abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 juni 2015 @ 12:32:32 #276
138448 PeZu
Suspended animation
pi_153349937
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:21 schreef Verida het volgende:

[..]

is goed hoor, zal het niet meer doen, maar ik erger me echt vreselijk aan dit persoon, en met mij velen denk ik. Natuurlijk is het zo dat je daar helemaal niets aan kunt doen, en ik zal er weer braaf overheen scrollen. Maar het is wel zo dat het plezier van het cossen vergalt is.
dat laat jezelf toe, je stoort je eraan gaat er opletten dan wordt het alleen maar erger voor jezelf
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 8 juni 2015 @ 12:35:14 #277
138448 PeZu
Suspended animation
pi_153349996
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Zoiets is wel persoonlijk. Ik erger me totáál niet aan mar378 bijvoorbeeld, en heb geen moment geloofd dat het een trol was. De IP-info versterkt die aanname.
Maar nogmaals: het is zelfs met een basic abonnement al mogelijk om 3 users te filteren die je niet wilt zien.
mario ist kein trol das stimmt, ik dacht het in begin ook maar heb mijn mening ook herzien en het is gewoon een hele enthousiaste naomi fan

opvallend is wel dat positiviteit over naomi als storend word gezien en al het negatieve gescheld, wat veel meer gebeurd, de hele tijd niet storend is.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 8 juni 2015 @ 12:37:21 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153350041
Ik pleit voor een eigen SC voor Frau Mar!
Oh nee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 juni 2015 @ 12:42:31 #279
433045 Powervrouw
Niets is wat het lijkt.
pi_153350145
Misschien mag ik ook even reageren.
Ik begrijp dat het niet gepast is om zo tekeer te gaan tegen Mar maar.....Mar roept zelf ook regelmatig dat iemand dom is en aan het lasteren is.
Misschien kan daar dan ook wat van gezegd worden.
De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.
pi_153350185
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:42 schreef Powervrouw het volgende:
Misschien mag ik ook even reageren.
Ik begrijp dat het niet gepast is om zo tekeer te gaan tegen Mar maar.....Mar roept zelf ook regelmatig dat iemand dom is en aan het lasteren is.
Misschien kan daar dan ook wat van gezegd worden.
Dat wilde ik ook net typen. Mar is vrij vaak bezig met reacties over andere Cossers die er ook niet om liegen. (Kan wel eens de mede reden zijn dat het minder getolereerd word. In ieder geval door mij.) Onnozel doen klopt niet met de andere manier van reageren over andere Cossers
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  maandag 8 juni 2015 @ 12:48:10 #281
138448 PeZu
Suspended animation
pi_153350262
quote:
99s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:44 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook net typen. Mar is vrij vaak bezig met reacties over andere Cossers die er ook niet om liegen.
maar vaak niet persoonlijk, zeggen dat iemand iets doms post, is niet zeggen dat iemand dom is.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_153350279
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:48 schreef PeZu het volgende:

[..]

maar vaak niet persoonlijk, zeggen dat iemand iets doms post, is niet zeggen dat iemand dom is.
Zou je toch eens iets meer kunnen meelezen dan lees je het vanzelf wel.
pi_153350299
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:48 schreef PeZu het volgende:

[..]

maar vaak niet persoonlijk, zeggen dat iemand iets doms post, is niet zeggen dat iemand dom is.
Ik heb wel dingen gezien als 'jij bent zo dom' Dat is behoorlijk persoonlijk als het onder een quote wordt gezet m.i.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 12:54:03 #284
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153350391
quote:
99s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:50 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik heb wel dingen gezien als 'jij bent zo dom' Dat is behoorlijk persoonlijk als het onder een quote wordt gezet m.i.
Dat is dus ook niet gewenst. Maar laten we nu niet hier het "ja maar hij doet het óóók" spelletje gaan spelen. Het ging hier over het uitmaken van mar378 voor trol en kloon.
Maak een Topic Report aan als iemand onaangenaam persoonlijk wordt, dan kijken we er naar. Wie dat ook doet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 8 juni 2015 @ 12:54:17 #285
138448 PeZu
Suspended animation
pi_153350403
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:49 schreef danaqui het volgende:

[..]

Zou je toch eens iets meer kunnen meelezen dan lees je het vanzelf wel.
kom jij weer aan met je aannames over wat ik doe, hou op echt :D

quote:
99s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:50 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik heb wel dingen gezien als 'jij bent zo dom' Dat is behoorlijk persoonlijk als het onder een quote wordt gezet m.i.
dat ontken ik toch ook niet, lees gewoon wat ik post, ik zeg vaak niet persoonlijk

en logisch toch dat hij van zich afbijt, iedereen valt hem ook aan
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_153350458
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:54 schreef PeZu het volgende:

[..]

kom jij weer aan met je aannames over wat ik doe, hou op echt :D

[..]

dat ontken ik toch ook niet, lees gewoon wat ik post, ik zeg vaak niet persoonlijk

en logisch toch dat hij van zich afbijt, iedereen valt hem ook aan
Ik hou niet op...waarheid is hard voor jou.....Ik ga weer van de zon genieten :W
pi_153350462
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is dus ook niet gewenst. Maar laten we nu niet hier het "ja maar hij doet het óóók" spelletje gaan spelen. Het ging hier over het uitmaken van mar378 voor trol en kloon.
Maak een Topic Report aan als iemand onaangenaam persoonlijk wordt, dan kijken we er naar. Wie dat ook doet.
Je hebt gelijk :)
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  maandag 8 juni 2015 @ 12:59:14 #288
138448 PeZu
Suspended animation
pi_153350545
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:56 schreef danaqui het volgende:

[..]

Ik hou niet op...waarheid is hard voor jou.....Ik ga weer van de zon genieten :W
nee, jouw waarheid is niet de waarheid.

maar goed ga in de zon zitten of bak een taart om je 'gelijk' te vieren :')_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_153350627
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:59 schreef PeZu het volgende:

[..]

nee, jouw waarheid is niet de waarheid.

maar goed ga in de zon zitten of bak een taart om je 'gelijk' te vieren :')_!
Jij denkt dat mijn waarheid niet de waarheid is zoals jou waarheid ook niet de waarheid is.

Ogod ja hoor weer die taarten pfffff heeft die kut pms gestuurd naar je? zo jammer he dat achterbakse gedoe.

Geniet van een lekker taartje.
pi_153350643
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:59 schreef PeZu het volgende:

[..]

nee, jouw waarheid is niet de waarheid.

^O^ Dat is een goede. Lees je hem zelf ook :P
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  maandag 8 juni 2015 @ 13:05:33 #291
138448 PeZu
Suspended animation
pi_153350705
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:02 schreef danaqui het volgende:

[..]

Jij denkt dat mijn waarheid niet de waarheid is zoals jou waarheid ook niet de waarheid is.

Ogod ja hoor weer die taarten pfffff heeft die kut pms gestuurd naar je? zo jammer he dat achterbakse gedoe.

Geniet van een lekker taartje.
uhm je stelt dat ik meer moet meelezen, omdat jij niet weet wat ik lees en hoelang kun je dus niet bepalen dus nee, jouw waarheid stelt in deze geen kont voor

geen idee wat je bedoelt, bak een taart en ga het vieren is iets wat ik 15 jaar roep, maar goed ik zie het al je bent opgefokt om niks, en dan zie je dingen niet zo goed, haal adem neem een koud glas water ofzo ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 8 juni 2015 @ 13:06:59 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153350750
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:02 schreef danaqui het volgende:

Ogod ja hoor weer die taarten pfffff heeft die kut pms gestuurd naar je? zo jammer he dat achterbakse gedoe.

Welke kut heeft PeZu pms gestuurd?
Zonder pms is hij al amper te pruimen, het wijf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 juni 2015 @ 13:07:08 #293
138448 PeZu
Suspended animation
pi_153350754
quote:
99s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:02 schreef Zeyina het volgende:

[..]

^O^ Dat is een goede. Lees je hem zelf ook :P
doe ik, maar in dit geval de enige die weet wat ik lees, ben ik, dus daar zijn geen verschillende versies van de waarheid mogelijk, alleen een aanname van andere
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 13:10:52 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153350839
Onderling gekibbel hoort hier niet thuis, graag stoppen. Zulke posts worden verwijderd.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_153351184
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Zoals aangekondigd hier een reactie. Alleereerst: persoonlijke aanvallen zijn niet gewenst in de COS. Het is best begrijpelijk dat je bepaalde users niet trekt, maar lees daar dan overheen. Of neem een abonnement waarmee je users kan filteren.

Dan even in het algemeen, want meer users doen dit: het heeft geen zin om maar te blijven roepen dat iemand een nep-'accent' heeft.
Wij kunnen aan het IP-adres zien dat het account in het buitenland is geregisteerd en wordt benutzt.
Het Duits dat gebruikt wordt is ook veel beter dan wat Nederlanders over het algemeen produceren als ze dat proberen.
Dus: de kans dat iemand via een proxy al wekenlang lollig zit te doen op een zolderkamertje in pak 'm beet Lelystad is klein.

Vriendelijke sturing omdat mar378 het Nederlands niet goed machtig is, is natuurlijk prima verder. Maar graag stoppen met deze user een troll te noemen. :)
Ik denk dat het heel goed is dat je dit bericht hebt geplaatst omdat de onduidelijkheid nogal uit de bocht aan het vliegen was. Ook ik heb gedacht dat het een trol was en nog steeds heb ik enige lichte twijfel maar aan de andere kant is het altijd mogelijk dat iemand die grotendeels verafschuwd wordt door de cossers door een enkeling wordt geadoreerd. Het zijn allebei uitersten tenslotte.

Wat ik echter niet begrijp is dat het verafschuwen wordt toegejuichd en aangemoedigd en dat het adoreren wordt verboden en dat er meteen gedacht wordt aan een trol of een kloon.
Een meisje van 20 voor van alles uitmaken, foto's tot in de treure bewerken, de familie afkraken omdat ze trots zijn, etc, etc is allemaal goed maar een overdreven bewondering lijkt bijna een misdaad op de cos. Zwart is goed, wit niet?

Er is een tijdje gedacht dat ik de kloon was. Dit is bij deze uit de wereld geholpen hoop ik. Heb destijds alleen ontkracht dat dit kind niet het monster was, zoals ze werd beschreven. Adoreren heb ik echter nooit gedaan. Valt teveel op aan te merken om volledig de hemel in te prijzen, wat mij betreft.

Dus nogmaals, goed dat je met enig 'bewijs' komt want voor die gozer moet het ook leuk blijven in de cos. Daarnaast moeten we niet vergeten dat hij mbv google translate (of hoe dat ook in het Duits mag heten) zit te posten. Dat geeft nog wel eens rare zinnen. Maar hij probeert het wel, hoe onhandig soms ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door japie1971 op 08-06-2015 13:31:40 ]
pi_153352183
quote:
99s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:44 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook net typen. Mar is vrij vaak bezig met reacties over andere Cossers die er ook niet om liegen. (Kan wel eens de mede reden zijn dat het minder getolereerd word. In ieder geval door mij.) Onnozel doen klopt niet met de andere manier van reageren over andere Cossers
Ik kreeg ook een sneer. En hij begreep zelf niet waarom :?
pi_153352466
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik kreeg ook een sneer. En hij begreep zelf niet waarom :?
Het is wat!
pi_153352499
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is wat!
Man man man

Owja ik ging de zon in :W
pi_153352601
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik kreeg ook een sneer. En hij begreep zelf niet waarom :?
zijn reacties zijn idd soms twijfelachtig maar ik probeer mij dan voor te stellen hoe het is om alles via google translate te communiceren. Lijkt me niet makkelijk.
Het is een vrouwengek (foei :P ) dat mogen duidelijk zijn maar ik denk dat we het allemaal maar met een korreltje zout moeten nemen

^O^
pi_153352621
Maar serieus. Het meest vervelende aan Mar is eigenlijk de enorme hoeveelheid aan reacties op hem. Het blijft maar doorgaan, grenst aan treiteren en uitlokken.
En tsja, hij heeft een favoriet. Niemand komt hier klagen over PB die zich een slag in de rondte sopt.

En het voordeel van Mar, hij stopt eigenlijk altijd meteen als je het vraagt. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')