Krek en Bart Wellens gaan mooie dingen laten zien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:38 schreef TLC het volgende:
Het wordt een matte tour voor de Belgen zo zonder VDB2, Gilbert en Montfort
Maar klassementsrenners hebben ze nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krek en Bart Wellens gaan mooie dingen laten zien.
Nee dat klopt, maar op zich zie ik dan weer liever een mooie ritzege dan een kleurloze 10de plek waar wij op mikken.quote:
Wel een beetje magertjes als je als puur wielerland daarvoor aangewezen bent op slechts 2 wielrenners om dat te bewerkstelligenquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar op zich zie ik dan weer liever een mooie ritzege dan een kleurloze 10de plek waar wij op mikken.
Dat moet ik nog zien. Van Avermaet en Wellens zijn prima renners, maar ook weer geen veelwinnaars.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Belgjes gaan het beter doen dan de Nederlanders, maar goed.
Ik zie eigenlijk alleen Mollema en Dumoulin iets zinnigs doen. Tijdritten zijn wel de beste kans lijkt me.quote:
Dat hangt allemaal vanaf of Vanmarcke niet moet werken voor de kopmannen. Die mogen geen tijd verliezen daarquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen Mollema en Dumoulin iets zinnigs doen. Tijdritten zijn wel de beste kans lijkt me.
Ik zie Vanmarcke ook wel de kasseienrit winnen.
Precies, zelfde als Boom en Cancellara eigenlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal vanaf of Vanmarcke niet moet werken voor de kopmannen. Die mogen geen tijd verliezen daar
Nederland heeft veelquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:38 schreef TLC het volgende:
Het wordt een matte tour voor de Belgen zo zonder VDB2, Gilbert en Montfort
Denk dat Vanmarcke daar wel een vrije rol krijgt, zoals hij die vorig jaar ook kreeg in de kasseienrit (samen met Boom). Die mochten toen gewoon doen wat ze wilden en hoefden geen rekening te houden met Mollema en Ten Dam. Uiteindelijk had hij na zijn lekke band Mollema best mogen helpen op het moment dat de ritzege onmogelijk werd, maar dat is wat anders..quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal vanaf of Vanmarcke niet moet werken voor de kopmannen. Die mogen geen tijd verliezen daar
Ik zie Nederland het beter doen. Poels, Kruijswijk, Kelderman, Boom, Westra, Clement (had ik niet verwacht), kunnen ook een etappe winnen. Krek maakt wel de grootste kans ja.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen Mollema en Dumoulin iets zinnigs doen. Tijdritten zijn wel de beste kans lijkt me.
Ik zie Vanmarcke ook wel de kasseienrit winnen.
Sterk team voor de TTT.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
IAM Cycling
• Brändle
• Pantano
• Wyss
• Chavanel
• Frank
• Elmiger
• Clement
• Coppel
• Hollenstein
België heeftquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:57 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Nederland heeft veel
meer wielren talenten de laatste jaren. Gaan een mooie tijd tegemoet. Terwijl Belgie bij het voetbal nu betere spelers heeft.
Het is de omgekeerde wereld :p
Er is alleen maar 1 tijdritquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:45 schreef TLC het volgende:
Ook mooi dat Clement weer mee gaat doen, op een goede dag moet ie top 10 van een tijdrit kunnen halen
Inderdaad zeg, Brändle, Chavanel, Clement en Coppel zijn allemaal erg goede tijdrijders. Die konden nog wel eens iets geks gaan doen.quote:
9quote:
zat al een beetje te tellen we komen dicht bij de 20quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:33 schreef franklop het volgende:
[..]
9
7 van Lotto Jumbo
Mollema
Clement
daar komen er nog zwikkie van Giant bij, Westra, Boom, Poels, Langeveld en Van Baarle
Denk dat er maximaal 5 van Giant bij komen. Dan zou je op 19 uitkomen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zat al een beetje te tellen we komen dicht bij de 20
is volgens mij een record als je kijkt over de laatste jarenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat er maximaal 5 van Giant bij komen. Dan zou je op 19 uitkomen.
Yup;quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is volgens mij een record als je kijkt over de laatste jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |