Er komt geen avondetappe. Naast de gestopte Mart was het ook te duur.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
Is het al bekend of de Avondetappe doorgaat met een ander, er een heel ander programma komt of dat er helemaal geen avondprogrammering rond de Tour is?
Jaden. Met dat, en dat is misschien heel raar wat ik nu ga zeggen, aparte oortje..quote:Op zondag 7 juni 2015 21:33 schreef Jaden het volgende:
Heerlijk. Eindelijk, eindelijk zijn we verlost van die man. Ben ik in beeld, ben ik wel in beeld?
Voelt zich altijd veel belangrijker dan zijn gasten. Irritante egotripper, meer was het niet.
Er komt een programma met Dione de Graaff en Henry Schut. Wordt dacht ik rond half negen uitgezonden.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
Is het al bekend of de Avondetappe doorgaat met een ander, er een heel ander programma komt of dat er helemaal geen avondprogrammering rond de Tour is?
Minachting van de kijker.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er komt een programma met Dione de Graaff en Henry Schut. Wordt dacht ik rond half negen uitgezonden.
Maar wie vangt Thijs Zonneveld nu dan op?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er komt geen avondetappe. Naast de gestopte Mart was het ook te duur.
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:33 schreef Jaden het volgende:
Heerlijk. Eindelijk, eindelijk zijn we verlost van die man. Ben ik in beeld, ben ik wel in beeld?
Voelt zich altijd veel belangrijker dan zijn gasten. Irritante egotripper, meer was het niet.
Genee?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar wie vangt Thijs Zonneveld nu dan op?
Denk dat huilebalken niet echt gewaardeerd worden in zo'n programma.quote:
die berg die komt er!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar wie vangt Thijs Zonneveld nu dan op?
Iemand moet daar het pispaaltje zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk dat huilebalken niet echt gewaardeerd worden in zo'n programma.
Om daar te zitten moet je inderdaad vooral focussen op vreselijk irritante "grapjes", daar snoeihard om lachen en bovenal bedreven zijn in het afzeiken van je collega's, want daar gaat het natuurlijk om.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk dat huilebalken niet echt gewaardeerd worden in zo'n programma.
Zeven uur zelfs!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er komt een programma met Dione de Graaff en Henry Schut. Wordt dacht ik rond half negen uitgezonden.
Idd. Vind het behoorlijk teleurstellend.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:29 schreef Belgosome het volgende:
NOS komt ook niet met een vervangende avondprogramma over de Tour? Zeer jammer
Ik stel voor een petitie te beginnen.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:36 schreef bamibij het volgende:
Echt heel jammer, Avondetappe vond ik altijd fantastisch.
Vanuit de huiskamer, met een hond.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Om daar te zitten moet je inderdaad vooral focussen op vreselijk irritante "grapjes", daar snoeihard om lachen en bovenal bedreven zijn in het afzeiken van je collega's, want daar gaat het natuurlijk om.
Inderdaad, vond het altijd erg vermakelijk.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:00 schreef Zhero het volgende:
Heel erg jammer, altijd met veel plezier naar gekeken in de avond.
nee hoor budget issuequote:Op zondag 7 juni 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd. Vind het behoorlijk teleurstellend.
Ze zullen wel willen scoren op de vooravond ofzo.
Kun jequote:
Dat is wel erg vroeg.quote:
Tour de Jour was best goed afgelopen jaar. Is wat serieuzer geworden.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je'en, maar dat is toch toevallig precies hoe het gaat als ik een enkele keer zo'n programma van Genee kijk
#goeploegskequote:Op maandag 8 juni 2015 11:12 schreef Keano het volgende:
Nu Mart weg is moet er natuurlijk een vervangend programma komen.
Presentator: Wilfried de Jong
Filmpjes over de omgeving: Herman de Scherman
Reportages vanuit het peloton: Filemon Wesselink
quote:Op maandag 8 juni 2015 07:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
gewoon een uitstekende omschrijving van heywoodu hoor.
Ik heb liever een programma waar mensen hun mening geven met daarbij (al dan niet flauwe) humor dan een programma met een tafel vol mensen die hun beste pak uit de kast getrokken hebben, achter de schermen de grootste verhalen hebben, tijdens de uitzending 90 minuten hun mond houden en over voetbal praten alsof ze het wereldvoedselprobleem aan het oplossen zijn. Als je er als collega aanstoot neemt als je een keer aan de beurt bent, ben je sowieso al niet meer serieus te nemen wat mij betreft.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je'en, maar dat is toch toevallig precies hoe het gaat als ik een enkele keer zo'n programma van Genee kijk
Hoe bedenk je dat hè, de NOS heeft er echt weinig verstand van.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik hoor in mijn hoofd een hoop dom gehinnik om niks.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nu al benieuwd hoe Dione de samenvattingen in gaat spreken.
vrouwen horen rond 19.00 gewoon in de keuken te staan!!!!quote:Op maandag 8 juni 2015 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nu al benieuwd hoe Dione de samenvattingen in gaat spreken.
zoals ik het begreep allemaal een budget issue.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe bedenk je dat hè, de NOS heeft er echt weinig verstand van.
Maar dan nog verzin je het niet rond 20.00 een showtje te doen, 22.00/23.00 is een veel betere tijd. Om over de presentatorenkeuze maar te zwijgen.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zoals ik het begreep allemaal een budget issue.
omdat er herhalingen uitgezonden moeten wordenquote:Op maandag 8 juni 2015 19:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dan nog verzin je het niet rond 20.00 een showtje te doen, 22.00/23.00 is een veel betere tijd. Om over de presentatorenkeuze maar te zwijgen.
Edit: nog eerder, als iedereen zit te eten. "Vast staat wel dat het dagelijks van 19.00 tot 19.55 uur te zien is op NPO 1"
De Graaff en Schut zijn gewoon al in dienst bij Studio Sport.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zoals ik het begreep allemaal een budget issue.
Idd! Hoewel ik Vive le Velo altijd wel kan apprecieren!quote:Op maandag 8 juni 2015 19:23 schreef Stansfield het volgende:
Geen avondetappe meer daar gaat de ideale zomeravond in juli van de afgelopen jaren.
Dan maar Tour du Jour en daarna de belg.
Zo doe ik het ook maar. Het is niet anders.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:23 schreef Stansfield het volgende:
Geen avondetappe meer daar gaat de ideale zomeravond in juli van de afgelopen jaren.
Dan maar Tour du Jour en daarna de belg.
Mart zou dit nog prima een jaar of 5 a 7 vol kunnen houden...dit is gewoon een ordinaire bezuiniging van de NOS.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:56 schreef Ericr het volgende:
Aan alles komt een einde, ook al is dat wel een einde dat veel te laat komt. De NOS kennende zal de vervanger nog een stuk minder zijn maar ze zullen vast nog wel wat uitgekauwde gasten weten te strikken die wederom niks nieuws te melden hebben.
Ja denk je? Mart is ook ziek las ik. Misschien komt het daardoor?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart zou dit nog prima een jaar of 5 a 7 vol kunnen houden...dit is gewoon een ordinaire bezuiniging van de NOS.
Ja, die twee , ik weet niet hoor, maar het is natuurlijk ook onmogelijk om Mart Smeets te vervangen. Laat staan evenaren. Het is toch een unieke man.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:18 schreef Zhero het volgende:
Dione en Henry. Komt allemaal zo ingestudeerd op me over bij hun.
Deze beslissing is allang genomen door de NOS...quote:Op maandag 8 juni 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja denk je? Mart is ook ziek las ik. Misschien komt het daardoor?
Lekker bezig die NOS.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze beslissing is allang genomen door de NOS...
Mart is een taaie, ik verwacht voorlopig geen nare berichten op TT101.
Was snel na de tour vorig jaar al bekend. Op zich opvallend dat velen hier dit nog niet weten.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien nog wel 20 jaar maar moet je dat ook willen? Blijkbaar zijn er nog liefhebbers voor dit totaal uitgekauwde programma met jaar in jaar uit dezelfde gasten die steeds minder bijdragen maar het programma en Mart zijn ver voorbij hun prime. Tijd voor vernieuwing ook al is dat bij de NOS helaas dan meestal een bijdrage van leeghoofd Dione, het zal er dus niet veel beter op worden.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart zou dit nog prima een jaar of 5 a 7 vol kunnen houden...dit is gewoon een ordinaire bezuiniging van de NOS.
Verder is ze wel voluptueus die Dionequote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Misschien nog wel 20 jaar maar moet je dat ook willen? Blijkbaar zijn er nog liefhebbers voor dit totaal uitgekauwde programma met jaar in jaar uit dezelfde gasten die steeds minder bijdragen maar het programma en Mart zijn ver voorbij hun prime. Tijd voor vernieuwing ook al is dat bij de NOS helaas dan meestal een bijdrage van leeghoofd Dione, het zal er dus niet veel beter op worden.
Dat was een keuze van de NPO. Niet van de NOS.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dan nog verzin je het niet rond 20.00 19.00 een showtje te doen
Pardonquote:
De juiste Dione.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:59 schreef Dingflofbips het volgende:
Verkeerde dione. Hoewel deze voor haar leeftijd ook niet slecht is om te zien.
Jammer van markante mart. Een generatie is voorbij.
Welke sportster zeek ie op een ongeneerde wijze ook al weer af ? Was op de spelen van London geloof ik. Was te genant.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Om daar te zitten moet je inderdaad vooral focussen op vreselijk irritante "grapjes", daar snoeihard om lachen en bovenal bedreven zijn in het afzeiken van je collega's, want daar gaat het natuurlijk om.
Leg die slechte "grap" eens uit.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 11:12 schreef Keano het volgende:
Presentator: Eric Jackhals
Filmpjes over de omgeving: Frans Bromet
Ken je Henk Terlingen, Herman Kuiphof, Theo Koomen, Jean Nelissen, Bob Spaak, Frits Suèr, Koen Verhoef, Ruud Terweijden, Leen Pfrommer, Klaas Boot en de vader van Boudewijn Zenden nog ?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
Kan me gewoon de Tour zonder Mart niet voorstellen. Zal best even wennen zijn.
Dione.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe bedenk je dat hè, de NOS heeft er echt weinig verstand van.
Filemonquote:Op maandag 8 juni 2015 11:12 schreef Keano het volgende:
Presentator: Wilfried de Jong
Filmpjes over de omgeving: Herman de Scherman
Ik hoorde de laatste jaren alleen maar onzin van Smeets. Likte liever de reet van Armstrong.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoor in mijn hoofd een hoop dom gehinnik om niks.
Dit. Natuurlijk. Maar wel om 8 uur naar bed. Om een beurt van Tong te krijgen.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vrouwen horen rond 19.00 gewoon in de keuken te staan!!!!![]()
![]()
Dit begrijp ik niet. Studio Sport is toch ook op dat tijdsstip ?quote:Op maandag 8 juni 2015 19:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dan nog verzin je het niet rond 20.00 een showtje te doen, 22.00/23.00 is een veel betere tijd. Om over de presentatorenkeuze maar te zwijgen.
Edit: nog eerder, als iedereen zit te eten. "Vast staat wel dat het dagelijks van 19.00 tot 19.55 uur te zien is op NPO 1"
Twee klasbakken.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:18 schreef Zhero het volgende:
Dione en Henry. Komt allemaal zo ingestudeerd op me over bij hun.
Groot wielerkenner. Zou je niet verwachten misschien. Hij weet zich meer te herinneren van de koersen van Joop dan Joop zelf. Hij weet het ook leuk te brengen.quote:
Hij ís groter dan de kijker en dat maakt het juist de moeite waard. Televisie is voor opgezwollen persoonlijkheden, Mart = televisie.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Henk Terlingen, Herman Kuiphof, Theo Koomen, Jean Nelissen, Bob Spaak, Frits Suèr, Koen Verhoef, Ruud Terweijden, Leen Pfrommer, Klaas Boot en de vader van Boudewijn Zenden nog ?
Aan alles komt een eind. Ik ga hem niet missen. Grote egotripper, die zichzelf groter waant dan de kijker. Minachtend sprak over voetbal. Al jaren achter de feiten aanloopt qua kennis van het wielrennen. Doei Mart.
Kies maar.........quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij ís groter dan de kijker en dat maakt het juist de moeite waard. Televisie is voor opgezwollen persoonlijkheden, Mart = televisie.
Veel plezier met de grijze muizen Dione en Henry Tong.
Ik zie TT101 al voor me: Jan Smeets neemt gedwongen afscheid van TV.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze beslissing is allang genomen door de NOS...
Mart is een taaie, ik verwacht voorlopig geen nare berichten op TT101.
Dionne > Dionequote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kies maar.........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes met Dalida.
Twee mensen die totaal geen verstand hebben van wielrennen een programma over wielrennen laten presenteren. Dat lijkt mij wel een redelijke minachting van de kijker.quote:
Maarten Ducrot die de tijd vol lult samen met Herbert Dijkstra.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee mensen die totaal geen verstand hebben van wielrennen een programma over wielrennen laten presenteren. Dat lijkt mij wel een redelijke minachting van de kijker.
Het is veelzeggend dat Mart niet het meest vervelende, verlepte fossiel met de achternaam Smeets is.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie TT101 al voor me: Jan Smeets neemt gedwongen afscheid van TV.
#werkenbijdenos
Ik ook. Zal zijn programma best missen. Hij hoort zo echt bij de tour.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is veelzeggend dat Mart niet het meest vervelende, verlepte fossiel met de achternaam Smeets is.
(in alle eerlijkheid, ik vond Mart Smeets soms irritant maar meestal best oké)
van alles. Ze willen / hebben dan ook Jinek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat heeft het budget met het tijdstip van uitzenden te maken?
Jan Smeets ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie TT101 al voor me: Jan Smeets neemt gedwongen afscheid van TV.
#werkenbijdenos
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jan Smeets ?Pinkpop is een deurtje verder.
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 10-06-2015 om 14:40:28Studio Tour, vanaf 2 juli dagelijks van 19.00 tot 19.50 op NPO 1. Met presentatoren @gertvanthof_ en Dione de Graaff. http://t.co/zSK6NqWIjo reageer retweet
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 10-06-2015 om 14:41:08De analisten van Studio Tour: @theo_bos @HenkLubberding @RobHarmeling @KarstenKroon @marijnfietst @NikiTerpstra en @michielelijzen. #tdf reageer retweet
quote:Filemon Wesselink krijgt ook een rol in Studio Tour. Behalve dat hij verslag doet van het fietsfestijn voor NPO Radio 1, maakt hij in de weekenden een bijdrage voor het tv-programma. Op rustdagen komt hij langs bij De Graaff om als fan zijn mening te geven.
Herman de Schermman zou dat prima kunnen, dat heeft hij tijdens de paralympics wel bewezen. Het programma zou natuurlijk wel ietsje anders wordenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
NOS heeft gewoon niemand in huis die een programma als de avondetappe kan presenteren, daarom stopt het. Mart was en is de enige.
Maar die is niet van Studio Sport.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Herman het zou doen...hij presenteerde vorig jaar ook de AGR-voorbeschouwingsshow.
Sunfield schuift aan bij Tour du Jour:quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:00 schreef showtimer het volgende:
Zijn we nu ook voorgoed van het trio Carvillage, Sunfield en Shops af?
quote:RTL 7 Tour du Jour is terug deze zomer. In het jaar waarin het grootste wielerspektakel ter wereld in Utrecht start, gaat de succesvolle Tour de France-talkshow letterlijk on tour.
RTL 7 Tour du Jour is terug deze zomer. In het jaar waarin het grootste wielerspektakel ter wereld in Utrecht start, gaat de succesvolle Tour de France-talkshow letterlijk on tour. Want drie weken lang wordt vanaf zes strategisch gelegen campings in Nederland en Frankrijk verslag gedaan van al het Tournieuws. Vanaf vrijdag 3 juli tot en met zondag 26 juli is de talkshow elke avond tussen 20.30 en 21.30 uur weer te zien bij RTL 7. Wilfred Genee is wederom de presentator van het live-programma en net als vorig jaar zijn de vaste 'gezichten' die aan tafel aanschuiven Michael Boogerd (twaalf Tour deelnames) en de Belgische oud-renner Eddy Planckaert (zeven Tour deelnames).
De 'studio' wordt ingericht onder een luifel bij de Tour du Jour-camper. De tuinstoeltjes, de parasols, tafel en koelbox vormen het decor voor het gesprek over de etappe van die dag.
Een groot aantal gasten reist met de Tour du Jour-camper mee, waaronder Blaudzun, Niki Terpstra, Edwin Winkels, Thijs Zonneveld, Jan Boskamp en Thomas Dekker. Ook in dit nieuwe seizoen vormt La Grande Boucle de rode draad, maar alles kan ter sprake komen aan tafel.
De Tour de France gaat dit jaar op zaterdag 4 juli van start in Utrecht. De uitzendingen komen vrijdag 3 tot en met zondag 5 juli vanaf Tourcamping Down Under in Nieuwegein. Vanaf maandag 6 juli staat de Tour du Jour-camper op vijf verschillende locaties in Frankrijk. Op zondag 26 juli arriveert de Tourkaravaan aan de meet op de Champs Elysees in Parijs.
Tour du Jour: Vanaf vrijdag 3 juli tot en met zondag 26 juli tussen 20.30 en 21.30 uur bij RTL 7!
Shops ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Sunfield schuift aan bij Tour du Jour:
Zover heb ik niet gelezen. In liep al juichend door de kamer nadat ik las dat Sunfield weer op tv komt tijdens de tour.quote:
Ja dat vertelde Mart zelf dat ie ziek is maar hij wilde verder niet op ingaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Niet met je eens Hermanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:56 schreef tong80 het volgende:
Ken je Henk Terlingen, Herman Kuiphof, Theo Koomen, Jean Nelissen, Bob Spaak, Frits Suèr, Koen Verhoef, Ruud Terweijden, Leen Pfrommer, Klaas Boot en de vader van Boudewijn Zenden nog ?
Aan alles komt een eind. Ik ga hem niet missen. Grote egotripper, die zichzelf groter waant dan de kijker. Minachtend sprak over voetbal. Al jaren achter de feiten aanloopt qua kennis van het wielrennen. Doei Mart.
Hij zal echt wel ziek zijn anders zou hij toch nooit stoppen? Hij leeft voor het wielrennen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat vertelde Mart zelf dat ie ziek is maar hij wilde verder niet op ingaan.
Ja maar het is wel vorig jaar al beslist dat het zijn laatste jaar was als presentator van de avondetappe😞quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
Hij zal echt wel ziek zijn anders zou hij toch nooit stoppen? Hij leeft voor het wielrennen.
Klopt😒quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:20 schreef elize1987 het volgende:
Super jammer.. die man hoort er gewoon bij...
Nou, nou...vind dat wat overdreven. Basketbal en honkbal hebben volgens mij altijd nog een streepje voor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zal echt wel ziek zijn anders zou hij toch nooit stoppen? Hij leeft voor het wielrennen.
Ja dat is ook zo maar wielrennen is toch een grote liefde van hem.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou, nou...vind dat wat overdreven. Basketbal en honkbal hebben volgens mij altijd nog een streepje voor.
Nee Basketbal is zijn grotere liefde qua sport dan de tour. Ik zal hem ook missen hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Ja dat is ook zo maar wielrennen is toch een grote liefde van hem.
Ik zal hem echt missen volgende maand.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iet-belangrijk.dhtmlquote:'Mart Smeets is helemaal niet belangrijk '
Mart Smeets keert nog één keer terug in zijn rol als presentator van De Avondetappe. Dinsdagavond 30 juni presenteert hij in het Spoorwegmuseum een liveversie van het legendarische programma over de Tour de France, exclusief voor lezers van de Varagids. Aan tafel zitten onder anderen AD-journalisten Edwin Winkels en Thijs Zonneveld.
Meneer Smeets, gefeliciteerd met nog een allerlaatste Avondetappe.
,,Waarom word ik nou gefeliciteerd? Luister, het is geen Avondetappe. Er zijn geen tv-camera's, het komt niet op tv en we bespreken geen actueel wielernieuws met de gasten. Natuurlijk zitten er een paar mannen aan een tafel en gaan we het over wielrennen hebben. Maar dat het De Avondetappe genoemd wordt is onterecht. Ik snap ook niet dat ze dat gedaan hebben, maar dat is een ander verhaal.''
Ok, geen Avondetappe, maar u vindt het natuurlijk wel leuk om dit te doen?
,,Luister nou even goed. Het gaat dus niet om mij. Mart Smeets is helemaal niet belangrijk. Mensen vragen wel eens aan mij: 'meneer Smeets, u moet het wel jammer vinden dat u De Avondetappe niet meer presenteert'. Nee, dat maakt meneer Smeets helemaal niet uit."
Gaat u dan wel kijken naar de Tourstart in Utrecht?
,,Nee. Ik ben dan aan het werk, in Utrecht, dat wel. Ik maak voor het NOS-programma over de Tour items over de Tour van '89. In dat jaar droeg Erik Breukink als laatste Nederlander de gele leiderstrui. En filmpjes maken, vind ik het leukste dat er is. Met de cameraman op pad en mooie beelden schieten. Ik ga het nieuwe progamma van de NOS ook niet bekijken. Vanaf 15 juli ben ik bovendien met vakantie."
Gaat u dan helemaal niets van de start in Utrecht zien?
,,Luister, Utrecht is een leuke stad, maar dat is Groningen ook. En Leiden. Nijmegen trouwens ook. Ik hoop alleen maar dat ik rustig aan het werk kan en mensen mij met rust laten. Als ik op straat kom, vallen mensen altijd massaal over me heen en willen ze iets van me. Dan vragen ze of ik als Tourbekendheid niet opnieuw op tv wil. En dat heb ik dus net al gezegd: het gaat niet om mij. Ik word daar echt moe van."
Ok. Een voorspelling dan. Wint Tom Dumoulin de tijdrit?
,,Dat zou kunnen, maar ik ben geen voorspeller. Als Dumoulin wint en de gele trui pakt zal Utrecht wel te klein zijn. Het wordt dan een fantastisch feest."
In programma's over de tour is Mart om te genieten, daarbuiten helaas wat minder.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:17 schreef Jason22 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iet-belangrijk.dhtml
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:23 schreef Jason22 het volgende:
Zou Mart bij zijn item net zo legendarisch intro muziekje krijgen als Jean Nelissen met zijn Tourjourneel?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:23 schreef Jason22 het volgende:
Zou Mart bij zijn item net zo legendarisch intro muziekje krijgen als Jean Nelissen met zijn Tourjourneel?
Zou het niet kriebelen bij hem?quote:Op zondag 5 juli 2015 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Hij is er wel
[ afbeelding ]
(credits voor Ajaciedxxx)
Ja ik ook. Doe je niks aan😞quote:Op zondag 5 juli 2015 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
Zou het niet kriebelen bij hem?
Ik mis hem echt, moet erg wennen aan de nieuwe presentators.
bij: "de belastingbetaler" ben ik afgehaakt...quote:Op zondag 5 juli 2015 21:00 schreef maerk het volgende:
Die Gert op t Hof, dat is toch werkelijk schandalig dat de belastingbetaler daar naar moet kijken.
Daar zit echt geen greintje talent of karakter in, en dat mis je nu bij de NOS, karakters.
daarom: zappen naar de Belgquote:Op zondag 5 juli 2015 22:20 schreef Freak188 het volgende:
De Nederlandse shows zijn in dit jaar echt prut. Hate him or love him, Mart kon wel een show dragen. Genee en de NOS niet.
Vive le Velo is om half 10quote:Op zondag 5 juli 2015 23:01 schreef ddx het volgende:
Ik mis Mart, maar vooral een avondprogramma op tv
Ik ook,quote:Op zondag 5 juli 2015 22:25 schreef Drolflap het volgende:
Ik mis de avondetappe op een zomeravond als deze toch wel erg
quote:Op zondag 5 juli 2015 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Hij is er wel
[ afbeelding ]
(credits voor Ajaciedxxx)
Ja ik ook,erg jammer geen avondetappe meerquote:Op zondag 5 juli 2015 23:01 schreef ddx het volgende:
Ik mis Mart, maar vooral een avondprogramma op tv
Toch jammer, de toelichting stond in regel 2.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
bij: "de belastingbetaler" ben ik afgehaakt...
had je daar maar mee moeten beginnen.quote:Op maandag 6 juli 2015 08:18 schreef maerk het volgende:
[..]
Toch jammer, de toelichting stond in regel 2.
Ik heb hetzelfde gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:41 schreef 4-elements het volgende:
Heb stiekem Dalida met Buenas Noches opgezet...
ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2015 08:20 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind het heerlijk, zo'n Mart-loze Tour.
Liever niet Thijs Zonnesteek. Die loopt alleen maar te huilen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:11 schreef faf het volgende:
Mart Smeets was in mijn ogen een egotrippende, onrealistische, non-kenner.
Hoewel de vervangende avond etappe echt dramatisch is... Dionne doet het goed, maar die gast (presentator) stelt heel droog maar doorvraag op doorvraag. Kijk nu Tour de Jour, hoewel die het liefst steeds oude glorie naar boven halen met Boogerd en planckaert,
Nieuwe avond etappe met: Thijs Zonneveld, Niki Terpstra of Erik Dijkstra?
Ik ben ook een Mart fan!quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen. Er is een olifant in de kamer. IK MIS MART!![]()
Ook al ben ik altijd zijn enige fan geweest volgens mij
Dionequote:Op donderdag 9 juli 2015 09:52 schreef Ericr het volgende:
Een tour zonder Mart is het probleem niet, het probleem is een tour met Dione.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet janken en lachen😠Want ik ken dat programma niet
http://www.mediacourant.n(...)marcel-peek-stupide/quote:Mart Smeets vindt het erg dom dat NPO 1-baas Marcel Peek De Avondetappe van de buis heeft gehaald. Dat vertelt hij vandaag in De Telegraaf. De talkshow had prima verder gekund zónder hem, aldus Smeets. “Werkelijk on-be-grij-pe-lijk. Zonde! Er keken nota bene elke avond bijna een miljoen mensen naar. Die moet je koesteren. Een typisch geval van de botte bijl. Het tijdslot van half elf tot half twaalf is weggegeven. Er komt nu een Engelse serie voor in de plaats: eh… Midsummer-nog iets.“
Een vreemde zet, aldus Smeets. “Waarom de baasjes hiertoe hebben besloten, is me een raadsel. Iedereen in televisieland die logisch nadenkt, snapt dat je zo’n goed bekeken programma niet zomaar van de buis kunt gooien. Maar baasjes zijn er om soms stupide beslissingen te nemen.”
“Dit is een uitspraak waarbij ik te ver ga, maar dit is wel de eerlijke Mart Smeets. Of ik boos ben? Het heeft geen enkele zin om boos te zijn.”
Smeets heeft bovendien geen energie meer om boos te zijn. “Ik ben fysiek bijna op. Ik heb al die jaren héél hard gewerkt. Te hard. Er waren soms avonden bij dat ik thuiskwam, mijn bril afzette en niet uit mijn ogen kon kijken.”
“Ik heb de Tour 42 jaar lang met ongelooflijk veel plezier gedaan. Het werd de laatste tijd een struggle. Daarom heb ik zelf besloten om te stoppen.”
Studio Tour is de opvolger van De Avondetappe. Dat programma, te zien op het tijdstip van De Wereld Draait Door, trok vrijdag 526.000 kijkers.
Ze hebben de tijd ook wat opgeschoven zodat we nu naar de Belgische variant van de Avondetappe kunnen kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nou, echt een aanrader om te kijken. Op de Belg. Programma met wat meer diepgang dan het RTL Boulevard niveau van Tour du Jour en dat nietszeggende Studio Tour
De Mart mag nu rusten. Chapeau Mart, een tien met een griffel.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:52 schreef Jason22 het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)marcel-peek-stupide/
Sla ik over dat stuk want ik heb de telegraaf ook gekocht en moet nog lezen😉quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:52 schreef Jason22 het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)marcel-peek-stupide/
Om vergelijking met de Avondetappe cq Mart te voorkomen hebben ze denk ik gewoon besloten om een heel andere programma te maken dat ook nog op een heel ander tijdstip uitgezonden wordt. Is niet helemaal gelukt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
Het is ook dom om het laat op de avond programma te stopen.
Ik mis Zonneveld niet. Edwin en Bert mis ik wel😪quote:Op maandag 13 juli 2015 14:15 schreef Klopkoek het volgende:
Ik mis zeker niet Bert Wagendorp, Edwin Winkels en die zelfgeiler Zonneveld.
http://www.nu.nl/media/40(...)rieven-van-fans.htmlquote:Mart Smeets krijgt veel brieven van fans
Foto: ANP
Gepubliceerd: 13 juli 2015 08:15
Laatste update: 13 juli 2015 08:22
Mart Smeets krijgt naar eigen zeggen veel kaartjes en briefjes van mensen die zijn programma De Avondetappe dit jaar missen.
"Zoals van een oud omaatje van 80 dat me liet weten dat haar zomer niet meer hetzelfde is", vertelt Smeets in het AD.
De presentator heeft wel een goede raad voor kijkers die zijn talkshow over de Tour de France missen. "Laten we lekker naar de Tour kijken en naar degenen die er wél zijn."
"Het is met tv net als met wielrennen: renners die zijn uitgevallen tellen ook niet meer mee. Niks en niemand is onvervangbaar: zeker niet in de televisiewereld. Ik zal niet terugkomen op mijn beslissing en de NOS ook niet."
Smeets heeft het trouwens druk. "Werken, schrijven, corrigeren. Er komt een groot, dik boek aan. En ik heb een column in de Volkskrant over de Tour. Ik heb ontzettend veel te doen."
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft zonde dat Mart is wegbezuinigd.
Mart gaat gewoon stiekem het programma overnemen!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Dinsdag Mart op de Belgische tv om 21.30u
Helaas niet😀quote:Op zondag 19 juli 2015 19:10 schreef Jason22 het volgende:
Mart gaat gewoon stiekem het programma overnemen!
"wat weet jij nu van fietsen knul" tegen Karl zou al mooi zijn.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:10 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Mart gaat gewoon stiekem het programma overnemen!
Tegen Belgen is Mart altijd erg hoffelijk, tegen het gênante aan zelfs.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
"wat weet jij nu van fietsen knul" tegen Karl zou al mooi zijn.
Is niet te hopen hè !!! Want zoiets hoor je vaak als ze met pensioen gaan. Dat ze dan iets gaan mankeren😒quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het begin van het einde voor Mart
Schuld van de NOS, die hebben hem weg bezuinigd.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is niet te hopen hè !!! Want zoiets hoor je vaak als ze met pensioen gaan. Dat ze dan iets gaan mankeren😒
Hoe kan dat dan? Hij was toch top basketballer geweest?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 06:53 schreef tong80 het volgende:
Mart Smeets vertelt in een interview dat hij al een aantal jaren kampt met hartproblemen.
"Het is al een aantal jaren aan de gang, met het werd steeds vervelender", dat vertelt de 68-jarige presentator in het Belgische magazine Humo.
Smeets zei begin juli geen verslag te doen van de Tour de France, in verband met gezondheidsproblemen. "Ik ben fysiek bijna op. Ik heb al die jaren heel hard gewerkt. Te hard gewerkt", gaf hij toen als verklaring.
Mart heeft net als Youp van 't Hek last van hartritmestoornissen. "Youp is eraan geopereerd. Ze bekijken of ze het met mij in augustus ook zullen doen", aldus de sportfanaat.
http://www.telegraaf.nl/p(...)hartproblemen__.html
Wel meer oud topsporters die last krijgen van hun rikketikquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Hij was toch top basketballer geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |