Vooral die voor Bora is compleet terecht. Die kunnen echt een goeie ploeg opstellen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die wildcards voor Bora-Argon en Bretagne![]()
Liever had ik hier Bardiani en Caja Rural gezien
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral die voor Bora is compleet terecht. Die kunnen echt een goeie ploeg opstellen.
Eens. Caja Rural zien we in de Vuelta wel weer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral die voor Bora is compleet terecht. Die kunnen echt een goeie ploeg opstellen.
Dat wordt leuk met de pooltjes. Wie stel je in godensnaam op.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:14 schreef silverhill het volgende:
MTN-Qhubeka heeft zo op het oog een sterke selectie. Alleen hebben ze wel erg veel net-niet-sprinters. Hagen, Bos, Goss, Ciolek, Farrar lijken me allemaal renners die om de plekken 4-10 meedoen.
Je kan ook gewoon toegeven dat je het wielrennen door het jaar heen niet volgtquote:
Is niet nodig. Bos, Goss en Ciolek gaan namelijk niet mee. Zitten niet in de voorselectie van 11 man. Uit mijn hoofd bestaat die voorselectie uit:quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat wordt leuk met de pooltjes. Wie stel je in godensnaam op.
Ik ben daarnaast een beetje bang dat ze met zijn allen enorm de koers gaan lopen controleren, zodat elke vroege vlucht compleet kansloos is, maar vervolgens in de sprint tekort gaan komen tegen de echte wereldtop.
Jeannesson leek een zekerheidje, maar hij gaat waarschijnlijk niet mee. Hij zegt zelf dat hij de vorm niet heeft. Is dit seizoen nooit in vorm geweest en is daarnaast heel hard op zijn gezicht gevallen in de Somme. Hij zegt dat het in deze doen geen zin heeft om mee te gaan. Maar het is natuurlijk de vraag of de ploegleiding dat ook vindt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:02 schreef wimderon het volgende:
FDJ:
Démare
Pinot
Plus 7 van deze 11: Bonnet, Chavanel, Delage, Geniez, Jeannesson, Ladagnous, Morabito, Roux, Roy, Vaugrenard, Vichot
Heel matig team weer, maar die hebben natuurlijk ook niet veel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jeannesson leek een zekerheidje, maar hij gaat waarschijnlijk niet mee. Hij zegt zelf dat hij de vorm niet heeft. Is dit seizoen nooit in vorm geweest en is daarnaast heel hard op zijn gezicht gevallen in de Somme. Hij zegt dat het in deze doen geen zin heeft om mee te gaan. Maar het is natuurlijk de vraag of de ploegleiding dat ook vindt.
Selectie zal wel zo zijn: Bonnet, Delage, Demare, Geniez (ipv Jeannesson), Ladagnous, Morabito, Pinot, Roy en Vichot. Misschien Vaugrenard nog als optie.
Bretagne moet daar niet zoveel voor onderdoen. Als dat al het geval is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind de wildcard voor Bretagne dan ook logisch. Is een Franse ploeg, hebben een aantal renners die etappezeges hebben behaald in het verleden (beide Feillu's en Fedrigo), een klassementsrenner die top-20 kan rijden (Sepulveda) en een sprinter die zich er tussen kan gooien (Hutarovich). Degelijke ploeg voor de Tour.quote:Op donderdag 11 juni 2015 04:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bretagne moet daar niet zoveel voor onderdoen. Als dat al het geval is.
Dus omdat ik deze wildcard onterecht vind, concludeer jij dat ik het wielrennen door het jaar heen niet volg. Dat zijn zelfs 2quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat je het wielrennen door het jaar heen niet volgtMaar ga dan niet zo kansloos zitten
-en.
Man je kent die renners van die ploegen amperquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dus omdat ik deze wildcard onterecht vind, concludeer jij dat ik het wielrennen door het jaar heen niet volg. Dat zijn zelfs 2![]()
Verrassend dat Buchmann en Konrad er op staan. Had ik niet verwacht in hun eerste jaar bij de profs. Denk niet dat ze de selectie gaan halen overigens.quote:Jan Barta (30, CZE)
Cesare Benedetti (27, ITA)
Sam Bennett (24, IRL)
Emanuel Buchmann (22, GER)
Zakkari Dempster (27, AUS)
Bartosz Huzarski (34, POL)
Patrick Konrad (23, AUT)
Jose Mendes (30, POR)
Dominik Nerz (25, GER)
Cristiano Salerno (30, ITA)
Andreas Schillinger (31, GER)
Björn Thurau (26, GER)
Paul Voss (29, GER)
Selectie wordt denk ik bijna zeker: Castroviejo, Erviti, Gadret, Herrada, Izagirre, Malori, Quintana, Rojas en Valverde.quote:Winner Anacona
Eros Capecchi
Jonathan Castroviejo
Imanol Erviti
John Gadret
José Herrada
Gorka Izagirre
Adriano Malori
Nairo Quintana
José Joaquín Rojas
Rory Sutherland
Alejandro Valverde
Fran Ventoso
De onvermijdelijke Zubeldia.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd wat Trek gaat presteren, lijkt me echt een zootje ongeregeld.
Voor het eerst in jaren geen Riblon en Kadri. Zat er wel aan te komen. Rijden allebei geen deuk in een pakje boter dit jaar. Wel verrassend Gretsch, die dus de dubbel Giro-Tour gaat doen. Zal wel mee zijn met oog op de ploegentijdrit.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:46 schreef Marcoss het volgende:
7 renners al zeker bij AG2R dus, laatste 2 zullen Dumoulin en Bakelants wel worden.twitter:
quote:
Carusoquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:12 schreef Marcoss het volgende:
Inmiddels 7 zekerheidjes bij BMC
Tejay van Garderen
Rohan Dennis
Samuel Sanchez
Michael Schär
Daniel Oss
Manuel Quinziato
Damiano Caruso
http://www.tuttobiciweb.it/index.php?page=news&cod=80666
Jammer dat ze De Marchi moeten missen. Ook Peter Velits zou normaalgesproken een zekerheidje zijn geweest.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:12 schreef Marcoss het volgende:
Inmiddels 7 zekerheidjes bij BMC
Tejay van Garderen
Rohan Dennis
Samuel Sanchez
Michael Schär
Daniel Oss
Manuel Quinziato
Damiano Caruso
http://www.tuttobiciweb.it/index.php?page=news&cod=80666
begreep dat BMC enkel renners in koers wilden die ook zeker uit willen rijden. Krek schijnt tijdens de Tour vader te worden en wil dan weg..quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
CarusoDie zag ik niet aankomen. Laatste twee plekken naar Moinard en Wyss lijkt me. Misschien nog Burghardt of Van Avermaet.
Nou daar doen ze een beetje vaag over. Aan de ene kant willen ze vol voor Van Garderen gaan en dan alleen helpers meenemen die loyaal zijn aan hem, maar aan de andere kant geven ze ook aan dat Van Avermaet hun beste renner in de eerste week kan zijn en zelfs een overwinning kan behalen, dus vandaar dat ze hem nog overwegen. Maar ik denk dat het balletje naar nee rolt nu Van Garderen zo sterk was in de Dauphine.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:09 schreef franklop het volgende:
[..]
begreep dat BMC enkel renners in koers wilden die ook zeker uit willen rijden. Krek schijnt tijdens de Tour vader te worden en wil dan weg..
Ik had al op Van Avermaet gerekendquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou daar doen ze een beetje vaag over. Aan de ene kant willen ze vol voor Van Garderen gaan en dan alleen helpers meenemen die loyaal zijn aan hem, maar aan de andere kant geven ze ook aan dat Van Avermaet hun beste renner in de eerste week kan zijn en zelfs een overwinning kan behalen, dus vandaar dat ze hem nog overwegen. Maar ik denk dat het balletje naar nee rolt nu Van Garderen zo sterk was in de Dauphine.
Wtf. Grote kans dan dat Haller meegaat als loods van Kristoff naast Guarnieri. Die rijdt namelijk verdomd sterk dit jaar. Als helpers van Purito blijven dan Machado, Caruso, Losada, Silin (?) en Vorganov over.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:11 schreef wimderon het volgende:
Dani Moreno schijnt door Katusha buiten de selectie gelaten te worden.
Paolini was ook al zeker, maar die zou ook Slovenië gaan rijden wat hij niet heeft gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wtf. Grote kans dan dat Haller meegaat als loods van Kristoff naast Guarnieri. Die rijdt namelijk verdomd sterk dit jaar. Als helpers van Purito blijven dan Machado, Caruso, Losada, Silin (?) en Vorganov over.
Paspoort zaakje ofzo? Dit slaat anders nergens op.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:11 schreef wimderon het volgende:
Dani Moreno schijnt door Katusha buiten de selectie gelaten te worden.
Nee dat lijkt me niet. Anders zou ie nu niet Zwitserland rijden.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Paspoort zaakje ofzo? Dit slaat anders nergens op.
Ja, en hij en J-Rod zijn een Spaanse tandem.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet. Anders zou ie nu niet Zwitserland rijden.
Hijzelf op Twitter. Hij geeft aan dat hij een nieuw 2e doel van het seizoen zoekt omdat zijn oorspronkelijke doel hem door de neus geboord is. Daar komt het in ieder geval op neer.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en hij en J-Rod zijn een Spaanse tandem.
Bron van dit nieuws?
Ok, lekker dan.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hijzelf op Twitter. Hij geeft aan dat hij een nieuw 2e doel van het seizoen zoekt omdat zijn oorspronkelijke doel hem door de neus geboord is. Daar komt het in ieder geval op neer.
Klinkt ideaalquote:Op zondag 21 juni 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mollema is lekker aan het trainen in de Sierra Nevada. Hij komt pas op 1 juli terug uit de bergjes.
Op NOS nu een reportage.quote:
Vind het wel apart dat hij er alleen zit. Dat zubeldia of iets dergelijks niet mee isquote:Op zondag 21 juni 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op NOS nu een reportage.
Voor de niet-TV-kijkers http://nos.nl/tour/artike(...)-op-tour-succes.html
quote:Donderdag valt beslissing over Tourdeelname Kittel
Marcel Kittel (Giant-Alpecin) is nog niet zeker van deelname aan de Tour de France. De Duitser reed een onopvallende Ster ZLM Toer. Ook in de slotetappe naar Boxtel mengde Kittel zich niet in de sprint om de tweede plek. Kittel finishte zelfs niet in de eerste groep, maar als 85e op één minuut van winnaar Brammeier en op 35 seconden van het eerste peloton.
Ook in de andere etappes toonde Kittel zich nooit. In de eerste sprint, met een klein peloton na waaiervorming, zat hij in de tweede groep op minuten van de winnaar, in de tweede sprint finishte hij als 107e, opnieuw in een groep die niet om de zege sprintte.
Het doel voor aanvang van de Ster ZLM Toer was nochtans duidelijk: bevestiging zoeken voor het positieve gevoel van de hoogtestage in de Sierra Nevada en in Rondom Keulen (waar hij de sprint om de zesde plaats won van het peloton). ‘Als ik elke dag gelost word in de Ster ZLM Toer ga ik niet mee naar de Tour’, klonk het. Niet dat hij de voorbije dagen elke dag gelost werd, maar Kittel zal wellicht ook niet echt vertrouwen getankt hebben en was duidelijk de vragen over zijn vorm en Tourdeelname meer dan beu.
Een beslissing over die Tour valt nog niet meteen, maar komt er pas donderdag, wanneer er overleg is met het team.
Denk wel dat Buchmann meegaat, is al 22 en rijdt het hele seizoen gewoon zeer constant en degelijk bergop.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:27 schreef TheArt het volgende:
Long list Bora:
[..]
Verrassend dat Buchmann en Konrad er op staan. Had ik niet verwacht in hun eerste jaar bij de profs. Denk niet dat ze de selectie gaan halen overigens.
Denk dat de selectie gaat bestaan uit Barta, Benedetti, Bennett, Mendes, Nerz, Salerno, Schillinger, Thurau en Voss. Misschien dat ze Buchmann of Konrad nog meenemen als extra klimmer i.p.v. Schillinger of Dempster toch maar als sprintloods van Bennett.
Ook lekker voor de teambuildingquote:Op zondag 21 juni 2015 19:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het wel apart dat hij er alleen zit. Dat zubeldia of iets dergelijks niet mee is
quote:Robert Gesink
Laurens ten Dam
Wilco Kelderman
Sep Vanmarcke
Paul Martens
Bram Tankink
Steven Kruijswijk
Tom Leezer
Jos van Emden
lekker vindbaar voor dopingcontroles.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mollema is lekker aan het trainen in de Sierra Nevada. Hij komt pas op 1 juli terug uit de bergjes.
1ste selectie die officieel bekendgemaakt is ja.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:35 schreef DecoAoreste het volgende:
De eerste volledige selectie die bekend is, is 't niet? Hopelijk volgen er snel meer
quote:Edvald Boasson Hagen (Norway)
Steve Cummings (Great Britain)
Tyler Farrar (USA)
Jacques Janse van Rensburg (South Africa)
Reinardt Janse van Rensburg (South Africa)
Merhawi Kudus (Eritrea)
Louis Meintjes (South Africa)
Serge Pauwels (Belgium)
Daniel Teklehaimanot (Eritrea)
De perfecte adoptierenner, al denk ik dat de meer serieuze posters in de livetopics hier wel blij mee zijn.quote:
twitter:schleckfrank twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 12:54:28Big disappointment. The medical staff and myself decided not to start in #tdf due to kneeproblems who got worse in Tdsuisse. More later reageer retweet
Oke Frank, tot volgend jaarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:58 schreef showtimer het volgende:
twitter:schleckfrank twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 12:54:28Big disappointment. The medical staff and myself decided not to start in #tdf due to kneeproblems who got worse in Tdsuisse. More later reageer retweet
who![]()
Ja zeker, maar al die jongens kunnen prima uit de voeten in een vluchtgroep.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Valt mee, ze moeten wel een sprinttreintje kunnen formeren toch?
Die rijdt dit seizoen als een natte krant, lijkt me beter als hij probeert in de ontsnapping te gaan in de lastigere ritten, al zou je dat sowieso kunnen doen als je 25ste staat.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:35 schreef flyguy het volgende:
Benieuwd wat Nerz kan. Top 20/25 lijkt mij realistisch.
Daarom heb ik Bennett ook in mijn poule en Nerz nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die rijdt dit seizoen als een natte krant, lijkt me beter als hij probeert in de ontsnapping te gaan in de lastigere ritten, al zou je dat sowieso kunnen doen als je 25ste staat.
Ik ben meer benieuwd naar Sam Bennett in de sprints.
Cajar Rural gaat 28 ritten winnen in de Vuelta.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Caja Rural had een beter team kunnen brengen dan Bora.
Ook een leuk talent, dat is waar.quote:
Ze verdienen ook wel eens een wildcard voor de Tour.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cajar Rural gaat 28 ritten winnen in de Vuelta.
Hun interesse ligt toch vooral in Spanje. Ze hebben op dit moment niet echt de ploeg om goed voor de dag te komen in de Tour én Vuelta. Ze hebben dit jaar echt een geweldig jaar, maar vooral dankzij een paar sterke jongens (Bilbao, Barbero, Txurruka, Fraile), in de breedte is het niet sterk genoeg om in twee grote rondes te presteren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze verdienen ook wel eens een wildcard voor de Tour.
En het volledige team is:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Fabian Cancellara
Stijn Devolder
Bob Jungels
Laurent Didier
Bauke Mollema
Haimar Zubeldia
Dat zijn er 10quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
En het volledige team is:
Julian Arredondo (Col)
Fabian Cancellara (Zwi)
Stijn Devolder (Bel)
Laurent Didier (Lux)
Markel Irizar (Spa)
Bob Jungels (Lux)
Bauke Mollema (Ned)
Gregory Rast (Zwi)
Jasper Stuyven (Bel)
Haimar Zubeldia (Spa)
Geen Stuyvenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
En het volledige team is:
Julian Arredondo (Col)
Fabian Cancellara (Zwi)
Stijn Devolder (Bel)
Laurent Didier (Lux)
Markel Irizar (Spa)
Bob Jungels (Lux)
Bauke Mollema (Ned)
Gregory Rast (Zwi)
Jasper Stuyven (Bel)
Haimar Zubeldia (Spa)
Wie mag Mollema nu de bergen over loodsen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:58 schreef showtimer het volgende:
who![]()
Ooit van Arredondo gehoord? Daarnaast hebben ze ook Zubeldia en Jungels nog. Genoeg gasten die bergop kunnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:57 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Wie mag Mollema nu de bergen over loodsen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:57 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Wie mag Mollema nu de bergen over loodsen?
Zubeldia wordt de Basso van Trek, die gaat er snel af.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ooit van Arredondo gehoord? Daarnaast hebben ze ook Zubeldia en Jungels nog. Genoeg gasten die bergop kunnen.
Zou me niks verbazen als die voor de bergtrui gaatquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:14 schreef Belgosome het volgende:
Arredondo? Is die van plan iets te presteren?
Zubeldia zou zomaar voor Mollema kunnen eindigen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Zubeldia wordt de Basso van Trek, die gaat er snel af.
Moet je hopen dat de andere 2 lang meekunnen.
Volgens mij mag hij dit jaar thuis blijven. Heeft ook al de Giro gereden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:52 schreef Kazenbazen het volgende:
Bauke heeft nu een tijdritfiets zonder vierkante wielen dus die rijd iedereen er dan wel uit
Doet bij Giant die Chinees nog mee? Die rijd elke grote ronde als een krant en mag alleen mee voor de marketing in China
Zou me niks verbazen. Mollema heeft bij Trek geloof ik les van Schleck gekregen. Deze week ook weer bijna in puin, Mollema is goed op weg om het nieuwe brekebeentje van Trek te worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zubeldia zou zomaar voor Mollema kunnen eindigen.
Wist ik niet, handig om te weten met het oog op mijn poule!quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:01 schreef Marcoss het volgende:
Krek gaat wel direct terug als zijn vrouw bevalt en daar is BMC mee akkoord gegaan, dus met een beetje pech hebben ze binnen een paar dagen al een renner minder..
Geen WT-ploegen, omdat ze daar geen belang bij hebben. Ze mogen toch altijd naar de Tour en verder kunnen ze mooi Franse wedstrijdjes doen en wat dingen op een wildcard.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:58 schreef Godshand het volgende:
Waarom Cofidis en Europcar wildcards? Die zijn altijd bij de Tour toch? Maar het zijn geen WT ploegen?
quote:"De keuze voor deze renners is gebaseerd op vertrouwen: in wat ze in het verleden reeds voor de ploeg betekend hebben, hun huidige conditionele niveau en de manier waarop we de komende Tour willen betwisten. André Greipel blijft uiteraard een van de steunpilaren van de ploeg. Hij heeft sinds 2011 elk jaar minstens één etappe gewonnen in de Tour, heeft de voorbije weken vertrouwen getankt in verschillende wedstrijden en met een geoliede machine rond zich hebben we als doel opnieuw een rit te winnen. Het klopt dat het aantal sprintkansen beperkter is dan de voorgaande jaren, maar toch blijft dit onze belangrijkste kans op ritsucces."
"Greg Henderson, Jens Debusschere en Marcel Sieberg zullen André zo goed mogelijk bijstaan om ons doel te verwezenlijken, maar ook de andere jongens zullen uiteraard hun mouwen opstropen. Denk maar aan de honderden kilometers die Lars Bak vorig jaar op kop heeft gereden van het peloton of het metier en de rust van Adam Hansen in een prangende slotfase. Met Greg Henderson hebben we een van de meest ervaren lead outs van het peloton in onze rangen. Zijn belangrijkste overwinningen heeft André geboekt met Greg als loods voor zich. Met Jens Debusschere hebben we gekozen voor iemand die de rol van Jürgen Roelandts kan overnemen, indien nodig zelf snel is aan de meet en bijvoorbeeld in de kasseienrit zijn kans mag gaan. Hij heeft het afgelopen jaar een goeie ontwikkeling doorgemaakt en is klaar voor zijn Tourdebuut. Marcel Sieberg is al jaren de onmisbaar in zijn rol, kent André heel goed en is perfect ingespeeld op de andere jongens."
"Daarnaast willen we onze attractieve manier van koersen van het eerste deel van het seizoen verderzetten in de Tour. Dat heeft ons veel publiciteit en lovende commentaren opgeleverd. In elke rit die niet op een sprint zal uitdraaien mogen de andere renners hun kans gaan. Het feit dat we geen klassementsrenner in onze rangen hebben dit jaar, geeft meer vrijheid aan die jongens. Tony Gallopin, Tim Wellens, Thomas De Gendt en eveneens Adam Hansen en Lars Bak kunnen in de ritten die er zich voor hen toe lenen hun kans gaan. Behalve de debuterende Tim Wellens hebben zij in het verleden allen bewezen in staat te zijn een rit te winnen in één of meer grote rondes. Tim gaat voor het eerst naar de Tour en mag die zonder druk aanvatten, op een manier zoals hij vorig jaar de Giro betwist heeft."
Mja daarom denk ik dat ik die maar niet speel in pooltjes waar het veel punten kost als je een uitvaller hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:01 schreef Marcoss het volgende:
Krek gaat wel direct terug als zijn vrouw bevalt en daar is BMC mee akkoord gegaan, dus met een beetje pech hebben ze binnen een paar dagen al een renner minder..
Doet Bert ook mee? Leuk!quote:
Krek en Bart Wellens gaan mooie dingen laten zien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:38 schreef TLC het volgende:
Het wordt een matte tour voor de Belgen zo zonder VDB2, Gilbert en Montfort
Maar klassementsrenners hebben ze nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krek en Bart Wellens gaan mooie dingen laten zien.
Nee dat klopt, maar op zich zie ik dan weer liever een mooie ritzege dan een kleurloze 10de plek waar wij op mikken.quote:
Wel een beetje magertjes als je als puur wielerland daarvoor aangewezen bent op slechts 2 wielrenners om dat te bewerkstelligenquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar op zich zie ik dan weer liever een mooie ritzege dan een kleurloze 10de plek waar wij op mikken.
Dat moet ik nog zien. Van Avermaet en Wellens zijn prima renners, maar ook weer geen veelwinnaars.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Belgjes gaan het beter doen dan de Nederlanders, maar goed.
Ik zie eigenlijk alleen Mollema en Dumoulin iets zinnigs doen. Tijdritten zijn wel de beste kans lijkt me.quote:
Dat hangt allemaal vanaf of Vanmarcke niet moet werken voor de kopmannen. Die mogen geen tijd verliezen daarquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen Mollema en Dumoulin iets zinnigs doen. Tijdritten zijn wel de beste kans lijkt me.
Ik zie Vanmarcke ook wel de kasseienrit winnen.
Precies, zelfde als Boom en Cancellara eigenlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal vanaf of Vanmarcke niet moet werken voor de kopmannen. Die mogen geen tijd verliezen daar
Nederland heeft veelquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:38 schreef TLC het volgende:
Het wordt een matte tour voor de Belgen zo zonder VDB2, Gilbert en Montfort
Denk dat Vanmarcke daar wel een vrije rol krijgt, zoals hij die vorig jaar ook kreeg in de kasseienrit (samen met Boom). Die mochten toen gewoon doen wat ze wilden en hoefden geen rekening te houden met Mollema en Ten Dam. Uiteindelijk had hij na zijn lekke band Mollema best mogen helpen op het moment dat de ritzege onmogelijk werd, maar dat is wat anders..quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal vanaf of Vanmarcke niet moet werken voor de kopmannen. Die mogen geen tijd verliezen daar
Ik zie Nederland het beter doen. Poels, Kruijswijk, Kelderman, Boom, Westra, Clement (had ik niet verwacht), kunnen ook een etappe winnen. Krek maakt wel de grootste kans ja.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen Mollema en Dumoulin iets zinnigs doen. Tijdritten zijn wel de beste kans lijkt me.
Ik zie Vanmarcke ook wel de kasseienrit winnen.
Sterk team voor de TTT.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
IAM Cycling
• Brändle
• Pantano
• Wyss
• Chavanel
• Frank
• Elmiger
• Clement
• Coppel
• Hollenstein
België heeftquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:57 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Nederland heeft veel
meer wielren talenten de laatste jaren. Gaan een mooie tijd tegemoet. Terwijl Belgie bij het voetbal nu betere spelers heeft.
Het is de omgekeerde wereld :p
Er is alleen maar 1 tijdritquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:45 schreef TLC het volgende:
Ook mooi dat Clement weer mee gaat doen, op een goede dag moet ie top 10 van een tijdrit kunnen halen
Inderdaad zeg, Brändle, Chavanel, Clement en Coppel zijn allemaal erg goede tijdrijders. Die konden nog wel eens iets geks gaan doen.quote:
9quote:
zat al een beetje te tellen we komen dicht bij de 20quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:33 schreef franklop het volgende:
[..]
9
7 van Lotto Jumbo
Mollema
Clement
daar komen er nog zwikkie van Giant bij, Westra, Boom, Poels, Langeveld en Van Baarle
Denk dat er maximaal 5 van Giant bij komen. Dan zou je op 19 uitkomen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zat al een beetje te tellen we komen dicht bij de 20
is volgens mij een record als je kijkt over de laatste jarenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat er maximaal 5 van Giant bij komen. Dan zou je op 19 uitkomen.
Yup;quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is volgens mij een record als je kijkt over de laatste jaren
In deze vorm voegt ie totaal niks toequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Momenteel wordt in Deventerse achterkamertjes bepaald of Kittel de Tour rijdt.
Spannend.
twitter:Cyclingnewsfeed twitterde op donderdag 25-06-2015 om 13:31:39Marcel Kittel will not ride Tour de France reageer retweet
Kozontchukquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:26 schreef Marcoss het volgende:
Katusha
Alexander Kristoff
Joaquim Rodríguez
Alberto Losada
Giampaolo Caruso
Tiago Machado
Marco Haller
Dmitri Kozontchuk
Jacopo Guarnieri
Luca Paolini
http://www.marcelkittel.de/enquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:56 schreef Marcoss het volgende:
https://www.facebook.com/(...)898&substory_index=0
Bevestiging van Kittel zelf op Facebook, inclusief een heel verhaal in het Duits
Mooie ploegquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:00 schreef Marcoss het volgende:
En de ploeg voor de Tour
Warren Barguil (FRA)
Roy Curvers (NED)
John Degenkolb (GER)
Tom Dumoulin (NED)
Simon Geschke (GER)
Koen de Kort (NED)
Georg Preidler (AUT)
Ramon Sinkeldam (NED)
Albert Timmer (NED)
Euhm hij won 2 tijdritten in de RvZ, alleen het NK vatte hij wat te luchtig op, hoezo is zijn vorm dan een vraagteken ?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Ze zijn echt zo enorm gegroeid sinds 2009 (Skil-Shimano). Toen was het een stel koekenbakkers die al blij waren als ze niet met zijn allen gelost waren, nu hebben ze gewoon een pracht van een sprinttrein (zelfs zonder Kittel), een van de beste tijdrijders ter wereld (al is zijn vorm een klein vraagtekentje) en zelfs een heel degelijke klimmer in Barguil. Mooi om te zien.
Een klein vraagtekentje. 4e worden op het NK is voor hem echt zwaar onder de maat, maar het kan idd zijn dat hij zijn concurrenten wat had onderschat, vandaar 'klein'.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Euhm hij won 2 tijdritten in de RvZ, alleen het NK vatte hij wat te luchtig op, hoezo is zijn vorm dan een vraagteken ?
Kozontchuk. Ja, dan kun je wel stellen dat Moreno thuisgelaten is omdat hij geen nieuw contract wil tekenen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:26 schreef Marcoss het volgende:
Katusha
Alexander Kristoff
Joaquim Rodríguez
Alberto Losada
Giampaolo Caruso
Tiago Machado
Marco Haller
Dmitri Kozontchuk
Jacopo Guarnieri
Luca Paolini
Navarro is wel okequote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:40 schreef Mani89 het volgende:
En dan is je enige redelijke renner ook nog met afstand de grootste droplul van het peloton.
Tim Wellens is anders ook niet slechtquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:57 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Nederland heeft veel
meer wielren talenten de laatste jaren. Gaan een mooie tijd tegemoet. Terwijl Belgie bij het voetbal nu betere spelers heeft.
Het is de omgekeerde wereld :p
Als ie met deze trein niet alle massasprints wint...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:24 schreef Marcoss het volgende:
Etixx-Quick Step
Mark Cavendish
Tony Martin
Mark Renshaw
Michal Golas
Julien Vermote
Michal Kwiatkowski
Zdenek Stybar
Matteo Trentin
Rigoberto Uran
Logisch, die stond een paar maanden aan de kant met een blessure.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:21 schreef flyguy het volgende:
Navarro heeft dit jaar ook echt nog niets laten zien.
twitter:sergi_lopezegea twitterde op donderdag 25-06-2015 om 12:23:46Estos 8 serian fijos en el @Movistar_Team @letour Valverde, Nairo, Castro, Erviti, Malori, JHerrada, Gorka, Ventoso. Duda (Rojas o Anacona) reageer retweet
twitter:CafeRoubaix twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 17:03:56Astana for TdF (via @kristovaga): Boom, Nibali, Fuglsang, Grivko, Gruzdev, Kangert, Scarponi, Taaramae, Westra. reageer retweet
Ventoso al zeker en Rojas nog niet is op wel opvallend. Verder weer een aardig ploegje, zoals altijd bij Movistar.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:48 schreef wimderon het volgende:
serian fijos en el @Movistar_Team @letour Valverde, Nairo, Castro, Erviti, Malori, JHerrada, Gorka, Ventoso. Duda (Rojas o Anacona)
En als Rojas eventueel meegaat betekent dat dan een trein van 2?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ventoso al zeker en Rojas nog niet is op wel opvallend. Verder weer een aardig ploegje, zoals altijd bij Movistar.
Tsja Ventoso is het hele jaar nog niet zelf aan sprinten toegekomen, dus die gaat het in de Tour dan niet opeens wel doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En als Rojas eventueel meegaat betekent dat dan een trein van 2?
Maar het is toch vaag dat ze dan Ventoso pakken, terwijl Rojas beter is in sprinten en het prima deed als knecht voor Piti en Nairo. Ik begrijp het niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja Ventoso is het hele jaar nog niet zelf aan sprinten toegekomen, dus die gaat het in de Tour dan niet opeens wel doen.
Ventoso zal wel meegaan voor die eerste etappes. Het werk in Zeeland en het kasseienwerk kan ie namelijk best. En hij zal wel op voorspraak van één van de kopmannen mee gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar het is toch vaag dat ze dan Ventoso pakken, terwijl Rojas beter is in sprinten en het prima deed als knecht voor Piti en Nairo. Ik begrijp het niet.
Geen Keukeleire, maar wel Weening uit het niets.twitter:chrisvandegoor twitterde op zondag 28-06-2015 om 12:23:28ondanks n goede vorm en n goed debuut vorig jaar, nu geen Tour voor @jenskeukeleire. Laatste ticket is voor @PieterWeening reageer retweet
Dat zijn er erg veel inderdaad, en dat met maar 1,5 Nederlandse ploeg. Had zelfs nog meer in gezeten met Bos en Terpstra.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:34 schreef franklop het volgende:
Dan gaan we naar de 20 nederlanders! Voor het eerst sinds 1989 boven de 20
Maar Simon Yates gaat geen klassement rijden. Heeft ie al lang en breed aangegeven. Probeert een rit te winnen en daarvoor wil ie in de openingsfase van de Tour best de nodige achterstand oplopen.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:05 schreef Chiappucci het volgende:
Weendog
Blijkbaar willen ze wat meer steun bergrop voor de Yates-brothers.
Recordje voor de Nederlandse wielrenners en een dieptepunt voor de Belgen ? want veel renners hebben ze toch niet aan start staan in Utrecht ?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:29 schreef TheArt het volgende:
VerrassingGeen Keukeleire, maar wel Weening uit het niets.twitter:chrisvandegoor twitterde op zondag 28-06-2015 om 12:23:28ondanks n goede vorm en n goed debuut vorig jaar, nu geen Tour voor @jenskeukeleire. Laatste ticket is voor @PieterWeening reageer retweet
Er zijn nu 8 Belgen zeker, Bakelants en Vanbilsen komen er misschien nog bij. Max 10 dus. Bizar weinig idd.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Recordje voor de Nederlandse wielrenners en een dieptepunt voor de Belgen ? want veel renners hebben ze toch niet aan start staan in Utrecht ?
Gaan allebei niet voor een klassement inderdaadquote:Op zondag 28 juni 2015 14:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar Simon Yates gaat geen klassement rijden. Heeft ie al lang en breed aangegeven. Probeert een rit te winnen en daarvoor wil ie in de openingsfase van de Tour best de nodige achterstand oplopen.
twitter:BouhanniNacer twitterde op zondag 28-06-2015 om 18:11:55Sûrement forfait pour @letour .Côte fêlée ou cassée ... Je donnerai des nouvelles prochainement .. http://t.co/cGgWLp04ag reageer retweet
quote:Op zondag 28 juni 2015 18:17 schreef Marcoss het volgende:
Geen Bouhannitwitter:BouhanniNacer twitterde op zondag 28-06-2015 om 18:11:55Sûrement forfait pour @letour .Côte fêlée ou cassée ... Je donnerai des nouvelles prochainement .. http://t.co/cGgWLp04ag reageer retweet
quote:Frederic Brun (Fra)
Anthony Delaplace (Fra)
Pierrick Fedrigo (Fra)
Brice Feillu (Fra)
Armindo Fonseca (Fra)
Arnaud Gerard (Fra)
Pierre-Luc Perichon (Fra)
Eduardo Sepulveda (Arg)
Florian Vachon (Fra)
Klotequote:Op zondag 28 juni 2015 18:17 schreef Marcoss het volgende:
Geen Bouhannitwitter:BouhanniNacer twitterde op zondag 28-06-2015 om 18:11:55Sûrement forfait pour @letour .Côte fêlée ou cassée ... Je donnerai des nouvelles prochainement .. http://t.co/cGgWLp04ag reageer retweet
Ik nomineer Brun nu al als de meest onzichtbare renner.quote:
Was een tijdje geleden al duidelijk dat zowel Hutarovich als Romain Feilu niet mee zouden gaan.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik nomineer Brun nu al als de meest onzichtbare renner.
Waar is Hutarovich?
Daar begrijp ik eigenlijk vrij weinig van.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden al duidelijk dat zowel Hutarovich als Romain Feilu niet mee zouden gaan.
Sky wordt morgen bekend. En de Tour start pas over 6 dagen he, bij de meeste koersen is er dan nog geen enkele ploeg definitief bekendquote:Op zondag 28 juni 2015 19:33 schreef poiuytr het volgende:
Is er van Sky nog niks bekend? Raar trouwens dat het zolang duurt bij de meeste ploegen.
gewoon hopen dat Valverde snel Veel tijd verliesquote:Op zondag 28 juni 2015 20:13 schreef Blik het volgende:
Ben echt benieuwd naar hoe Valverde en Quintana qua samenwerking gaat
In de eerste week wint Valverde sowieso wel de etappe naar Huy.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:20 schreef franklop het volgende:
[..]
gewoon hopen dat Valverde snel Veel tijd verlies
lekke band in een waaierrit op een verkeerd moment ofzo. Dat soort dingenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de eerste week wint Valverde sowieso wel de etappe naar Huy.
Zal het in de tijdrit en/of kasseien moeten gebeuren. Maar Valverde is niet zo dramatisch op de kasseien.
Een massale valpartij op een vernauwd weggetje wil ook wel eens voorkomen.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:24 schreef franklop het volgende:
[..]
lekke band in een waaierrit op een verkeerd moment ofzo. Dat soort dingen
zal t wel bij Quintana gebeurenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een massale valpartij op een vernauwd weggetje wil ook wel eens voorkomen.
Of betrokken of achter de valpartij. Door de bermen heenbanjeren om er langs te kunnen. Ben je onderhand 40 seconden kwijt.quote:
Dit. Erviti lijkt me wel geselecteerd worden. En Sutherland niet. Maar ja, wei van die andere 3 wel? Rojas toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar Gadret is natuurlijk een waardeloze ploeggenoot. Die heeft nog nooit voor iemand geknecht en knechten heeft Movistar wel nodig met twee kopmannen.
Ja pff, neem gewoon Herrada, Rojas en Erviti mee. En kick Dowsett. Waarom doet Jon niet mee eigenlijk?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erviti is de beste vriend van Valverde en Quintana is dan weer erg gesteld op Ventoso. Die zullen het dan wel worden. Dan zou José Herrada afvallen, wat ook weer opvallend is. Om Dowsett puur en alleen voor de TTT mee te nemen is ook weer zoiets.
Ion. Omdat hij in de Giro een keer voor zichzelf wilde rijden.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja pff, neem gewoon Herrada, Rojas en Erviti mee. En kick Dowsett. Waarom doet Jon niet mee eigenlijk?
Niet echt geslaagdquote:Op zondag 28 juni 2015 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ion. Omdat hij in de Giro een keer voor zichzelf wilde rijden.
Nee, dat mislukte een beetje toen Amador en Visconti ineens topklimmers bleken te zijn.quote:
Wat belachelijk veel goede renners heeft Movistar ookquote:Op zondag 28 juni 2015 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat mislukte een beetje toen Amador en Visconti ineens topklimmers bleken te zijn.
En dan schijnen ze ook nog interesse te hebben in Landa, hoewel we nu een beetje offtopic gaan.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat belachelijk veel goede renners heeft Movistar ook
als iedereen die 20 kilo afvalt mee kan in de tour dan had jij ook mee kunnen doenquote:Op zondag 28 juni 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
AmadorEven wat kilo's afvallen en dan ben JIJ ook een toprenner.
[ afbeelding ]
Vreemd genoeg zat Dowsett helemaal niet in de voorselectie die Movistar een paar weken noemde, nu wordt hij opeens genoemd als 1 van de 7 zekerheidjes.. Terwijl hij in de tussentijd alleen kampioen tijdrijden werd met 0 concurrentie..quote:Op zondag 28 juni 2015 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erviti is de beste vriend van Valverde en Quintana is dan weer erg gesteld op Ventoso. Die zullen het dan wel worden. Dan zou José Herrada afvallen, wat ook weer opvallend is. Om Dowsett puur en alleen voor de TTT mee te nemen is ook weer zoiets.
Muah, geen super selectie. Vindt die van Movistar wel een stuk sterker zo. Wel leuk dat er 2 Nederlanders bij staanquote:
Wel weinig Kazachengenot meer tegenwoordigquote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 10:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Muah, geen super selectie. Vindt die van Movistar wel een stuk sterker zo. Wel leuk dat er 2 Nederlanders bij staan
Gruzdev nog als excuus-Kazach jaquote:Op maandag 29 juni 2015 11:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel weinig Kazachengenot meer tegenwoordigVroeger had je ten minste nog Vino en Kaschetschkin.
Niks gebroken dus en hoopt nog te starten in de Tour..twitter:BouhanniNacer twitterde op maandag 29-06-2015 om 11:15:36Radio faite:Pas de fracture mais contusion des cartilages costaux, j'espère toujours être présent au départ du Tour de France samedi @letour reageer retweet
GVD wat een bazenploegquote:Op maandag 29 juni 2015 11:48 schreef Marcoss het volgende:
Team Sky
Chris Froome
Richie Porte
Geraint Thomas
Peter Kennaugh
Ian Stannard
Luke Rowe
Nicholas Roche
Leopold König
Wout Poels
Kiryienka en Nieve had ik eigenlijk ook wel verwacht. Of zouden ze nog wat over laten voor de ronde van Spanje?quote:Op maandag 29 juni 2015 12:01 schreef Chiappucci het volgende:
En dan te bedenken dat Eisel, Kiryienka, Henao, Nieve, López, Nordhaug en Siutsou nog thuis worden gelaten.
Nu al zin in.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:50 schreef DecoAoreste het volgende:
UK PostalMet zijn allen een berg op vliegen.
Kiryienka ook lijkt me, al heeft die al de Giro gereden.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:23 schreef Mani89 het volgende:
Ze hadden Montoya Henoa Sergio toch best kunnen gebruiken volgens mij.
Bij Kiryienka is een Tour rijden na de Giro waarschijnlijk niet zo goed bevallen.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kiryienka ook lijkt me, al heeft die al de Giro gereden.
En een nieuw shirttwitter:inrng twitterde op maandag 29-06-2015 om 13:14:42Cannondale-Garmin's Tour de France team: Talansky, Martin, Hesjedal, Bauer, Haas, Koren, Langeveld, Navardauskas, Van Baarle reageer retweet
Toch heb ik hem liever dan de vorige. In elk geval wat minder zwart in het peloton.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit moet zo ongeveer de lelijkste kleurencombinatie ooit zijn.
Mooi voor Van Baarle!quote:Op maandag 29 juni 2015 13:23 schreef Marcoss het volgende:
En een nieuw shirttwitter:inrng twitterde op maandag 29-06-2015 om 13:14:42Cannondale-Garmin's Tour de France team: Talansky, Martin, Hesjedal, Bauer, Haas, Koren, Langeveld, Navardauskas, Van Baarle reageer retweet
[ afbeelding ]
Inderdaad. En buiten dat lijkt me zwart niet echt aan te raden met de verwachte temperaturen.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Boeiend dat ze lelijk zien, als er maar kleuren in zitten.
quote:"The absence of fracture suggests that Nacer will be present at the Tour," the team tweeted. "The evolution of the pain caused by the contusion of the costal cartilages will be decisive. The bruising and abrasions from the crash will upset his build-up for the Tour and make his chances smaller, at least initially."
Die is toch ook al bekend toch? (Misschien nog niet officieel, maar hierboven staat dat Weening de laatste is). Mag ook wel, minder dan week voor de start van de Tour.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:21 schreef Chiappucci het volgende:
Gaat hard met de selecties. Alleen Orica nog.
Bij de ploeg zal die vast bekend zijn, maar is nog niet officieel bekend gemaaktquote:Op maandag 29 juni 2015 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is toch ook al bekend toch? (Misschien nog niet officieel, maar hierboven staat dat Weening de laatste is). Mag ook wel, minder dan week voor de start van de Tour.
Dat viel in de Giro heel erg tegen.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Beetje vergane glorie, maar vast nog wel een nuttige knecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |