^quote:
^quote:
botsautootjes, die zijn toch voor kansarme pubers?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Mijn dag was een beetje van het kaliber 'morgen weer een dag', maar wel 6x in de botsautootjes gegaan
(en die reden best heel erg lang per keer).
Ik geloof dat ik nog puber was toen ik daar voor het laatst in zatquote:Op zondag 7 juni 2015 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
botsautootjes, die zijn toch voor kansarme pubers?
Dus lijstjes voor komende tijd in orde, motivatie +1 en volgende tuigmoment gepland?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en was te zwaar voor van die trampolinedingen in een tuigjekut overgewicht. Ik zweer dat als er weer zoiets is, dat ik er dan wel in mag
Yesquote:Op zondag 7 juni 2015 22:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Dus lijstjes voor komende tijd in orde, motivatie +1 en voelende tuigmoment gepland?
Succes met de uitvoeringquote:Op zondag 7 juni 2015 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yes
Komende 5 weken geen verplichte verjaardagen, feestjes, bruiloften of andere moeilijk makende momentenDus 5 weken kan ik geen smoesjes bedenken om van mijn plan af te stappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie spoiler,
Lijstje voor vandaag
O- 250 gr kwark, 1 beschuit met jam en 1 banaan
T- 1 mango
L - 4 speltcrackers met vleeswaar, 200 gr rauwkost en iets te drinken
T - handje noten
D - 150 gr vis, gekookte wortelen en aardappelen
T- glas karnemelk en stuk fruit
B- 6,5 km lopen in 1 uurI live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
quote:Op maandag 8 juni 2015 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Blablabla heeft watermeloen ingeslagen hoor![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 08:32 schreef Adnap het volgende:
Haai, mag ik (weer) aansluiten ?Welkom en succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie spoiler,
Lijstje voor vandaag
O- 250 gr kwark, 1 beschuit met jam en 1 banaan
T- 1 mango
L - 4 speltcrackers met vleeswaar, 200 gr rauwkost en iets te drinken
T - handje noten
D - 150 gr vis, gekookte wortelen en aardappelen
T- glas karnemelk en stuk fruit
B- 6,5 km lopen in 1 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
"de grote vakantie", dat is wel echt een kindhebbendendingetjequote:Op maandag 8 juni 2015 07:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Vijf weken, dan is het nog één week tot de grote vakantie! Woei! Nog een motivatieplus!
neehoor, hier wel een kind, maar geen grote vakantie. Maar ok, dat komt omdat ze nog niet schoolgaand is.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"de grote vakantie", dat is wel echt een kindhebbendendingetje
Succes Isa! Gaat lukken hoor, het weer is prachtig dus de motivatie vast ook!
Welkom Adnap! Wat een gedoe! Maar fijn dat het nu zo goed gaat!
Dat was hier ook de planning, dus last-minute een reis geboekt voor juni. Bleek een week na boeken de situatie heel erg verslechterd te zijn waardoor de artsen adviseerden maar niet op vakantie te gaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat nog te twijfelen om er "schoolgaande" voor te zetten, maar nam aan dat dat wel duidelijk was
September is een prachttijd voor vakantie! Wij gaan pas last minute beslissen, afhankelijk van de situatie van mijn moeder tegen die tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 kilo!quote:Op maandag 8 juni 2015 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Of als je op school werkt
Vanmorgen 2 kilo minder dan vorige weekgoed begin
@Bla, Jillian workout en dubbele danstraining
Goede motivatie om er weer een goede week van te makenquote:
Hier ook -2kgquote:Op maandag 8 juni 2015 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Of als je op school werkt
Vanmorgen 2 kilo minder dan vorige weekgoed begin
@Bla, Jillian workout en dubbele danstraining
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |