS HENNIEGOD![]()
De laatste jaren heb ik zo'n verhouding ontdekt. PSV - Ajax in de oneven jaren, Ajax - PSV in de even jaren. Feyenoord - Ajax in de even jaren, Ajax - Feyenoord oneven. Feyenoord - PSV in oneven jaren, PSV - Feyenoord in de even jaren.quote:
Klinkt debiel, maar dan weet je dat ook weer.![]()
Trouwens, dat gezeik met Willem II over Dijks blijft ook maar voortkabbelen.
Willem II wil 1 miljoen euro en ook nog spelers ter huur krijgen van Ajax (Uit het rijtje De Sa/Zivkovic/Ligeon volgens mij).![]()
Er zit eigenlijk ook wel een kern van waarheid in . Vroeger ook steeds om en omquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste jaren heb ik zo'n verhouding ontdekt. PSV - Ajax in de oneven jaren, Ajax - PSV in de even jaren. Feyenoord - Ajax in de even jaren, Ajax - Feyenoord oneven. Feyenoord - PSV in oneven jaren, PSV - Feyenoord in de even jaren.
Klinkt debiel, maar dan weet je dat ook weer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoop dat ze Zivkovic gewoon verhuren aan FC Groningen. Gouden duo met De Leeuw en hij speelt ook nog Europees.![]()
Op de counter met Erwin vd Knooi . Dat zal hem lerenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat ze Zivkovic gewoon verhuren aan FC Groningen. Gouden duo met De Leeuw en hij speelt ook nog Europees.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lange bal op De Leeuw, doorkoppen en Kassa.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op de counter met Erwin vd Knooi . Dat zal hem leren![]()
Roda-uitquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf vrijdag weer afreageren op het nieuwe competitieprogramma. Welke duistere openingswedstrijd zullen we dit keer krijgen?![]()
![]()
De laatste jaren zat het zwaartepunt duidelijk in het begin van de competitie. Benieuwd of dat nu weer zo is.![]()
wanneer is de eerste speeldagquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf vrijdag weer afreageren op het nieuwe competitieprogramma. Welke duistere openingswedstrijd zullen we dit keer krijgen?Groot fan van User Wotte![]()
typisch het ajaxspelquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lange bal op De Leeuw, doorkoppen en Kassa.Groot fan van User Wotte![]()
ik denk dat in verhaal zivkovic de waarheid in het midden ligt eigenlijk
frank heeft gewoon veel problemen met moeilijke jongens, maar zivkovic zou ook echt moeilijk kunnen zijnGroot fan van User Wotte![]()
dan mis ik de eerste wedstrijdquote:
hoop dus dat ze uit moeten
naar excelsior ofzoGroot fan van User Wotte![]()
Afgelopen seizoenen waren het thuiswedstrijden. Misschien moet je bij ze aan de broekspijpen hangen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan mis ik de eerste wedstrijd
hoop dus dat ze uit moeten
naar excelsior ofzo![]()
dan mag jij mijn scc lenen stijntjequote:Op donderdag 11 juni 2015 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen seizoenen waren het thuiswedstrijden. Misschien moet je bij ze aan de broekspijpen hangen.Groot fan van User Wotte![]()
noujaquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, houd dat maar lekker voor jezelf.Groot fan van User Wotte![]()
Laatste jaren opent Ajax steeds thuis en Feyenoord uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:09 schreef Vermecelli het volgende:
Of uit, gelijk die kakkies een pak slaag.
Klassieker doen ze sowieso niet in speelronde 1 of 2.
Gewoon hopen op een opening zoals Cambuur thuis, De Graafschap thuis of zoiets.![]()
Erg flauwquote:Op donderdag 11 juni 2015 02:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maakt voor jou toch niks uit vanachter je pc?
Moest toch lachen![]()
We weten het gewoon niet. Als ik de posts hier mag lezen waren bepaalde users hier live bij toen zivkovic eruit werd gestuurdquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:28 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat in verhaal zivkovic de waarheid in het midden ligt eigenlijk
frank heeft gewoon veel problemen met moeilijke jongens, maar zivkovic zou ook echt moeilijk kunnen zijn
graag op anoniem![]()
Hij is gewoon ook niet goed genoeg, als je de spitsensituatie van het afgelopen seizoen bekijkt en het lukt je dan niet om je in het eerste te spelen moet je die conclusie gewoon trekken, dat het dan ook nog een vervelend ventje is dat vaak te laat komt helpt hem natuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We weten het gewoon niet. Als ik de posts hier mag lezen waren bepaalde users hier live bij toen zivkovic eruit werd gestuurd![]()
Goedemorgen allen, Maduro al gespot?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:‘Niet iedereen zal blij zijn bij Ajax, denk aan Overmars en Van der Sar’
Donderdag, 11 juni 2015 om 10:50
/
Tscheu La Ling krijgt een rol binnen Ajax, zo werd dinsdag duidelijk. De oud-aanvaller wordt 'speciaal adviseur' van de directie. Dolf Collee en Theo van Duivenbode vormen per direct een strategische commissie. Ling, eigenaar van de Slowaakse club AS Trencín, zal het orgaan ondersteunen en adviseren op het gebied van voetbaltechnische zaken en rapporteren aan de RvC. Algemeen directeur Michael Kinsbergen vertrekt per 30 juni.
Met het adviseurschap van Ling komt de Raad van Commissarissen van Ajax tegemoet aan de wens van Johan Cruijff. Arno Vermeulen denkt niet dat de problemen binnen de club een-twee-drie zijn opgelost. "De spanning kan wel eens gaan toenemen de komende maanden", zo verwacht de chef voetbal van de NOS. "Cruijff laat met de komst van Ling zien dat hij de baas is. Hij heeft Ling al een paar keer tevergeefs naar voren geschoven."
Vermeulen geeft aan dat Cruijff nog steeds denkt dat er mensen binnen Ajax zijn die een andere koers varen dan hij wil. “Met het inbrengen van Ling lijkt het erop dat Cruijff alles weer naar zijn hand wil zetten.” Vermeulen denkt dat de komst van de strategische commissie en Ling ook voor nieuwe problemen kan zorgen. "Niet iedereen zal blij zijn met de komst van Ling. Denk aan mensen als Marc Overmars en Edwin van der Sar.” De chef voetbal vindt het ook een beetje ‘spìerballentaal’ van Cruijff om Ling naar voren te schuiven. “Laten zien dat hij ook vanuit Barcelona de baas is over Ajax. Er is nog steeds een machtstrijd gaande en daar gaat Ling nu ook een rol in spelen. Er gaat nog veel gebeuren, dat is duidelijk.”![]()
geen crisis waar dries isquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is pas crisis wanneer het stil isFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eerst jammeren dat Cruijf geen grip heeft, nu probeert hij die grip te herpakken en is het weer boehoe want er zouden weleens mensen op hun teentjes getrapt kunnen zijn.
Prima dat er wat meer sturing op Overmars en vd Sar komen. Die laatste kan nog niet op eigen benen staan, en bij de eerste is het óf derderangs dramaspelers voor een habbekrats halen, of gelijk >5mio+ neertellen voor een 'talent' uit de Eredivisie.![]()
twitter:MJvdHeuvel twitterde op donderdag 11-06-2015 om 12:04:19Rafael van der Vaart tekent zondag een driejarig contract bij Real Betis Sevilla. "Daar sprak heel veel vertrouwen uit." #Betis #Andalucia reageer retweet
![]()
Gewoon bang voor imagoschade die Raffie, in Spanje kan je makkelijker gewoon op 10 staan, daar hoef je niet mee te verdedigen behalve tegen Madrid en Barcelona![]()
ik snap het ergens welquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon bang voor imagoschade die Raffie, in Spanje kan je makkelijker gewoon op 10 staan, daar hoef je niet mee te verdedigen behalve tegen Madrid en Barcelona
geen zandbak competitie
leuk salaris
een aantal leuke tegenstanders (twee van de grootste clubs ter wereld)
mooi land
heerlijk klimaat
tegenover
mickey mouse competitie
hongerloon (in vergelijking)
op zaterdagavond tegen de graafschap
2 keer per jaar mooi weerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nog twee weken tot de eerste training en alleen Gudelj is binnen. En dat is nieuws van ruim een maand geleden.![]()
Degradatievoetbal en op zaterdag tegen Real Oviedo ipv spelen om de landstitel en Europees voetbal bij je ouwe cluppie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik snap het ergens wel
geen zandbak competitie
leuk salaris
een aantal leuke tegenstanders (twee van de grootste clubs ter wereld)
mooi land
heerlijk klimaat
tegenover
mickey mouse competitie
hongerloon (in vergelijking)
op zaterdagavond tegen de graafschap
2 keer per jaar mooi weer
Tsja.Gourmetten of steengrillen?![]()
Wel een prachtige stadquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:25 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ooit in Sevilla geweest? Hartje zomer?Is zo'n beetje een van de heetste plekken in Europa.
maar het is daar wel echt te warm
![]()
VdV denkt gewoon aan het Ajax belangquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon bang voor imagoschade die Raffie, in Spanje kan je makkelijker gewoon op 10 staan, daar hoef je niet mee te verdedigen behalve tegen Madrid en Barcelona![]()
Zeker. Ik hoop voor Betis dat Raffie van de churros blijftquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:39 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wel een prachtige stadmaar het is daar wel echt te warm
![]()
![]()
verlengenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kishna verlengen of Kishna dumpen. Zeg het maar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Verlengen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kishna verlengen of Kishna dumpen. Zeg het maar.![]()
zal toch niet mag ik hopen .... ik vrees van wel....quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zullen eerst wel weer met Sightorsson om de tafel gaan zitten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Start gewoon weer in CL let maar op.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zal toch niet mag ik hopen .... ik vrees van wel....![]()
het houd niet op... niet vanzelf...quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Start gewoon weer in CL let maar op.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dan sta ik daar open voorquote:Kishna, twintig jaar, is echter nog altijd in afwachting van Ajax. “Ik heb geen aanbieding van Ajax gehad en ben benieuwd of dat nog gaat gebeuren”, vertelt de vleugelaanvaller in gesprek met Voetbal International. “Mocht de club met een goede aanbieding komen, dan sta ik daar open voor.”![]()
![]()
![]()
wat een misselijk ventje zeg
![]()
Sigthorsson is op dit moment in de selectie na Boilesen de speler die het langste in Ajax 1 speelt. De JC-Schaal tegen Twente op 30 juli 2011 was zijn eerste duel.
Mr. Ajax.![]()
Dat is gewoon een normale reactie hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
dan sta ik daar open voor![]()
![]()
![]()
wat een misselijk ventje zeg
![]()
![]()
Tijd voor wat anders dus. De Boil had dat al voorzien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:36 schreef FritzWepper het volgende:
Sigthorsson is op dit moment in de selectie na Boilesen de speler die het langste in Ajax 1 speelt. De JC-Schaal tegen Twente op 30 juli 2011 was zijn eerste duel.
Mr. Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, niet voor een 20-jarig ventje wat nog nauwelijks iets heeft laten zien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is gewoon een normale reactie hoor.
Ook echt '' als ze met een goede aanbieding komen''.. op basis waarvan verdiend hij dan een verbeterd contract? Het komt op mij heel erg over als de Grote Kishna het eventueel best wel prima vind om nog ietsjes langer bij Ajax te voetballen alvorens hij Juventus CL-winnaar gaat maken.
Hij mag blij zijn dat Ajax überhaupt nog toekomst in hem ziet na dit matige seizoen en de telkens zo moeizaam verlopende onderhandelingen.![]()
Als Ajax geen interesse toont qua verlengen is het wel logisch dat hij open staat voor andere aanbiedingen even los van het feit of hij dat verdient.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee, niet voor een 20-jarig ventje wat nog nauwelijks iets heeft laten zien.
Ook echt '' als ze met een goede aanbieding komen''.. op basis waarvan verdiend hij dan een verbeterd contract? Het komt op mij heel erg over als de Grote Kishna het eventueel best wel prima vind om nog ietsjes langer bij Ajax te voetballen alvorens hij Juventus CL-winnaar gaat maken.
Hij mag blij zijn dat Ajax überhaupt nog toekomst in hem ziet na dit matige seizoen en de telkens zo moeizaam verlopende onderhandelingen.![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat Ajax überhaupt nog toekomst in hem ziet na dit matige seizoen en de telkens zo moeizaam verlopende onderhandelingen.
Heb jij het effe verkeerd begrepen allemaal.![]()
okquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat Ajax überhaupt nog toekomst in hem ziet na dit matige seizoen en de telkens zo moeizaam verlopende onderhandelingen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wel voor de Ajax leiding blijkbaarquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Moeilijke keuze ook echt.
Verlengen natuurlijk.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 12-06-2015 om 00:09:42Vandaag in De #Telegraaf hoe Tscheu La Ling de transfer van @Johnheitinga naar #Ajax (voorlopig?) torpedeert ... reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 12-06-2015 om 00:12:45Want @Johnheitinga had akkoord met directie #Ajax maar Van Duivenbode spreekt op voorspraak Ling veto uit. Zie #Telegraaf reageer retweet
![]()
[quote]Op vrijdag 12 juni 2015 00:55 schreef PowerLoungen het volgende:
La Ling gaat Netto het leven zuur maken
[/quote
En terechthardcoholic![]()
Kan ik me wel in vinden, eerlijk gezegd. Al is de manier waarop het zich weer allemaal ontwikkelt, natuurlijk typisch Ajax.![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:24 schreef Scorpie het volgende:
La Ling heeft al meer voetbalverstand dan Marc Netto.![]()
La Ling steekt stokje voor terugkeer Heitinga naar Ajax
Vrijdag, 12 juni 2015 om 07:25
Tscheu La Ling is door Johan Cruijff naar voren geschoven als adviseur van de nieuwe strategische commissie bij Ajax en laat direct weten dat hij er is. De Amsterdammers zijn bezig met de terugkeer van John Heitinga naar de hoofdstad en het blijkt dat er al een akkoord was bereikt met de verdediger over een tweejarig contract. La Ling heeft hier echter een stokje voor gestoken.
De Telegraaf schrijft dat de adviseur de transfer van de 31-jarige Heitinga (voorlopig) heeft getorpedeerd. La Ling vindt het een slecht idee om de mandekker een tweejarig contract te geven en dus heeft Theo van Duivenbode, de technische man in de deze week geformeerde strategische commissie, zijn veto uitgesproken. La Ling en Van Duivenbode vinden dat Heitinga gezien zijn leeftijd genoegen moet nemen met een eenjarig contract.
Daar voelt de mandekker van Hertha BSC dan weer niets voor: hij wil een tweejarig contract, ook omdat hij al miljoenen inlevert ten opzichte van zijn salaris in Berlijn. Zijn zaakwaarnemer Rob Jansen schudde al de handen van Marc Overmars, Edwin van der Sar en Michael Kinsbergen en dacht dat de deal rond was, maar de transfer is door toedoen van La Ling uitgesteld en mogelijk zelfs helemaal van de baan. Jansen wil er niet veel over kwijt: "Behalve dat John nog steeds hoopt dat hij komende twee seizoenen bij Ajax speelt", aldus de belangenbehartiger.
Heitinga meldde zich in 1990 in de jeugdopleiding van Ajax en maakte op 26 augustus 2001, in de uitwedstrijd tegen Feyenoord, zijn officiële debuut in het eerste elftal. De verdediger speelde 152 competitiewedstrijden voor Ajax, voordat hij in 2008 naar Atlético Madrid verkaste. Via Everton en Fulham kwam hij vorig jaar bij Hertha BSC terecht, maar daar mag Heitinga na een seizoen (dertien competitiewedstrijden) alweer vertrekken. Zijn contract loopt nog een jaar door.![]()
9 augustus: AZ - Ajax
15 augustus: Ajax - Willem II
22 augustus NEC - Ajax
3 augustus Ajax - ADO
12 september FC Twente - Ajax
20 september Excelsior - Ajax
26 september Ajax - FC Groningen
4 oktober: Ajax - PSV
17 oktober Heracles - Ajax
25 oktober Vitesse - Ajax
31 oktober Ajax - Roda JC
8 november: Feyenoord- Ajax
21 november Ajax - Cambuur
29 november PEC - Ajax
5 december Ajax - Heerenveen
13 december FC Utrecht - Ajax
20 december Ajax - De Graafschap
17 januari ADO - Ajax
23 januari Ajax - Vitesse
26 januari Ajax - Heracles
31 januari Roda - Ajax
7 februari: Ajax - Feyenoord
14 februari FC Groningen - Ajax
21 februari Ajax - Excelsior
28 februari Ajax - AZ
6 maart Willem II - Ajax
13 maart Ajax - NEC
20 maart PSV - Ajax
3 april Ajax - PEC Zwolle
9 april Cambuur - Ajax
17 april Ajax - FC Utrecht
20 april Heerenveen - Ajax
1 mei Ajax - FC Twente
8 mei De Graafschap - Ajax![]()
eerste wedstrijd, gelijk de toon zetten voor het seizoen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:27 schreef Fargo het volgende:
9 augustus: AZ - Ajax
15 augustus: Ajax - Willem II
22 augustus NEC - Ajax
3 augustus Ajax - ADO
12 september FC Twente - Ajax
20 september Excelsior - Ajax
26 september Ajax - FC Groningen
4 oktober: Ajax - PSV
17 oktober Heracles - Ajax
25 oktober Vitesse - Ajax
31 oktober Ajax - Roda JC
8 november: Feyenoord- Ajax
21 november Ajax - Cambuur
29 november PEC - Ajax
5 december Ajax - Heerenveen
13 december FC Utrecht - Ajax
20 december Ajax - De Graafschap
17 januari ADO - Ajax
23 januari Ajax - Vitesse
26 januari Ajax - Heracles
31 januari Roda - Ajax
7 februari: Ajax - Feyenoord
14 februari FC Groningen - Ajax
21 februari Ajax - Excelsior
28 februari Ajax - AZ
6 maart Willem II - Ajax
13 maart Ajax - NEC
20 maart PSV - Ajax
3 april Ajax - PEC Zwolle
9 april Cambuur - Ajax
17 april Ajax - FC Utrecht
20 april Heerenveen - Ajax
1 mei Ajax - FC Twente
8 mei De Graafschap - AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
3x Gudelj en Siggy raakt geblesseerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eerste wedstrijd, gelijk de toon zetten voor het seizoen?![]()
Na Europese wedstrijden:
NEC-uit
ADO-thuis
Poulefase:
Excelsior-uit
PSV-thuis
Vitesse-uit
Feyenoord-uit
PEC-uit
Utrecht-uitGourmetten of steengrillen?![]()
Ach, dat vind ik niet zo boeiend. Dat wordt wel vaker gezegd en Ajax presteert vaak dan gewoon door het maximale uit het duel te halen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel lastige wedstrijdjes voor Ajax na de CL/EL.![]()
Als Ajax uit deze duels het maximale haalt maken ze weer een goede kans om kampioen te wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik niet zo boeiend. Dat wordt wel vaker gezegd en Ajax presteert vaak dan gewoon door het maximale uit het duel te halen.![]()
![]()
Wat ik wel opvallend vind is dat PSV drie zaterdagwedstrijden na CL-inspanningen heeft. Dat gebeurt zelden in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Ajax uit deze duels het maximale haalt maken ze weer een goede kans om kampioen te worden![]()
PSV geeft voorkeur aan voor zaterdag.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ik wel opvallend vind is dat PSV drie zaterdagwedstrijden na CL-inspanningen heeft. Dat gebeurt zelden in de Eredivisie.![]()
Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV geeft voorkeur aan voor zaterdag.![]()
De teringquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:22 schreef Silenus het volgende:
Na Europese wedstrijden:
NEC-uit
ADO-thuis
Poulefase:
Excelsior-uit
PSV-thuis
Vitesse-uit
Feyenoord-uit
PEC-uit
Utrecht-uit![]()
![]()
Ajacied Lucas Andersen mag zich alsnog opmaken voor een trip met Denemarken onder-21, dat deelneemt aan het Europees kampioenschap voor die leeftijdscategorie. Aanvankelijk leek het er sterk op dat Andersen thuis moest blijven, maar door een blessure van een concurrent komt er een plek vrij.
Jess Thorup, de coach van het team, laat tegenover BBC Sport weten dat Emil Berggreen geblesseerd is. "En het is zo onzeker dat hij het haalt, dat het zeer waarschijnlijk is dat Andersen meegaat naar Tsjechië. Daarom doet Lucas ook mee in de oefenwedstrijd tegen Zweden", verwijst Thorup naar het land waar het EK plaatsvindt en de afsluitende pot tegen het buurland.
Dat is goed nieuws voor Andersen, die nog stille hoop hield op een uitverkiezing. "Als ik alsnog bij de groep word gehaald, wil ik topfit zijn. Het heeft ook geen zin om nog te hopen op goed nieuws, als ik er zelf niet klaar voor ben", zei hij eerder in de Deense media. Andersen sprak ook over het feit dat er een kans bestaat dat een speler geblesseerd raakt. En dat is nu het geval.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Andersenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:50 schreef mokkiemok het volgende:
Ajacied Lucas Andersen mag zich alsnog opmaken voor een trip met Denemarken onder-21, dat deelneemt aan het Europees kampioenschap voor die leeftijdscategorie. Aanvankelijk leek het er sterk op dat Andersen thuis moest blijven, maar door een blessure van een concurrent komt er een plek vrij.
Jess Thorup, de coach van het team, laat tegenover BBC Sport weten dat Emil Berggreen geblesseerd is. "En het is zo onzeker dat hij het haalt, dat het zeer waarschijnlijk is dat Andersen meegaat naar Tsjechië. Daarom doet Lucas ook mee in de oefenwedstrijd tegen Zweden", verwijst Thorup naar het land waar het EK plaatsvindt en de afsluitende pot tegen het buurland.
Dat is goed nieuws voor Andersen, die nog stille hoop hield op een uitverkiezing. "Als ik alsnog bij de groep word gehaald, wil ik topfit zijn. Het heeft ook geen zin om nog te hopen op goed nieuws, als ik er zelf niet klaar voor ben", zei hij eerder in de Deense media. Andersen sprak ook over het feit dat er een kans bestaat dat een speler geblesseerd raakt. En dat is nu het geval.![]()
![]()
Vraag me af of die jongen zich nog eens gaat ontwikkelen, talent spat er vanaf maar het is echt nog een jongetje qua fysiek, maar ook een hele 'jeugdige' speler naar mijn meningquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:50 schreef mokkiemok het volgende:
Dat is goed nieuws voor Andersen, die nog stille hoop hield op een uitverkiezing. "Als ik alsnog bij de groep word gehaald, wil ik topfit zijn. Het heeft ook geen zin om nog te hopen op goed nieuws, als ik er zelf niet klaar voor ben", zei hij eerder in de Deense media. Andersen sprak ook over het feit dat er een kans bestaat dat een speler geblesseerd raakt. En dat is nu het geval.![]()
ik vergelijk andersen vaak met wibi soerjadiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vraag me af of die jongen zich nog eens gaat ontwikkelen, talent spat er vanaf maar het is echt nog een jongetje qua fysiek, maar ook een hele 'jeugdige' speler naar mijn mening
iemand die op zijn 40ste zich nog steeds moet legitimeren voor drank en sigarettenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dus Gudelj moet het gaan doen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik Moet het nog maar zien of het dit jaar goed gaat komen. na het zien van afgelopen jaar heb ik eerder het gevoel dat het dit jaar eens flink mis gaat. plekkie 4 of 5 ofzoquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: