Er komt geen avondetappe. Naast de gestopte Mart was het ook te duur.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
Is het al bekend of de Avondetappe doorgaat met een ander, er een heel ander programma komt of dat er helemaal geen avondprogrammering rond de Tour is?
Jaden. Met dat, en dat is misschien heel raar wat ik nu ga zeggen, aparte oortje..quote:Op zondag 7 juni 2015 21:33 schreef Jaden het volgende:
Heerlijk. Eindelijk, eindelijk zijn we verlost van die man. Ben ik in beeld, ben ik wel in beeld?
Voelt zich altijd veel belangrijker dan zijn gasten. Irritante egotripper, meer was het niet.
Er komt een programma met Dione de Graaff en Henry Schut. Wordt dacht ik rond half negen uitgezonden.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
Is het al bekend of de Avondetappe doorgaat met een ander, er een heel ander programma komt of dat er helemaal geen avondprogrammering rond de Tour is?
Minachting van de kijker.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er komt een programma met Dione de Graaff en Henry Schut. Wordt dacht ik rond half negen uitgezonden.
Maar wie vangt Thijs Zonneveld nu dan op?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er komt geen avondetappe. Naast de gestopte Mart was het ook te duur.
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:33 schreef Jaden het volgende:
Heerlijk. Eindelijk, eindelijk zijn we verlost van die man. Ben ik in beeld, ben ik wel in beeld?
Voelt zich altijd veel belangrijker dan zijn gasten. Irritante egotripper, meer was het niet.
Genee?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar wie vangt Thijs Zonneveld nu dan op?
Denk dat huilebalken niet echt gewaardeerd worden in zo'n programma.quote:
die berg die komt er!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar wie vangt Thijs Zonneveld nu dan op?
Iemand moet daar het pispaaltje zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk dat huilebalken niet echt gewaardeerd worden in zo'n programma.
Om daar te zitten moet je inderdaad vooral focussen op vreselijk irritante "grapjes", daar snoeihard om lachen en bovenal bedreven zijn in het afzeiken van je collega's, want daar gaat het natuurlijk om.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk dat huilebalken niet echt gewaardeerd worden in zo'n programma.
Zeven uur zelfs!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er komt een programma met Dione de Graaff en Henry Schut. Wordt dacht ik rond half negen uitgezonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |