Nu al zin in.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:50 schreef DecoAoreste het volgende:
UK PostalMet zijn allen een berg op vliegen.
Kiryienka ook lijkt me, al heeft die al de Giro gereden.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:23 schreef Mani89 het volgende:
Ze hadden Montoya Henoa Sergio toch best kunnen gebruiken volgens mij.
Bij Kiryienka is een Tour rijden na de Giro waarschijnlijk niet zo goed bevallen.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kiryienka ook lijkt me, al heeft die al de Giro gereden.
En een nieuw shirttwitter:inrng twitterde op maandag 29-06-2015 om 13:14:42Cannondale-Garmin's Tour de France team: Talansky, Martin, Hesjedal, Bauer, Haas, Koren, Langeveld, Navardauskas, Van Baarle reageer retweet
Toch heb ik hem liever dan de vorige. In elk geval wat minder zwart in het peloton.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit moet zo ongeveer de lelijkste kleurencombinatie ooit zijn.
Mooi voor Van Baarle!quote:Op maandag 29 juni 2015 13:23 schreef Marcoss het volgende:
En een nieuw shirttwitter:inrng twitterde op maandag 29-06-2015 om 13:14:42Cannondale-Garmin's Tour de France team: Talansky, Martin, Hesjedal, Bauer, Haas, Koren, Langeveld, Navardauskas, Van Baarle reageer retweet
[ afbeelding ]
Inderdaad. En buiten dat lijkt me zwart niet echt aan te raden met de verwachte temperaturen.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Boeiend dat ze lelijk zien, als er maar kleuren in zitten.
quote:"The absence of fracture suggests that Nacer will be present at the Tour," the team tweeted. "The evolution of the pain caused by the contusion of the costal cartilages will be decisive. The bruising and abrasions from the crash will upset his build-up for the Tour and make his chances smaller, at least initially."
Die is toch ook al bekend toch? (Misschien nog niet officieel, maar hierboven staat dat Weening de laatste is). Mag ook wel, minder dan week voor de start van de Tour.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:21 schreef Chiappucci het volgende:
Gaat hard met de selecties. Alleen Orica nog.
Bij de ploeg zal die vast bekend zijn, maar is nog niet officieel bekend gemaaktquote:Op maandag 29 juni 2015 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is toch ook al bekend toch? (Misschien nog niet officieel, maar hierboven staat dat Weening de laatste is). Mag ook wel, minder dan week voor de start van de Tour.
Dat viel in de Giro heel erg tegen.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Beetje vergane glorie, maar vast nog wel een nuttige knecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |