quote:Op zondag 5 juli 2015 17:02 schreef mootie het volgende:
[..]
De commisie heeft nog geen besluit genomen. En ik heb uitstekende argumenten.
2 keer per jaar 3 uurtjes, net als in Utopia.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mijn man bezoeken in de gevangenis.
Keldertopia. Wanneer gaan de streams open?quote:Op zondag 5 juli 2015 17:04 schreef Urb het volgende:
Deze topic maar dan he
[..]
2 keer per jaar 3 uurtjes, net als in Utopia.
quote:Op zondag 5 juli 2015 17:05 schreef mootie het volgende:
Nubs hebben helemaal niet door dat mijn adoptanten in de kelder van Sodeknetters zitten.
Geen streams want dan krijgt isax gedonder met de kinderbescherming.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Keldertopia. Wanneer gaan de streams open?
Heb je goed gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:05 schreef mootie het volgende:
Nubs hebben helemaal niet door dat mijn adoptanten in de kelder van Sodeknetters zitten.
quote:Op zondag 5 juli 2015 17:05 schreef mootie het volgende:
In zoverre klopt het. Al geven wij wel water bij de electroschocks, en uiteraard bij het waterboarden. Een beetje.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen streams want dan krijgt isax gedonder met de kinderbescherming.
En niet in contact met water, en geen eten geven na 12 uur, onee dat was een andere film
Ach een beetje prikkelen kan geen kwaad.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Shhh, gewoon in de waan laten. Schijnt voor hen het meest geruststellend te zijn.
Net zoals Utopia.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:16 schreef Cir het volgende:
wrom staan er geen fodo's in de OP?
ben de weg kwijt wie met wie,wrom wel wrom nie
bezoektijden mogelijkheden
en dan de Ballotage com welke Adoptie plannen gekeurd zijn
wat een bende hier
quote:Op zondag 5 juli 2015 17:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We are the Huub,
We are here to assimilate you.
Resistance is futile.
You can't control mequote:Op zondag 5 juli 2015 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Shhh, gewoon in de waan laten. Schijnt voor hen het meest geruststellend te zijn.
Mag ik jou adopteren?quote:Op zondag 5 juli 2015 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, we laten deze nu open maar zodra het verzand in een gewone slowchat krijgt het een slotje, dus alleen adoptiezaken hier.
Wat zegt Liesje nou...quote:Op zondag 5 juli 2015 17:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
You can't control me![]()
![]()
Maar ik kan jou wel laten slowchatten in een topic ..![]()
Je hebt gelijk, het is een gave.,![]()
![]()
Ja maar als ik nou eensheel lief kijk?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |