^quote:
^quote:
botsautootjes, die zijn toch voor kansarme pubers?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Mijn dag was een beetje van het kaliber 'morgen weer een dag', maar wel 6x in de botsautootjes gegaan
(en die reden best heel erg lang per keer).
Ik geloof dat ik nog puber was toen ik daar voor het laatst in zatquote:Op zondag 7 juni 2015 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
botsautootjes, die zijn toch voor kansarme pubers?
Dus lijstjes voor komende tijd in orde, motivatie +1 en volgende tuigmoment gepland?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en was te zwaar voor van die trampolinedingen in een tuigjekut overgewicht. Ik zweer dat als er weer zoiets is, dat ik er dan wel in mag
Yesquote:Op zondag 7 juni 2015 22:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Dus lijstjes voor komende tijd in orde, motivatie +1 en voelende tuigmoment gepland?
Succes met de uitvoeringquote:Op zondag 7 juni 2015 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yes
Komende 5 weken geen verplichte verjaardagen, feestjes, bruiloften of andere moeilijk makende momentenDus 5 weken kan ik geen smoesjes bedenken om van mijn plan af te stappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie spoiler,
Lijstje voor vandaag
O- 250 gr kwark, 1 beschuit met jam en 1 banaan
T- 1 mango
L - 4 speltcrackers met vleeswaar, 200 gr rauwkost en iets te drinken
T - handje noten
D - 150 gr vis, gekookte wortelen en aardappelen
T- glas karnemelk en stuk fruit
B- 6,5 km lopen in 1 uurI live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
quote:Op maandag 8 juni 2015 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Blablabla heeft watermeloen ingeslagen hoor![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 08:32 schreef Adnap het volgende:
Haai, mag ik (weer) aansluiten ?Welkom en succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie spoiler,
Lijstje voor vandaag
O- 250 gr kwark, 1 beschuit met jam en 1 banaan
T- 1 mango
L - 4 speltcrackers met vleeswaar, 200 gr rauwkost en iets te drinken
T - handje noten
D - 150 gr vis, gekookte wortelen en aardappelen
T- glas karnemelk en stuk fruit
B- 6,5 km lopen in 1 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
"de grote vakantie", dat is wel echt een kindhebbendendingetjequote:Op maandag 8 juni 2015 07:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Vijf weken, dan is het nog één week tot de grote vakantie! Woei! Nog een motivatieplus!
neehoor, hier wel een kind, maar geen grote vakantie. Maar ok, dat komt omdat ze nog niet schoolgaand is.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"de grote vakantie", dat is wel echt een kindhebbendendingetje
Succes Isa! Gaat lukken hoor, het weer is prachtig dus de motivatie vast ook!
Welkom Adnap! Wat een gedoe! Maar fijn dat het nu zo goed gaat!
Dat was hier ook de planning, dus last-minute een reis geboekt voor juni. Bleek een week na boeken de situatie heel erg verslechterd te zijn waardoor de artsen adviseerden maar niet op vakantie te gaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat nog te twijfelen om er "schoolgaande" voor te zetten, maar nam aan dat dat wel duidelijk was
September is een prachttijd voor vakantie! Wij gaan pas last minute beslissen, afhankelijk van de situatie van mijn moeder tegen die tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 kilo!quote:Op maandag 8 juni 2015 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Of als je op school werkt
Vanmorgen 2 kilo minder dan vorige weekgoed begin
@Bla, Jillian workout en dubbele danstraining
Goede motivatie om er weer een goede week van te makenquote:
Hier ook -2kgquote:Op maandag 8 juni 2015 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Of als je op school werkt
Vanmorgen 2 kilo minder dan vorige weekgoed begin
@Bla, Jillian workout en dubbele danstraining
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snickersijs valt wel mee in kcal, 180/stuk. En toch hetzelfde idee qua smaakquote:Op maandag 8 juni 2015 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
nou Frips, dat zou ik ook niet leuk vinden
Ik heb kut geslapen door zieke baby, en nu heb ik enorme zin in snickers en andere suikernotenchocomeuk als compensatie voor m'n slaapgebrek.
ja, dat helpt.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Snickersijs valt wel mee in kcal, 180/stuk. En toch hetzelfde idee qua smaak
Anders Twixijs, nog minder
Ligt er aan, als je op kantoor zit met een bak wortelen en er wel "echte" in de snoepautomaat beneden zitten, dan nietquote:Op maandag 8 juni 2015 14:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je kan die dingen veel makkelijker inpassen dan de 'echte' varianten.
Nee, die zijn echt stukken slechterquote:Op maandag 8 juni 2015 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je op kantoor zit met een bak wortelen en er wel "echte" in de snoepautomaat beneden zitten, dan niet
quote:En nee, ik ga ze vanavond ook niet kopen want ik weet dat het een tijdelijke bevlieging is.En dat ik er spijt van krijg.
Die nieuwen vallen ook mee trouwens, ook 180 kcal/stukquote:(heb nog cornetto's in de vriezer namelijk)
Ik zit nu in de trein de hinniken om de kamikazecornetto'squote:Op maandag 8 juni 2015 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je op kantoor zit met een bak wortelen en er wel "echte" in de snoepautomaat beneden zitten, dan niet
En nee, ik ga ze vanavond ook niet kopen want ik weet dat het een tijdelijke bevlieging is.En dat ik er spijt van krijg.
(heb nog cornetto's in de vriezer namelijk)
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:12 schreef Fripsel het volgende:
Oh en nog even een huildagboekpostsDafuq.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens met Sarabiquote:
Nou die kinderen zijn allang vrij hoor want eindexamen, maar ik moet zef nog 6 weken. Dus vandaar.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"de grote vakantie", dat is wel echt een kindhebbendendingetje
Maar die beste man/vrouw gaat je van je kiespijn afhelpenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
KiespijnEn ik kan vanmiddag om 15.30 al terecht
Ik vind mijn tandarts niet zo leuk
Ja, ik weet het. Ik ben niet bang ofzo maar ik heb er vooral geen zin in. Echt heel erg geen zin. Ik heb een paar jaar geleden 2 jaar lang kiespijn gehad, in die tijd 8 wortelkanaalbehandelingen gehad. En die bevielen prima want telkens werd de druk er vanaf gehaald, ik was mijn tandarts superdankbaar. Ik heb gewoon vooral geen zin in weer zoveel gedoe.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar die beste man/vrouw gaat je van je kiespijn afhelpen
Ik kijk dit even aan. Misschien dat ik weer op zoek ga naar een nieuwe. Die uit zijn ambt gezette tandarts had zijn praktijk overgedragen aan zo'n tandheelkundig centrum waar alles mooi en prachtig was. Eerste bezoek, een ietsje gevoelig kiesje. Ja mevrouw, daar moet gelijk een wortelkanaalbehandeling in. Ik zie dat uw hoektand wat afgesleten is, u moet gaan slapen met een bitje. Ja maar ik knars nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap wel dat je geen gedoe wilt, LuckyEn anders gewoon verder kijken naar een tandarts? Ik ben ook een tijd 'zwervende' geweest, op zoek naar een tandarts, want mijn probleem is dus gewoon dat als ik een tandarts niet mag/vertrouw, dat ik dan niet ga
Nu heb ik een engel van een tandartserin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jasje, jurkje, shortje, topje en truitje voor 42 euro vind ik niet verkeerd, en ik kon het hard gebruiken met al die kleren die te groot zijn geworden.![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:27 schreef Fripsel het volgende:
Succes bij de tandarts Lucky_Strike!
Ik liep heel even de H&M in.. en kwam met een tas vol sale kleren de winkel weer uit. De maten alleen al
Leuk allemaal, FripselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jasje, jurkje, shortje, topje en truitje voor 42 euro vind ik niet verkeerd, en ik kon het hard gebruiken met al die kleren die te groot zijn geworden.(en ik zou ook blij worden van die prijs voor dat alles
)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nope en mijn bijbaantje stopt over 2 wekenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Sarabi, heb jij eigenlijk al een baan gevonden inmiddels? (Ben er natuurlijk erg lang tussenuit geweest, en omdat ik nu lees dat je overdag jillian doet deed ik de voorzichtige aanname van niet. Of zit ik er naast?)
Zorgt er wel voor dat je niet teveel kan etenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Allemaal bedankt lieverdsHeb net een wortelkanaalbehandeling gehad, auw
Alles vloeibaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zorgt er wel voor dat je niet teveel kan etenof is die heel flauw
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zorgt er wel voor dat je niet teveel kan etenof is die heel flauw
Naar buiten?quote:
Sprintend met extra gewichtjes om d'r enkelsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:49 schreef Sjeen het volgende:
Alleen als je te voet gaat met een driedubbele omweg
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:49 schreef Sjeen het volgende:
Alleen als je te voet gaat met een driedubbele omweg
Oooo zo zonde!! Wat je daar allemaal niet van kunt eeeetenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had 370 kcal over en steek as we speak een magnum in mijn hooft
ik vind het lekker hoor! Niks zonde!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ik ben al te lui voor "gewoon"
[..]
Oooo zo zonde!! Wat je daar allemaal niet van kunt eeeeten
zoooo, effe gecorrigeerdquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ik ben al te lui voor "gewoon"
[..]
Oooo zo zonde!! Wat je daar allemaal niet van kunt drinkkkkken
*boks*quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zoooo, effe gecorrigeerd
En dan is meteen duidelijk waarom SQ Magnum doet, die mag dat toch niet
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:27 schreef Fripsel het volgende:
Succes bij de tandarts Lucky_Strike!
Ik liep heel even de H&M in.. en kwam met een tas vol sale kleren de winkel weer uit. De maten alleen al
Ziet er goed uit. Ziet er zo uit dat je nu goed bent zoals je bent! Of heb je officieel nog overgewicht of ga je gewoon door omdat je nog niet tevreden bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jasje, jurkje, shortje, topje en truitje voor 42 euro vind ik niet verkeerd, en ik kon het hard gebruiken met al die kleren die te groot zijn geworden.
gekookt ei, banaan, babybel, wat kleine gehaktballetjes, stukje kaas... Niet tegelijk (meer) trouwensquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat eten jullie als je een energieboost nodig hebt?
Ik probeer uit de buurt te blijven van alles dat tot snaaien leidt, maar heb soms ineens zo'n gigantische dip einde middag.
Ei of Turkse yoghurt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat eten jullie als je een energieboost nodig hebt?
Ik probeer uit de buurt te blijven van alles dat tot snaaien leidt, maar heb soms ineens zo'n gigantische dip einde middag.
ik denk dat het heel hardnekkig aangeleerd gedrag is. Er ligt zoveel druk op slank zijn, dat je al op jonge leeftijd onbewust leert dat een koekje eten bijna misdadig is en je voor altijd dik zal zijn als je het eet. Zelfs als je niet dik bent. Die associatie is zķ hardnekkig, dat het moeilijk los te laten is. Ik zie het heel vaak, soms wat lastig te begrijpen als je écht dik bent, maar ik snap ondertussen wel waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:10 schreef Ballet9 het volgende:
Ik denk soms echt dat ik een eet-probleem heb. Ik weeg 53 kilo (soms 54) en toch VOELT het zeer verkeerd als ik eens een keer een koekje pak omdat ik geen maat kan houden. Vandaag ook; 1 koekje worden 6 koekjes, 2 chocolade reepjes en veel haribo snoepjes. En nu baal ik weer als een stekker en voel ik me meteen 'dik' terwijl dat helemaal niet kan. Denk dat ik misschien hulp moet gaan zoeken hiervoor maar weet het nog niet zeker
Nicequote:
65 kgquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice
Wat is je streefgewicht?
Ik ben net klaar met dag 8 van Jilliannog 2 dagen en dan door naar level 2.
Vanavond ook weer een uurtje danstraining, dus genoeg beweging vandaag
Goed dat je daar ook nog rekening meehoudtquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
65 kgtenminste ik wil nog 7 kg vet verliezen dan heb ik een vetpercentage van rond de 25% maar als ik aankom in spier kan het zijn dat ik iets hoger eindig wantja spier weegt natuurlijk meer dan vet.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
65 kgtenminste ik wil nog 7 kg vet verliezen dan heb ik een vetpercentage van rond de 25% maar als ik aankom in spier kan het zijn dat ik iets hoger eindig wantja spier weegt natuurlijk meer dan vet.
Ik ben 1m75 bij mijn laatste meting 1,5 kg zwaarder was m'n vetpercentage rond de 36%quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]hoelang ben je dan, je ziet er veul slanker uit als 25% vetpercentage!
hm oke, nja blijft een feit dat het veel per persoon kan schelenquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben 1m75 bij mijn laatste meting 1,5 kg zwaarder was m'n vetpercentage rond de 36%
Ja als je me in bikini zou zien zou je wel snappen waar dat vetpercentage vandaan komtquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hm oke, nja blijft een feit dat het veel per persoon kan schelenik vindt je er in elk geval echt veel slanker uitzien
Mensen doen nu soms ook tegen mij alsof ik gek ben en doorslaquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Och ja, lolToen ik was afgevallen tot een BMI van 25 kreeg ik ook van mensen te horen dat ik moest stoppen omdat ik er ingevallen uit begon te zien
_!
Is gewoon omdat ze je dikke kop gewend zijn denk ik dan maar, en omdat ze bang zijn dat je er beter uit gaat zien dan hen
quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:58 schreef Fripsel het volgende:
Mijn ex-coach van de korfbal had wel een mooie opmerking van het weekend "zoo hee! Jij bent dik geworden. Ja dat heeft nog niemand tegen je gezegd he"
quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:58 schreef Fripsel het volgende:
Mijn ex-coach van de korfbal had wel een mooie opmerking van het weekend "zoo hee! Jij bent dik geworden. Ja dat heeft nog niemand tegen je gezegd he"
Maar als je aan het afvallen bent kan je er ook wel 'ingevallen' uitzien.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Och ja, lolToen ik was afgevallen tot een BMI van 25 kreeg ik ook van mensen te horen dat ik moest stoppen omdat ik er ingevallen uit begon te zien
_!
Is gewoon omdat ze je dikke kop gewend zijn denk ik dan maar, en omdat ze bang zijn dat je er beter uit gaat zien dan hen
nee, dat is niet ingevallen, dat is minder vet. Ingevallen is echt wel een hoop gradaties extremerquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar als je aan het afvallen bent kan je er ook wel 'ingevallen' uitzien.
Dat trekt na een tijdje wel weer bij als het vet weer verdeelt is.
En Fripsel ziet er altijd heet uit
Ook in bikini
Daarom ook tussenhaakjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat is niet ingevallen, dat is minder vet. Ingevallen is echt wel een hoop gradaties extremermaar als mensen er eenmaal aan gewend zijn zeggen ze dat niet meer
Doet vet dat ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:13 schreef Sarabi het volgende:
Maar als je aan het afvallen bent kan je er ook wel 'ingevallen' uitzien.
Dat trekt na een tijdje wel weer bij als het vet weer verdeelt is.
Ik weet niet of het het vet is dat daar voor zorgt.quote:
mijn vet echt wel... Maar dat heeft meer met zwaartekracht te makenquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, echt? Ik geloof er niet in. Ik denk echt dat dat met gewenning te maken heeft. Vet migreert niet zomaar
Dat sowiesoquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mijn vet echt wel... Maar dat heeft meer met zwaartekracht te maken
Het kan heel goed vocht zijn etc.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:18 schreef Sarabi het volgende:
Dan geloof je het niet.
Maar het is niet gewenning om je ribben eerst te kunnen tellen en vervolgens niet meer.
Ik weet ook niet of het inderdaad vet is, maar iets veranderd er (en mij lijkt het meest logische dat het vet is).
Zie bijvoorbeeld: http://www.guydroog.com/2(...)jdens-de-feestdagen/quote:Die 2-3 extra kilo na de feestdagen zijn geen vet, maar vocht en spierglycogeen door de extra inname van koolhydraten (in de meeste gevallen). Dat komt en verdwijnt weer net zo snel.
guyquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:42 schreef tofastTG het volgende:
Zie bijvoorbeeld: http://www.guydroog.com/2(...)jdens-de-feestdagen/
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Iemand vertelde me ooit dat weegschalen die vet meten sowieso niet kloppen: als je veel vet op je heupen ehn bovenbenen hebt zitten meet zo;n apparaat meer vet dan als het op je buik zit, omdat het stroompje door je ene been omhoog gaat, dan door je bekken naar het andere been en zo terug naar de weegschaal. Dan 'mist' ie dus het vet op je buik.
Onderwaterweegtest!quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]en die handmetertjes met een stroompje werken weer niet goed als je al je vet op je heupen en benen hebt en juist heel weinig op je bovenlichaam. Dan heb je nog weegschalen waarbij je ook iets in beide handen moet houden; dat lijkt me dan nog het meest accuraat.
Allerbeste is waterwegingen daarna huidplooimeting.
Of je kijkt gewoon in de spiegelquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:58 schreef CrunchySelf het volgende:
Er zijn ook soort van MRI scan achtige dingen die het nauwkeurig schijnen te metenMoet niet eens heel duur zijn.
Uiteindelijk is de spiegel wel de belangrijkste indicator jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon in de spiegel
Je ziet toch zelf wel of het goed is of niet.
Daar heb ik geen percentage voor nodig, ben gewoon te vadsig. Klaar!
Buikvet is gewoon een bitch, 74 kilo bij 180cm en dan nog zo vadsig zijn blegh!quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de spiegel wel de belangrijkste indicator ja
Ik zou het afknippen voor de zekerheid!quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Onderwaterweegtest, maar moest dan mijn haar juist in een staart of niet?
De metingen laat ik voor wat ze zijn, in de sportschool ligt alleen zo'n automagisch handding en die vertrouw ik niet met het zwaartepunt op mijn kont. Hou het wel bij mijn kleding.
En mijn maag stelt me teleur, ik dacht echt enorme honger te hebben, heb ik na een halve smoothie (200gr abrikoos en ongeveer 250gr Griekse yoghurt) alweer genoeg.(Wel meteen een lekkere avondT om naar uit te kijken.
)
Ik wil ook een smoothiequote:Op woensdag 10 juni 2015 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
De metingen laat ik voor wat ze zijn, in de sportschool ligt alleen zo'n automagisch handding en die vertrouw ik niet met het zwaartepunt op mijn kont. Hou het wel bij mijn kleding.
En mijn maag stelt me teleur, ik dacht echt enorme honger te hebben, heb ik na een halve smoothie (200gr abrikoos en ongeveer 250gr Griekse yoghurt) alweer genoeg.(Wel meteen een lekkere avondT om naar uit te kijken.
)
Waarom niet? Gewoon lekker rood en vlotjes!quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Smoothie.
En Joop begon al over kaalscheren.(En een pittig kort kapsel mag dan weer niet. Mannen.
)
Ik neem even voor het gemak aan dat het om een hoofd gaatquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Smoothie.
En Joop begon al over kaalscheren.(En een pittig kort kapsel mag dan weer niet. Mannen.
)
Nou als ik mijn haar kort zo knippen zou mijn vriend me op zijn minst dagelijks pestenquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:12 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik neem even voor het gemak aan dat het om een hoofd gaat
Maar waarom mag je dat niet? Slaat nergens op...als ik dat bij mijn vriendin probeer...._o-
Jij had lang haar?quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:16 schreef Ryuuzen het volgende:
Mijn vriendin pestte me eerst ook toen ik kort haar nam maar ze is er nu eindelijk aan gewend.
True story
Dat was gewoon al minstens 2% van je thor status!quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:18 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik heb het pas een jaar kort
12 jaar lang haar gehad
Hij mag van mij geen kaal hoofd, ik geen pittig kort kapsel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:12 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik neem even voor het gemak aan dat het om een hoofd gaat
Maar waarom mag je dat niet? Slaat nergens op...als ik dat bij mijn vriendin probeer...._o-
goed toch! nog veel te gaan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:21 schreef SummerBreeze het volgende:
Zojuist werd ik door jullie opmerkingen over vetverdeling enzo getriggerd om maar weer eens te meten.
Buikomvang -5,2 cm sinds 3 mei, heupomvang -5.1 cm sinds 3 mei en gewicht (dat meet ik wel wat vaker) inmiddels -6,6 kg sinds 28 april.
Ik ben niet heel erg ontevreden.
Nice!quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:21 schreef SummerBreeze het volgende:
Zojuist werd ik door jullie opmerkingen over vetverdeling enzo getriggerd om maar weer eens te meten.
Buikomvang -5,2 cm sinds 3 mei, heupomvang -5.1 cm sinds 3 mei en gewicht (dat meet ik wel wat vaker) inmiddels -6,6 kg sinds 28 april.
Goed bezigquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:21 schreef SummerBreeze het volgende:
Nee dat mag niet, je moet in je sportBH en een strak broekje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
nog 32,5 kilo te gaan, dus ja, nog een lange weg voor de boeg.quote:
zekerquote:
dank jequote:
Pareltje was dat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:31 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, je moet in je sportBH en een strak broekje.
Ik heb geen idee wat mijn vetpercentage is. Op mijn tieten is het wat meer dan op mijn kont, dat weet ik dan weer wel.
Aangepast!quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:33 schreef SummerBreeze het volgende:
ik kreeg bij de sportschoolintake vorige week te horen dat mijn vetpercentage 48![]()
is. Dat was wel ff een gevalletje *slik*
maarja, ik weet ook wel dat ik vies vadsig ben overgewicht heb waar ik wat aan ga doen!
Beetje lief zijn voor jezelfquote:
Dat zijn vaak de mensen die er na -10 , -20 , -30 kilo achter komen dat dat gevoel niet zo snel weggaat als dat de kilo's gingen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:02 schreef CrunchySelf het volgende:
Iemand kan zichzelf in een dik lichaam best lelijk vinden, maar dat is niet per se negatief. Kan juist motiveren om door te zetten
Tuurlijk zijn er ook genoeg die er tevreden mee zijn
Je moet het imo nooit plaatsen als een getal op weegschaal, je weet dan niet hoe je er dan uit ziet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de mensen die er na -10 , -20 , -30 kilo achter komen dat dat gevoel niet zo snel weggaat als dat de kilo's gingen.
Lijkt me een goed iets om op elk gewicht van jezelf te houden en niet over jezelf als 'vies vadsig' te praten.
Maar goed that's just me
Het komt erop neer dat je je dieet aanpast, waardoor je afvalt. Vervolgens zijn je ribben beter te tellen, dit hersteld op den duur weer. Vet verplaatst zich niet, het zijn namelijk gewoon cellen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:47 schreef Sarabi het volgende:
Ja maar ik ben toen niet echt anders gaan eten.
En al helemaal niet met koolhydraten (die eet ik altijd en best veel)
Dat inderdaad. Ik dacht altijd dat ik bij 59 kilo heel slank zou zijn...nu ben ik niet dik, maar het ziet er toch anders uit als ik verwachtte. Dus mijn doelen bijstellen in kilo's blijkt geen zin te hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je moet het imo nooit plaatsen als een getal op weegschaal, je weet dan niet hoe je er dan uit ziet.
Maar meer in termen. Ik zou graag mijn buik platter willen, of benen smaller, of biceps, zulke dingen. Die kun je ook zichtbaar meten in resultaat dmv foto's en degelijke
Die ervaring heb ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik dacht altijd dat ik bij 59 kilo heel slank zou zijn...nu ben ik niet dik, maar het ziet er toch anders uit als ik verwachtte. Dus mijn doelen bijstellen in kilo's blijkt geen zin te hebben.
En je ziet het toch zeker wel wanneer je buik plat genoeg is. Als dat niet zo is heb je een ander probleem denk ik
Meh. Ik zie het te vaak voorbijkomen met als doel kwetsend of "grappend", dus ik vind de aanpassing van PB in SB d'r post wel een mooie. Geen reden om jezelf vies vadsig te noemen, ongeacht hoe groot je overgewicht. Niet iedereen heeft hetzelfde matige gevoel voor humor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:10 schreef CrunchySelf het volgende:
'Vies vadsig' gebruiken de mensen als term op hunzelf, met een sausje humor.
Dat wil ik helemaal niet horen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil gewoon mijn huidige figuur, maar dan overal wat minderHet ergste vind ik mijn dikke benen, en laat dat nou moeilijk weg te krijgen te zijn
mijn mantraquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil helemaal geen platte buik, ik vind dat niet mooi bij een vrouw (ieder z'n smaak). Dus aan die eis hoef ik dan godzijdank al niet te voldoen, want volgens mij is het zelden plat genoeg en moet je constant keihard werken om een buik ook daadwerkelijk plat te houden (tenzij het je bouw is, maar dan zit je hier niet).
Ik wil gewoon mijn huidige figuur, maar dan overal wat minderHet ergste vind ik mijn dikke benen, en laat dat nou moeilijk weg te krijgen te zijn
Eens dat humor verschilt. Maar wat voor grappen iemand over ZICHZELF mag maken moet ie zelf weten, over anderen weer nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh. Ik zie het te vaak voorbijkomen met als doel kwetsend of "grappend", dus ik vind de aanpassing van PB in SB d'r post wel een mooie. Geen reden om jezelf vies vadsig te noemen, ongeacht hoe groot je overgewicht. Niet iedereen heeft hetzelfde matige gevoel voor humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:43 schreef Sjeen het volgende:
Afgelopen zondag in mijn elementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prrrrr
True, maar ik ben niet altijd overtuigd dat het echt grappen zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Eens dat humor verschilt. Maar wat voor grappen iemand over ZICHZELF mag maken moet ie zelf weten, over anderen weer niet
Afgelopen zondag in mijn elementBlije foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
klopt, hier nu 17 kg eraf, mijn hoofd denkt nog steeds dat ik maat 48 nodig heb maar maat 44 zit prima. Mensen in mijn omgeving gaan het nu ook zien en pas toen ik een foto maakte voor mijn ouders zag ik van oh je ziet het echt Ik zie alleen aan de voorkant mijn buik en die is nog niet kleiner in mijn ogenquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de mensen die er na -10 , -20 , -30 kilo achter komen dat dat gevoel niet zo snel weggaat als dat de kilo's gingen.
Lijkt me een goed iets om op elk gewicht van jezelf te houden en niet over jezelf als 'vies vadsig' te praten.
Maar goed that's just me
Afgelopen zondag in mijn elementMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en toen floepte 'stil' ook door mijn hoofd
)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
fossielquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi(en toen floepte 'stil' ook door mijn hoofd
)
Ik gnorkte.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi(en toen floepte 'stil' ook door mijn hoofd
)
Scriptiestress! * Isabeau op moederlijk toontje "Maar je moet wel goed eten hoor!!!"quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Superslecht lijstje:
O paar happen kwark (had geen tijd :S)
T sultana kaneel
L knackebrotjes met smeerkaas en paprika
T rijstwafel choco-kokos en dan niet 1 maar 4
L worteltjes (300 g ofzo)
T kaaskoekjes, chocola, een appel, 2 oreo's.
En ik ben voorlopoig nog niet naar bed... kudtscriptie.
Afgelopen zondag in mijn elementKing louieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Sjeen
Ik had die gepast, maar mijn jopen pasten net niet
disclaimer
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Voor morgen staat de kwark met fruit dus al klaar (heb m op het werk maar in de koelkast gejopt) en lunch is al gemaakt (kip, gekookt ei, paprika en bleekselderij + lepel yoghurtmayomengsel).
dat bedoel ik... Vet, zwaartekracht, dit datquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
King louie!
Sjeen
Ik had die gepast, maar mijn jopen pasten net niet
Slankiequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat bedoel ik... Vet, zwaartekracht, dit dat
Het is een 'm'![]()
Afgelopen zondag in mijn elementLooking goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen zondag in mijn elementMooie jurk, glaasje wijn, blij hoofd(!): goed plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gisteren netjes aan het lijstje geplande gehouden, maar uiteindelijk toch niet helemaal onder doel gebleven. Ik had me een beetje vergist in de hoeveelheid kcal in couscous en dus iets te enthousiast opgeschept. (onbereid afgewogen terwijl het lijstje met kcals uitging van bereid, dus de afgewogen 100 gr heb ik uiteindelijk moeten noteren als 200 gr, en dat tikt aan).
Gelukkig wel op mijn manier hardgelopen, en daarmee veel meer verbrand dan de 80 kcal die ik over doel heen was.
Lijstje voor vandaag:
O: kwark met muesli
T1 : banaantje
L: 2 sneetjes knackebrod met kalkoenfilet en ei, 2 sneetjes knackebrod met light jam en een bakje rauwkost
T2: (indien trek) tomaatjes, komkommer
D: gegrillde zalmmoot, veldsla/rucola-stamppot met geitenkaas
[ Bericht 0% gewijzigd door SummerBreeze op 11-06-2015 09:29:15 ]
Fotoquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:10 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb vandaag mijn TopVintage kersenjurkje aan
leukquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Heb geen aanfoto en moet nu de deur uit
Maar deze is het
http://topvintage.nl/nl/v(...)rry-swing-dress-jurk
Dat dacht ik ook maar het is nu juist donkerder dan de rest. Het is ook nog heel vers ik ben heel snel heel dik gewordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja je hoofd kan soms echt een loopje met je nemen
striae is wel jammer ja, wordt dat niet minder zichtbaar als je bruin bent ofzo?
mehquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar het is nu juist donkerder dan de rest. Het is ook nog heel vers ik ben heel snel heel dik geworden
ok,koffie op het toetsenbordquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Altijd al wat mollig, check. Desondanks velen strepen. Ook op mijn rug zag ik laatst. Gok dat die door de plots gegroeide heupen komen.
Kan ik topless naar de toppers, het zebraprintje heb ik al.
Oh, er kwam iets anders met de pakjesman, de broek had ik gisteren gekocht.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat voor sportbroek heb je besteld?
Ik heb zojuist al een vakantie voor 2016 geboekten ben nu helemaal hyper en wil vanalles uitzoeken terwijl ik eigenlijk gewoon zou moeten werken
Ik schop wel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:02 schreef Susi het volgende:
Ik meld mij bij dezen ook. Flink overgewicht en/bij gediagnosticeerd PCOS, dus er moet wat af. Ik loop al bij een diëtiste, maar die zie ik maar één keer in de twee maanden en is daarmee niet echt een stok achter de deur. Jullie zijn dat vast wel ;-)
Gefeliciteerd en sterkte. Scriptiehorror.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Lijstje
O kwark (drie happen wederom, want kwark+ananas een nachtje laten staan is GEEN GOED PLAN)
T sultana kaneel
L kipfilet met ei en paprika op wasalichtgewichtseltjes
T 3 Radler want jarig
D ...
En nu dus de discussie van mijn scriptie afmaken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2015 01:24:31 ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:21 schreef Fripsel het volgende:
Wat is er mis met mijn familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je ziet er fantastisch uit vind ik!![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:21 schreef Fripsel het volgende:
Wat is er mis met mijn familieklinkt serieus alsof ze jaloers op iets is... Laat je niet van de wijs brengen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Bedankt voor je verhelderende inzicht. Het is idd een stuk meer volwassen om haar moeder jaloezie te verwijten.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
klinkt serieus alsof ze jaloers op iets is... Laat je niet van de wijs brengen!
Ja, dat lijkt me inderdaad ook in z'n geheel onmogelijk, dat moeders jaloers zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedankt voor je verhelderende inzicht. Het is idd een stuk meer volwassen om haar moeder jaloezie te verwijten.
Moeders zijn ook mensen en ik heb ontdekt dat ouder zijn je niet plots heilig maakt. Je blijft gewoon wie je al was voor je moeder (of vader) werd, incl de onaangename trekjes. En nog erger: niet eens alle ouders hebben het beste met hun kind voor of geven altijd het goede voorbeeld. Wil absoluut niet zeggen dat dat bij Fripsel zo is, maar je deed net alsof moeders nooit jaloers op hun dochter zouden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:52 schreef Stimorol- het volgende:
Bedankt voor je verhelderende inzicht. Het is idd een stuk meer volwassen om haar moeder jaloezie te verwijten.
Ik vind het vreemd om dit meteen jaloezie te noemen. Soms zijn moeders bot zonder dat ze er bijbedoelingen mee hebben. Wellicht beleeft Fripsel het op een andere manier dan haar moeder. Maar om meteen jaloers te roepen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeders zijn ook mensen en ik heb ontdekt dat ouder zijn je niet plots heilig maakt. Je blijft gewoon wie je al was voor je moeder (of vader) werd, incl de onaangename trekjes. En nog erger: niet eens alle ouders hebben het beste met hun kind voor of geven altijd het goede voorbeeld. Wil absoluut niet zeggen dat dat bij Fripsel zo is, maar je deed net alsof moeders nooit jaloers op hun dochter zouden kunnen zijn.
Hier inmiddels al 1,5 uur gewandeld en zo ontbijt (heb druiven genomen voor ik weg ging).
O: kwark, havermout, rozijnen, blauwe druiven
L: een salade met tomaat en ei en de rest moet ik nog halen
T: ijsje! Leek me wel toepasselijk
D: gevulde kipfilet met spinazie en aardappeltjes
Ik heb geen foto van d'r in het jurkje gezien dus hierover kan ik geen oordeel vellenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 06:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Je ziet er fantastisch uit vind ik!
Ik zou het geloof ik ook niet zo snel als jaloezie zien. Sommige mensen zijn gewoon wat bot inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind het vreemd om dit meteen jaloezie te noemen. Soms zijn moeders bot zonder dat ze er bijbedoelingen mee hebben. Wellicht beleeft Fripsel het op een andere manier dan haar moeder. Maar om meteen jaloers te roepen?
Ja, herkenbaar. Fripsel gaat straks de situatie beoordelen adhv meningen hier en dat lijkt mij zonde.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou het geloof ik ook niet zo snel als jaloezie zien. Sommige mensen zijn gewoon wat bot inderdaadKen er genoeg en die bedoelen het nooit slecht, maar het floept er dan gewoon uit
En wat is de reden daarvan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Steeds als ik iets lees over Fripsels moeder denk ik dat die van mij dat ook gezegd zou kunnen hebben.
Pas zei ze dat mensen met een sterke persoonlijkheid nooit met mij bevriend zouden kunnen raken
Ik vond het wel even een prettige manier om m'n koffierush kwijt te kunnen. Mag pas over een uur sporten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:41 schreef Sarabi het volgende:
Zullen we de troll maar gewoon weer negeren?
Blijft het topic in ieder geval ook schoon
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:41 schreef Fripsel het volgende:
Misschien ook erg onzeker over zichzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is geen reden voor. Eens in de zoveel maanden wil ze rellen en dan gaat ze kutopmerkingen maken. Ik vond deze wel verrassend moet ik zeggen. Ze kent mijn vrienden niet eens. De opmerking was overigens niet negatief bedoeld over mijn vrienden maar over mij, als in: ik ben oninteressant voor sterke mensen. Ach, ik ben dit soort dingen wel gewend, het boeit me niet zoveel meer. Maar deze viel op omdat hij origineel was.quote:
Maar dat is onmogelijk te zeggen op basis van dat stukje. Zulke botte dingen worden zovaak gezegd. Kan net zo goed dat ze het niet doorhad dat het lullig was, dat ze dat zegt omdat ze het gezeik vindt, van alles.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me inderdaad ook in z'n geheel onmogelijk, dat moeders jaloers zijn.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:41 schreef Fripsel het volgende:
Jaloers op maat 38? De halve wereld loopt erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar leuke band hebben jullie zeg.![]()
Het tegendeel is ook onmogelijk te zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:47 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Maar dat is onmogelijk te zeggen op basis van dat stukje. Zulke botte dingen worden zovaak gezegd. Kan net zo goed dat ze het niet doorhad dat het lullig was, dat ze dat zegt omdat ze het gezeik vindt, van alles.
Wat een rare moeders hebben jullie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar is geen reden voor. Eens in de zoveel maanden wil ze rellen en dan gaat ze kutopmerkingen maken. Ik vond deze wel verrassend moet ik zeggen. Ze kent mijn vrienden niet eens. De opmerking was overigens niet negatief bedoeld over mijn vrienden maar over mij, als in: ik ben oninteressant voor sterke mensen. Ach, ik ben dit soort dingen wel gewend, het boeit me niet zoveel meer. Maar deze viel op omdat hij origineel was.
Sommige mensen zeggen nou eenmaal graag klotedingen. En vaak doen ze dat omdat ze een bepaalde reactie uit willen lokken. Zachtjes lachen en het af laten glijden werkt het beste in mijn ogen.
Ja maar zodra mijn moeder 72 weegt kan ze alleen nog maar dunner worden door heel streng te lijnen dus maat 38 gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:48 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Jaloers op maat 38? De halve wereld loopt erin.
Maar leuke band hebben jullie zeg.
Zeker, Frispsel weet het zelf het allerbeste. Maar aardig zijn zulke opmerkingen niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het tegendeel is ook onmogelijk te zeggen.
T had -Stimorol's moeder kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:51 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Zeker, Frispsel weet het zelf het allerbeste. Maar aardig zijn zulke opmerkingen niet.
Oke, vind het onvolwassen om zulke opmerkingen te maken. Aan de andere kant weet ik dat veel mensen soms kut opmerkingen maken terwijl ze echt niet door hebben dat het rot overkomt. Maar ik ken haar niet.. Jij wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar zodra mijn moeder 72 weegt kan ze alleen nog maar dunner worden door heel streng te lijnen dus maat 38 gaat hem niet wordenis ook niet zo gek als je bijna 50 bent.
Mijn moeder maakt al sinds ik begonnen ben zulke opmerkingen trouwens. Ze denkt ook niet dat ik de 65 kg ga halen.
Ja, dat zegt mama ook. Ze zal vast jaloers zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt echt een rot karakter zeg
72quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:53 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Oke, vind het onvolwassen om zulke opmerkingen te maken. Aan de andere kant weet ik dat veel mensen soms kut opmerkingen maken terwijl ze echt niet door hebben dat het rot overkomt. Maar ik ken haar niet.. Jij wel.
En hoeveel weeg je nu?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:55 schreef Fripsel het volgende:
Gelukkig dat je toch je eigen plan volgt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:55 schreef Fripsel het volgende:
Misschien is ze depressief door alles? Misschien zit ze niet in haar vel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je er weleens aangesproken hierop?
Ze is psycholoogquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:50 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat een rare moeders hebben jullie.Dit soort type mens ken ik alleen van bijbaantjes en zo eigenlijk, van die pinnige opmerkingen makend. Altijd negatief en vals.
Maar ik moet er altijd wel om lachen stiekem, behalve als het van je moeder is, dan is het wel een beetje rot denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |