abonnement Unibet Coolblue
pi_153352919
Welkom in het feedbacktopic van Utopia.
Hier kun je alle vragen en opmerkingen met betrekking tot de moderatie kwijt, zoals het aanpassen van een TT, het vragen waarom we een slotje hebben gezet of ons gewoon heel veel complimenten geven over hoe goed wij het doen. ;)

De FAQ vind je hier.

Veel plezier met Utopia!

Voor de mensen die de OP bijwerken en het gemist hebben in het vorige deel:

OP:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.png

PSD:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.psd

Let op dat je zowel rulers als guides aan het staan, en snap to guides, dan kun je de uitlijning niet verkloten. Die staat precies uitgemeten namelijk.
SOONY
pi_153353739
Los van alle geMar.

Je mag als kloon ook je irritante uiterste best doen on/op de COS? Kloons zijn niet verboden?
pi_153353925
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:53 schreef -sabine- het volgende:
Los van alle geMar.

Je mag als kloon ook je irritante uiterste best doen on/op de COS? Kloons zijn niet verboden?
Kloons zijn niet verboden.
Je mag ze alleen niet gebruiken om ruzies te veroorzaken of ermee posten als je een ban hebt :). Irritant posten is dus ook niet de bedoeling.
SOONY
pi_153354464
FB een beetje verdwaald?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_153354498
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:19 schreef Voxs het volgende:
FB een beetje verdwaald?
Is straks weer sticky :Y)
SOONY
pi_153355068
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is wat!
Ja wat een toestand allemaal weer. _O-
pi_153355798
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:00 schreef DKUp het volgende:

[..]

Kloons zijn niet verboden.
Je mag ze alleen niet gebruiken om ruzies te veroorzaken of ermee posten als je een ban hebt :). Irritant posten is dus ook niet de bedoeling.
Ik ben net als Japie ook niet 100% overtuigd, mn buurjochies kunnen zelfs al een proxy fixen zodat ze niet geddossed worden tijdens het online gamen.
En ook als deze persoon in Duitsland woont kan ie al dan niet bewust ruzies veroorzaken, wat ook regelmatig gebeurd. Mss niet altijd ruzies, maar wel telkens de hele cos derailed met off-topic geneuzel zoals Mootie ook al aangaf.

Maargoed idd maar zoveel mogelijk ignoren die meuk, waait wss wel weer over. :)
pi_153355888
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:21 schreef Urb het volgende:

[..]

Ik ben net als Japie ook niet 100% overtuigd, mn buurjochies kunnen zelfs al een proxy fixen zodat ze niet geddossed worden tijdens het online gamen.
En ook als deze persoon in Duitsland woont kan ie al dan niet bewust ruzies veroorzaken, wat ook regelmatig gebeurd. Mss niet altijd ruzies, maar wel telkens de hele cos derailed met off-topic geneuzel.

Maargoed idd maar zoveel mogelijk ignoren die meuk, waait wss wel weer over. :)
Je weet het niet 100% zeker ^O^. Ik vind persoonlijk, dat Mar vrij weinig fout doet. Ik zie ook wel off-topic posts, maar dat kan ik van meerdere users zeggen. Die personen zijn blijkbaar wel gezellig :{.

Het advies is ook gewoon om het niet telkens in de COS te benoemen, want het wordt dan alleen maar groter :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_153355939
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:26 schreef DKUp het volgende:

[..]

Je weet het niet 100% zeker ^O^. Ik vind persoonlijk, dat Mar vrij weinig fout doet. Ik zie ook wel off-topic posts, maar dat kan ik van meerdere users zeggen. Die personen zijn blijkbaar wel gezellig :{.

Het advies is ook gewoon om het niet telkens in de COS te benoemen, want het wordt dan alleen maar groter :)
Volgens mij bedoelt Urb dat het geklier en gejengel rondom Mar juist veel off topic genereert. Mensen móeten blijkbaar steeds op hem ingaan.
pi_153356066
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:20 schreef formule het volgende:
Hoi
Nou ik ga weer :+
Nu ik toch aan het zeuren ben. Kan dit soort post alsjeblieft achterwege blijven? Alleen al omdat het weer 6 mensen laat posten dat ze toch alsjeblieft moet blijven of waarom ze gaat. Net als mensen die in de Cos komen melden dat ze gaan werken. Wtf. En dan alle mensen die dan weer reageren met 'fijne dag'.
  maandag 8 juni 2015 @ 16:39:01 #11
429367 DKUp
ON TOUR
pi_153356202
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt Urb dat het geklier en gejengel rondom Mar juist veel off topic genereert. Mensen móeten blijkbaar steeds op hem ingaan.
Mar moet wat meer ontopic en de andere mensen wat minder zeuren.
Problem solved *;
SOONY
  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 17:56:21 #12
388664 crew  Dotteke
pi_153357903
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:21 schreef Urb het volgende:

[..]

Ik ben net als Japie ook niet 100% overtuigd, mn buurjochies kunnen zelfs al een proxy fixen zodat ze niet geddossed worden tijdens het online gamen.
En ook als deze persoon in Duitsland woont kan ie al dan niet bewust ruzies veroorzaken, wat ook regelmatig gebeurd. Mss niet altijd ruzies, maar wel telkens de hele cos derailed met off-topic geneuzel zoals Mootie ook al aangaf.

Maargoed idd maar zoveel mogelijk ignoren die meuk, waait wss wel weer over. :)
Voordeel is dat hij wel goed Nederlands kan verstaan van de streams om mee te cossen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_153359556
quote:
12s.gif Op maandag 8 juni 2015 17:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Voordeel is dat hij wel goed Nederlands kan verstaan van de streams om mee te cossen :D
ik kan Duits ook heel goed verstaan en zelfs redelijk lezen
maar als het op schrijven en spreken aankomt, heb ik er veel meer moeite mee.
zou zomaar ook voor Mar kunnen gelden...
ik noem maar een optie ^O^
pi_153359695
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt Urb dat het geklier en gejengel rondom Mar juist veel off topic genereert. Mensen móeten blijkbaar steeds op hem ingaan.
Ben je zelf niet een beetje hypocriet nu. Ik zag je in het vorige FB topic ook juichen toen iemand er over klaagde. :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_153359812
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Ben je zelf niet een beetje hypocriet nu. Ik zag je in het vorige FB topic ook juichen toen iemand er over klaagde. :?
Toen was ik nog in de veronderstelling dat het een kloon van een gebande was.
pi_153359913
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Toen was ik nog in de veronderstelling dat het een kloon van een gebande was.
heb ik me zaterdag ook schuldig aan gemaakt en ik twijfel nu ook nog steeds een beetje.
Al vind ik het wel vergezocht om via een proxy in Oostenrijk / Duitsland (whatever) te gaan lopen trollen en dit hele dagen en delen van nachten vol te houden.
pi_153360048
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Toen was ik nog in de veronderstelling dat het een kloon van een gebande was.
Zelfs dan snap ik niet zo goed wat het verschil is, je ergert je aan iemand of niet. Gebande kloon of niet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_153360260
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:14 schreef japie1971 het volgende:

[..]

heb ik me zaterdag ook schuldig aan gemaakt en ik twijfel nu ook nog steeds een beetje.
Al vind ik het wel vergezocht om via een proxy in Oostenrijk / Duitsland (whatever) te gaan lopen trollen en dit hele dagen en delen van nachten vol te houden.
Het is geen zuivere koffie.
Wie het is met welk account weet ik niet.

In het algemeen:
Scrol de trol. *O*
pi_153360288
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:25 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Het is geen zuivere koffie.
Wie het is met welk account weet ik niet.

Scrol de trol.
de adoratie en de poep en plas fetisch is idd nogal overdreven...
maar ik sluit niks uit want de haat gaat soms ook erg ver
pi_153360324
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Ben je zelf niet een beetje hypocriet nu. Ik zag je in het vorige FB topic ook juichen toen iemand er over klaagde. :?
Agh ja, zelfde kliekje die mogen alles maar als een normale cosser FB geeft of wat ook word hij.zij monddood gemaakt, goh LS toch al die tijd gelijk gehad als wist ik hetzelf ook wel.
En nog een vraag nu ik er weer ben.
Hoe zit het met die TR's Die verzonden zijn? gaat FOK! daar nog iets mee doen?
  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 19:57:33 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153361086
Zo, even wat opgeschoond. Het geouweneel ging gewoon door. Hier graag weer on topic.En dat is dus: communicatie met mods crew.

p.s. en doe het op een normale toon aub, ik heb althans niet zo'n zin om te antwoorden op posts met snauwerige verdachtmakingen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gert op 08-06-2015 20:16:14 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_153369106
Ik werd in het begin ook altijd uitgemaakt voor trol en kloon, alleen omdat ik anders en uniek ben. Pas na lange tijd voelde ik me een beetje geaccepteerd. Ik weet hoe dit voelt dus en leef daarom met mar mee. Omarm diversiteit.
pi_153369754
Volgens mij is Mar geen kloon. In de laatste week dat ik nog streamverslagen maakte stuurde hij me in DM waardevolle toevoegingen (natuurlijk vooral over Naomi). Ik kan me geen kloon/trol bedenken die dat zou doen en anders hulde voor alle moeite. _O_

En Joezi, jouw posts zijn ook altijd welkom in de COS. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_153369782
quote:
3s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:08 schreef Joezi het volgende:
Ik werd in het begin ook altijd uitgemaakt voor trol en kloon, alleen omdat ik anders en uniek ben. Pas na lange tijd voelde ik me een beetje geaccepteerd. Ik weet hoe dit voelt dus en leef daarom met mar mee. Omarm diversiteit.
:D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_153370501
Denk ook niet dat mar een trol is. Iedereen is natuurlijk vrij om te typen wat hij/zij zelf wenst. Echter heb ik hem wel een berichtje verzonden dat er een hoop minder iritatie zal zijn als hij ook is wat typed over wat er op de stream is , dus niet alleen naomi. Ik kan me meer ergeren aan mensen die alleen even hun mening komen verkondigen en reageren op andere gebruikers. Kunnen jullie daar ook op letten . World peace :-)
pi_153370983
COS 7709: zo'n 30% gaat over een wippartijen op zaterdagavond en een week geleden ofzo -O- Af en toe een waarschuwing om ontopic te gaan zou welkom zijn. ^O^
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:29:10 #27
444662 mar378
Love Utopia
pi_153371505
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:26 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Volgens mij is Mar geen kloon. In de laatste week dat ik nog streamverslagen maakte stuurde hij me in DM waardevolle toevoegingen (natuurlijk vooral over Naomi). Ik kan me geen kloon/trol bedenken die dat zou doen en anders hulde voor alle moeite. _O_

En Joezi, jouw posts zijn ook altijd welkom in de COS. O+
dank je!
Love Utopia Meisjes
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:34:38 #28
444662 mar378
Love Utopia
pi_153371555
Zo moet ik mij ook melden hier !

Sommiges klopt en sommiges klopt helemal niet ! ja ik post veel van Naomi omdat ze mijn favorit is toch ook genoeg van de ander inwoner!

Dat sommige nog altijd geloven ik been en kloon/trol da kan ik alleen lachen!

Ja mijn Nederlands Uitspraak is niet perfect omdat ik van Ostenrijk ben!
Love Utopia Meisjes
pi_153372006
Een rede voor achterdochtigheid is ook gewoon niet inhoudelijke posts, alleen maar wat gegeil, ik stoor me daar aan, is net zo als je alleen maar oninhoudelijke stront loopt te lozen over een bewoner. Was overigens een van de eerste die hem welkom heette en hem een beetje in bescherming nam tegen grapjes vanwege zn afkomst. Maar dan heeft meneer wel kritiek op jouw posts, warum, warum, warum, ja sorry, ik kan er niets mee. Ik vind het best, maar verwacht niet dat ik pootjes ga geven ofzo.
Make trouble not war
pi_153372344
Ga lekker in de SC onderling ruzie maken. Feedback is bedoeld voor communicatie tussen mod en user, niet voor users onder elkaar die ruzie maken. :')
(she/her)
pi_153373158
Topic opgeschoond wederom en de laatste post hierboven geeft een mooie samenvatting.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_153398284
mag het ventileer topic weg? Het is niet zo'n succes... -O-
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 23:29:31 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153398560
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 23:19 schreef LLgetikt het volgende:
mag het ventileer topic weg? Het is niet zo'n succes... -O-
Joh, het zakt vanzelf wel weg als het niet succesvol is. :)
Er hebben ook al andere users in gepost en er is niets 'aan de hand' met het topic, dus dan sluiten we het in principe niet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_153399305
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 23:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Joh, het zakt vanzelf wel weg als het niet succesvol is. :)
Er hebben ook al andere users in gepost en er is niets 'aan de hand' met het topic, dus dan sluiten we het in principe niet.
ok :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_153482823
Kan iemand een nieuwe OP maken?
LauraB is vertrokken, de wijde wereld in.
  Moderator zaterdag 13 juni 2015 @ 00:02:10 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153488091
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 21:50 schreef -sabine- het volgende:
Kan iemand een nieuwe OP maken?
LauraB is vertrokken, de wijde wereld in.
Rico80 heeft een aangepaste inwonerslijst gemaakt, hij staat al in de OP. ^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_153488285
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Rico80 heeft een aangepaste inwonerslijst gemaakt, hij staat al in de OP. ^O^
Ik heb hem in de OP gezet, geen dank ! :P
Maar Rico bedankt voor het maken ervan ! ^O^ _O_
pi_153491442
Dankjewel Rico. De autist in mij moest die OP aangepast.
pi_153516804
ik scroll braaf over de posts van Mar heen, zoals mij aangeraden is, maar toch moet mij even van het hart dat het aantal posts van Mar die niets met de COS te maken hebben de afgelopen dagen erg groot geworden is.
  Moderator zondag 14 juni 2015 @ 15:35:20 #40
388664 crew  Dotteke
pi_153521297
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:10 schreef Verida het volgende:
ik scroll braaf over de posts van Mar heen, zoals mij aangeraden is, maar toch moet mij even van het hart dat het aantal posts van Mar die niets met de COS te maken hebben de afgelopen dagen erg groot geworden is.
Ik scrol over heel veel heen wat niet ontopic is, ben er bijna niet meer door al het offtopic gelul de hele dag, met name in de avonduren is het erg.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_153521626
quote:
12s.gif Op zondag 14 juni 2015 15:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik scrol over heel veel heen wat niet ontopic is, ben er bijna niet meer door al het offtopic gelul de hele dag, met name in de avonduren is het erg.
maar ik ben dus op de vingers getikt omdat ik in de cos aangaf dat ik mij ergerde aan Mar. Mij is toen aangeraden om er maar overheen te scrollen of om een tr te doen als Mar zich niet aan de regels zou houden. Dat scrollen doe ik dus maar, maar een tr sturen heb ik geen zin in, omdat ik dan denk ik bezig blijf. Maar het irriteert me wel.
pi_153523726
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 15:51 schreef Verida het volgende:

[..]

maar ik ben dus op de vingers getikt omdat ik in de cos aangaf dat ik mij ergerde aan Mar. Mij is toen aangeraden om er maar overheen te scrollen of om een tr te doen als Mar zich niet aan de regels zou houden. Dat scrollen doe ik dus maar, maar een tr sturen heb ik geen zin in, omdat ik dan denk ik bezig blijf. Maar het irriteert me wel.
Een TR wordt juist op prijs gesteld omdat mods niet altijd overal kunnen zijn.
pi_153523740
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 17:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Een TR wordt juist op prijs gesteld omdat mods niet altijd overal kunnen zijn.
dan kun je er dus 10 achter elkaar versturen als Mar haar dag heeft :)
pi_153524410
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 17:16 schreef Verida het volgende:

[..]

dan kun je er dus 10 achter elkaar versturen als Mar haar dag heeft :)
Ik heb een TR gestuurd over dat waar jij het over hebt van vanmiddag, Verida.
En ik denk /vermoed dat Mar op de achtergrond wel 'aangesproken is, want daarna was het 'over'
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_153524458
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 17:16 schreef Verida het volgende:

[..]

dan kun je er dus 10 achter elkaar versturen als Mar haar dag heeft :)
Dan stuur je gewoon een Tr waarin je vraagt of ze even mee willen lezen.
  Moderator zondag 14 juni 2015 @ 18:29:15 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153525561
Als er iets aan de hand is, bijvoorbeeld iemand die (of een clubje dat) veelvuldig / langdurig offopic gaat, ontvangen we graag een TR en wordt er meegekeken. :)
Het wil niet zeggen dat we er altijd ook wat mee doen, maar we checken het wél altijd. En vaak ook snel want TR's zijn meteen in de topiclijst zichtbaar zodra ze gezet worden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_153542500
Net probeerde ik een nieuw COS topic te openen op de iPad en dat lukt dus niet. De iPad maakt gebruik van het mobiele thema. Ik weet niet of er iets aan kan worden gedaan?
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 11:01:51 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153543673
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:57 schreef Bblurker2 het volgende:
Net probeerde ik een nieuw COS topic te openen op de iPad en dat lukt dus niet. De iPad maakt gebruik van het mobiele thema. Ik weet niet of er iets aan kan worden gedaan?
Dat kan, op een wat omslachtige manier. Log in op een pc of laptop, ga naar opties --> overrig, en zet dan een vinkje bij 'gebruik op mobiel'.
Op al je mobiele devices (!) zal nu de desktopversie van het forum te zien zijn.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_153548069
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat kan, op een wat omslachtige manier. Log in op een pc of laptop, ga naar opties --> overrig, en zet dan een vinkje bij 'gebruik op mobiel'.
Op al je mobiele devices (!) zal nu de desktopversie van het forum te zien zijn.
Ah, bedankt voor het antwoord. Ik wist dat het thema te veranderen was. Maar het mobiele thema is dus wat beperkter in de functionaliteiten?
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 15:04:07 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153549501
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:01 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Ah, bedankt voor het antwoord. Ik wist dat het thema te veranderen was. Maar het mobiele thema is dus wat beperkter in de functionaliteiten?
Klopt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_153562821
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2015 15:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Klopt.
Bedankt voor je antwoord ^O^ Ik dacht ff dat het aan mij lag ;)
pi_153626728
Wil iemand de TT van 7804 even fixen?
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 00:22:23 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153628836
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:08 schreef mootie het volgende:
Wil iemand de TT van 7804 even fixen?
thx :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_153635964
Het zou jullie sieren dat jullie ook eens de bommenwerpers aanspreken over het feit dat die alleen maar oftopic lullen en commentaar hebben op andere cossers ipv commentaar op de streams.
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 16:10:20 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153642172
quote:
13s.gif Op donderdag 18 juni 2015 16:05 schreef puzziepie het volgende:

[..]

opgeschoond :{
Jammer dat dan met dit wel gebeurt .... maar met de rest van de onzin niet
Het feit dat er regelmatig offtopic posts blijven staan, betekent niet dat het oké is. En zo streng zijn we trouwens helemaal niet, ook niet als we er live bij zijn. Maar in dit geval was al gevraagd om weer ontopic te gaan. Dat werd door een paar users genegeerd. Vandaar de bezem. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 19:56:52 #56
388664 crew  Dotteke
pi_153647777
Heb iets niet goed gedaan bij openen nieuwe cos, wil iemand het even goed doen bv thnx
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 19:58:38 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153647828
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juni 2015 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Heb iets niet goed gedaan bij openen nieuwe cos, wil iemand het even goed doen bv thnx
je was het haakje vergeten na het nummer.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 19:59:36 #58
388664 crew  Dotteke
pi_153647860
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef Gert het volgende:

[..]

je was het haakje vergeten na het nummer.
Heb iets teveel weggehaald dus, domme ik :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_153655222
De ramadan is begonnen en dat heeft duidelijk zijn weerslag op de Cos. Misschien iets om in de gaten te houden.
pi_153657294
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juni 2015 23:42 schreef mootie het volgende:
De ramadan is begonnen en dat heeft duidelijk zijn weerslag op de Cos. Misschien iets om in de gaten te houden.
Tja, er word op de streams ook continue over gepraat.
Waarom zou het dan niet relevant zijn ?
pi_153657436
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 01:20 schreef Punkman het volgende:

[..]

Tja, er word op de streams ook continue over gepraat.
Waarom zou het dan niet relevant zijn ?
Ik heb het over de stortvloed aan onderbuikpostjes.
pi_153657470
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 01:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb het over de stortvloed aan onderbuikpostjes.
Ik durf geen menig er over te vellen hoe en wat iemand bedoeld.
Maar continue berichten posten wat ramadan is en hoe het werkt, ja dat hoeft van mij ook niet.
Daar hebben ze google voor uitgevonden.
pi_153657486
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 01:31 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik durf geen menig er over te vellen hoe en wat iemand bedoeld.
Maar continue berichten posten wat ramadan is en hoe het werkt, ja dat hoeft van mij ook niet.
Daar hebben ze google voor uitgevonden.
Daar heb ik het dan ook helemaal niet over.
pi_153657542
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 01:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Daar heb ik het dan ook helemaal niet over.
Maar wel over hoe iemand er over denkt (goed of fout).
Neem ik even aan.
Heb de cos ook vanavond gevolgd, en weinig tot niet gereageerd.
De toon is soms vrij hard, maar om aan iemand zijn mening te komen...
En soms is niet reageren vaak beter dan reageren.
pi_153657663
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 01:36 schreef Punkman het volgende:

[..]

Maar wel over hoe iemand er over denkt (goed of fout).
Neem ik even aan.
Heb de cos ook vanavond gevolgd, en weinig tot niet gereageerd.
De toon is soms vrij hard, maar om aan iemand zijn mening te komen...
En soms is niet reageren vaak beter dan reageren.
Nah, dat soort dingen ga ik niet negeren, ik ben geen struisvogel.
pi_153657715
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 01:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Nah, dat soort dingen ga ik niet negeren, ik ben geen struisvogel.
Wat ik zei, ik heb het redelijk gevolgd, maar vond het niet over de scheef gaan.
Maar niet alles gevolgd.
Anders zou je eventueel wat specifieker moeten zijn.
Hebben de mods ook wat aan.
Of gewoon een TR.
pi_153658562
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 01:50 schreef Punkman het volgende:

[..]

Wat ik zei, ik heb het redelijk gevolgd, maar vond het niet over de scheef gaan.
Maar niet alles gevolgd.
Anders zou je eventueel wat specifieker moeten zijn.
Hebben de mods ook wat aan.
Of gewoon een TR.
De mods weten prima wat ik bedoel...
pi_153663590
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 03:10 schreef mootie het volgende:

[..]

De mods weten prima wat ik bedoel...
Jaah die weten wel dat je eindeloos zit uit te lokken/zuigen vanuit je eigen zelfingenomen politieke correcte onderbuikgevoel.

Cos 7815 is daar een goed voorbeeld van.
Bovendien is het te lachwekkend voor woorden dat je zelf eindeloos off topic meent te mogen gaan in de COS terwijl je andere users zit te vermanen met je eindeloze niet off topic gaan gezeur.

Goed bezig meissie ga zo door - is altijd weer heerlijk om van je te lezen c_/
pi_153663793
Lief. Dank je. *;
pi_153687864
quote:
3s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:08 schreef Joezi het volgende:
Ik werd in het begin ook altijd uitgemaakt voor trol en kloon, alleen omdat ik anders en uniek ben. Pas na lange tijd voelde ik me een beetje geaccepteerd. Ik weet hoe dit voelt dus en leef daarom met mar mee. Omarm diversiteit.
Tijger, ik geloof in jou
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 20:52:54 #71
388664 crew  Dotteke
pi_153727617
Als ik op FOK kom krijg ik dit.

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_153731411
Zwijnjak :r

Leipe shit ouwe
  One tough cookie zondag 21 juni 2015 @ 22:42:05 #73
169210 liesje1979
pi_153731577
quote:
12s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:52 schreef Dotteke het volgende:
Als ik op FOK kom krijg ik dit.

[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee, stond er een vreemde afbeelding of link op die pagina?

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:36 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zwijnjak :r

[ afbeelding ]
Bedankt voor de FB. ;)
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 02:28:06 #74
388664 crew  Dotteke
pi_153736633
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee, stond er een vreemde afbeelding of link op die pagina?

[..]

Bedankt voor de FB. ;)
Nee Liesje, wat je ziet is wat ik zag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 juni 2015 @ 13:04:48 #75
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_153743673
quote:
12s.gif Op maandag 22 juni 2015 02:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nee Liesje, wat je ziet is wat ik zag
Volgens mij moet je gewoon dat certificaat accepteren en dan ben je de melding kwijt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 22 juni 2015 @ 16:58:39 #76
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153750358
Dag pullup, Lies1979 en Gert,
Dit geen updates, kunnen deze goed bedoelde posten
UTO / Updates#2
UTO / Updates#2
naar het topic: opmerkingen streamverslagen?
UTO / Vragen/opmerkingen over streamverslagen, filmpjes en cap-apps #5

Alvast bedankt.
pi_153765541
Mods, zou de TT aangepast kunnen worden van cos7872.
Ik had hem "gekaapt", dacht dat lapo niet van het openen was.
Lapo wou graag deze: Gnoom slaat dood.

En ik had hem toch al verneukt, had een s achter Gaby haar naam. :+
pi_153765857
Dank je, denk liesje. ^O^
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:39:43 #79
444662 mar378
Love Utopia
pi_153804437
kann iemand de duitse Topic nog en keer openen? ik heb beelden!
Love Utopia Meisjes
pi_153804514
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:39 schreef mar378 het volgende:
kann iemand de duitse Topic nog en keer openen? ik heb beelden!
UTO / [UTO DUITSLAND #1] Willkommen in Newtopia
Viel Spaß *O*
SOONY
  Moderator woensdag 24 juni 2015 @ 14:58:18 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153804944
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:46 schreef mar378 het volgende:
Melanie 41, eine die penibel auf Sauberkeit achtet

[ afbeelding ]
Bovenstaande (inmiddels verwijderde) posts horen niet hier in Feedback maar in dit topic: UTO / [UTO DUITSLAND #1] Willkommen in Newtopia
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:59:29 #82
444662 mar378
Love Utopia
pi_153804971
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Bovenstaande (inmiddels verwijderde) posts horen niet hier in Feedback maar in dit topic: UTO / [UTO DUITSLAND #1] Willkommen in Newtopia
oh sorry heb die valse topic open
Love Utopia Meisjes
pi_153806738
Het topic van de nieuwe decorbouwer Wim staat op de verkeerde plek. Kan die verplaatst worden naar centrale topics?
UTO / [INWONERS] Wim
  Moderator woensdag 24 juni 2015 @ 17:57:35 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153809230
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:07 schreef yaba het volgende:
Het topic van de nieuwe decorbouwer Wim staat op de verkeerde plek. Kan die verplaatst worden naar centrale topics?
UTO / [INWONERS] Wim
thx voor de melding. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 26 juni 2015 @ 09:33:41 #85
388664 crew  Dotteke
pi_153849547
Kan er een keer iets gedaan worden aan dat off topic gelul in de COS, nu er geen streamverslagen meer zijn is het fijn in de COS te kunnen lezen wat er op de streams gebeurd.
Soms wordt er zoveel oftopic geluld in de COS dat er gewoon niets meer over de Streams staat.
Voorbeeld is gisteren morgen. Op de stream hoor ik onder mijn werkzaamheden iets over een aggegraat, Mark is aan het bellen. Omdat ik aan het werk was kon ik het niet goed volgen en dacht, lees het wel terug in de COS. Helaas toen ik de COS ging lezen stond er helemaal niets nada over in. Zo druk is men met off topic gelul.
Meerder zijn het spuugzat en het zou fijn zijn als er eens opgetreden ging worden tegen dat overloze off topic gelul.
Kijk er kan best een keertje iets tussen door gezegd worden, maar topics lang ppfff
En dat gekwijl van die Mar begint vele ook de strot uit te komen, laat hem lekker net als Saar toen een eigen topic nemen met zijn gezeur over Naomo, plofkop en ZZ (nogwat)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 26 juni 2015 @ 11:14:04 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153851198
Als er pagina's offtopic wordt geluld en er is geen mod aanwezig: zet een TR, die worden normaal gesproken een paar keer per uur gecheckt.
Wat betreft Mar: voor hem gelden dezelfde regels als voor de rest. Too bad dat hij irritant wordt gevonden door een aantal users, maar hij wordt niet verbannen naar een eigen topic. En daarmee mag het ook weleens afgelopen zijn met het geklaag over/tegen Mar. Negeer hem dan, scroll er overheen. Of neem een abo en filter hem weg, als je het zó vreselijk erg vindt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_153851253
Is het dan geen idee om de mensen die elke dag, uur in, uur uit, de Cos volblaffen met nonsens en posts die alleen bestaan uit smileys aan te spreken?
  Moderator vrijdag 26 juni 2015 @ 11:25:54 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153851449
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:17 schreef mootie het volgende:
Is het dan geen idee om de mensen die elke dag, uur in, uur uit, de Cos volblaffen met nonsens en posts die alleen bestaan uit smileys aan te spreken?
ja, wanneer mensen dag en nacht alleen maar de hele tijd smileys aan het blaffen zijn, en daar zelfs als ze moeten schijten nog niet mee ophouden omdat ze dan smileys op de wc plaatsen met hun mobieltje, dan zullen we ze aanspreken. :Y

Voor de rest blijft gelden wat al sinds UTO begon geldt: en dat is dat wij veel minder optreden dan jij zou willen. Dat blijft zo, en ik ga er ook niet wéér een discussie over beginnen. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_153851507
Net maar weer een tr gestuurd, het wordt zo ontzettend strontvervelend om heel de tijd het gekrakeel van Mar te lezen, Op zijn pik getrapt als er iets wordt gezegd over Naomi of over hem

Het is topicvervuilend, enorm storend, en wat mij betreft is het hele cos door deze gast volkomen verziekt.

Ik weet dat hij niet tegen de regels post, aangesproken wordt door jullie als dat wel zo is, maar dat is niet genoeg denk ik

Geef die gast een eigen topic, ofzo.

De lol is er voor mij helemaal af, en ik denk dat ik daar niet alleen in sta.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:29:48 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153851543
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:28 schreef Verida het volgende:
Net maar weer een tr gestuurd, het wordt zo ontzettend strontvervelend om heel de tijd het gekrakeel van Mar te lezen, Op zijn pik getrapt als er iets wordt gezegd over Naomi of over hem

Het is topicvervuilend, enorm storend, en wat mij betreft is het hele cos door deze gast volkomen verziekt.

Ik weet dat hij niet tegen de regels post, aangesproken wordt door jullie als dat wel zo is, maar dat is niet genoeg denk ik

Geef die gast een eigen topic, ofzo.

De lol is er voor mij helemaal af, en ik denk dat ik daar niet alleen in sta.
Ik vind Mar wel een aardige spiegel ophouden ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153851662
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind Mar wel een aardige spiegel ophouden ...
Met kreten als : jij moet weggaan hier, ik word boos nu, enz.?
  One tough cookie vrijdag 26 juni 2015 @ 11:36:28 #92
169210 liesje1979
pi_153851746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:28 schreef Verida het volgende:
Net maar weer een tr gestuurd, het wordt zo ontzettend strontvervelend om heel de tijd het gekrakeel van Mar te lezen, Op zijn pik getrapt als er iets wordt gezegd over Naomi of over hem

Het is topicvervuilend, enorm storend, en wat mij betreft is het hele cos door deze gast volkomen verziekt.

Ik weet dat hij niet tegen de regels post, aangesproken wordt door jullie als dat wel zo is, maar dat is niet genoeg denk ik

Geef die gast een eigen topic, ofzo.

De lol is er voor mij helemaal af, en ik denk dat ik daar niet alleen in sta.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:14 schreef Gert het volgende:
Als er pagina's offtopic wordt geluld en er is geen mod aanwezig: zet een TR, die worden normaal gesproken een paar keer per uur gecheckt.
Wat betreft Mar: voor hem gelden dezelfde regels als voor de rest. Too bad dat hij irritant wordt gevonden door een aantal users, maar hij wordt niet verbannen naar een eigen topic. En daarmee mag het ook weleens afgelopen zijn met het geklaag over/tegen Mar. Negeer hem dan, scroll er overheen. Of neem een abo en filter hem weg, als je het zó vreselijk erg vindt.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:41:01 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153851892
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:34 schreef Verida het volgende:

Met kreten als : jij moet weggaan hier, ik word boos nu, enz.?
Yep. Moet je eens zien wat er gebeurt als iemand kritiek heeft op de COS-lievelingen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:44:44 #94
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_153851997
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Yep. Moet je eens zien wat er gebeurt als iemand kritiek heeft op de COS-lievelingen ...
Volgens mij staat er toch echt boven het invoer veld dat je andere users niet persoonlijk mag aanvallen, en dat doet hij dus wel als je maar iets kritisch over Naomi zegt. Maar goed, ik heb er niet zo'n problemen mee en wie wel kan TRen. Maar zeggen dat het niet gebeurt of een spiegel is dat is echt onzin, persoonlijke aanvallen zijn volgens mij per definitie geen spiegel maar vooral een zwaktebod.

Even wat anders, stroom lag er net af in Den Haag. Neem aan dat liesje en Gert ook wel even een note richting Stedin doen en er wat strakker op modereren dat dit niet gaat herhalen :(
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_153852024
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:34 schreef Verida het volgende:

[..]

Met kreten als : jij moet weggaan hier, ik word boos nu, enz.?
Mensen blijven ook een soort dwangmatig op hem reageren. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
pi_153852085
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Yep. Moet je eens zien wat er gebeurt als iemand kritiek heeft op de COS-lievelingen ...
Ik heb geen streams en lees de cos als ontspanning, even bijlezen en vaak zijn de woordspelingen en reacties op de streams erg leuk om te lezen. De laatste tijd is er echt geen rochel meer aan, cos lievelingen of niet. Ik weet dat ik gewoon kan scrollen en mensen kan negeren, maar de hele sfeer is gewoon veranderd en dat vind ik jammer. Een aantal vaste posters is inmiddels afgehaakt, of dat is om Mar en zijn posts of omdat het hele Utopia saai is geworden weet ik niet..... Maar het is niet leuk meer eigenlijk.
  Moderator vrijdag 26 juni 2015 @ 12:06:13 #97
388664 crew  Dotteke
pi_153852621
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:47 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik heb geen streams en lees de cos als ontspanning, even bijlezen en vaak zijn de woordspelingen en reacties op de streams erg leuk om te lezen. De laatste tijd is er echt geen rochel meer aan, cos lievelingen of niet. Ik weet dat ik gewoon kan scrollen en mensen kan negeren, maar de hele sfeer is gewoon veranderd en dat vind ik jammer. Een aantal vaste posters is inmiddels afgehaakt, of dat is om Mar en zijn posts of omdat het hele Utopia saai is geworden weet ik niet..... Maar het is niet leuk meer eigenlijk.
Ik heb niet zoveel zin meer om te posten, zit te posten wat op de stream is dan wordt er omheen onzin geluld. Dus ook geen zin meer om veel te posten in de COS en dat hebben meerdere niet blijkt.
Erg jammer want er is tenslotte een SV, maar ja de moderatie vindt het goed.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 26 juni 2015 @ 12:08:00 #98
388664 crew  Dotteke
pi_153852671
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:14 schreef Gert het volgende:
Als er pagina's offtopic wordt geluld en er is geen mod aanwezig: zet een TR, die worden normaal gesproken een paar keer per uur gecheckt.
Wat betreft Mar: voor hem gelden dezelfde regels als voor de rest. Too bad dat hij irritant wordt gevonden door een aantal users, maar hij wordt niet verbannen naar een eigen topic. En daarmee mag het ook weleens afgelopen zijn met het geklaag over/tegen Mar. Negeer hem dan, scroll er overheen. Of neem een abo en filter hem weg, als je het zó vreselijk erg vindt.
Ja hoor kan je blijven TRRen Maar goed ik zal voor iedere off topic post een TR gaan uitdoen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_153852757
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja hoor kan je blijven TRRen Maar goed ik zal voor iedere off topic post een TR gaan uitdoen.
Arme FF. -O-
  vrijdag 26 juni 2015 @ 12:14:56 #100
429367 DKUp
ON TOUR
pi_153852865
Weer allemaal nutteloze Posts in de COS.....
SOONY
pi_153852883
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:14 schreef DKUp het volgende:
Weer allemaal nutteloze Posts in de COS.....
Vond je de bulldogfoto niet gezellig? -O-

Twee keer zelfs *O*
pi_153853005
oeps verkeerde topic
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:35:25 #103
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_153855383
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:31 schreef mar378 het volgende:

[..]

ze is toch geslapen heb jij tomaten op de ogen?
Lees hierboven anders even terug dat dat persoonlijke ongewenst is.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:49:02 #104
444662 mar378
Love Utopia
pi_153855797
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:35 schreef rico80 het volgende:

[..]

Lees hierboven anders even terug dat dat persoonlijke ongewenst is.
ja ja en hij werd niet personlijk of ?
Love Utopia Meisjes
  Moderator vrijdag 26 juni 2015 @ 13:51:01 #105
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153855849
Het is heel simpel: ZELF niet persoonlijk worden. Je bent niet verantwoordelijk voor wat anderen posten, alleen voor wat je zelf post.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_153856596
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:28 schreef Verida het volgende:
Net maar weer een tr gestuurd, het wordt zo ontzettend strontvervelend om heel de tijd het gekrakeel van Mar te lezen, Op zijn pik getrapt als er iets wordt gezegd over Naomi of over hem

Het is topicvervuilend, enorm storend, en wat mij betreft is het hele cos door deze gast volkomen verziekt.

Ik weet dat hij niet tegen de regels post, aangesproken wordt door jullie als dat wel zo is, maar dat is niet genoeg denk ik

Geef die gast een eigen topic, ofzo.

De lol is er voor mij helemaal af, en ik denk dat ik daar niet alleen in sta.
absoluut niet dus
Make trouble not war
pi_153856668
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind Mar wel een aardige spiegel ophouden ...
Wat een onzin is dat nu weer, ik neem wel eens de tijd een inhoudelijk kritiek te schrijven, goed of slecht, wat voor een spiegel?
Make trouble not war
pi_153857534


[ Bericht 100% gewijzigd door pullup op 26-06-2015 15:07:26 (Houd het hier bij feedback bedankt) ]
  vrijdag 26 juni 2015 @ 14:57:04 #109
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_153857720
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind Mar wel een aardige spiegel ophouden ...
Het is een hongerige wolf. En ik vind het wel amusant om zo af en toe een lapje rood vlees in de arena te werpen. ;)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 26 juni 2015 @ 15:03:36 #110
138448 PeZu
Suspended animation
pi_153857885


[ Bericht 100% gewijzigd door pullup op 26-06-2015 15:07:46 (reactie op offtopic) ]
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 26 juni 2015 @ 15:18:28 #111
429367 DKUp
ON TOUR
pi_153858266
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 15:15 schreef Zeyina het volgende:
Vraag even of ze de TT in fatsoenlijk Nederlands willen zetten a.u.b.
En stop met dat pikken van Lapo
Uhhh dit hoort hier en niet in de COS.
SOONY
pi_153858374
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 15:18 schreef DKUp het volgende:

[..]

Uhhh dit hoort hier en niet in de COS.
Helpt toch geen barst.
En dan dit soort reacties. :r
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 15:17 schreef mar378 het volgende:

[..]

wat is niet nederlands? die de lapo heeft open en nieuw TT snap jij het niet?
Wie de lapo heeft mag openen.

Dit was de Lapo

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 15:13 schreef mar378 het volgende:
ben
Kom op zeg. Die zit gewoon te kloten. Iedere keer weer. Wat ze ook zeggen. Dit is vreselijk irritant.
En ja ik erger me er kapot aan
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  vrijdag 26 juni 2015 @ 15:23:53 #113
429367 DKUp
ON TOUR
pi_153858427
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 15:21 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Helpt toch geen barst.
En dan dit soort reacties. :r

[..]

Wie de lapo heeft maar openen.

Dit was de Lapo

[..]

Kom op zeg. Die zit gewoon te kloten. Iedere keer weer. Wat ze ook zeggen. Dit is vreselijk irritant.
En ja ik erger me er kapot aan
Ik snap het, maar in de COS blaas je het alleen maar op :)
SOONY
pi_153858448
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 15:23 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik snap het, maar in de COS blaas je het alleen maar op :)
Ja ik weet het, maar zit me úren en úren in te houden, en soms moet het gewoon even :D
Maar laat maar. Ik ga wel poosje weg uit de CoS, want dit is niet leuk meer zo.
En alle dingen die mods maar zeggen. Allemaal correct volgens de regeltjes, maar ontzettend veel mensen hebben er last van. Ik vind dat toch ook waarde hebben.
Maar ja........
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  vrijdag 26 juni 2015 @ 18:07:03 #115
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_153862443
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 15:23 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik snap het, maar in de COS blaas je het alleen maar op :)
Als het opgeblazen is zijn we er mooi van af :s)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_153868770
Oke, ik zal dan wel een hele andere mening hebben maar ik vind juist al dat gezeur over offtopic ook nergens voor nodig. Ik kan er wel om lachen als er tussendoor ook andere grappige opmerkingen gemaakt worden.
Als we alleen maar willen lezen wat er on stream gebeurd dan kunnen we dat beter meteen in een ander topic plaatsen, de SV namelijk. Als er niets anders gezegd mag worden in de cos en alleen over wat er op dat moment gebeurd dan is het niets anders dan een streamverslag en is de lol er ook helemaal uit.

Dan is er dus geen cos meer nodig en hebben we genoeg aan het streamverslagen topic :N
pi_153869179
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 22:07 schreef doodmoe het volgende:
Oke, ik zal dan wel een hele andere mening hebben maar ik vind juist al dat gezeur over offtopic ook nergens voor nodig. Ik kan er wel om lachen als er tussendoor ook andere grappige opmerkingen gemaakt worden.
Als we alleen maar willen lezen wat er on stream gebeurd dan kunnen we dat beter meteen in een ander topic plaatsen, de SV namelijk. Als er niets anders gezegd mag worden in de cos en alleen over wat er op dat moment gebeurd dan is het niets anders dan een streamverslag en is de lol er ook helemaal uit.

Dan is er dus geen cos meer nodig en hebben we genoeg aan het streamverslagen topic :N
Ja zo zie ik het ook.
Eindeloos gezeur over offtopic is minder leuk dan af en toe een offtopic plaatje ( wat dan wel weer past bij de streams )
  Moderator vrijdag 26 juni 2015 @ 22:36:23 #118
388664 crew  Dotteke
pi_153869467
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 22:07 schreef doodmoe het volgende:
Oke, ik zal dan wel een hele andere mening hebben maar ik vind juist al dat gezeur over offtopic ook nergens voor nodig. Ik kan er wel om lachen als er tussendoor ook andere grappige opmerkingen gemaakt worden.
Als we alleen maar willen lezen wat er on stream gebeurd dan kunnen we dat beter meteen in een ander topic plaatsen, de SV namelijk. Als er niets anders gezegd mag worden in de cos en alleen over wat er op dat moment gebeurd dan is het niets anders dan een streamverslag en is de lol er ook helemaal uit.

Dan is er dus geen cos meer nodig en hebben we genoeg aan het streamverslagen topic :N
Nee, dat vind ik niet hetzelfde, als je een SV schrijft kan je niet je eigen mening schrijven. Ben je in de COS kan je je eigen mening weer geven wat gebeurd.
En af en toe een keertje of topic vind denk ik niemand erg, maar het is soms bar en boos.
Snap niet waar die personen niet gewoon naar de SV gaan, daar kunnen ze de hele dag praten over wat anders dan de streams, wat is de meerwaarde voor deze personen om in de COS te komen als het toch niet over de streams gaat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_153872804
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 22:07 schreef doodmoe het volgende:
Oke, ik zal dan wel een hele andere mening hebben maar ik vind juist al dat gezeur over offtopic ook nergens voor nodig. Ik kan er wel om lachen als er tussendoor ook andere grappige opmerkingen gemaakt worden.
Als we alleen maar willen lezen wat er on stream gebeurd dan kunnen we dat beter meteen in een ander topic plaatsen, de SV namelijk. Als er niets anders gezegd mag worden in de cos en alleen over wat er op dat moment gebeurd dan is het niets anders dan een streamverslag en is de lol er ook helemaal uit.

Dan is er dus geen cos meer nodig en hebben we genoeg aan het streamverslagen topic :N
Maar waarom stappen jullie niet naar de sc als je off-topic wil gaan? Er word niet gebeten.
pi_153875787
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 22:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet hetzelfde, als je een SV schrijft kan je niet je eigen mening schrijven. Ben je in de COS kan je je eigen mening weer geven wat gebeurd.
En af en toe een keertje of topic vind denk ik niemand erg, maar het is soms bar en boos.
Snap niet waar die personen niet gewoon naar de SV gaan, daar kunnen ze de hele dag praten over wat anders dan de streams, wat is de meerwaarde voor deze personen om in de COS te komen als het toch niet over de streams gaat?
Ik denk dat een streamverslag ook altijd de mening is van een persoon. Het ligt er maar net aan met wat voor ogen deze alles bekijkt.
Ik snap je wel hoor, ze moeten niet alleen maar off topic komen kletsen. Maar als het gewoon over de streams gaat en dan tussendoor je dan op een ander onderwerp komt heb ik daar echt geen problemen mee.

quote:
11s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 00:37 schreef isax het volgende:

[..]

Maar waarom stappen jullie niet naar de sc als je off-topic wil gaan? Er word niet gebeten.
Dat nog net niet nee... :N Maar veel users hebben moeite met hoe het er in de CS aan toe gaat. Voor sommigen is het gezellig daar, maar anderen zijn er toch echt wat minder welkom ;)
  † In Memoriam † zaterdag 27 juni 2015 @ 11:40:00 #121
137949 Disana
pi_153877771
Als je offtopic geklets in de COS toestaat, krijg je al gauw allerlei clubjes die zichzelf keilollig vinden en uitgebreid over het weer en het eten gaan posten met elkaar. Maar de COS is er nou juist voor iedereen, en iedereen moet zich er welkom voelen.
  Moderator zaterdag 27 juni 2015 @ 11:43:14 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153877829
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 07:25 schreef doodmoe het volgende:

[..]
Ik snap je wel hoor, ze moeten niet alleen maar off topic komen kletsen. Maar als het gewoon over de streams gaat en dan tussendoor je dan op een ander onderwerp komt heb ik daar echt geen problemen mee.
Af en toe even een zijsprongetje n.a.v. iets dat op de streams wordt gezegd, daar zul je ook echt niet op worden aangesproken door een mod. :)
Het is alleen wel een kwestie van maat houden. Een paar posts is prima, een paar pagina's niet.
En compleet offtopic gedoe over een users kind, hond of dieet hoort gewoon helemaal niet in de COS thuis. Daar is toch echt de SC voor, of een specifiek voor dat onderwerp bedoeld forum/topic.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_153878294
Vanmorgen dacht ik verkeerd te zijn, toen ik de Cos titel las. Dacht dat is weer zo een grappige TT van de SC..
Het is geen hom en het is geen kuit. Maw, geen Duits, geen Nederlands...
Ik laat me niet meer bedotten...
Welke bedoeling erachter zit, zal me ook een worst zijn, maar het is wel klaar nu...
pi_153879269
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 07:25 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Ik denk dat een streamverslag ook altijd de mening is van een persoon. Het ligt er maar net aan met wat voor ogen deze alles bekijkt.
Ik snap je wel hoor, ze moeten niet alleen maar off topic komen kletsen. Maar als het gewoon over de streams gaat en dan tussendoor je dan op een ander onderwerp komt heb ik daar echt geen problemen mee.

[..]

Dat nog net niet nee... :N Maar veel users hebben moeite met hoe het er in de CS aan toe gaat. Voor sommigen is het gezellig daar, maar anderen zijn er toch echt wat minder welkom ;)
Dat is toch echt een invulling van je dan. Aangezien 90% nog nooit in de sc heeft gepost.
En al zijn we soms niet zo leuk als jullie met alle off-topic cossers naar de sc stappen dan bepaald het kleine groepje scers de sfeer niet.

Probeer het gewoon eens.
pi_153880851
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 13:02 schreef isax het volgende:

[..]

Dat is toch echt een invulling van je dan. Aangezien 90% nog nooit in de sc heeft gepost.
En al zijn we soms niet zo leuk als jullie met alle off-topic cossers naar de sc stappen dan bepaald het kleine groepje scers de sfeer niet.

Probeer het gewoon eens.
Dat ik daar niet post wil niet zeggen dat ik er niet lees.

Voor de rest kan ik wel antwoord gaan geven over kleine groepje scers en welk sfeertje die met zich meebrengen enzo... maar dat heeft toch geen nut ;)

Doet er verder ook niet toe. Het ging om off topic posts en wie zich daar aan stoort. Nou ik dus niet ^O^
pi_153880930
De COS-sers kijken gewoon neer op de SC-ers. Elitair groepje :{w
pi_153880955
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De COS-sers kijken gewoon neer op de SC-ers. Elitair groepje :{w
Ach daar gaan we weer...

Nee hoor ik kijk op niemand neer maar wil ook niet dat er op mij neer gekeken wordt.

Maar ik ben er klaar mee, ik wil geen hij/zij. Ik blijf gewoon weg uit de sc ^O^
  zaterdag 27 juni 2015 @ 14:41:33 #128
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_153880972
Kan dat gebagger over de religie van iemand en hoe hypocriet "ze" wel niet zijn eens aangepakt worden. De ramadan duurt nog een week of 3, nou weten we het wel.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_153881342
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 14:41 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Ach daar gaan we weer...

Nee hoor ik kijk op niemand neer maar wil ook niet dat er op mij neer gekeken wordt.

Maar ik ben er klaar mee, ik wil geen hij/zij. Ik blijf gewoon weg uit de sc ^O^
En de mensen in de COS die niet van offtopic gediend zijn? Daar ben je ook wel klaar mee?
  Moderator zaterdag 27 juni 2015 @ 15:05:37 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153881422
Onderling discussiëren mag in de SC. Dit topic is voor communicatie met mods.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zaterdag 27 juni 2015 @ 15:10:54 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153881502
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 14:41 schreef rico80 het volgende:
Kan dat gebagger over de religie van iemand en hoe hypocriet "ze" wel niet zijn eens aangepakt worden. De ramadan duurt nog een week of 3, nou weten we het wel.
Als we er live bij zijn en het gaat echt te lang door zullen we er wat van zeggen. Maar er is nu eenmaal iemand met de ramadan bezig op de streams en dit is 'collateral damage'.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 15:23:24 #132
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_153881728
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 15:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Als we er live bij zijn en het gaat echt te lang door zullen we er wat van zeggen. Maar er is nu eenmaal iemand met de ramadan bezig op de streams en dit is 'collateral damage'.
I know, sorry. Ik mis gewoon een TR knop in de mobiele weergave. Ik postte dit toen het al 1,5 topic ging over iets wat Ivan uren ervoor gezegd had, maar dan inclusief gekleurde brillen. Vorige topic was daardoor minstens 50% offtopic. Top voor de mobiele meelezers ^O^ ^O^
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  zaterdag 27 juni 2015 @ 16:06:36 #133
2651 svann
night-hawk
pi_153882587
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 15:23 schreef rico80 het volgende:

I know, sorry. Ik mis gewoon een TR knop in de mobiele weergave. Ik postte dit toen het al 1,5 topic ging over iets wat Ivan uren ervoor gezegd had, maar dan inclusief gekleurde brillen. Vorige topic was daardoor minstens 50% offtopic. Top voor de mobiele meelezers ^O^ ^O^
Op mobiel report je het topic en vermeldt je het postnummer erbij.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 27 juni 2015 @ 16:09:07 #134
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_153882642
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:06 schreef svann het volgende:

[..]

Op mobiel report je het topic en vermeldt je het postnummer erbij.
Ah, goede tip! Thanks.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_153884780
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:17 schreef mootie het volgende:
Is het dan geen idee om de mensen die elke dag, uur in, uur uit, de Cos volblaffen met nonsens en posts die alleen bestaan uit smileys aan te spreken?
Ook de cossers dat die alleen maar Andere Users aanvallen dan?
pi_153884829
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 17:39 schreef danaqui het volgende:

[..]

Ook de cossers dat die alleen maar Andere Users aanvallen dan?
Doe die ook maar. Kan ik ook eens rustig Cossen.
  maandag 29 juni 2015 @ 08:47:38 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153920203
Vraagje: wat is het nut van het filmpjestopic als alle posts leeg zijn?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153920447
quote:
5s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:47 schreef Copycat het volgende:
Vraagje: wat is het nut van het filmpjestopic als alle posts leeg zijn?
Eens.

Ik vraag wel even of daar een specifieke reden voor was en of hij ze wil laten staan in het vervolg.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 29 juni 2015 @ 09:32:15 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153920608
Ik gok dat het iets te maken heeft met filmpjes die worden neergehaald, maar als je nu als sporadisch filmpjeskijker het topic opent, kom je bedrogen uit. En zwaar, zwaar gedesillusioneerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153923841
Alle filmpjes staan er, maar in de Cos. Daar krijg je meer credit. ^O^
  maandag 29 juni 2015 @ 13:05:31 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153923906
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 13:02 schreef mootie het volgende:
Alle filmpjes staan er, maar in de Cos. Daar krijg je meer credit. ^O^
:')

Maar angst voor verwijdering is het dus niet, als ze in de COS wel blijven staan.
Of filmpjes niet meer verwijderen, of die hele reeks op slot vanwege leegheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 29 juni 2015 @ 14:40:25 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153925936
In dit kader is het ook wel handig even naar het kijkcijfertopic te kijken. Dat is blijkbaar voortaan ook een tvverslagtopic.
Helemaal prima, maar misschien dit in de titel verwerken, zodat het direct duidelijk is?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 29 juni 2015 @ 16:05:14 #143
388664 crew  Dotteke
pi_153928373
quote:
5s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:40 schreef Copycat het volgende:
In dit kader is het ook wel handig even naar het kijkcijfertopic te kijken. Dat is blijkbaar voortaan ook een tvverslagtopic.
Helemaal prima, maar misschien dit in de titel verwerken, zodat het direct duidelijk is?
Ik had al voorgesteld om dit in de SV te zetten, Maar nadeel was dat het twee dagen achterloopt met de streams.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_153929164
quote:
10s.gif Op maandag 29 juni 2015 13:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

:')

Maar angst voor verwijdering is het dus niet, als ze in de COS wel blijven staan.
Of filmpjes niet meer verwijderen, of die hele reeks op slot vanwege leegheid.
In de CoS zijn ze niet zo gemakkelijk terug te vinden, hetgeen wel het geval is in het filmpjes topic.
Maar plaatsen en weghalen is een vreemd iets vind ik. Zet er dan niks neer of laat ze staan.

quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 13:02 schreef mootie het volgende:
Alle filmpjes staan er, maar in de Cos. Daar krijg je meer credit. ^O^
Het credit krijgen in de CoS geldt wel voor sommige personen denk ik.
Soms ook paar keer linkjes plaatsen die totaal niet actueel meer zijn, maar van een dag ervoor.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  maandag 29 juni 2015 @ 17:01:10 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153929995
quote:
12s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik had al voorgesteld om dit in de SV te zetten, Maar nadeel was dat het twee dagen achterloopt met de streams.
Het past imo dan beter in het uitzendingentopic. Mooie recap van de uitzending.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 29 juni 2015 @ 17:04:23 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153930087
quote:
99s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:31 schreef Zeyina het volgende:
In de CoS zijn ze niet zo gemakkelijk terug te vinden, hetgeen wel het geval is in het filmpjes topic.
Maar plaatsen en weghalen is een vreemd iets vind ik. Zet er dan niks neer of laat ze staan.
Probleem van filmpjes die alleen random in de COS staan, is dat de filmpjes voor een groot deel van de geïnteresseerden onvindbaar zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153930150
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2015 17:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Probleem van filmpjes die alleen random in de COS staan, is dat de filmpjes voor een groot deel van de geïnteresseerden onvindbaar zijn.
Ja dat klopt. Is ook erg jammer, maar het gevolg van de razzia's die Talpa steeds houdt, op de upload sites, helaas
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  maandag 29 juni 2015 @ 20:24:08 #148
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_153934806
Ik ben morgen buiten spelen, dus bij deze alvast de OP voor als ons aller papkindje eindelijk opbokt.

FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_153937274
- geen gescheld hier -

[ Bericht 96% gewijzigd door Gert op 29-06-2015 22:45:12 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 29 juni 2015 @ 22:17:41 #150
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153938266
Dat hele filmpjestopic heeft dan geen zin, ik heb regelmatig dat ik denk ja leuk, die ga ik zo lekker uittikken voor topic streamverslagen en dan staat het filmpje er al niet meer. Toch geen gezicht zo'n klad en edittopic. De reden van verwijderen ken ik, is heel vervelend voor de filmpjesmakers, is veel werk voor ze. Dan maar via de DM etc.

Verder pullup, ik las net je tweede berichtje. Ik zal alleen de kijkcijfers posten in het kijkcijferstopic, dan hoeft Gert ook niet zo te scrollen, want die maakt de maandstats. Wanneer ik eventueel weer een tv-verslagje maak doe ik dit in het uitzendingentopic, is daar meer op zijn plek.

Dit topic mag weer naar boven.
UTO / Reacties op streamverslagen, filmpjes en updates#6
pi_153939639
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:48 schreef Soury het volgende:
- geen gescheld hier -
Gescheld serieus. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_153940009
Typhus tering kut zooi met je feedback :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 30 juni 2015 @ 08:52:32 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153946397
Is er al enige duidelijkheid over het hoe, waarom en hoe verder van het filmpjestopic?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153946754
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 08:52 schreef Copycat het volgende:
Is er al enige duidelijkheid over het hoe, waarom en hoe verder van het filmpjestopic?
Ik heb gisteren en vandaag om duidelijkheid verzocht waarom die filmpjes verwijderd zijn en ben in afwachting van het antwoord.

Ik heb het liefst natuurlijk dat hij ze daar wel blijft plaatsen ipv ze zoals op dit moment alleen in de COS plaatst en ze dan ook laat staan.

Verdere nutteloos gemaakte posts door de filmpjes in tweede instantie weer te verwijderen zal ik verwijderen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 09:27:07 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153946817
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 09:22 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik heb gisteren en vandaag om duidelijkheid verzocht waarom die filmpjes verwijderd zijn en ben in afwachting van het antwoord.

Ik heb het liefst natuurlijk dat hij ze daar wel blijft plaatsen ipv ze zoals op dit moment alleen in de COS plaatst en ze dan ook laat staan.

Verdere nutteloos gemaakte posts door de filmpjes in tweede instantie weer te verwijderen zal ik verwijderen.
Thanks. Hopelijk antwoordt hij nog ...
Als het inderdaad een ietwat banale workaround is om Talpa om de tuin te leiden, zou dat filmpjestopic wellicht uit de Google searchresultaten kunnen worden gehaald?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153949225
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 09:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Thanks. Hopelijk antwoordt hij nog ...
Als het inderdaad een ietwat banale workaround is om Talpa om de tuin te leiden, zou dat filmpjestopic wellicht uit de Google searchresultaten kunnen worden gehaald?
Het was inderdaad om te voorkomen dat er wederom een account geblocked gaat worden. Hij zal de filmpjes daar niet meer plaatsen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:30:46 #157
429367 DKUp
ON TOUR
pi_154001532
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:27 schreef mario390 het volgende:
PULLUP:: kan jij maken dat ik dm verzenden kan,en mischien dat ik de oude posts te mijn nieuwe account kan samen doen?
Hoort hier ^O^
SOONY
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 2 juli 2015 @ 12:31:52 #158
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154001555
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:30 schreef DKUp het volgende:

[..]

Hoort hier ^O^
ja ik heb en dom situatie nu kan ik geen dm verzenden niks
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 2 juli 2015 @ 12:37:56 #159
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154001667
GERT::: zie jij mijn situatie ik heb de wachtwoord vor de oude accound vergeten?
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 13:04:00 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154002304
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:37 schreef mario390 het volgende:
GERT::: zie jij mijn situatie ik heb de wachtwoord vor de oude accound vergeten?
Je kunt een nieuw password hier aanvragen: http://forum.fok.nl/user/passmailer
Dit wordt dan naar het e-mailadres gestuurd dat aan je account gekoppeld is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 2 juli 2015 @ 13:15:45 #161
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154002555
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Je kunt een nieuw password hier aanvragen: http://forum.fok.nl/user/passmailer
Dit wordt dan naar het e-mailadres gestuurd dat aan je account gekoppeld is.
dat is dat probleem ik kom niet meer in deze email konto! Kan ik mijn ander posts zu de nieuwe account samen doen? ken jij danny roodbol?
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 13:27:42 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154002872
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:15 schreef mario390 het volgende:

[..]

dat is dat probleem ik kom niet meer in deze email konto! Kan ik mijn ander posts zu de nieuwe account samen doen? ken jij danny roodbol?
Wat jij wilt kun je aanvragen bij forum@fok.nl
Maar naar mijn weten worden er nooit users samengevoegd. Ik denk ook niet dat dit een feature in de admin console is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 2 juli 2015 @ 13:32:32 #163
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154002987
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat jij wilt kun je aanvragen bij forum@fok.nl
Maar naar mijn weten worden er nooit users samengevoegd. Ik denk ook niet dat dit een feature in de admin console is.
ik kan met deze account wat ik nu heb niet de oude wachtwoord terug bekomen denk ik danny heeft mij gezegt jij heeft het maar jij is niet zeker omdat ik dat ben! Dat kan jij ook niet maken dat ik dm verzenden kan?
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 13:35:57 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154003077
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:32 schreef mario390 het volgende:

[..]

ik kan met deze account wat ik nu heb niet de oude wachtwoord terug bekomen denk ik danny heeft mij gezegt jij heeft het maar jij is niet zeker omdat ik dat ben! Dat kan jij ook niet maken dat ik dm verzenden kan?
Met een account waar je geen toegang toe hebt kun je ook geen dm verzenden.
Met het account waar je nu mee post kun je wél dm verzenden: http://dm.fok.nl/

Wat je bedoelt met dat Danny-verhaal weet ik niet, maar mods kunnen echt geen wachtwoord van jou (of iemand anders) zien.
Wat je kan proberen, is bij forum@fok.nl vragen of ze het password van je oude account willen resetten en dit doorgeven per pm of dm op je nieuwe account. Óf: dat ze het e-mailadres van het oude account veranderen in een e-mailadres waar je wél bij kunt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 2 juli 2015 @ 13:40:50 #165
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154003216
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Met een account waar je geen toegang toe hebt kun je ook geen dm verzenden.
Met het account waar je nu mee post kun je wél dm verzenden: http://dm.fok.nl/

Wat je bedoelt met dat Danny-verhaal weet ik niet, maar mods kunnen echt geen wachtwoord van jou (of iemand anders) zien.
Wat je kan proberen, is bij forum@fok.nl vragen of ze het password van je oude account willen resetten en dit doorgeven per pm of dm op je nieuwe account. Óf: dat ze het e-mailadres van het oude account veranderen in een e-mailadres waar je wél bij kunt.
dank je toch ik moet en week wachten dat ik kan een DM verzenden,TT etc.
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 13:46:27 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154003351
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:40 schreef mario390 het volgende:

[..]

dank je toch ik moet en week wachten dat ik kan een DM verzenden,TT etc.
Ah, zo. Ik wist niet dat die restrictie er was voor nieuwe users.
Maar je kunt natuurlijk wél al mailen naar forum@fjok.nl
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 2 juli 2015 @ 13:53:55 #167
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154003553
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Ah, zo. Ik wist niet dat die restrictie er was voor nieuwe users.
Maar je kunt natuurlijk wél al mailen naar forum@fjok.nl
dat alles is gebeurd omdat ik mijn laptop in reperatur heeft 2 dagen en nu is de login in sommige sites niet meer automatisch ook niet in Fok
pi_154007780
Ja, het is warm. Maar is het dan echt nodig om steeds in de Cos te posten hoe warm het bij elke Cosser in de tuin is?
pi_154008712
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:37 schreef mootie het volgende:
Ja, het is warm. Maar is het dan echt nodig om steeds in de Cos te posten hoe warm het bij elke Cosser in de tuin is?
Dat het warm is OT in Utopia...Jij legt op alle slakken zout en zelf ben je nooit OT..Aleen maar zeikpost posten dus kijk eens naar jezelf :W
pi_154009128
quote:
13s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:09 schreef Silver1 het volgende:

[..]

Dat het warm is OT in Utopia...Jij legt op alle slakken zout en zelf ben je nooit OT..Aleen maar zeikpost posten dus kijk eens naar jezelf :W
Dit is Fb, lampie.
pi_154011053
In Cos 9763 gebruikt Freshfruit het weer om puntjes te scoren. Toppertje. Vanaf post 191 gaat de meute lekker met hem mee.
  One tough cookie donderdag 2 juli 2015 @ 18:50:09 #172
169210 liesje1979
pi_154011130
quote:
13s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:47 schreef mootie het volgende:
In Cos 9763 gebruikt Freshfruit het weer om puntjes te scoren. Toppertje. Vanaf post 191 gaat de meute lekker met hem mee.
En vervolgens zet jij zijn reactie in de SC.
pi_154011148
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:50 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

En vervolgens zet jij zijn reactie in de SC.
Ja en? Ik wilde hem quoten om hem aan te spreken, maar dat lukt niet vanuit een gesloten topic.
  One tough cookie donderdag 2 juli 2015 @ 18:53:18 #174
169210 liesje1979
pi_154011215
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja en? Ik wilde hem quoten om hem aan te spreken, maar dat lukt niet vanuit een gesloten topic.
Oh sorry, dacht dat je puntjes wilde scoren.
pi_154019054
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:53 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh sorry, dacht dat je puntjes wilde scoren.
Wat een kneuzen circus,
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 3 juli 2015 @ 13:09:07 #176
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154029038
Wanneer kan ik DM verzenden?
pi_154029087
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:09 schreef mario390 het volgende:
Wanneer kan ik DM verzenden?
Een week.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 3 juli 2015 @ 13:13:42 #178
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154029169
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Een week.
nee niet meer
  zondag 5 juli 2015 @ 10:16:26 #179
429367 DKUp
ON TOUR
pi_154078542
Het is weer IESJE tijd, ze hebben "haar titel" afgepakt etc. :+.
Volgens mij ligt ze er al acht maanden uit :'). :P
SOONY
  zondag 5 juli 2015 @ 10:20:32 #180
429367 DKUp
ON TOUR
pi_154078603
-Was voor de COS :P-
SOONY
  zondag 5 juli 2015 @ 10:30:53 #181
429367 DKUp
ON TOUR
pi_154078767
Er wordt nu ook nauwelijks over Utopia gepost.
SOONY
pi_154078826
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:30 schreef DKUp het volgende:
Er wordt nu ook nauwelijks over Utopia gepost.
Echt hoor, het gaat elke dag hetzelfde, iemand zegt iets over Naomi,dan wordt het een heen en weer gezeik over PB en Isa, er wordt persoonlijk aangevallen door mar, er wordt dan weer op gereageerd, waardoor Mar nog meer gaat zeiken,
Er is al meerdere malen gezegd dat we niet moeten happen, niet moeten reageren, eroverheen moeten scrollen. Maar wat mij betreft helpt dat niet. Er is ook gezegd stuur een TR, Dat heb ik meerdere malen gedaan, dan is het even rustig, maar de volgende dag of zelfs een paar topics later begint het gewoon weer.

Wat is hier de lol van ?

edit: Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik vanmorgen zelf ook off topic ben gegaan, het ging over de foto's van oud bewoners en over hoe de ontspanning terug was. Dit was inderdaad off topic, maar werd door meerdere users besproken zonder ook maar enig gezeik. Het is juist het volledig irrelevante gezeik over Naomi en over de regie die Naomi niet in beeld brengt enz, wat zo storend is.
  zondag 5 juli 2015 @ 10:36:56 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154078864
Te simpel en vals om het allemaal op die Mar te gooien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154078874
quote:
15s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:36 schreef Copycat het volgende:
Te simpel en vals om het allemaal op die Mar te gooien.
Hij begint wel, en dan wordt er gehapt.
pi_154078959
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:37 schreef Verida het volgende:

[..]

Hij begint wel, en dan wordt er gehapt.
edit : Misschien simpel omdat het mij opvalt, maar niet vals vind ik. Hij mag wat mij betreft adoreren wie hij wil, maar het gezeik als iemand dan iets over zijn idooltje zegt is gewoon vervelend en off topic.

En gewoon eroverheen scrollen zou de beste oplossing zijn, maar als er halve pagina's mee worden gevuld en teruggekomen wordt op dingen die een flink aantal posts terug geschreven zijn, blijf je scrollen.
  zondag 5 juli 2015 @ 10:43:12 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154078975
Ik zie hem nu toch echt reageren op de zoveelste Naomi-bash ten faveure van allang verdwenen Isabella ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154079109
quote:
7s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:43 schreef Copycat het volgende:
Ik zie hem nu toch echt reageren op de zoveelste Naomi-bash ten faveure van allang verdwenen Isabella ...
Wmb mag dat geouwehoer over Isa ook wel ophouden. Die is weg en weg is weg. ^O^
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_154079188
Pb verwoordt het misschien beter, maar die is 10 keer erger dan Mar.
pi_154079197
quote:
7s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:43 schreef Copycat het volgende:
Ik zie hem nu toch echt reageren op de zoveelste Naomi-bash ten faveure van allang verdwenen Isabella ...
Hij hoeft toch niet te reageren, dan begint hij toch zelf weer? Hij kan ook scrollen....
  zondag 5 juli 2015 @ 10:58:01 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154079224
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:55 schreef Verida het volgende:

Hij hoeft toch niet te reageren, dan begint hij toch zelf weer? Hij kan ook scrollen....
En dat geldt alleen voor hem? Zie je nu echt niet die twee maten waarmee je meet? Dat is het valse, imo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154079245
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:55 schreef Verida het volgende:

[..]

Hij hoeft toch niet te reageren, dan begint hij toch zelf weer? Hij kan ook scrollen....
Iedereen kan scrollen. Ook de mensen die menen dat het bijzonder grappig is om hem telkens uit de tent te lokken met een platvloers postje over Naomi.


Hij kan ook reuzevervelend zijn, als hij weer 84 keer meldt dat de regie dom is bijv.
  † In Memoriam † zondag 5 juli 2015 @ 11:03:42 #192
137949 Disana
pi_154079307
De mensen die steeds weer happen maken het pas echt irritant. Mar zelf zal zo ook nooit begrijpen waar de grens ligt.
pi_154079318
quote:
11s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dat geldt alleen voor hem? Zie je nu echt niet die twee maten waarmee je meet? Dat is het valse, imo.
ach, weetje, ik vind het gewoon niet leuk, vind de cossen gewoon leuk om even te lezen en dat wordt gewoon nu minder leuk, wie er ook mee begint of eindigt doet er voor mij niet echt toe. En ik zit echt niet als een soort politieagent te zoeken wie er begint of eindigt. En met twee maten meten? Het valt mij op dat Mar er vaak mee te maken heeft, meerdere users die op elkaar reageren en gewoon de COS minder leesbaar maken.
pi_154079345
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:03 schreef Disana het volgende:
De mensen die steeds weer happen maken het pas echt irritant. Mar zelf zal zo ook nooit begrijpen waar de grens ligt.
Idd en die grens is al meerdere malen aangegeven en dat zal hij nooit inzien.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_154079350
Ik denk dat Mario nog niet doorheeft wat wel en niet mag en niet wenselijk is. Taal komt precies. Het komt al vaak voor dat nlposters elkaar niet begrijpen. Laat staan als je buitenlander bent.

Iemand zal het hem duidelijk moeten maken. En gezuig richting hem geef je notes of een ban. Hoppakee.

De gewone spelregels zijn niet in onmogelijk Nederlands opgesteld. Ze zijn voor iedere mongool duidelijk zat.
pi_154079413
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:03 schreef Disana het volgende:
De mensen die steeds weer happen maken het pas echt irritant. Mar zelf zal zo ook nooit begrijpen waar de grens ligt.
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:05 schreef -sabine- het volgende:
Ik denk dat Mario nog niet doorheeft wat wel en niet mag en niet wenselijk is. Taal komt precies. Het komt al vaak voor dat nlposters elkaar niet begrijpen. Laat staan als je buitenlander bent.

Iemand zal het hem duidelijk moeten maken. En gezuig richting hem geef je notes of een ban. Hoppakee.

De gewone spelregels zijn niet in onmogelijk Nederlands opgesteld. Ze zijn voor iedere mongool duidelijk zat.
Ik denk dat Mario best wel door heeft wat de regels zijn, zodra je het waagt om iets hatelijks te zeggen krijg je om je oren dat persoonlijke aanvallen niet mogen.

edit, het is niet mijn bedoeling om ook hier verder te zeiken over Mario. Ik heb alleen aan willen geven dat de Cos door dit gezeik tussen hem en andere users niet leuk meer is om te volgen. Het komt er op neer dat je elkaar vliegen af kunt gaan vangen over off topic zijn en daar is de COS niet voor bedoeld volgens mij.
  zondag 5 juli 2015 @ 11:10:15 #197
429367 DKUp
ON TOUR
pi_154079434
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:09 schreef Verida het volgende:

[..]


[..]

Ik denk dat Mario best wel door heeft wat de regels zijn, zodra je het waagt om iets hatelijks te zeggen krijg je om je oren dat persoonlijke aanvallen niet mogen.
Het is ook niet de bedoeling om iets hatelijks over een andere user te zeggen.
SOONY
pi_154079476
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:10 schreef DKUp het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling om iets hatelijks over een andere user te zeggen.
Ik heb mijn post al gewijzigd. Ik wilde met dat hatelijk zijn alleen aangeven dat Mario deze regel wel toepast op anderen, maar niet op zichzelf.
pi_154079477
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:09 schreef Verida het volgende:

[..]


[..]

Ik denk dat Mario best wel door heeft wat de regels zijn, zodra je het waagt om iets hatelijks te zeggen krijg je om je oren dat persoonlijke aanvallen niet mogen.

edit, het is niet mijn bedoeling om ook hier verder te zeiken over Mario. Ik heb alleen aan willen geven dat de Cos door dit gezeik tussen hem en andere users niet leuk meer is om te volgen. Het komt er op neer dat je elkaar vliegen af kunt gaan vangen over off topic zijn en daar is de COS niet voor bedoeld volgens mij.
Als iedereen nou eens niet zo off topic zou gaan.
Alleen Mar wordt er op aangesproken. Zgn. populaire Cossers kunnen de hele dag door off gaan, zonder dat er een haan naar kraait.
  zondag 5 juli 2015 @ 11:21:10 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154079648
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:13 schreef mootie het volgende:

Als iedereen nou eens niet zo off topic zou gaan.
Alleen Mar wordt er op aangesproken. Zgn. populaire Cossers kunnen de hele dag door off gaan, zonder dat er een haan naar kraait.
En dat is exact het punt. Met zijn allen wijzen of zelfs prikken naar die splinter in de oog van één ander, maar blind voor de eigen balken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154079800
quote:
14s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dat is exact het punt. Met zijn allen wijzen of zelfs prikken naar die splinter in de oog van één ander, maar blind voor de eigen balken.
Daarom ben ik ook naar de sc gegaan, want ook ik maakte me schuldig aan offtopic dingen.

Daar kan ik zwaaien en stomzinnig lullen. *O*
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  zondag 5 juli 2015 @ 11:30:54 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154079842
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:28 schreef notturna het volgende:
Daarom ben ik ook naar de sc gegaan, want ook ik maakte me schuldig aan offtopic dingen.

Daar kan ik zwaaien en stomzinnig lullen. *O*
Perfect. En! Je bent niet met huid en haar verslonden door die bloeddorstige SC-ers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154079884
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:28 schreef notturna het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook naar de sc gegaan, want ook ik maakte me schuldig aan offtopic dingen.

Daar kan ik zwaaien en stomzinnig lullen. *O*
Zo zou het ook moeten gaan voor iedereen.
Als ik off-topic bent, riskeer ik een note of een ban.
Terecht.
pi_154079928
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:32 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Zo zou het ook moeten gaan voor iedereen.
Als ik off-topic bent, riskeer ik een note of een ban.
Terecht.
Oh dan heb ik iedere keer geluk gehad.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_154080057
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:42 schreef Verida het volgende:

[..]

edit : Misschien simpel omdat het mij opvalt, maar niet vals vind ik. Hij mag wat mij betreft adoreren wie hij wil, maar het gezeik als iemand dan iets over zijn idooltje zegt is gewoon vervelend en off topic.

En gewoon eroverheen scrollen zou de beste oplossing zijn, maar als er halve pagina's mee worden gevuld en teruggekomen wordt op dingen die een flink aantal posts terug geschreven zijn, blijf je scrollen.
Stelt ook dertig keer dezelfde vraag, houdt zich van de domme terwijl hij alle antwoorden op zijn vragen wel weet. Maar doet het expres... is leuk een beetje trollen. Dat is natuurlijk al maanden gaande maar volgens de mods mag dit want hij doet niets verkeerds.
Jammer.
pi_154080327
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:32 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Zo zou het ook moeten gaan voor iedereen.
Als ik off-topic bent, riskeer ik een note of een ban.
Terecht.
Gekkerd.
pi_154080349
quote:
6s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:40 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Stelt ook dertig keer dezelfde vraag, houdt zich van de domme terwijl hij alle antwoorden op zijn vragen wel weet. Maar doet het expres... is leuk een beetje trollen. Dat is natuurlijk al maanden gaande maar volgens de mods mag dit want hij doet niets verkeerds.
Jammer.
Ik geloof eigenlijk niet dat hij trolt.
  zondag 5 juli 2015 @ 12:30:00 #208
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_154081147
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik geloof eigenlijk niet dat hij trolt.
Ik ook niet. Ik geloof dat het een flapdrol is die net niet te dom is om te typen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_154081877
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik geloof eigenlijk niet dat hij trolt.
Ik ook niet. Ik heb de irritatie in mijn beste Duits per PM geprobeerd uit te leggen. Meerdere posters met mij, het beklijft niet.
pi_154082609
quote:
6s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:40 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Stelt ook dertig keer dezelfde vraag, houdt zich van de domme terwijl hij alle antwoorden op zijn vragen wel weet. Maar doet het expres... is leuk een beetje trollen. Dat is natuurlijk al maanden gaande maar volgens de mods mag dit want hij doet niets verkeerds.
Jammer.
Schijtziek word je ervan :r geef hem een eigen topic net als saartje toen zijn wij van dat gezeik af.
pi_154082939
Het is niet heel relevant of het bewust is, het is zeer storend en jaagt anderen de cos uit.
  zondag 5 juli 2015 @ 13:47:10 #212
138448 PeZu
Suspended animation
pi_154083151
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:38 schreef Urb het volgende:
Het is niet heel relevant of het bewust is, het is zeer storend en jaagt anderen de cos uit.
1000x iew vies hij haalt zijn neus op is ook storend...
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_154083221
Tig posts die alleen bestaan uit smileys zijn ook verdomd storend.
  zondag 5 juli 2015 @ 13:51:33 #214
138448 PeZu
Suspended animation
pi_154083253
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:50 schreef mootie het volgende:
Tig posts die alleen bestaan uit smileys zijn ook verdomd storend.
dus dat je kan je aan alles storen ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zondag 5 juli 2015 @ 13:54:00 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154083330
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:51 schreef PeZu het volgende:

dus dat je kan je aan alles storen ^O^
Alleen als het iemand betreft die niet in jouw malletje past.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154083409
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:47 schreef PeZu het volgende:

[..]

1000x iew vies hij haalt zijn neus op is ook storend...
Ja mee eens maar dat gaat tenminste nog over de streams.

Niet dag in dag uit over je kapotte laptop, verloren wachtwoord, niet kunnen DMen, het weer in de alpen, Utopia in Duitsland, alles en iedereen telkens groeten, instagam foto's van oud-inwoners spammen. Telkens zeggen oke ik hou op maar nee hoor.
En als iemand iets zegt wat je niet zint meteen elke keer passief aggressief worden, gaan schelden en zeggen dat men op moeten rotten.
  zondag 5 juli 2015 @ 13:59:51 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154083474
Gelukkig kan er nu on topic gejuicht worden in de COS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154083517
quote:
14s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alleen als het iemand betreft die niet in jouw malletje past.
Ik erger me soms al aan mijn eigen posten.
Ik moet het scrollen herinvoeren.
pi_154083548
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:57 schreef Urb het volgende:

[..]

Ja mee eens maar dat gaat tenminste nog over de streams.

Niet dag in dag uit over je kapotte laptop, verloren wachtwoord, niet kunnen DMen, het weer in de alpen, Utopia in Duitsland, alles en iedereen telkens groeten, instagam foto's van oud-inwoners spammen. Telkens zeggen oke ik hou op maar nee hoor.
En als iemand iets zegt wat je niet zint meteen elke keer passief aggressief worden, gaan schelden en zeggen dat men op moeten rotten.
Dat dus.
pi_154083561
quote:
7s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:59 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig kan er nu on topic gejuicht worden in de COS.
Tja alles mag toch? Vooral als je Mario heet, dus waarom mogen wij niet juichen dan.
pi_154083636
Enige oplossing mi:
Zelf een goed voorbeeld geven, TR zetten bij de bron, scrollen en weer voorbeeldig doorposten.

Het jengelbekken hier heeft geen zin als niet iedereen de schouders onder een goede COS wil zetten.
  zondag 5 juli 2015 @ 14:05:32 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154083665
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 14:02 schreef danaqui het volgende:

Tja alles mag toch? Vooral als je Mario heet, dus waarom mogen wij niet juichen dan.
En daar is de balk weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154083681
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 14:04 schreef -sabine- het volgende:
Enige oplossing mi:
Zelf een goed voorbeeld geven, TR zetten bij de bron, scrollen en weer voorbeeldig doorposten.
TR werkt ook niet. genoeg tr gedaan maar geen reactie daarop.
pi_154083698
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 14:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

En daar is de balk weer.
^O^ cool he
pi_154083742
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 14:06 schreef danaqui het volgende:

[..]

TR werkt ook niet. genoeg tr gedaan maar geen reactie daarop.
Wel, scrol maar terug. Meerdere Posts zijn weggehaald.
De mods hoeven niet alles te verantwoorden.

Maar nogmaals, we moeten het zelf anders willen doen.
We lijken die Utopia kleuters wel. Ik ook.
pi_154084104
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:57 schreef Urb het volgende:

[..]

Ja mee eens maar dat gaat tenminste nog over de streams.

Niet dag in dag uit over je kapotte laptop, verloren wachtwoord, niet kunnen DMen, het weer in de alpen, Utopia in Duitsland, alles en iedereen telkens groeten, instagam foto's van oud-inwoners spammen. Telkens zeggen oke ik hou op maar nee hoor.
En als iemand iets zegt wat je niet zint meteen elke keer passief aggressief worden, gaan schelden en zeggen dat men op moeten rotten.
Hier haal je enkele dingen aan die verschillende andere users ook constant doen. Daar hoor je (bijna) niemand over.
pi_154085610
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:34 schreef Verida het volgende:

[..]

Echt hoor, het gaat elke dag hetzelfde, iemand zegt iets over Naomi,dan wordt het een heen en weer gezeik over PB en Isa, er wordt persoonlijk aangevallen door mar, er wordt dan weer op gereageerd, waardoor Mar nog meer gaat zeiken,
Er is al meerdere malen gezegd dat we niet moeten happen, niet moeten reageren, eroverheen moeten scrollen. Maar wat mij betreft helpt dat niet. Er is ook gezegd stuur een TR, Dat heb ik meerdere malen gedaan, dan is het even rustig, maar de volgende dag of zelfs een paar topics later begint het gewoon weer.

Wat is hier de lol van ?

edit: Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik vanmorgen zelf ook off topic ben gegaan, het ging over de foto's van oud bewoners en over hoe de ontspanning terug was. Dit was inderdaad off topic, maar werd door meerdere users besproken zonder ook maar enig gezeik. Het is juist het volledig irrelevante gezeik over Naomi en over de regie die Naomi niet in beeld brengt enz, wat zo storend is.
Ik heb geen zin om op het hele gedoe rondom Mar te reageren. Hij overtreedt regels maar dat doen zat anderen ook. Zet inderdaad een TR of spreek hem aan in DM. Wijdt er geen hele pagina's aan om hem op zijn fouten te wijzen, omdat dit alleen maar meer offtopic is.

Het bold stukje, daar heb ik wel wat op aan te merken. Als ik teruglees, dan zal ik ook niet zeuren over offtopic, al is het nog zo storend en veel. Dan stop ik gewoon met lezen.
Dat er 'meerderen' offtopic gaan maar niemand erover zeurt, dat is fijn.. Maar voor mij betekent het vooral dat de users die de boel ontopic wilden houden de COS uit gevlucht zijn. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_154085886
quote:
17s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om op het hele gedoe rondom Mar te reageren. Hij overtreedt regels maar dat doen zat anderen ook. Zet inderdaad een TR of spreek hem aan in DM. Wijdt er geen hele pagina's aan om hem op zijn fouten te wijzen, omdat dit alleen maar meer offtopic is.

Het bold stukje, daar heb ik wel wat op aan te merken. Als ik teruglees, dan zal ik ook niet zeuren over offtopic, al is het nog zo storend en veel. Dan stop ik gewoon met lezen.
Dat er 'meerderen' offtopic gaan maar niemand erover zeurt, dat is fijn.. Maar voor mij betekent het vooral dat de users die de boel ontopic wilden houden de COS uit gevlucht zijn. ;)
Dat stukje off topic over die foto's was nog wel enigszins gerelateerd aan de streams, het begon met de gezichtsuitdrukking van Ivan, kwam op foto's van oud bewoners en hun gezichtsuitdrukkingen nadat ze de loods waren uitgegaan.
Het was off topic, maar niet zo off topic als het gezeur over dm, wachtwoorden, enz, er werd ook niet bij gezwaaid of gescholden.
.
pi_154086885
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:08 schreef Verida het volgende:

[..]

Dat stukje off topic over die foto's was nog wel enigszins gerelateerd aan de streams, het begon met de gezichtsuitdrukking van Ivan, kwam op foto's van oud bewoners en hun gezichtsuitdrukkingen nadat ze de loods waren uitgegaan.
Het was off topic, maar niet zo off topic als het gezeur over dm, wachtwoorden, enz, er werd ook niet bij gezwaaid of gescholden.
.
En voor mensen die de Cos gebruiken waar hij voor is, namelijk Commentaar op Streams, buitengewoon storend.
pi_154087083
quote:
13s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:32 schreef mootie het volgende:

[..]

En voor mensen die de Cos gebruiken waar hij voor is, namelijk Commentaar op Streams, buitengewoon storend.
Zo ook dit..... :O erg Offtopic ja toch mootie?

Kijk ook even naar jezelf voor je commentaar geeft op andere Users........
pi_154087285
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:57 schreef Urb het volgende:

[..]

Ja mee eens maar dat gaat tenminste nog over de streams.

Niet dag in dag uit over je kapotte laptop, verloren wachtwoord, niet kunnen DMen, het weer in de alpen, Utopia in Duitsland, alles en iedereen telkens groeten, instagam foto's van oud-inwoners spammen. Telkens zeggen oke ik hou op maar nee hoor.
En als iemand iets zegt wat je niet zint meteen elke keer passief aggressief worden, gaan schelden en zeggen dat men op moeten rotten.
Hij vraagt steeds dezelfde dingen, hij krijgt er steeds antwoord op maar stelt nogmaals de vraag, krijgt weer antwoord en vraagt het dan nog een ker. Dat is niet dom maar dat is uitlokken. Dit is expres dezelfde dingen vragen want hij leest steeds de reacties daarop en toch vraagt hij dan weer hetzelfde.
Dat maakt het voor mij duidelijk dat dit een trol is. Dat hij het heeft over naomi vind ik niet eens storend, zo hebben we allemaal onze voorkeuren. Maar dat expres steeds dezelfde dingen vragen om steeds maar weer aandacht te krijgen is niet leuk.

Iedereen ziet het en iedereen stoort zich eraan. Iedereen behalve de mods.
pi_154087316
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:37 schreef danaqui het volgende:

[..]

Zo ook dit..... :O erg Offtopic ja toch mootie?

Kijk ook even naar jezelf voor je commentaar geeft op andere Users........
Ben ik off topic in de FB? Tjonguh....


Buiten dat, ik ga off topic als ik mensen vraag minder off topic te gaan inderdaad. Gewoon niet meer off topic gaan, dan heb je nergens last van. ^O^
pi_154087347
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:37 schreef danaqui het volgende:

[..]

Zo ook dit..... :O erg Offtopic ja toch mootie?

Kijk ook even naar jezelf voor je commentaar geeft op andere Users........
Er zijn users die alleen komen kijken als ze andere users willen afzeiken. Even binnenkomen, iedereen afblaffen en belachelijk maken en vervolgens klagen dat niemand lief is.

Boeit ook eigenlijk niet. Gewoon doorscrollen is het beste :P
pi_154087362
quote:
6s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:44 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Er zijn users die alleen komen kijken als ze andere users willen afzeiken. Even binnenkomen, iedereen afblaffen en belachelijk maken en vervolgens klagen dat niemand lief is.

Boeit ook eigenlijk niet. Gewoon doorscrollen is het beste :P
Mijn god...
pi_154087400
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn god...
Is er iets Mootie?
pi_154087888
Waarom nou steeds een discussie als het over de Mar gaat?
Degene die zich eraan stoort heeft het netjes in de FB gezet, zoals het hoort. En krijgt direct commentaar. En hopla weer is de discussie opgelaaid.
Laat de mods het nou maar oplossen, daar zijn ze voor.
pi_154088067
Het zou enorm helpen als niet iedereen steeds reageert erop en het er niet over heeft. Scheelt een hoop scrollwerk naast het normale scrollwerk ;)
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_154089509
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 16:09 schreef Voxs het volgende:
Het zou enorm helpen als niet iedereen steeds reageert erop en het er niet over heeft. Scheelt een hoop scrollwerk naast het normale scrollwerk ;)
Ik denk dat je een punt hebt. ^O^
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_154091319
Lastig dat ik de OP zelf niet heb want had al heel vervolg voor als het nodig was.

Wel heel tof dat mensen er plezier aan beleven.
  One tough cookie zondag 5 juli 2015 @ 17:51:47 #241
169210 liesje1979
pi_154091573
quote:
11s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:42 schreef isax het volgende:
Lastig dat ik de OP zelf niet heb want had al heel vervolg voor als het nodig was.

Wel heel tof dat mensen er plezier aan beleven.
Als je het me stuurt zet ik het er voor je in.
pi_154092162
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Als iedereen nou eens niet zo off topic zou gaan.
Alleen Mar wordt er op aangesproken. Zgn. populaire Cossers kunnen de hele dag door off gaan, zonder dat er een haan naar kraait.
Wie zijn nu weer populaire Cossers ?
Eerst hadden we Cos tegen SC-ers, nu dus Cossers tegen populaire cossers. _O-
En gek dat jij schrijft dat je over de berichten van Mar heen kan scrollen, maar over temperaturen in iemand zijn tuin kon je niet heen scrollen.
Klinkt een beetje als meten met 2 maten, als je het niet erg vind.
pi_154092220
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:17 schreef Punkman het volgende:

[..]

Wie zijn nu weer populaire Cossers ?
Eerst hadden we Cos tegen SC-ers, nu dus Cossers tegen populaire cossers. _O-
En gek dat jij schrijft dat je over de berichten van Mar heen kan scrollen, maar over temperaturen in iemand zijn tuin kon je niet heen scrollen.
Klinkt een beetje als meten met 2 maten, als je het niet erg vind.
Dan begrijp je me verkeerd.
pi_154092238
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan begrijp je me verkeerd.
Dat moet haast wel, want ik vond het al zo vreemd dat jij schreef dat je daar overheen kon scrollen.
Maar zal nog eens goed lezen dan.
Vond het al zo raar.
pi_154092306
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan begrijp je me verkeerd.
Hmm mag ik concluderen dat grenzen vaag zijn en ik vrees blijven? Ik denk dat er daarom altijd discussie zal blijven, want de scheidslijn is erg fragiel.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_154092322
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Iedereen kan scrollen. Ook de mensen die menen dat het bijzonder grappig is om hem telkens uit de tent te lokken met een platvloers postje over Naomi.

Hij kan ook reuzevervelend zijn, als hij weer 84 keer meldt dat de regie dom is bijv.
Deze bedoelde ik.
;)
pi_154092350
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:23 schreef Punkman het volgende:

[..]

Deze bedoelde ik.
;)
Ja, dan moet je dus wel kijken waar ik op reageer.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:18:24 #248
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_154102510
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:55 schreef mootie het volgende:
Pb verwoordt het misschien beter, maar die is 10 keer erger dan Mar.
Ja, nu zal ik het nog gedaan hebben. :D
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_154105101
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ja, nu zal ik het nog gedaan hebben. :D
moet toch 1 schuld hebben :6
Twinning = boring
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 6 juli 2015 @ 10:24:58 #250
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154108851
Het werd in de Cos in iede Topic over Gio gepraten ik ben het zo zat! Omdat ik 1.July 19 uur met de nieuwe Account registeerd ben hoe lang duurt het nog dat ik alles maken kan??
pi_154108954
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 10:24 schreef mario390 het volgende:
Het werd in de Cos in iede Topic over Gio gepraten ik ben het zo zat! Omdat ik 1.July 19 uur met de nieuwe Account registeerd ben hoe lang duurt het nog dat ik alles maken kan??
Een week heeft zeven dagen. ^O^
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 6 juli 2015 @ 10:37:55 #252
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154109047
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 10:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Een week heeft zeven dagen. ^O^
dat bedoelt wanneer?
pi_154109084
Een week na 1 juli, 19.00 uur dus.
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 6 juli 2015 @ 10:47:48 #254
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154109196
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 10:41 schreef mootie het volgende:
Een week na 1 juli, 19.00 uur dus.
omg woensdag
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 11:22:37 #255
388664 crew  Dotteke
pi_154109787
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 10:24 schreef mario390 het volgende:
Het werd in de Cos in iede Topic over Gio gepraten ik ben het zo zat! Omdat ik 1.July 19 uur met de nieuwe Account registeerd ben hoe lang duurt het nog dat ik alles maken kan??
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 11:19 schreef mario390 het volgende:
Ik las nu de Verhalen Gio hij zegt:: ik heb SAMANTHA niet bedrogen ?? :? Gi heeft over 30 keer Seks met ISA en Naomi ! Dat snap ik niet is Sam so dom?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 6 juli 2015 @ 11:39:06 #256
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154110066
GERD::::: en vraaag??
  maandag 6 juli 2015 @ 11:55:07 #257
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_154110341
Dit topic begint leuker te worden dan de COS _O-
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 6 juli 2015 @ 12:30:38 #258
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_154111021
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit topic begint leuker te worden dan de COS _O-
Of net zo irritant
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 6 juli 2015 @ 19:33:51 #259
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_154122126
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 12:30 schreef mazaru het volgende:

[..]

Of net zo irritant
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  † In Memoriam † dinsdag 7 juli 2015 @ 00:49:28 #260
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_154132324
quote:
6s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:43 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Hij vraagt steeds dezelfde dingen, hij krijgt er steeds antwoord op maar stelt nogmaals de vraag, krijgt weer antwoord en vraagt het dan nog een ker. Dat is niet dom maar dat is uitlokken. Dit is expres dezelfde dingen vragen want hij leest steeds de reacties daarop en toch vraagt hij dan weer hetzelfde.
Dat maakt het voor mij duidelijk dat dit een trol is. Dat hij het heeft over naomi vind ik niet eens storend, zo hebben we allemaal onze voorkeuren. Maar dat expres steeds dezelfde dingen vragen om steeds maar weer aandacht te krijgen is niet leuk.

Iedereen ziet het en iedereen stoort zich eraan. Iedereen behalve de mods.
En veelal compleet krom Duits/Oostenrijks en ineens weer een vloeiende Nederlandse post, maar nee hoor is echt geen trol! O-)
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 7 juli 2015 @ 01:24:23 #261
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154132898
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:49 schreef Miek37 het volgende:

[..]

En veelal compleet krom Duits/Oostenrijks en ineens weer een vloeiende Nederlandse post, maar nee hoor is echt geen trol! O-)
nee klopt ik ben geen trol zeker niet
  dinsdag 7 juli 2015 @ 02:30:29 #262
45354 ariehaan
voelt zich weer kiplekker
pi_154133502
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:49 schreef Miek37 het volgende:

[..]

En veelal compleet krom Duits/Oostenrijks en ineens weer een vloeiende Nederlandse post, maar nee hoor is echt geen trol! O-)
Wat Miek zegt valt mij ook al een tijdje op. Het lijkt mij een weggestuurde Fokker die zo weer binnen probeert te komen. Ik wilde een account aanmaken als Maria-wat is het-390 ofzo en dan met zo'n adoratie voor Nicole, met commentaar op elke opmerking die er over haar geplaatst wordt x3. Maar ik weet niet hoe en wil dat ook eigenlijk niet. Maar Mario is voor mij Trollio.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 7 juli 2015 @ 08:18:42 #263
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_154134982
Toch niet dus ...

[ Bericht 93% gewijzigd door Puzzie op 07-07-2015 08:35:53 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 7 juli 2015 @ 08:28:48 #264
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_154135037
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 7 juli 2015 @ 09:43:00 #265
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154135622
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 02:30 schreef ariehaan het volgende:

[..]

Wat Miek zegt valt mij ook al een tijdje op. Het lijkt mij een weggestuurde Fokker die zo weer binnen probeert te komen. Ik wilde een account aanmaken als Maria-wat is het-390 ofzo en dan met zo'n adoratie voor Nicole, met commentaar op elke opmerking die er over haar geplaatst wordt x3. Maar ik weet niet hoe en wil dat ook eigenlijk niet. Maar Mario is voor mij Trollio.
Tot Danny aan toe is het uitgezocht. Onze conclusie: het is een authentieke user. Dus we zijn nu echt wel klaar met die troll verdachtmakingen. Denk er van wat je wil uiteraard, maar we willen het hier nu niet meer zien. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 7 juli 2015 @ 11:26:38 #266
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_154137480
Ik ben een e vergeten in de TT Ben drukt er een bundel door .. Zou iemand er een e bij kunnen zetten?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 7 juli 2015 @ 11:56:42 #267
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154138361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:26 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben een e vergeten in de TT Ben drukt er een bundel door .. Zou iemand er een e bij kunnen zetten?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_154140109
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 02:30 schreef ariehaan het volgende:

[..]

Wat Miek zegt valt mij ook al een tijdje op. Het lijkt mij een weggestuurde Fokker die zo weer binnen probeert te komen. Ik wilde een account aanmaken als Maria-wat is het-390 ofzo en dan met zo'n adoratie voor Nicole, met commentaar op elke opmerking die er over haar geplaatst wordt x3. Maar ik weet niet hoe en wil dat ook eigenlijk niet. Maar Mario is voor mij Trollio.
naomi
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_154140966
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 02:30 schreef ariehaan het volgende:

[..]

Wat Miek zegt valt mij ook al een tijdje op. Het lijkt mij een weggestuurde Fokker die zo weer binnen probeert te komen. Ik wilde een account aanmaken als Maria-wat is het-390 ofzo en dan met zo'n adoratie voor Nicole, met commentaar op elke opmerking die er over haar geplaatst wordt x3. Maar ik weet niet hoe en wil dat ook eigenlijk niet. Maar Mario is voor mij Trollio.
Het enige wat je er voor nodig hebt is internet op je vakantie huisje en vanafdaar een proxie open zetten. En dat weet Danny ook echt hoor Gert. Maar om in jullie sprookjes wereld dan verder te gaan waarom mag hij alles tot vervelends toe en worden anderen aangesproken op dingen. Zal ik ook ff via mijn vakantie adres inloggen mag ik dan ook de Cos verzieken zoals hij al weken doet.
pi_154147723
Ik kan er in ieder geval niet meer tegen
  † In Memoriam † dinsdag 7 juli 2015 @ 17:59:08 #271
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_154147804
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 17:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik kan er in ieder geval niet meer tegen
laat je niet opnaaien ;)
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  dinsdag 7 juli 2015 @ 18:14:50 #272
2651 svann
night-hawk
pi_154148125
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 17:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik kan er in ieder geval niet meer tegen
Neem een basic abo voor ¤1,70 per maand en blokkeer hem.
Dan zie je alleen nog de 'header' van zijn posts, niet de inhoud.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2015 @ 02:09:20 #273
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_154161590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 09:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Tot Danny aan toe is het uitgezocht. Onze conclusie: het is een authentieke user. Dus we zijn nu echt wel klaar met die troll verdachtmakingen. Denk er van wat je wil uiteraard, maar we willen het hier nu niet meer zien. :)
En ik maar denken dat de FB daarvoor bestemd was!
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2015 @ 02:41:16 #274
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_154161966
Echt he Gert, nu wordt mij de mond gesnoerd, mag het er niet meer over hebben terwijl de halve Cos SCHIJT EN SCHIJT ziek is van die (zogenaamde) Mario. Dan geloof je toch dat het wel een Oostenrijker is die Naomi geil is die dag in dag uit, Cos in en uit Gnoompje off topic op zit te hemelen, ban mij dan maar, ik ben het kots en kotsbeu om iedere dag weer door 50 off toppic postings heen te scrollen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 07:41:49 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154162778
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 18:14 schreef svann het volgende:

Neem een basic abo voor ¤1,70 per maand en blokkeer hem.
Dan zie je alleen nog de 'header' van zijn posts, niet de inhoud.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 08:45:53 #276
388664 crew  Dotteke
pi_154163181
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 02:41 schreef Miek37 het volgende:
Echt he Gert, nu wordt mij de mond gesnoerd, mag het er niet meer over hebben terwijl de halve Cos SCHIJT EN SCHIJT ziek is van die (zogenaamde) Mario. Dan geloof je toch dat het wel een Oostenrijker is die Naomi geil is die dag in dag uit, Cos in en uit Gnoompje off topic op zit te hemelen, ban mij dan maar, ik ben het kots en kotsbeu om iedere dag weer door 50 off toppic postings heen te scrollen.
Veel storender vind ik al die COSmoedertjes die hem op het rechte pad proberen te houden.
Mario niet doen, Mario genoeg, Mario................ Mario..........

Gewoon overheen scrollen zou makkelijker zijn als een paar zich niet geroepen zouden voelen hem steeds te waarschuwen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_154163267
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juli 2015 08:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Veel storender vind ik al die COSmoedertjes die hem op het rechte pad proberen te houden.
Mario niet doen, Mario genoeg, Mario................ Mario..........

Gewoon overheen scrollen zou makkelijker zijn als een paar zich niet geroepen zouden voelen hem steeds te waarschuwen.
Tja, ik heb vanmorgen toch weer gereageerd, besefte te laat dat ik weer toegegeven had aan het "voeren" van Mario. Ik heb nog geedit met : sorry cossers off topic. Ook dit had ik dus duidelijk niet moeten doen, want dit is iets wat Mario wel heel goed begrijpt en nu waarschijnlijk aan al zijn posts gaat toevoegen.

Dom dom dom van mij. Ik ga weer scrollen voortaan.....
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 09:00:52 #278
388664 crew  Dotteke
pi_154163310
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 08:57 schreef Verida het volgende:

[..]

Tja, ik heb vanmorgen toch weer gereageerd, besefte te laat dat ik weer toegegeven had aan het "voeren" van Mario. Ik heb nog geedit met : sorry cossers off topic. Ook dit had ik dus duidelijk niet moeten doen, want dit is iets wat Mario wel heel goed begrijpt en nu waarschijnlijk aan al zijn posts gaat toevoegen.

Dom dom dom van mij. Ik ga weer scrollen voortaan.....
:D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_154163323
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 08:57 schreef Verida het volgende:

[..]

Tja, ik heb vanmorgen toch weer gereageerd, besefte te laat dat ik weer toegegeven had aan het "voeren" van Mario. Ik heb nog geedit met : sorry cossers off topic. Ook dit had ik dus duidelijk niet moeten doen, want dit is iets wat Mario wel heel goed begrijpt en nu waarschijnlijk aan al zijn posts gaat toevoegen.

Dom dom dom van mij. Ik ga weer scrollen voortaan.....
Ik ook, maar is moeilijk soms als hij voor de derde keer iets vraagt waar hij al twee keer eerder antwoord op heeft gehad.
Maar inderdaad scrollen is het beste, gewoon negeren en dan stopt het vanzelf }:|
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 09:23:15 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154163550
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 02:09 schreef Miek37 het volgende:

[..]

En ik maar denken dat de FB daarvoor bestemd was!
Om in cirkeltjes te blijven draaien?
Een groep users heeft hier uitgebreid en meermaals mogen melden hoe irritant die user is en hoe KOTS beu en SCHIJT ziek ze van die TROL zijn.
Wij hebben gemeld dat er een TR knop is. En hierbij nogmaals: van de chief admin mag hij voorlopig op het forum blijven.
Dus neem een abo voor 1,70 per maand en filter hem weg, óf scroll over hem heen, óf ga gewoon je tijd anders besteden. Hier maar door blijven klagen over deze user heeft gewoon geen zin.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:37:19 #281
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_154164557
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Om in cirkeltjes te blijven draaien?
Een groep users heeft hier uitgebreid en meermaals mogen melden hoe irritant die user is en hoe KOTS beu en SCHIJT ziek ze van die TROL zijn.
Wij hebben gemeld dat er een TR knop is. En hierbij nogmaals: van de chief admin mag hij voorlopig op het forum blijven.
Dus neem een abo voor 1,70 per maand en filter hem weg, óf scroll over hem heen, óf ga gewoon je tijd anders besteden. Hier maar door blijven klagen over deze user heeft gewoon geen zin.
Nou snap ik het! Hij heeft aandelen in Fok en zo raakt Fok zijn abonnementjes kwijt! _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2015 @ 10:48:39 #282
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_154164764
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:37 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nou snap ik het! Hij heeft aandelen in Fok en zo raakt Fok zijn abonnementjes kwijt! _O-
Je zou het bijna gaan denken niet? Nu moeten wij ons allemaal aan een strontvervelende user aan gaan passen ipv andersom door een abo te nemen! Hoe krom is dat!
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:52:26 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154164855
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154164951
Die ene user is wel geniaal .. velen over de pis
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:11:55 #285
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_154165174
Het is inderdaad wel bijzonder om te zien hoe ėėn user bijna een heel subforum over de zeik krijgt.
Ik heb in een vriendelijke bui geprobeerd hem tot rede te brengen, wat helaas niet gelukt is.
Dus dan maar negeren en scrollen.

Als iedereen die zich aan hem stoort dat doet, is de lol er zo vanaf voor hem. (Hoop ik)
En dan kan het eindelijk weer eens over het onderwerp gaan waar UTO voor bedoeld is.

My 2 cents.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:19:11 #286
429367 DKUp
ON TOUR
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 8 juli 2015 @ 12:05:40 #287
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154166205
GERD ::: oke oke toch ik kan het niet snappen omdat en kind pijn heeft en sommige slecht praten
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 12:10:43 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154166330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:05 schreef mario390 het volgende:
GERD ::: oke oke toch ik kan het niet snappen omdat en kind pijn heeft en sommige slecht praten
Gewoon een reply op mijn DM waarin je meldt dat je het snapt is voldoende.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_154166358
quote:
8s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:48 schreef Miek37 het volgende:

[..]

Je zou het bijna gaan denken niet? Nu moeten wij ons allemaal aan een strontvervelende user aan gaan passen ipv andersom door een abo te nemen! Hoe krom is dat!
Je overdrijft best wel erg.
pi_154166368
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Gewoon een reply op mijn DM waarin je meldt dat je het snapt is voldoende.
Hij kan niet DM-en. O~)
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 8 juli 2015 @ 12:13:31 #291
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154166402
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Gewoon een reply op mijn DM waarin je meldt dat je het snapt is voldoende.
ik kan aber geen dm verzenden nur hier,dm vanavond om 18 : 58 ik was gisteren blkrd
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 12:13:47 #292
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154166410
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef notturna het volgende:

[..]

Hij kan niet DM-en. O~)
Immer noch nicht? Oké. Goed excuus.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2015 @ 12:14:40 #293
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_154166430
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef notturna het volgende:

[..]

Hij kan niet DM-en. O~)
Nee Gert, hij heeft al 188 keer in de Cos gemeldt dat zn account niet werkt, dus nee Isax ik overdrijf niet. Toch vreemd dat hij de dm dus kennelijk wel kan lezen niettan...? O-)
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 8 juli 2015 @ 12:14:57 #294
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154166442
het gaat hier altijd over mij en dat ben ik helemaal zat,sommige snaopen het niet dat ik geen snol,trol ben
pi_154166444
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Immer noch nicht? Oké. Goed excuus.
_O-
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:14:37 #296
429367 DKUp
ON TOUR
pi_154167965
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:14 schreef mario390 het volgende:
het gaat hier altijd over mij en dat ben ik helemaal zat,sommige snaopen het niet dat ik geen snol,trol ben
Precies _O_
Kom op mensen zeik over iemand anders :+
SOONY
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 8 juli 2015 @ 13:16:28 #297
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154168012
GERD::: ji moet het toch gewusst hebben dat ik gisteren gblkrd was,nur en md kan het an en Ad melden
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 8 juli 2015 @ 13:20:52 #298
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154168140
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:14 schreef DKUp het volgende:

[..]

Precies _O_
Kom op mensen zeik over iemand anders :+
ben ik helemaal niet
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 13:32:18 #299
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154168478
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef mario390 het volgende:
GERD::: ji moet het toch gewusst hebben dat ik gisteren gblkrd was,nur en md kan het an en Ad melden
Het is Gert.
En ja ik wist dat, maar de mods hadden dat niet aangevraagd.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 8 juli 2015 @ 13:35:02 #300
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_154168548
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is Gert.
En ja ik wist dat, maar de mods hadden dat niet aangevraagd.
ik was niet online en jij hebt niet gezegt dat ik blkerd werd
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:35:30 #301
429367 DKUp
ON TOUR
pi_154168563
Mooi
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')