Dat wordt leuk met de pooltjes. Wie stel je in godensnaam op.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:14 schreef silverhill het volgende:
MTN-Qhubeka heeft zo op het oog een sterke selectie. Alleen hebben ze wel erg veel net-niet-sprinters. Hagen, Bos, Goss, Ciolek, Farrar lijken me allemaal renners die om de plekken 4-10 meedoen.
Je kan ook gewoon toegeven dat je het wielrennen door het jaar heen niet volgtquote:
Is niet nodig. Bos, Goss en Ciolek gaan namelijk niet mee. Zitten niet in de voorselectie van 11 man. Uit mijn hoofd bestaat die voorselectie uit:quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat wordt leuk met de pooltjes. Wie stel je in godensnaam op.
Ik ben daarnaast een beetje bang dat ze met zijn allen enorm de koers gaan lopen controleren, zodat elke vroege vlucht compleet kansloos is, maar vervolgens in de sprint tekort gaan komen tegen de echte wereldtop.
Jeannesson leek een zekerheidje, maar hij gaat waarschijnlijk niet mee. Hij zegt zelf dat hij de vorm niet heeft. Is dit seizoen nooit in vorm geweest en is daarnaast heel hard op zijn gezicht gevallen in de Somme. Hij zegt dat het in deze doen geen zin heeft om mee te gaan. Maar het is natuurlijk de vraag of de ploegleiding dat ook vindt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:02 schreef wimderon het volgende:
FDJ:
Démare
Pinot
Plus 7 van deze 11: Bonnet, Chavanel, Delage, Geniez, Jeannesson, Ladagnous, Morabito, Roux, Roy, Vaugrenard, Vichot
Heel matig team weer, maar die hebben natuurlijk ook niet veel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jeannesson leek een zekerheidje, maar hij gaat waarschijnlijk niet mee. Hij zegt zelf dat hij de vorm niet heeft. Is dit seizoen nooit in vorm geweest en is daarnaast heel hard op zijn gezicht gevallen in de Somme. Hij zegt dat het in deze doen geen zin heeft om mee te gaan. Maar het is natuurlijk de vraag of de ploegleiding dat ook vindt.
Selectie zal wel zo zijn: Bonnet, Delage, Demare, Geniez (ipv Jeannesson), Ladagnous, Morabito, Pinot, Roy en Vichot. Misschien Vaugrenard nog als optie.
Bretagne moet daar niet zoveel voor onderdoen. Als dat al het geval is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral die voor Bora is compleet terecht. Die kunnen echt een goeie ploeg opstellen.
Ik vind de wildcard voor Bretagne dan ook logisch. Is een Franse ploeg, hebben een aantal renners die etappezeges hebben behaald in het verleden (beide Feillu's en Fedrigo), een klassementsrenner die top-20 kan rijden (Sepulveda) en een sprinter die zich er tussen kan gooien (Hutarovich). Degelijke ploeg voor de Tour.quote:Op donderdag 11 juni 2015 04:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bretagne moet daar niet zoveel voor onderdoen. Als dat al het geval is.
Dus omdat ik deze wildcard onterecht vind, concludeer jij dat ik het wielrennen door het jaar heen niet volg. Dat zijn zelfs 2quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat je het wielrennen door het jaar heen niet volgtMaar ga dan niet zo kansloos zitten
-en.
Man je kent die renners van die ploegen amperquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dus omdat ik deze wildcard onterecht vind, concludeer jij dat ik het wielrennen door het jaar heen niet volg. Dat zijn zelfs 2![]()
Verrassend dat Buchmann en Konrad er op staan. Had ik niet verwacht in hun eerste jaar bij de profs. Denk niet dat ze de selectie gaan halen overigens.quote:Jan Barta (30, CZE)
Cesare Benedetti (27, ITA)
Sam Bennett (24, IRL)
Emanuel Buchmann (22, GER)
Zakkari Dempster (27, AUS)
Bartosz Huzarski (34, POL)
Patrick Konrad (23, AUT)
Jose Mendes (30, POR)
Dominik Nerz (25, GER)
Cristiano Salerno (30, ITA)
Andreas Schillinger (31, GER)
Björn Thurau (26, GER)
Paul Voss (29, GER)
Selectie wordt denk ik bijna zeker: Castroviejo, Erviti, Gadret, Herrada, Izagirre, Malori, Quintana, Rojas en Valverde.quote:Winner Anacona
Eros Capecchi
Jonathan Castroviejo
Imanol Erviti
John Gadret
José Herrada
Gorka Izagirre
Adriano Malori
Nairo Quintana
José Joaquín Rojas
Rory Sutherland
Alejandro Valverde
Fran Ventoso