Net als Robin Haase.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Gewoon, wil het heel graag winnen, maar het lukt maar niet.
True, true.quote:
Jawel, ik wilde dat Wawrinka won, maar uiteindelijk vond ik het zielig voor Djokovic.quote:
Euh, dat is Roowbin.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Bizar ja
En volgend toernooi verliest ie van Ouahabje ofzo
quote:Op zondag 7 juni 2015 18:30 schreef Zinedinho het volgende:
Djokovic kan door hard werken ver komen. Als zelfs dat niet lukt dan is het maar een middelmatige tennisser.
Wat een wijf ben je ookquote:Op zondag 7 juni 2015 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel, ik wilde dat Wawrinka won, maar uiteindelijk vond ik het zielig voor Djokovic.
Ik vind het inmiddels ook best ingewikkeld.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hij is meer een Nadal fan dan Federer, nu wordt het pas echt gecompliceerd
De Dirk Kuyt van de tenniswereldquote:Op zondag 7 juni 2015 18:31 schreef truedestiny het volgende:
[..]Als je er niets van snapt, zeg dan ook niets.
100% zekerheidje iddquote:Op zondag 7 juni 2015 18:32 schreef BobW het volgende:
Als je wint van Nadal op RG verlies je in de finale van een Zwitser.
Niet weten dat Ferrer de Dirk Kuyt van het tennis isquote:Op zondag 7 juni 2015 18:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zat dit net over Nadal te denken
quote:Op zondag 7 juni 2015 18:32 schreef BobW het volgende:
Als je wint van Nadal op RG verlies je in de finale van een Zwitser.
Ook een goede jongen!quote:Op zondag 7 juni 2015 18:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Bizar ja
En volgend toernooi verliest ie van Ouahabje ofzo
Maar Ferrer is niet op alle posities inzetbaar, doet het knap slecht met ballen uit het net halenquote:Op zondag 7 juni 2015 18:33 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Niet weten dat Ferrer de Dirk Kuyt van het tennis is
Volgens mij is Wawa ook een emotie-tennisser.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:35 schreef TheArt het volgende:
Wawa speelt de beste wedstrijd van zijn leven in de finale van een Grand Slam. Respect. En dat terwijl hij 2 maanden geleden in Monte Carlo nog kansloos van baan werd geslagen door Dimugtrov. Wonderlijk, wonderlijk rare tennisser.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |