SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het nieuwe schoonmaakrooster van Benjamin.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:22 schreef Urb het volgende:
Ben laat yes we scare leider... ik bedoel boodschapper Ivan het schoonmaakrooster keuren.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee hoor hij doet al weken niksquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:22 schreef zodeju het volgende:
Het kan zijn dat ik het graag wil zien, maar is Ivan een beetje meer relaxt.?
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Hij is mega relaxt ......................Floor en Menno komen morgenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:22 schreef zodeju het volgende:
Het kan zijn dat ik het graag wil zien, maar is Ivan een beetje meer relaxt.?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
daar spreekt floor door wat Ivan moet zeggen om leider te wordenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:23 schreef Urb het volgende:
Hangt er nu een koi-karper in Ivan's oor? Of een wasknijper?
TEAM TAFEL![]()
Volgens mij idd een knijpertje ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:23 schreef Urb het volgende:
Hangt er nu een koi-karper in Ivan's oor? Of een wasknijper?
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Aha een Fl-oortjequote:Op donderdag 2 juli 2015 12:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
daar spreekt floor door wat Ivan moet zeggen om leider te worden![]()
![]()
PULLUP:: kan jij maken dat ik dm verzenden kan,en mischien dat ik de oude posts te mijn nieuwe account kan samen doen?![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:23 schreef Urb het volgende:
Hangt er nu een koi-karper in Ivan's oor? Of een wasknijper?![]()
Koi met piercing
wel beter zo die lange baard eraf, frisser
hij lijkt ook minder boozig nu![]()
Bas blijft zwarte piet he?
http://www.utopiatv.nl/ne(...)je-bij-de-boekhouder
Sinds de financiële situatie van de Utopia BV in catastrofale nevelen is gehuld, zit boekhouder Mark er bovenop.
Maarom niet eerder he?
Wat een klucht is het ook, en Mark blij dat Bas de rol als rat overgenomen heeft.![]()
En dit topic ga je ook weer helemaal vol rammen met deze onzin?quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:27 schreef mario390 het volgende:
PULLUP:: kan jij maken dat ik dm verzenden kan,en mischien dat ik de oude posts te mijn nieuwe account kan samen doen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
"Mn shirt is gescheurd, was zeker al zo ik heb het zoooo warrum, ik wil ook niks!!"
Tot zover de bijdrage van Gabri![]()
![]()
nee zeker niet toch ik heb en dom situatiequote:Op donderdag 2 juli 2015 12:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dit topic ga je ook weer helemaal vol rammen met deze onzin?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: