Die rijdt dit seizoen als een natte krant, lijkt me beter als hij probeert in de ontsnapping te gaan in de lastigere ritten, al zou je dat sowieso kunnen doen als je 25ste staat.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:35 schreef flyguy het volgende:
Benieuwd wat Nerz kan. Top 20/25 lijkt mij realistisch.
Daarom heb ik Bennett ook in mijn poule en Nerz nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die rijdt dit seizoen als een natte krant, lijkt me beter als hij probeert in de ontsnapping te gaan in de lastigere ritten, al zou je dat sowieso kunnen doen als je 25ste staat.
Ik ben meer benieuwd naar Sam Bennett in de sprints.
Cajar Rural gaat 28 ritten winnen in de Vuelta.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Caja Rural had een beter team kunnen brengen dan Bora.
Ook een leuk talent, dat is waar.quote:
Ze verdienen ook wel eens een wildcard voor de Tour.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cajar Rural gaat 28 ritten winnen in de Vuelta.
Hun interesse ligt toch vooral in Spanje. Ze hebben op dit moment niet echt de ploeg om goed voor de dag te komen in de Tour én Vuelta. Ze hebben dit jaar echt een geweldig jaar, maar vooral dankzij een paar sterke jongens (Bilbao, Barbero, Txurruka, Fraile), in de breedte is het niet sterk genoeg om in twee grote rondes te presteren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze verdienen ook wel eens een wildcard voor de Tour.
En het volledige team is:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Fabian Cancellara
Stijn Devolder
Bob Jungels
Laurent Didier
Bauke Mollema
Haimar Zubeldia
Dat zijn er 10quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
En het volledige team is:
Julian Arredondo (Col)
Fabian Cancellara (Zwi)
Stijn Devolder (Bel)
Laurent Didier (Lux)
Markel Irizar (Spa)
Bob Jungels (Lux)
Bauke Mollema (Ned)
Gregory Rast (Zwi)
Jasper Stuyven (Bel)
Haimar Zubeldia (Spa)
Geen Stuyvenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
En het volledige team is:
Julian Arredondo (Col)
Fabian Cancellara (Zwi)
Stijn Devolder (Bel)
Laurent Didier (Lux)
Markel Irizar (Spa)
Bob Jungels (Lux)
Bauke Mollema (Ned)
Gregory Rast (Zwi)
Jasper Stuyven (Bel)
Haimar Zubeldia (Spa)
Wie mag Mollema nu de bergen over loodsen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:58 schreef showtimer het volgende:
twitter:schleckfrank twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 12:54:28Big disappointment. The medical staff and myself decided not to start in #tdf due to kneeproblems who got worse in Tdsuisse. More later reageer retweet
who![]()
Ooit van Arredondo gehoord? Daarnaast hebben ze ook Zubeldia en Jungels nog. Genoeg gasten die bergop kunnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:57 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Wie mag Mollema nu de bergen over loodsen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:57 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Wie mag Mollema nu de bergen over loodsen?
Zubeldia wordt de Basso van Trek, die gaat er snel af.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ooit van Arredondo gehoord? Daarnaast hebben ze ook Zubeldia en Jungels nog. Genoeg gasten die bergop kunnen.
Zou me niks verbazen als die voor de bergtrui gaatquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:14 schreef Belgosome het volgende:
Arredondo? Is die van plan iets te presteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |