Zongedroogde tomaatjes, pasta, kip, chorizo, ui, augurk, pijnboompitten, paprika, mozzarella, cherrytomaatjes en rucola.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Chorizo
Wat zit er nog meer in?
Ik maak de mijne altijd met uitgebakken champs, geitenkaas, gegrilde paprikatjes
En nog meer groente
Planten hebben geen zenuwstelselquote:
Klinkt fucking lekkerquote:Op zondag 7 juni 2015 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zongedroogde tomaatjes, pasta, kip, chorizo, ui, augurk, pijnboompitten, paprika, mozzarella, cherrytomaatjes en rucola.
Bacterien leven ookquote:Op zondag 7 juni 2015 16:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maakt mij het uit. Ik vind plantjes lief en ze leven.
Net alsof er iets is wat ik kan doen om dat te stoppen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onze fantasie z'n gang laten gaan is anders ook niet echt verstandig hoor ;')
Slim planquote:
Enige manier om die bacterien in dr lichaam uit te roeienquote:
Alleen als je dood bent, en dan nog heb je er kakveel in jequote:Op zondag 7 juni 2015 16:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Enige manier om die bacterien in dr lichaam uit te roeienOfnou, een poging daartoe...
Daaromquote:Op zondag 7 juni 2015 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen als je dood bent, en dan nog heb je er kakveel in je
Dan zit er niks anders op dan haar een klein duwtje te geven op de kraterrand van de Etna...quote:Op zondag 7 juni 2015 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Daarompoging zal tevergeefs zijn. Zelfs als je je dooddrinkt met 70% alchohol en bleek overleven ze je nog
Grand Départ van TDFquote:
Kijk jij de TDF?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Grand Départ van TDF
Enige reden dat in de maand juli mijn tv aanstaat
/fan
Al jarenquote:
Huh? Fijn event?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:04 schreef MissMSX het volgende:
Mark Rutte. Ook zo'n mooie vent. Net op het terras hier
#fijnevent
Anders gaan we samenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grand depart.
Ik ga ook wel denk ik. Als mensen mee willen.
Hij is een fijne ventquote:Op zondag 7 juni 2015 17:05 schreef MissMSX het volgende:
Hij loopt wel als een homo. Maar het maakt niet uit, want...
Wow, vind het altijd zo saaiquote:Op zondag 7 juni 2015 17:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Al jarenSinds dat ik Marco Pantani Alpe d'Huez op zag fietsen
1 van die verborgen verslavingenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow, vind het altijd zo saaiWist ik niet
Renners checken, handtekeningen vragenquote:
WK , EK doe ik ookquote:Op zondag 7 juni 2015 17:07 schreef Californium het volgende:
[..]
1 van die verborgen verslavingen, net als dat ik bijvoorbeeld bij EK of WK voetbal ook ELKE wedstrijd die ik maar kan zien op zet
Vind ik mooi
Ach jonge, zo machtig mooiquote:Op zondag 7 juni 2015 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
WK , EK doe ik ook![]()
Maar wielrennen, man o man, wat kan me dat gestolen worden
En je bent nog wel een Limburgerquote:Op zondag 7 juni 2015 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
WK , EK doe ik ook![]()
Maar wielrennen, man o man, wat kan me dat gestolen worden
Ja, daarom juist, ik denk dat het eindeloze kijken door mijn vader me er een aversie voor heeft gezorgd.quote:
Was dan niet iets bij Myr?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt dat op zelfde dag? Ik ben altijd zo slecht op de hoogte met datums.
Er was ook nog een keer iets bij Mu begin juli, was dat niet 4 juli?quote:
En maar zeggen dat je niet sociaal bent, kijk die meets dan eensquote:Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was ook nog een keer iets bij Mu begin juli, was dat niet 4 juli?
Owja, dat was het.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was ook nog een keer iets bij Mu begin juli, was dat niet 4 juli?
Met Myr moesten we nog datum prikken.
quote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef Californium het volgende:
Ik wil niet meer werken
Ik wil naar huis, lekker nerd-dingen doen op mijn PC en niet hier zitten en data-uitwerken
Misschien dat ik het maar gewoon doe
Ik beken, ik ben meetsletje.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je niet sociaal bent, kijk die meets dan eens
Ja maar kutweek voor de boegquote:
Waarvan dan weer?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 13 juni ook nog meet. Drukke zomer
Van 25+ groep ofzo. Ben lid van zo'n facebookgroep daarvan en daar verschijnen regelmatig meets.quote:
Aankomende zaterdag had je er ook eentje toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van 25+ groep ofzo. Ben lid van zo'n facebookgroep daarvan en daar verschijnen regelmatig meets.
Dat is de 13dequote:Op zondag 7 juni 2015 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag had je er ook eentje toch?
komt ie:quote:Op zondag 7 juni 2015 17:34 schreef UitStraling het volgende:
Zo mijn kont in een brute vintage Porsche Cabriolet en dik doen richting Amsterdam
Net nog ene gezien, met ene grote tampeloeresquote:
Had ie ook zunne peniskokert? :$quote:Op zondag 7 juni 2015 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net nog ene gezien, met ene grote tampeloeres
Ik vind dat niet echt een nette naam voor een vrouwquote:
Pluff, volgens mij zei ik dit ook op de meet tegen je, dat vrouwen jou benaderen zegt genoeg en komt niet vaak voor. Nu is het aan JOU om daar iets mee te doen. Aan je uiterlijk ligt t duidelijk niet, alleen zul je moeten werken aan je sociale vaardigheden. Dat kost tijd en is lastig, maar niet onmogelijk. Maar dat moet je zelf wel willen en doen. Tips van mensen kunnen je daar bij helpen, maar dan moet je ze wel opvolgen ipv negeren. Affectie kopen werkt in ieder geval nooit.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:02 schreef pluff het volgende:
[..]
JA maar nooit "zelf iets kunnen regelen". Net zoals ik NOOIT zelf een 1 op 1 date met een meisje heb kunnen regelen.
Hij moet het sowieso niet zijn levensdoel maken om een vriendin te 'krijgen'.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Pluff, volgens mij zei ik dit ook op de meet tegen je, dat vrouwen jou benaderen zegt genoeg en komt niet vaak voor. Nu is het aan JOU om daar iets mee te doen. Aan je uiterlijk ligt t duidelijk niet, alleen zul je moeten werken aan je sociale vaardigheden. Dat kost tijd en is lastig, maar niet onmogelijk. Maar dat moet je zelf wel willen en doen. Tips van mensen kunnen je daar bij helpen, maar dan moet je ze wel opvolgen ipv negeren. Affectie kopen werkt in ieder geval nooit.
Yats, ga jij nu serieus advies geven? Het enige wat hier klopt is de laatste zin...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Pluff, volgens mij zei ik dit ook op de meet tegen je, dat vrouwen jou benaderen zegt genoeg en komt niet vaak voor. Nu is het aan JOU om daar iets mee te doen. Aan je uiterlijk ligt t duidelijk niet, alleen zul je moeten werken aan je sociale vaardigheden. Dat kost tijd en is lastig, maar niet onmogelijk. Maar dat moet je zelf wel willen en doen. Tips van mensen kunnen je daar bij helpen, maar dan moet je ze wel opvolgen ipv negeren. Affectie kopen werkt in ieder geval nooit.
Meldt zichquote:Op zondag 7 juni 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grand depart.
Ik ga ook wel denk ik. Als mensen mee willen.
Vertel dat Deezer maar eensquote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een kut uitspraak trouwens, een vriendin 'krijgen'. Je begint een relatie met iemand, je krijgt niks.
Ik zeg altijd een vriendin nemenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een kut uitspraak trouwens, een vriendin 'krijgen'. Je begint een relatie met iemand, je krijgt niks.
Je krijgt een kind.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil ook iemand krijgenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:
Ja, heb je daar problemen mee? Dan heb je vette pechquote:Op zondag 7 juni 2015 17:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Yats, ga jij nu serieus advies geven? Het enige wat hier klopt is de laatste zin...
Kom er maar in Juupquote:Op zondag 7 juni 2015 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dit heeft verdomd veel weg van de kinderen krijgen/nemen discussie.
Gaat nergens over.
Zet het op je verlanglijstje voor sinterklaas?quote:
Sorry art, ik had even je account gekaaptquote:
Yats, niet zo...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heb je daar problemen mee? Dan heb je vette pech
Boeit me niksquote:Op zondag 7 juni 2015 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt een nette naam voor een vrouw
Je hebt het niet altijd voor het kiezen. Het zijn geen hoeren! Sorry pluff.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:53 schreef UitStraling het volgende:
En toch is het nemen, ze bellen echt niet aan om er een thuis af te leveren, gewoon een uitkiezen en versieren en kijken of het wat is, simple as that
Ik denk dat wat aeque probeert te zeggen is: Neem je eigen advies eens aanquote:Op zondag 7 juni 2015 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heb je daar problemen mee? Dan heb je vette pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |