SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Genoeg potentie, heeft meer inzicht dan de Bruma's/Indi's van deze wereld. Beter in de korte en lange passing. Komt misschien fysiek wat te kort maar dat kan je compenseren door techniek en dergelijke. (zie bijvoorbeeld Frankie die gewoon op topniveau heeft gespeeld)
Ik vind er niet veel mis mee in ieder geval en hoort mijns inziens wel in Oranje. Maar zoals iemand eerder al zei: lekker eerder op vakantie en komend seizoen hopelijk weer fit en scherp bij Ajax.![]()
![]()
Veltman moet gewoon nog heel veel leren en blinkt niet uit in het leren van zijn fouten.
Ik vraag me ook af in hoeverre hij zijn zwakke punten uberhaupt begrijpt.
Los daarvan wel een bepaald basis talent. Kan nog wel wat worden.![]()
Veltman heeft met allemaal zwakke verdedigers om zich heen veel zaak de sterren van de hemel gespeeld, echt een rots in de branding, als hij dit volhoudt en zich doorontwikkeld kan hij echt een top verdediger worden.. En misschien iets vaker het krachthonk in..quote:Op maandag 8 juni 2015 22:36 schreef BadderHaring het volgende:
Veltman moet gewoon nog heel veel leren en blinkt niet uit in het leren van zijn fouten.
Ik vraag me ook af in hoeverre hij zijn zwakke punten uberhaupt begrijpt.
Los daarvan wel een bepaald basis talent. Kan nog wel wat worden.![]()
HiddinkSnapt echt geen klote van.
Kan Veltgod gelukkig mooi op vakantie, op tijd terug voor voorbereiding![]()
![]()
Oranje werd achterin overlopen door wat simpele Amerikanen en dan moet je als coach zijnde een sterke daad stellen, je stuurt een speler die niet mee gedaan heeft weg. Ik verwacht een schokeffect tegen Letland.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
HiddinkSnapt echt geen klote van.
Kan Veltgod gelukkig mooi op vakantie, op tijd terug voor voorbereidingAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ben benieuwd.. Cruijff toch zijn zin.quote:De Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax heeft besloten het contract van algemeen directeur Michael Kinsbergen, dat afloopt per 30 juni aanstaande, niet te verlengen.
,,In de huidige omstandigheden kan niet worden voorzien in de opvolging. Eerst zal overeenstemming moeten worden bereikt over het oplossen van de problemen in en rondom het Technisch Hart en de gewenste vervolgstappen voor concretisering en uitvoering van het Plan Cruijff. Tevens zal moeten worden afgewogen welke consequenties deze oplossing heeft voor het gewenste profiel van de algemeen directeur”, aldus Hans Wijers, voorzitter van de RvC.
De RvC van Ajax heeft tegen de achtergrond van deze ontwikkelingen besloten per direct een strategische commissie te benoemen, bestaande uit Dolf Collee en Theo van Duivenbode. Zij zullen tot nader order extra tijd en aandacht besteden aan het ondersteunen van de bedrijfsmatige aspecten van Ajax (Collee) en de vervolgstappen bij de verdere invoering van het Plan Cruijff (Van Duivenbode).
De RvC heeft tevens de heer Tshen La Ling bereid gevonden deze commissie voor de voetbaltechnische zaken te ondersteunen en van advies te voorzien. De heer Ling zal rapporteren aan de RvC.![]()
Goeie zaak toch, gewoon helemaal zijn visie volgen, niet dat halve werk. De tijd is nu bijna aangebroken dat de vruchten van de vernieuwde jeugdopleiding geplukt kunnen worden? Of valt het tegen met de talenten tot nu toe, want daar zit een stukje geluk bij natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:50 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. Cruijff toch zijn zin.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik ben pro Cruijff hoor, komen wel wat talenten aan binnen een paar jaar, Nouri, Cerny, vd Beek, Muric, De Ligt, Nunnely.. en vergeet er vast nog een paar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goeie zaak toch, gewoon helemaal zijn visie volgen, niet dat halve werk. De tijd is nu bijna aangebroken dat de vruchten van de vernieuwde jeugdopleiding geplukt kunnen worden? Of valt het tegen met de talenten tot nu toe, want daar zit een stukje geluk bij natuurlijk.![]()
Nouri en van de Beek zijn namen die ik ook af en toe heb gehoord. Ik hoop oprecht dat die de stap kunnen maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik ben pro Cruijff hoor, komen wel wat talenten aan binnen een paar jaar, Nouri, Cerny, vd Beek, Muric, De Ligt, Nunnely.. en vergeet er vast nog een paar.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
JR, Powerloungen en ik ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik ben pro Cruijff hoor, komen wel wat talenten aan binnen een paar jaar, Nouri, Cerny, vd Beek, Muric, De Ligt, Nunnely.. en vergeet er vast nog een paar.graag op anoniem![]()
twitter:JLukoki twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:08:55Matchday against my old friend Eyong Enoh RD Cono - Cameroon http://t.co/EwPRc8l45y reageer retweet
![]()
![]()
Wel een rechtspoot.twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:39:53#Ajax polst John Heitinga voor terugkeer naar Amsterdam. Straks meer op vi.nl reageer retweet
![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Van een bankzitter van Mainz naar een tribuneklant van Herthaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef BobW het volgende:
Wel een rechtspoot.twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:39:53#Ajax polst John Heitinga voor terugkeer naar Amsterdam. Straks meer op vi.nl reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kortom, klaar voor de Eredivisie!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van een bankzitter van Mainz naar een tribuneklant van HerthaOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Vooral vreemd dat Frank laatst zo uitgesproken NEE zei hij het at5 interview..
Maar Johnny is een held, al zou hij niet spelen, hij moet gewoon terug komen![]()
![]()
Plan Bquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef BobW het volgende:
Dit beleid
Eerst nog afgewezen. Man man manOh.![]()
Scouts verbazen zich in Toulon over houding El Ghazi
Anwar El Ghazi geeft bepaald geen goede indruk gemaakt op buitenlandse scouts tijdens het toernooi in Toulon. Dat zegt Piet de Visser.
De Chelsea-scout was aanwezig in Toulon, waar Jong Oranje niet door de poulefase kwam. El Ghazi scoorder er één keer in vijf duels. "Die jongen kijkt tegen Cristiano Ronaldo op, maar Ronaldo speelde hier de pannen van het dak en verdiende mede daardoor een transfer naar Manchester United."
"Terwijl El Ghazi zelf weinig liet zien, boos werd als de trainer hem wisselde en tijdens het toernooi alweer terug ging naar Nederland", vertelt De Visser in de Volkskrant. "Ik was heus niet de enige die dat opmerkte."
En niet alleen El Ghazi, die dit seizoen bij Ajax negen keer scoorde in de Eredivisie, maakte op de scouts niet echt een onvergetelijke indruk. "Buitenlandse scouts vroegen aan mij: wat is dit nou? Nederland straalde niets uit, geen passie. Het leek alsof ze blij waren om weer naar huis te gaan."
Jong Oranje begon het toernooi nog goed met een 3-2 zege op Costa Rica. El Ghazi opende de score al na drie minuten. Na een nederlaag tegen de Verenigde Staten (3-1) en een 5-1 zege op Qatar ging het in de laatste poulewedstrijd mis tegen Frankrijk (4-0), dat het toernooi uiteindelijk won.blablablabla![]()
Piet de Visserquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:27 schreef Elan het volgende:
Scouts verbazen zich in Toulon over houding El Ghazi
Anwar El Ghazi geeft bepaald geen goede indruk gemaakt op buitenlandse scouts tijdens het toernooi in Toulon. Dat zegt Piet de Visser.
De Chelsea-scout was aanwezig in Toulon, waar Jong Oranje niet door de poulefase kwam. El Ghazi scoorder er één keer in vijf duels. "Die jongen kijkt tegen Cristiano Ronaldo op, maar Ronaldo speelde hier de pannen van het dak en verdiende mede daardoor een transfer naar Manchester United."
"Terwijl El Ghazi zelf weinig liet zien, boos werd als de trainer hem wisselde en tijdens het toernooi alweer terug ging naar Nederland", vertelt De Visser in de Volkskrant. "Ik was heus niet de enige die dat opmerkte."
En niet alleen El Ghazi, die dit seizoen bij Ajax negen keer scoorde in de Eredivisie, maakte op de scouts niet echt een onvergetelijke indruk. "Buitenlandse scouts vroegen aan mij: wat is dit nou? Nederland straalde niets uit, geen passie. Het leek alsof ze blij waren om weer naar huis te gaan."
Jong Oranje begon het toernooi nog goed met een 3-2 zege op Costa Rica. El Ghazi opende de score al na drie minuten. Na een nederlaag tegen de Verenigde Staten (3-1) en een 5-1 zege op Qatar ging het in de laatste poulewedstrijd mis tegen Frankrijk (4-0), dat het toernooi uiteindelijk won.![]()
![]()
Jaquote:![]()
Maar is natuurlijk wel iemand binnen het scoutingswereldje. Bij grote clubs gewerkt ongetwijfeld nog steeds een ziek netwerk.blablablabla![]()
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef BobW het volgende:
![]()
![]()
ja als je er 100 aanwijst en alleen die 2 goeie onthoudt, is al een tijdje geleden dat Piet serieus genomen werdquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar is natuurlijk wel iemand binnen het scoutingswereldje. Bij grote clubs gewerkt ongetwijfeld nog steeds een ziek netwerk.![]()
aan het einde van de week staat er ook een gesprek gepland met Kerlon. In het dolfinarium heb ik begrepen.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Kan die nu ook orka,s hooghouden?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
aan het einde van de week staat er ook een gesprek gepland met Kerlon. In het dolfinarium heb ik begrepen.RED ONS HENNIEGOD![]()
jup. Enorm veelzijdig. Mido is ook benaderd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die nu ook orka,s hooghouden?'Wish I was old and a little sentimental'
Heitinga zou wel beetje triest zijn ja. Prima gozer verder en een Ajacied maar presteert al jaren niet meer.
Snap wel dat ze een ervaren jongen erbij wil hebben die ook in de kleedkamer en op het veld de leiding neemt. Maar dan moet je het wel afdwingen door je prestaties op het veld en ik vrees dat Johnny dat niet gaat doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan die weer met een lastige jongen scharen gooienquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
jup. Enorm veelzijdig. Mido is ook benaderd.
Kishna bijvoorbeeldRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is wel weer een grote gok maar slechter dan Zimling zal hij toch niet zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:50 schreef Pedroso het volgende:
Heitinga zou wel beetje triest zijn ja. Prima gozer verder en een Ajacied maar presteert al jaren niet meer.
Snap wel dat ze een ervaren jongen erbij wil hebben die ook in de kleedkamer en op het veld de leiding neemt. Maar dan moet je het wel afdwingen door je prestaties op het veld en ik vrees dat Johnny dat niet gaat doen.![]()
En wat betreft El Ghazi is ook van een mug een olifant maken. Hij heeft wel een bepaald arrogant houdinkje op het veld maar dat vind ik op zich geen probleem.
Bovendien prima dat de topscouts hem voorlopig niet zien staan, laat hem eerst maar is echt top presteren bij Ajax en dan voor de hoofdprijs de deur uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wou net zeggen, ik zit er helemaal niet op te wachten dat hij hier een geweldige indruk maakt en er al van alle kanten aan hem getrokken wordt. Heeft wel potentie om de komende jaren van meerwaarde te zijn bij Ajax.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:53 schreef Pedroso het volgende:
En wat betreft El Ghazi is ook van een mug een olifant maken. Hij heeft wel een bepaald arrogant houdinkje op het veld maar dat vind ik op zich geen probleem.
Bovendien prima dat de topscouts hem voorlopig niet zien staan, laat hem eerst maar is echt top presteren bij Ajax en dan voor de hoofdprijs de deur uit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ik zie het helemaal zittenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die weer met een lastige jongen scharen gooien
Kishna bijvoorbeeld'Wish I was old and a little sentimental'
Iemand die op de tribune beland bij zowel Everton, Fulham en Hertha BSC ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel weer een grote gok maar slechter dan Zimling zal hij toch niet zijn
Je moet er gewoon niet aan beginnenRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee en hij zal ook niet veel kosten. Maar de laatste jaren is ie wel erg ver teruggevallen. Van een bankzitter en tribuneklant bij een degradatiekandidaat in Duitsland ga je niet beter worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel weer een grote gok maar slechter dan Zimling zal hij toch niet zijnAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
het verbaast mij ook wel want vorig jaar zei Frank expliciet nee en je kan toch niet zeggen dat hij beter is geworden in dat jaarquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die op de tribune beland bij zowel Everton, Fulham en Hertha BSC ?
Je moet er gewoon niet aan beginnen![]()
Heitinga blonk in zijn periode bij Ajax al niet uit, laat staan nu.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik kan me maar 1 rol voorstellen en dat is de Ooijer-rol .quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
het verbaast mij ook wel want vorig jaar zei Frank expliciet nee en je kan toch niet zeggen dat hij beter is geworden in dat jaar
Als het iets anders is betekent dat dat de andere opties niet willen komenRED ONS HENNIEGOD![]()
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 18:40:52Fraaie prijs voor @Donny_beek6: hij is zojuist uitgeroepen tot Talent van de Toekomst. Gefeliciteerd! http://t.co/qV8vTCSREn reageer retweet
![]()
Als andere opties niet willen komen, moeten ze nog ver van Heitinga blijven.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan me maar 1 rol voorstellen en dat is de Ooijer-rol .
Als het iets anders is betekent dat dat de andere opties niet willen komen"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Heel ver. En dan krijg je dat wijf erbij . Limburgs uitschotquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Als andere opties niet willen komen, moeten ze nog ver van Heitinga blijven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hier zal hij ongetwijfeld een punt hebben. Nederlandse talenten denken te snel dat ze er al zijnquote:![]()
Mooi dat La Ling een formele rol heeft gekregen. Wist nooit wat ik van hem moest denken, maar heeft bij Trencin toch bizarre dingen voor elkaar gekregen. Had Cruijff toch weer eens gelijk![]()
![]()
Verdomme die Overmars. Steeds als je denkt dat hij je niet meer kan verrassen, dan flikt hij het toch weer.
Hij weet weer een Aldi-koopje te vinden.
Wat een vakman, wat een netwerk.![]()
Vreselijk wat er met Ajax aan het gebeuren is.
Geen goed zelf opgeleid talent breekt meer door.
Willen ze van der Vaart en Heitinga halen. De gruwel.
Rijkaard kwam. Zag en overwon, met grote jonge talenten.
Dit is een zinkend schip.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Rijkaard is gewoon een fucking held.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:02 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk wat er met Ajax aan het gebeuren is.
Geen goed zelf opgeleid talent breekt meer door.
Willen ze van der Vaart en Heitinga halen. De gruwel.
Rijkaard kwam. Zag en overwon, met grote jonge talenten.
Dit is een zinkend schip.
Zal de boer nooit moe worden met de aankopen van Marc?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Daar heeft De Boer zelf ook zeggenschap over. Of denk je dat Overmars De Boer verplicht om een speler op te stellen ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Rijkaard is gewoon een fucking held.
Zal de boer nooit moe worden met de aankopen van Marc?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef BobW het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:39:53#Ajax polst John Heitinga voor terugkeer naar Amsterdam. Straks meer op vi.nl reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In onze competitie istie vast even goed als Bruma en v/d Hoorn.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Heitinga
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Laatste jaren is het terughalen van oud-spelers niet bepaald een succes geworden, bij geen enkele Nederlandse club overigens. Laatste die ik kan bedenken is Cocu bij PSV.
Daarna zijn er velen mislukt of niet geslaagd in ieder geval. Zelfs (ex)toppers als Davids,Stam en van Bommel hadden het moeilijk dus dan verwacht ik van Johnny al helemaal weinig.
Maar zal ook niet voor de basis gehaald worden lijkt me.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In de breedte gaat Ajax volgend seizoen wel sterker worden denk ik, alle hoop is dus gevestigd op dat er spelers zich flink door ontwikkelen blijkbaar.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pedroso op 09-06-2015 22:13:06 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben geen Veltman fan, maar dit gaat wel wat verquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:27 schreef Scorpie het volgende:
Heitinga op 35% is nog steeds beter dan Veltman op 100%.Ik durf zelfs het tegenovergestelde te beweren. Die Heitinga is nooit wat geweest, ik snap niet waarom mensen altijd maar denken dat iemand beter word naarmate de persoon ouder word.
![]()
Laat mij Syntix trollen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik ben geen Veltman fan, maar dit gaat wel wat verIk durf zelfs het tegenovergestelde te beweren. Die Heitinga is nooit wat geweest, ik snap niet waarom mensen altijd maar denken dat iemand beter word naarmate de persoon ouder word.
![]()
Heitinga. Zucht. Waar gaat het heen met ons aller...proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dijks is minder slecht dan Boilesenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dijks en Heitinga
Echt goed gescoute verdedigers weer. Precies waar we behoefte aan hebben
''minder slecht''...RED ONS HENNIEGOD![]()
En Heitinha minder slecht dan vd Hoornquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dijks is minder slecht dan Boilesen
''minder slecht''...Oh.![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dijks is minder geblesseerd dan BoilesenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gelijkwaardig , Van Heitinga is echt helemaal niks overquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Heitinha minder slecht dan vd HoornRED ONS HENNIEGOD![]()
Die doet tenminste wel braaf zijn handschoentjes om met een beetje koud weerquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Heitinga is wel een jongen met hart voor de club. Liever hij dan provinciaaltjes met de uitstraling van een vaatdoek, zoals Sinkgraven![]()
Sjaak Swart ookquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:56 schreef FoodForThought het volgende:
Heitinga is wel een jongen met hart voor de club. Liever hij dan provinciaaltjes met de uitstraling van een vaatdoek, zoals SinkgravenRED ONS HENNIEGOD![]()
Liever iemand met kwaliteit dan iemand die heel goed boos kan kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:56 schreef FoodForThought het volgende:
Heitinga is wel een jongen met hart voor de club. Liever hij dan provinciaaltjes met de uitstraling van een vaatdoek, zoals SinkgravenOh.![]()
boos kunnen kijken lijkt ook echt het meest belangrijke criteria te zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever iemand met kwaliteit dan iemand die heel goed boos kan kijken![]()
![]()
![]()
Johnny was echt een leeuw die je niet kon temmen.. Weet niemand meer de bekerfinale tegen az? Hij werd bijna in tweeën geschopt, maar hij wilde er gewoon niet uit.
Dat is de mentaliteit die we missen, met die vechtlust compenseert hij veel van zijn tekortkomingen.
En hij had een heerlijke lange pass..![]()
Kan iemand zich Kluivert nog herinneren ? geweldige techniek , geweldige afwerkerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:12 schreef Loserkid het volgende:
Johnny was echt een leeuw die je niet kon temmen.. Weet niemand meer de bekerfinale tegen az? Hij werd bijna in tweeën geschopt, maar hij wilde er gewoon niet uit.
Dat is de mentaliteit die we missen, met die vechtlust compenseert hij veel van zijn tekortkomingen.
En hij had een heerlijke lange pass..RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is wel een heel ander verhaal...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan iemand zich Kluivert nog herinneren ? geweldige techniek , geweldige afwerker![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:12 schreef Loserkid het volgende:
Johnny was echt een leeuw die je niet kon temmen..![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: